Wat betrefd het ongeval in LONDEN met een HELICOPTER moeten we wachten totdat het FINAL REPORT beschikbaar is!!
In mijn ervaring als HELICOPTER PILOOT op ALOUETTE2 voor het LT/AVN en de RIJKSWACHT opdrachten heb ik een aantal vluchten op lage hoogte boven steden in BELGIE uitgevoerd in bevolen opdrachten
Zulke vluchten werden steeds uitgevoerd op zicht en zonder enige bijstand van electronische midelen
De PILOOT gebruikt enkel met zijn visuele aandacht om de mogelijke HINDERNISSEN met succes op een vei!lige afstand te vermijden op ZICHT
Meer info steeds beschikbaar via; SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM
Wat betrefd vragen over het BOEING 787 incidenten en VLIEGVEILIGHEID beschik ik niet over de juiste toedrachten waarom men VOORZOERGSLANDINGEN moest uitvoeren??
Wat betrefd NIEUWE VLIEGTUIGEN heb ik in het verleden enkel ervaring met het invliegen van NIEUWE SEL bij aflevering door de FABRIEK
Ondanks de uitgevoerde nazichten( PRE-FLIGHT) en de RECEPTION TEST FLIGHT moest ik vaststelen dat er nadien bij een NIEUW TOESTEL steeds verdoken problemen opdoken welk aanleiding waren tot aanpassingen( AD of AC)
Dit is mijn persoonlijke ervaring en in het verleden heb ik steeds aan een potentiele koper steeds het advies gegeven om bij aankoop van een nieuw TYPE toestel steeds het vliegtuig maar eerst aan te kopen nadat het minstens EEN a TWEE jaar door andere in gebruik was genomen, zodat DE KINDERZIEKTES er reeds werden aangepast door andere gebruikers