Mijn ervaring in het afnemen van EXAMENS in VLUCHT;
ZWEEFVLIEGEN bij de BELGISCHE LUCHTKADETTEN van -ZWEEFVLIEGPILOOT -ZWEEFVLIEGTUIG INSTRUCTEUR
MOTORVLIEGEN -LICHTE VLIEGWEZEN van de LANDMACHT te EBBT - PREEXAMEN PPL te EBAW bij de SOTRAMAT FLYING SCHOOL
In het ZWEEFVLIEGEN en LT/AVN MOTORVLIEGEN gebeurde dat steeds op een TWEEZITTER waarbij men ook over de nodige STUURORGANEN beschikte op in geval van noodzaak de besturing over te nemen......wat betekende dat de kandidaat had gefaald
In het BURGERLIJK gebeurde dat herhaalde malen met een VIERZITTER, waarbij als examinator achter de KANDIDAAT zit met naast hem zijn INSTRUKTEUR of een andere EXAMINTOR en waarbij men dus niet beschikt over STUURORGANEN wat een minder aangename toestand is en moet vertrouwen op de VAARDIGHEDEN en BESLISSINGEN van de twee vooraan zittende personen
Ik vermoed dat dat dit de situatie is waarin ROB VAN DEN HEUVEL zich bij het KLM ONGEVAL bevond
Ik wacht nu af om enige BEOORDELING over dit ONGEVAL op de bevindingen van DE ONDERZOEKSCOMMISIE