Helpdesk: 'Wat voor computer heeft u?'
Vrouwelijke klant: 'Een witte.'
----------------------------------------------------------------------- Hallo met Celine hier: 'Ik krijg mijn diskette er niet uit.'
Helpdesk: 'Heeft u al geprobeerd op het knopje te drukken?'
Klant:'Ja, ja hoor, hij komt er echt niet uit.'
Helpdesk: 'Dat is niet zo mooi. Wel, ik maak er een melding...' Klant: 'Neen...wacht...ik zie het al...ik had de diskette er nog niet ingedaan...hij ligt op mijn bureau...sorry...'
----------------------------------------------------------------------- Helpdesk: Klik op het icoontje van 'mijn computer' aan de linkerkant van het scherm. '
Klant: 'Bedoel je links voor jou of links voor mij?'
----------------------------------------------------------------------- Helpdesk: 'Goedendag. Hoe kan ik u helpen?'
Mannelijke klant: 'Hallo...ik kan niet printen.' Helpdesk: 'Wilt u voor mij even op de startknop drukken en... Klant: 'Nu moet je goed luisteren. Niet meteen zo technisch doen. Ik ben verdomme Bill Gates niet!' -----------------------------------------------------------------------
'Met Martha, goeiemiddag ': 'Ik kan niet printen. Iedere keer dat ik het probeer zegt hij: 'Can 't find printer'. Ik heb de printer zelfs opgetild en voor de monitor neergezet, maar de computer zegt nog steeds dat hij hem niet kan vinden.'
-----------------------------------------------------------------------
Klant: 'Ik wil in het rood printen, maar het lukt niet.'
Helpdesk: 'Heb je wel een kleurenprinter?' Klant: 'Aaaah....................dank je.' ----------------------------------------------------------------------- Helpdesk: 'Wat staat er nu op uw monitor, mevrouw?' Klant: 'Een pluche knuffelbeestje dat mijn vriendje voor me gekocht heeft in de supermarkt.'
-----------------------------------------------------------------------
Helpdesk: 'En dan toetst u nu F 8.'
Klant: 'Hij doet het niet.'
Helpdesk: 'Wat heeft u precies gedaan?' Klant: 'Ik heb acht keer op de F-toets gedrukt zoals je zei, maar er gebeurt niks.'
-----------------------------------------------------------------------
Klant: 'Mijn toetsenbord doet het niet meer.'
Helpdesk: 'Weet u zeker dat het ingeplugd zit in de computer?'
Klant: 'Nee. Ik kan niet achter de computer komen.' Helpdesk: 'Pak uw toetsenbord op en loop tien meter naar achteren.'
Klant: 'Oké.'
Helpdesk: 'Kwam het toetsenbord met u mee?'
Klant: 'Ja.'
Helpdesk: 'Dat toetsenbord is dus niet ingeplugd. Staat er misschien nog een ander toetsenbord?'
Klant: 'Ja...er staat hier nog eentje. Ah...die doet het wel!'
----------------------------------------------------------------------- Helpdesk: 'Uw wachtwoord is een kleine a van appel, een hoofdletter V als in Victor, het nummer 7. Klant: 'Is dat een hoofdletter 7?'
----------------------------------------------------------------------- Een klant kon geen verbinding maken met het Internet.
Helpdesk: 'Weet u zeker dat u het juiste wachtwoord gebruikt?' Klant: 'Ja, dat weet ik zeker. Ik heb het een collega zien doen.'
Helpdesk: 'Kunt u mij zeggen welk wachtwoord dat was?' Klant: 'Vijf sterretjes.'
----------------------------------------------------------------------- Helpdesk: 'Welk antivirus programma gebruikt u?'
Klant: 'Netscape.'
Helpdesk: 'Dat is geen antivirus programma'
Klant: 'Oh, sorry...Internet Explorer.' -----------------------------------------------------------------------
Klant: 'Ik heb een groot probleem. Een vriend van mij heeft een screensaver op mijn computer gezet, maar iedere keer dat ik de muis beweeg, gaat hij weg!'
----------------------------------------------------------------------- Helpdesk: 'Met Microsoft Tech. Support, kan ik u helpen?' Oude vrouw: 'Goedemiddag! Ik heb nu al vier uur op jullie zitten wachten!
Kunnen jullie me alstublieft zeggen hoe lang het duurt voor jullie me helpen?'
Helpdesk: 'Uhh..? Pardon, ik snap het probleem niet helemaal.' Oude vrouw: 'Ik heb zitten werken in Word en ik heb meer dan vier uur geleden de helptoets al ingedrukt. Kun je me zeggen wanneer jullie nu eindelijk komen?'
----------------------------------------------------------------------
Helpdesk: 'Hoe kan ik je helpen?'
Klant: 'Ik ben mijn eerste e-mail aan het schrijven.' Helpdesk: 'OK, en wat is het probleem?' Klant: 'Wel, ik krijg wel de letter a, maar hoe zet ik er nu een rondje omheen?
---------------------------------------------------------------------------------
Helpdesk: waarmee kan ik U helpen
Klant: zie niets op mijn monitor!! Helpdesk : zit u achter U computer ? Klant : nee!!
Helpdesk : ga achter U computer zitten.
Klant: OK Helpdesk ; wat ziet U nu ? Klant: Allemaal kabels!!
Ach we zijn allemaal als leek begonnen zeker?
Reacties op bericht (5)
04-06-2010
..
Ons Lea zit hier te schudden van lachen. Kan niet anders. Er zijn er toch heel herkenbare bij nietwaar. Van Ludovikus.
04-06-2010 om 12:49
geschreven door ludovikus
03-06-2010
Van horen zeggen...
het oude grijze vrouwtje wou van computers niets weten
ze maken mensen soms ziek
en dan moet je naar de kliniek
ze zitten vol virussen en daar kan je door worden gebeten
Nog een fijne avond Natoken. Uilenspiegel
03-06-2010 om 21:38
geschreven door Uilenspiegel
Lieve zonnige donderdaggroetjes uit Bredene aan het zeetje...
03-06-2010 om 10:46
geschreven door Gita
Dolfijne donderdag wens ik je toe mateke
En dan nog maar gezwegen van dat blondje
die om de minuut naar de brievenbus holde
de buurman vroeg: wat scheeld er
blondje antwoorden: op men scherm komt dat de post er is
In Retie een en al zonneschijn zalig in de vroege morgen
en het concert van de vogeltjes erbij
Vogeltjes kunnen vliegen ikke niet
Maar ik kom je door het kabeltje
Een dolfijne donderdag wensen
Met wat ook je planning mag zijn geniet ervan
Veel liefs & knuffie Jeske
03-06-2010 om 06:51
geschreven door Jeske
Donderdaggroetjes...
Met een knipoog en een glimlach, wensen wij een bijzonder fijne dag. Lieve groetjes van Freddy en Patty en een dikke knuffel van onze drie rakkertjes
03-06-2010 om 02:39
geschreven door patty en freddy