1ère partie: BRELOQUES de la GENDARMERIE - - - - - - 1ste deel : BORSTHANGERS van de RIJKSWACHT - - 2ème partie :Police MILITAIRE - - - - - - - - - - - - - - - 2de deel: MILITAIRE Politie
Collection de breloques de la GENDARMERIE, de la police MILITAIRE, - Verzameling van borsthangers van de RIJKSWACHT & de MILITAIRE politie
Inhoud blog
  • a VOIR - - om te ZIEN
  • THE END
  • WANTED WANTED WANTED WANTED WANTED
  • WANTED=> POLICE MILITAIRE - MILITAIRE POLITIE <= WANTED
  • MINURSO
  • MP Parlement
  • Composante MER - - MARINE component
  • LUCHTcomponet - - Composante AIR
  • Composante TERRE - - LANDcomponent (2 )
  • Composante TERRE - - Landcomponent
  • LA POLICE MILITAIRE - - DE MILITAIRE POLITIE
  • 2ème PARTIE: la POLICE MILITAIRE - 2de DEEL: de MILITAIRE POLITIE
  • Koninklijke Militaire School - Ecole royale militaire 134 TAW
  • Koninklijke Militaire School - Ecole royale militaire 137 TAW
  • Koninklijke Militaire School - Ecole royale militaire 148 pol
  • -kms-147POL4
  • kms-130AW
  • KMS 127 AW
  • 139 TAW
  • insigne para commando
  • 3ème fgroupe mobile CHARLEROI = = > WANTED
  • Police du Tranport - - Politie vervoer - WANTED
  • JE CHERCHE = = IK ZOEK => HELP WANTED
  • Etat Major ? - - Staf ? WANTED
  • SIE - ESI
  • militair personneel - - Personnel militaire WANTED
  • k9 Gendarmerie - Rijkswacht
  • WANTED PUMA - -POEMA WANTED
  • WANTED Helikopters Braschaat WANTED
  • 3. BRELOQUES MANQUANTES et RECHERCHEES
  • Steun medaille
  • le monument aux gendarmes - Monument van de rijkswacht
  • Médaille de soutien
  • Médailles de la marche - -Medailles van de marche
  • Fausse breloque - - Geen echte borsthanher
  • 2. diversen - - DIVERS
  • Brevet de sport - Sport brevet
  • S.H.A.P.E
  • S.H.A.P.E.
  • Katanga
  • Congo - Kongo
  • UNTAG
  • SFOR
  • SFOR
  • SFOR
  • UNMIK
  • - Auditorat Militaire Neheim
  • Prototype 2
  • Prototype 1
  • Provoostschap - - Prévôté
  • Prévôté - - Provoostschap
  • Brigade de gendarmerie à Veurne - - Rijkswacht brigade te Veurne
  • Brigade de gendarmerie Gent - - Rijkswacht brigade van Gent
  • Liège - Palais de Justice
  • Centrum voor Verwerking van Informatie - - Centre de Traitement d'Information
  • L'insigne du mérite de l'ERGD - Het kenteken voor Verdienste van de KRS
  • Koninklijke Militaire School - Ecole royale militaire 135 TAW.
  • Koninklijke Militaire School - 148 POL - Ecole Royale Militaire
  • Koninklijke Militaire School - 146 POL - Ecole Royale Militaire
  • Koninklijke Militaire School - Ecole royale militaire 138 TAW
  • Koninklijke Militaire School - Ecole royale militaire 166 TAW
  • Koninklijke Militaire School - Ecole royale militaire 132 TAW
  • Koninklijke Militaire School - Ecole royale militaire 126 TAW
  • Ecole Royale Militaire - - Koninklijke Militaire School
  • Koninklijke Kadettenschool - - L'école Royale des cadets
  • L'emblème du SGRS - - het kenteken van ADIV
  • Service Général du Renseignement et de la Sécurité - - Algemene Dienst Inlichting en Veiligheid
  • Militair Personeel van de Rijkswacht - - Personnel Militaire de la Gendarmerie
  • Police des Chemins de Fer - Spoorwegpoltiie
  • La Police de la navigation - - De Scheepvaartpolitie
  • Personnel Médical de la Gendarmerie - - Medisch Personeel van de Rijkswacht
  • 3e Mobiele Groepering 3ième Groupement Mobile
  • Mars van het Mobiel Legioen - Marche de la Légion Mobile
  • Het Mobiel Legioen - - La Legion Mobile
  • K9 Hondenbrigade - - BRIGADE CANNINE
  • K9 - Dienst hondensteun - Service d'appui canin
  • Moniteur TIR - - SCHIETmonitor (2)
  • Moniteur TIR - - SCHIETmonitor
  • POSA
  • DIANE - ESI/SIE - CGSU - DSU....
  • Sectie PUMA
  • 96th DET. MAINT HELI MED
  • Détachement d’appui aérien - Het luchtsteun detachement
  • Het Veiligheidsdetachement van de Nationale Luchthaven
  • Police des Transports - controledienst Wegverkeer en transport
  • (6) POLICE de la ROUTE - WEGPOLITIE
  • Provinciale Verkeerseenheden - unités provinciales de circulation
  • Autowegpolitie - Police spéciale des autoroutes
  • de Wegpolitie = = Police de la route (3)
  • La POLICE de la ROUTE = = de WEGPOLITIE (2)
  • La POLICE de la ROUTE = = de WEGPOLITIE (1)
  • La POLICE de la ROUTE 1) La PSR.- - De WEGPOLITIE 1) De BWP
  • L'escorte royale motocycliste - - Het Koninklijk Motorrijdersescorte
  • L'insigne de poitrine - Het kenteken voor de leden van het Koninklijk Escorte
  • Sonneries:
  • L'Escorte royale - - Het Koninklijk Escorte
  • Marche de la gendarmerie - Marche van de Rijkswacht
  • 1.DEEL 1 : DE RIJKSWACHT - 1ère PARTIE : LA GENDARMERIE
  • La POLICE en BELGIQUE = = De POLITIE in BELGIË
    Zoeken in blog

    12-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La POLICE de la ROUTE = = de WEGPOLITIE (2)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    andere modellen

    D'autres modèles, différences mineures




    11-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La POLICE de la ROUTE = = de WEGPOLITIE (1)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    La POLICE de la ROUTE = = de WEGPOLITIE




    10-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La POLICE de la ROUTE 1) La PSR.- - De WEGPOLITIE 1) De BWP

    La POLICE de la ROUTE.

    La PSR 

    Historique

     

    Les autorités se tournent vers la gendarmerie pour organiser une police spéciale de la route le 23 janvier 1933. La PSR est créée au sein de la Légion mobile. La mission de l’unité est de sillonner toutes les routes du pays pour surveiller les voies de communication routières.

    Une dépêche ministérielle du 20 mai 1935 réorganise l’unité.
    La Police spéciale de la route comprend désormais dix-neuf hommes . En plus des motos individuelles, la PSR est désormais équipée de quatre motos side-car.

    En septembre 1939, la PSR reçoit des missions supplémentaires : service d’estafettes, contrôle des véhicules militaires et réquisitionnés, surveillance d’itinéraires militaires, etc.

    Le 10 mai 1940, lorsque le conflit éclate, une équipe accompagne les princes royaux vers le midi de la France.

    Il faut attendre un arrêté du régent du 26 février 1949 pour que la PSR renaisse de ses cendres.  Les effectifs sont portés à cent hommes au minimum. 

    En 1960 est créée l’Escorte royale motocycliste.  La PSR du Brabant fournit un officier, quatre gradés et 21 sous-officiers.

    Un arrêté royal du 14 mars 1963 maintient les missions de la PSR : « Rechercher les infractions aux lois et règlements sur la police du roulage et de la circulation routière.  L’unité est divisée en neuf sections, attachées à l’état-major des groupes territoriaux. »  Il s’agit de la première organisation de la PSR par province.

    De Wegpolitie

    De BWP

    Historiek

    De overheden richten zich op 23 januari 1933 naar de rijkswacht om een Bijzondere Wegpolitie op te richten. De BWP wordt opgericht in de schoot van het mobiel legioen. De opdracht van de eenheid is om alle wegen van het land te doorkruisen om te waken over de verbindingswegen.

    Een ministeriële brief van 20 mei 1935 reorganiseert de eenheid. De Bijzondere wegpolitie bestaat dan uit negentien man .Bovenop de individuele moto’s, wordt de BWP uitgerust met 4 moto’s met side-car.

    In september 1939, krijgt ze bijkomende opdrachten : estafettedienst, controle op de militaire en gevorderde voertuigen, bewaking van de militaire reiswegen …

    Wanneer op 10 mei 1940 de oorlog uitbarst, begeleidt een ploeg de koninklijke prinsen naar Zuid-Frankrijk.

    Het is wachten op het besluit van de regent van 26 februari 1949 vooraleer de BWP uit haar asse herboren wordt. De effectieven worden tot minimaal honderd man opgetrokken.

    In 1960 wordt het gemotoriseerd Koninklijk Escorte opgericht. De BWP Brabant levert één officier, drie gegradueerden en 21 onderofficieren.

    Het koninklijk besluit van 14 maart 1963 behoudt de opdracht van de BWP : « De inbreuken op de wetten en reglementen inzake de verkeerspolitie en het wegverkeer opsporen. De eenheid is onderverdeeld in negen secties, elk aangehecht aan de staf van een territoriale groep. » Het betreft hier de eerste organisatie van de BWP per provincie

     




    09-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.L'escorte royale motocycliste - - Het Koninklijk Motorrijdersescorte
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    L’escorte royale motocycliste

     

    A côté de l’Escorte royale à cheval, il existe également une Escorte royale motocycliste.

    Elle fut créée suite à une décision datant du 5 janvier 1960.

    La gendarmerie fut chargée de créer une unité motorisée pour escorter le roi lors de ses déplacements publics et pour accompagner les hautes autorités invitées au palais royal.

     En 1935 déjà, 8 motocyclistes furent mis à disposition du commandant du Détachement de sécurité auprès des palais royaux pour pouvoir assurer l’escorte du Roi et des Princes.

     L’escorte royale motocycliste de l’ex-gendarmerie effectua sa 1ère sortie le 28.04.1960.

     Les motocyclistes de l’Escorte royale motorisée sont des policiers fédéraux de la police de la route du Brabant. Ils s’occupent essentiellement de la surveillance du réseau autoroutier et des routes nationales, du règlement et de la constatation des accidents de la route.

     

    Het Koninklijk Motorrijdersescorte

     

    Naast het Koninklijk Escorte te paard bestaat er ook het Koninklijk Motorrijdersescorte.

    Het werd opgericht op beslissing 5 januari 1960.

    De rijkswacht  werd dan belast met het oprichten van een gemotoriseerde eenheid om de koning te escorteren  bij openbare verplaatsingen of om de uitgenodigde autoriteiten te vergezellen naar het koninklijk paleis.

    Al in 1935 werden 8 motorrijders van de bijzondere wegpolitie ter beschikking gesteld van de commandant van het rijkswachtdetachement bij het koninklijk paleis om het escorte van de Koning en de Prinsen te verzekeren.

    Het Koninklijk Motorrijdersescorte van de gewezen rijkswacht vervult zijn 1ste taak op 28.04.1960.

    De motorrijders van het Koninklijk Motorrijdersescorte zijn federale politieagenten van de wegpolitie van Brabant. Ze staan vooral in voor het toezicht op het wegverkeer op de nationale wegen, op de wegcode en het vaststellen van verkeersongevallen.




    07-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.L'insigne de poitrine - Het kenteken voor de leden van het Koninklijk Escorte
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    L’insigne de poitrine de l'Escorte Royale

    Appartenir à l’Escorte royale est un honneur dont on est fier. Mais comment le faire savoir aux autres puisque la tenue n’est revêtue que le matin même des escortes ?

    En 1966, on autorise les gendarmes qui en font partie à porter un insigne distinctif sur leur uniforme de tous les jours.

    Cet insigne numéroté figure une grenade et non le monogramme royal.

     

    Het kenteken voor de leden van het Koninklijk Escorte

    Lid zijn van het Koninklijk Escorte is een eer waarop men fier is. Maar hoe het laten merken aan anderen gezien het uniform pas de ochtend zelf van het escorte wordt gedragen ? In 1966 laat men de ruiters, die er deel van uitmaken, toe om dagelijks op hun uniform een kenteken te dragen.

    Op dit genummerde kenteken staat een granaat en geen koninklijk monogram.




    06-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sonneries:
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    SONNERIES

    1 - Aan de vlag /

    2 - Open de ban /

    3 - Aan de korpscommandant.

    Bijlagen:
    http://www.youtube.com/watch?v=JTTHs2t5EPg&feature=player_embedded#!   




    05-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.L'Escorte royale - - Het Koninklijk Escorte

    L’Escorte royale

    Entrée au service de la Cour le 14 avril 1938, l’Escorte royale à cheval fête en 2008, son 70ème anniversaire.

     

    Une tradition séculaire

    • La tradition d’une Escorte à cheval pour les souverains remonte au règne de Philippe le Bon (1417 - 1467), duc de Bourgogne, qui   se constitue un Etat immense et riche en unifiant , notamment, les Bourgogne, les Pays-Bas et la Picardie. Lors de ses déplacements, il est accompagné par 24 cavaliers-arbalétriers.

     

    • Ce nombre est porté à 62 sous Charles le Téméraire (1467 - 1477)
    • et à 100 sous Philippe-le-Beau, souverain des Pays-Bas de 1482 à 1506.

    Charles-Quint poursuit la tradition en 1539 lorsqu’il crée la maréchaussée, qu’il charge d’assurer sa garde personnelle et la surveillance de ses palais.

     

    • L’Indépendance belge acquise en 1830, Léopold I confie à l’armée la mission d’assurer son escorte d’honneur.

     

    C’est en 1919 que se pose la question de la création d’une unité de prestige.

    • En 1937, la motorisation de l’armée entraîne la disparition de ses derniers régiments de cavalerie. La gendarmerie reste alors la seule force à disposer de chevaux.

     

    • Le 6 aout 1938, le ministre de la Défense nationale  signe la circulaire ministérielle suivante : « J’ai l’honneur de porter à votre connaissance  qu’il a été décidé que les escortes seraient dorénavant fournies par le Groupe mobile de la gendarmerie de Bruxelles. A cette fin, le personnel de ces escortes devra être pourvu d’une tenue de parade : bonnet à poil, culotte blanche, bottes à l’écuyère, chabraque de teinte bleue bordée de blanc et portant la grenade ».

     

    Les cavaliers  de l’Escorte royale à cheval font partie de la réserve générale  de la police fédérale.

    Au-dela de cette mission de prestige, ces policiers à cheval accomplissent bien d’autres tâches  policières. Ils fournissent ainsi un appui opérationnel spécialisé, sur tout le territoire national, aux zones de police locale dans la gestion d’événements touchant à l’ordre public ( manifestations, matches de football, concerts, etc…) Ils effectuent également des patrouilles de surveillance et des activités de relations publiques.

    En annexe : Mars van het Koninklijk Escorte  - Marche de l'Escorte Royale    => cliquez en bas

    In bijlage :  Mars van het Koninklijk Escorte =>  klik onderaan

    Het Koninklijk Escorte

     

    Het Koninklijk Escorte te paard trad op 14 april 1938 in dienst van het Hof en viert in 2008, zijn 70ste verjaardag.

     

    Een traditie door de eeuwen heen

    • De traditie van een escorte te paard voor de vorsten gaat terug tot het bewind van Filip de Goede (1417 - 1467), graaf van Bourgogne, die een groot en verenigd rijk gesticht had, bestaande uit Bourgondië, de Nederlanden en Picardfie.

                Tijdens zijn verplaatsingen was hij vergezeld van 24 ruiters-kruisboogschutters.

     

    • Dit getal werd verhoogd tot 62 onder Karel de Stoute ( 1467 - 1477)
    • en naar 100 onder Filip de Schone, koning van de Nederlanden van 1482 tot 1506.

     

    Keizer Karel zette de traditie in 1539 verder, wanneer hij de Marechaussee oprichtte, die hij naast politietaken, ook bellastte met het verzekeren v an zijn persoonlijke veiligheid en de bewaking van zijn paleizen.

     

    • Bij de Belgische Onafhankelijkeid in 1830, vertrouwt Leopold I de opdracht toe aan het leger om zijn ere-escorte te verzekeren .

     

    In 1919 werd gesuggereerd om een eredetachement op te richten.

    • In 1937, wanneer de motorisering van het leger het verdwijnen van de laatste cavalerieregimenten teweegbrengt is de rijkswacht nog de enige eenheid die over paarden beschikt.

     

    • Op 6 augustus 1938, tekent de minister van Landsverdediging de volgende ministeriele omzendbrief : “ Ik heb de eer U ter kennis te brengen dat er beslist werd dat de escortes van nu af aan geleverd zullen worden  door de Mobiele Groep van de Rijkswacht te Brusse. Hiertoe zal het personeel van deze escortes voorzien moeten worden van paradekledij : berenmuts, witte rijbroek, kapschachten, blauwe onderlegger omzoomd met wit en versierd met een granaat”.

     

    De ruiters van het Koninklijke escorte maken deel uit van de algemene reserve van de federale politie. Naast deze prestigieuze taak,  vervullen deze politiemensen te paard nog andere politietaken.

    Ze leveren ook een gespecialiseerde operationele steun, over het gehele nationale grondgebied, aan de lokale politiezones, in het beheer van gebeurtenissen die te maken hebben met openbare orde ( manifestaties, voetbalwedstrijden, concerteten , enz…) Ze voeren eveneens toezichtspatrouilles uit, alsook activiteiten van public relations.

    Bijlagen:
    https://www.youtube.com/watch?v=JeztjchtBLo   




    01-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marche de la gendarmerie - Marche van de Rijkswacht
    De Mars van de Rijkswacht -
    ==> click op link
    de 1ste is de complete versie en de 2de is een kortere

    La Marche de la Gendarmerie:
    ==> cliquer sur le lien
    le 1er lien est la version complète, le 2ème est plus court.

    Bijlagen:
    https://www.youtube.com/watch?v=z6aREnf0QJ4&feature=autoplay&list=UUcJrW7QIYsszLJQrd7LxS6Q&lf=plcp&playnext=1   




    22-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Logo na 1996




    20-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1.DEEL 1 : DE RIJKSWACHT - 1ère PARTIE : LA GENDARMERIE
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

                   DEEL 1                                    
    DE RIJKSWACHT  
    1ère PARTIE

                                    LA GENDARMERIE

    Oprichting 10 juli 1796
    Ontbinding 1 april 2001

    =§=
    Création 10 juillet 1796
    Dissolution le 1er avril 2001




    15-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La POLICE en BELGIQUE = = De POLITIE in BELGIË

    Fin décembre 1996, la Belgique comptait 35.829 policiers,

    qui se répartissaient en :

    18.745 policiers communaux,dont

    1.054 policiers ruraux répartis dans 223 communes rurales,

    15.873 gendarmes et

    1.211 agents de la police judiciaire.

    Avec un policier pour 299 habitants, la Belgique se situe dans la moyenne des pays européens.

    §

    §                               §

    Eind december 1996 telde België 35.829 politie mensen,
    verdeeld onder :

    18 745 in gemeentelijke politie, waaronder 1054 landelijke politie mensen voor 223 plattelandsgemeenten.

    15.873 rijskwachters en

    1211 agenten van de gerechtelijke politie.

    Met een politieagent voor 299 inwoners, plaatst België zich in het Europese gemiddelde




    14-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLAN du SITE - INDELING SITE

    PLAN du SITE - INDELING SITE

    1ère PARTIE - = - DEEL 1

    :

    LA GENDARMERIE 

    DE RIJKSWACHT

    1.Les breloques de la gendarmerie

    De borsthangers van de rijkswacht

    2.Divers - Diversen

    3. Les breloques de la GD manquantes,

    encore recherchées

    De ontbrekende borsthangers van de RW

    die ik nog zoek

    &

    &                          &    &

    2ème PARTIE - = - DEEL 2

    :

    De MILITAIRE POLITIE

    La POLICE MILITAIRE

    Les breloques portées par la police militaire

    Borsthangers door de militaire politie gedragen

    &

    in fine :

     Links naar andere blogs van mijn verzameling

     Liens vers d'autres blogs de ma collection

     




    11-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACHAT - AANKOOP

    Ik koop alle borsthangers of verzamelingen van borsthangers van de :

    Vroegere gemeente Politie

    de Landelijke politie

    de Rijkswacht

    de Militaire Politie

    de Spoorweg Politie

    de Luchthavenpolitie

    of van de "nieuwere" lokale politie zones of federale politie

    Contacteer me gerust per email: mpl1700@yahoo.com

    of per gsm 0491/36.27.11

    Bedankt

    &  &  &

    J'achète toute breloque ou collection de breloques de nos polices "anciennes" et "nouvelles, notamment :

    de la Police Communale

    de la Gendarmerie,

    de la Police rurale

    de la Police des chemins de fer ou/et aéroportuaire

    Police Militaire

    de la Police rurale

    des zones de police actuelles et de la Police Fédérale

    Contactez moi par email : mpl1700@yahoo.com

    ou par téléphone 0491/36.27.11............merci




    10-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WELKOM = BIENVENUE - Copyright
    BIENVENU

    Bonjour et merci de votre première visite.
    Ce blog n'a aucune prétention
    commerciale, politique ou linguistique.
    C'est un site de collectionneurs.


    Toutes les photos présentes sur ce site sont ma propriété.
    Elles ne sont donc pas libres de droits.
    &
    & &

    WELKOM


    Hallo en dank u voor uw eerste bezoek.
    Deze blog heeft geen commerciële, politieke of taal
    pretenties.
    Dit is een collectors site.

    De foto’s op deze site zijn mijn eigendom.
    Ze zijn dus niet vrij van rechten



    09-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ATTENTION - - LET OP

    ATTENTION - - LET OP

    Het is niet toegestaan om:
    - onrechtmatig of illegaal gebruik te maken van de op en via deze website aangeboden foto's
    - de inhoud van de website te gebruiken op een wijze die op enigerlei wijze inbreuk maakt op enig auteursrecht, intellectueel eigendomsrecht of eigendomsrecht van de maker van deze website/blog
    - deze website of de inhoud ervan reproduceren, weergeven, publiceren, verspreiden, uitzenden, weergeven, meedelen aan het publiek of verstrekken aan derden, of exploiteren voor commerciële doeleinden, zonder de uitdrukkelijke voorafgaande schriftelijke toestemming van de maker ervan
    - U zult de diensten niet gebruiken om gegevens te verzenden, of op te halen die inbreuk maken op auteursrechtelijk beschermde beelden of de intellectuele eigendomsrechten van de maker van deze website/blog
    - In geval van schending van een of meer van de bepalingen van deze bijzondere voorwaarden, heeft de maker het recht de levering van de dienst met onmiddellijke ingang te beëindigen, zonder tot enige schadevergoeding of schadeloosstelling gehouden te zijn. De maker behoudt zich het recht voor om al zijn schade en/of door derden geleden of gevorderde schade op u te verhalen.

    Il n'est pas permis de :
    • faire un usage illicite ou illégal des photos fournies sur et par l'intermédiaire de ce site web/blog ;
    • utiliser le contenu du site web d'une manière qui enfreindrait de quelque manière que ce soit tout droit d'auteur, propriété intellectuelle ou droit de propriété du créateur de ce site/blog ;
    • reproduire, afficher, publier, diffuser, communiquer au public ou fournir à toute tierce partie, ou exploiter ce site web ou son contenu à des fins commerciales, sans l'accord préalable écrit et exprès de son créateur
    • Vous n'utiliserez pas les services pour transmettre, des données qui enfreignent les photos protégées par le droit d'auteur ou qui violent les droits de propriété intellectuelle de tiers.
    • En cas de violation d'une ou plusieurs dispositions de ces conditions spéciales, le créateur a le droit de mettre fin à la fourniture du service avec effet immédiat, sans être responsable de toute compensation ou de tout dommage. Le créateur se réserve le droit de récupérer auprès de vous tous ses dommages et/ou les dommages subis ou réclamés par des tiers.




    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !
    Ma reconnaissance à :
    David Yansenne
    I. Vancaelenberge
    A. Vlaemynck
    J. Debuf
    R. Duckaert
    L. Delcourt
    P. Coppens
    W. Peirs
    S. Degeyndt
    T. Corne
    J-L Haentjens
    W. Coremans
    F. Dauphin
    F. Strauch

    Remerciements :
    à Claude Marchal
    à Vincent Amand

    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!