Wat betrefd het ongeval van de DUITSE geristreerde BRONCO in KEMBLE in UK gevlogen door TONI DE BRUYN Heb geen bruikbare informatie over wat er juist gebeurde of de oorzaak
TONI werdt overgebracht naar het hospitaal heb geen informatie over zijn toestand zijn echtgenote is daar aanwezig maar bekwam geen contact op hun GSM
In functie van het vermelde artiken in NIEUW PIERKE newsletter 143 welk ik een aantal van de bezoekers op hun aanvraag verzond alsook de vermelding van een mogelijk EU-REFERENDUM, verwzezn een aantal lezers dat zij een duidelijk inzicht in de toestand hebben over de toestand op de WERELD en EU situation door de TV uitzendingen van CNN, WBBC alsook de KRANTEN
Persoonlijk stel ik vast dat CNN vooral informatie bezorgt in functie van de USA belangen
WBBC in functie van UK belangen
De KRANTEN zijn ook niet altijd betrouwbare bron
Veel VERKLARINGEN worden gemaakt door de POLITIEKERS en de POLITIEKE PARTIJEN zonder een controleerbare oorsprong
Zelf WETENSCHAPPELIJKE teksten zijn soms geheel niet betrouwbaar
Via mijn activiteit van LOBBYING op EU gebied van 1980 tot 2011 in BRUSSEL heb ik vastgesteld dat heel wat voorstellen gedomineerd zijn door grote machtsblokken met FINANCIELE INTRESTEN en NIET voot het ALGEMEEN BELANG der WERELDBEVOLKING
Since many Years been involved in the EU development ( 1980) for GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS for WWW.IAOPA.ORG must I confirm yjed a number of DECISIONS at high POLITICAL LEVEL are based on UNCORRECT INFORMATION and STATISTICS who are adapted at various levels before raaching yhe DECISION MAKERS
Also the instored CONTROL ORGANISATIONS by the EU are not abel to obtain the CORRECT INFORMATION from the NATIONAL MEMBERSTATES
I have noticed this in the AVIATION WORLD but also other subjects in wich the EU is trying te develoop positive REGULATIONS od DIRECTIFS for the EU-CITISSENS
Since many Years been involved in the EU development ( 1980) for GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS for WWW.IAOPA.ORG must I confirm yjed a number of DECISIONS at high POLITICAL LEVEL are based on UNCORRECT INFORMATION and STATISTICS who are adapted at various levels before raaching yhe DECISION MAKERS
Also the instored CONTROL ORGANISATIONS by the EU are not abel to obtain the CORRECT INFORMATION from the NATIONAL MEMBERSTATES
I have noticed this in the AVIATION WORLD but also other subjects in wich the EU is trying te develoop positive REGULATIONS od DIRECTIFS for the EU-CITISSENS