Ik zelf gebruik overheersent ENGELS ( PITSCHI ) of AMERIKAANS zoals ik dat leerde gebruiken in de praktijk bij mijn omgang met de vele nationaliteiten in DE LUCHTVAART en de EU-INSTITUTIONS
ik heb NOOIT geen ENGELSE LES gevolgt Mijn NEDERLANDS is ook maar twijfelachtig gezien mijn cahotisch schoolgang tijdens de WWII en ook het FRANS heb ik nooit grondig beheerst en DUITS heb ik verdrongen wegens de WWII ervaringen
Heb daarvan in ijn OPERATIONEEL BEROEPSAKTIVITEITEN als MILITAIR en PILOOT nooit geen problemen ervaren
Kreeg soms wel onaangename opmerkingen... maar daar kan ik mee leven !!!!
On, the last days of 2011 do Y look of a number PROJECTS who failed in the past ;
-The development of AOPA-BELGIUM since upstarted in 1980!!
-The development of BAFI BELGIAN FLIGHT FLIGHT INSTRUCTERS
-AVIATION PANEL of NON COMMERCIAL AIRSPACE USERS between IAOPA, EBAA and EAS-FAI
-A HEARING for YHE NON COMMERCIAL AIRSPACE USERS at EP
-Development of the ECAC EUROPEAN COMUNITIES AERO CLUB
-The DEVELOPMENT of the JAA was also a FAILURE at EU level
-Presently do I see again a FAILURE of the EASA target between the EU MEMBERSTATES due to the NATIONAL INTREST defended by the NATIONAL ADMINISTRATIONS and the DOMINANCE from GERMANY, FRANCE, UK ,ITALY and SPAIN
-The replacement of the 100LL AVGAS by the 91/96 NO LEAD FUEL
-The DEVELOPMENT of the EGASF
-A permanent OFFICE of IAOPA GLOBAL in BRUSSELS at EU LEVEL
-A SECURITY POLICY in the EU for the NON CAT operators
-Aceptance of the EASA PPL-LICENSE for DEAF PERSONS