Presently do I receive a lot of E-mails with request to obtain clarification about the FTDT at EU level via the EASA???
However also via some personel contacts with some persons involved in ; EP-TRAN, DG-MOVE , EASA and also in the AVIATION EXPERTS in the EU-COUNCIL do I ..NOT.. obtain a clair vieuw what the final version will be..and what will be te effect for the AIRCREWS on the efective operations ???
Regelmatig stellen PILOTEN of EIGENAARS van LUCHTVAARTUIGEN mij informatie
Normaal zou ik ze verwijzen naar AOPA-BELGIUM via WWW.IAOPA.ORG
maar AOPA-BELGIUM bestaat schijnbaar enkel nog op papier maar is verder NIET AKTIEF
NEDERLANDSTALIGE vaewijs ik naar WWW.AOPA.NL
Voor de VLAAMSE personen kan het ook zeer intresant zijn om zich lid te maken van WWW.VVMV.BE gezien dit de VLAAMSCHE VLIEGCLUBS zijn en ook dat met de huidige toestand in BELGIE de VLAAMSCHE OVERHEDEN ook een aantal iniatieven in de LUCHTVAART ontplooien
Ook vind men daar informatie tot de opleidingen van PRIVAAT PILOOT
Voor BEROEPSPILOOT raad ok aan via WWW.MOBILIT.FGOV.BE de lijst der FTO te raadplegen
Hoop dat deze beperkte informatie u van nut kan zijn
Gezien mijn leeftijd en mijn aktieve betrokkenheid in de MILITAIRE en BURGERLUCHTVAART van 1954 tot 2011op NATIONAAL,EUROPEES (EU) en INTERNATIONAL( ICAO) volg ik heden de veranderingen via EASA (EU) niet meer regelmatig