Een aantal E-MAILTJES stellen mij vragen hoe ik betrokken ben geworden bij het EU gebeuren???
In de jaren 1950/60 was ik via de AIRCENT AIRPOLICE tijdelijk aangeduid als BODYGUARD van de NATO COMMANDER de Duitse Generaal HANS SPEIDEL welk vloeiend frans sprak en waarmede ik een aantal persoonlijke gespreken had over WWII alsook over het EUR0PA van de toekomst
Ook had ik een aantal gespreken met PILOTEN van RAF, FAF,GAF,USAF,RNAF,RCAF welk betrokken waren in WWII
Hieruit zag ik in de belangrijkheid van de NATO alsook van het toenmalig EGKS en EEC ontwikeling
Terug in BAF in 1961 kwam ik in contact bij de 15th wing PNF met PAUL HENRI SPAAK en vooral met ALBERT COPPE
In 1980 werdt ik door J.B HARTRANFT;( USA ), BILL PEPPLER,(CANADA,) CURT HEIDENREICH ,( USA), en HORST SEEFELD, GERMAN MEP in het EP en Mr PENA DG VIII en HUBERT KOEMANS ( NEDERLAND) benadert om ten behoeve van IAOPA( global) GENERAL AVIATION volgens de toenmalige ICAO defintion te bevorderen in de EEC en EUROCONTROL middens te BRUSSEL
Zal hier ook nog trachten te vermelden welke personen er ook nog veel invloed op mijn beoordelingen over de EU te bepalen;
-KAREL VAN MIERT -PAM KORNELISSEN -OTTO Von ABSBURG -FERNAND HERMAN -FREDERICK SORRENSON -YVES LAMBERT -DR EVRAERT -DIANNE DEBRAY -WALTER KUNNEN -RON CAMPBELL -ROLF SIEGRIST -DIETER PADE -ARUNAS DEGUTIS -MICHEL ROCARD -MARIANNE THYSSEN -DIRK STERCKX -FLENTJER -LUC TYTGAT -VIC -OLE OLSON -ERNST HAUFF -...........PERRIN Dit zijn enkel de personnen welk mij onmidelijk in initieel het hoofd naar voor komen
Ik ben echter beschikbaar na afspraak voor geheel GRATIS en zonder enige verplichting U te ontmoeten op ZATERDAG of ZONDAG voormiddag op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN in het CAFETARIA van BELAIR tussen 0900 en 1200 uur
DE laatste dagen voor de GROTE VERLOFPERIODE krijg ik verschillende E-MAILTJES die belang stellen in het HUREN van een VLIEGTUIG of zelfs een HELICOPTER om op verlof te gaan naar verre oorden .........???
Ikzelf ben daar niet bij betrokken en zeker geen EXPERT daarom verwijs ik u zonder enige verplichtingen naar enkele FIRMA's aktief in ANTWERP INTERNATIONAL AIRPORT
PRESENTLY I have reacted to ALL my E-MAILS, if YOU have not received a reaction this means YOUR A-MAIL has been LOST...PLEAS sent it again.........SORRY
Wat het HELICOPTER ongeval in, NOORD FRANKRIJK vandaag om 15u49 betrefd heb ik geen gegevens
R44 BELGISCHE PILOOT POB 2 OVERLEDEN ONDERZOEK volgt !!!