Inhoud blog
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Laatste commentaren
  • Sadiq Seo (sadiq seo)
        op
  • Schijn en Werkelijkheid en de Vlaamse moraal (Jort)
        op
  • Spoor lanaken-Maastricht voor personenvercoer (L Hermans)
        op
  • Lijst (Roel Veltmeijer)
        op Lijst van kandidaten bij Onbegrensd Lanaken
  • ivm Go Pass (Kevin Cannoot)
        op
  • Mixed Media Projects
    Communicatief
    12-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    MOSAE MAGAZINE GENOMINEERD OP DE BEDRIJVEN KONTAKT DAGEN
    Jempi Welkenhuyzen (WJL)
    LANAKEN-    Holtackers Reclamegroep – een full service reclame- en beletteringbureau en uitgeverij van diverse magazines – sleept de prijs voor Beste Conceptmatige aanpak  in de wacht op de Bedrijven Kontaktdagen in het MECC Maastricht. Dit netwerkevenement is de beurs bij uitstek voor ondernemend Belgisch en Nederlands Limburg.

    Holtackers Reclamegroep pakte uit met Mosae Magazine, één van haar 3 gratis huis-aan-huis bladen. Dit full colour magazine bereikt 111.300 brievenbussen in 12 gemeentes in Nederlands en Belgisch Limburg en verschijnt 5x per jaar. Belangrijke troef van het blad zijn de artikels die focussen op wat er leeft binnen deze dynamische regio en dit op vlak van cultuur, ondernemen, mode, interieur, toerisme in eigen regio, gastronomie, etc.

    Het juryrapport was lovend. Het concept was heel doordacht beginnend met een uitnodiging, een stand, performance en nawerking, alles consequent met het product Mosae Magazine in de hoofdrol. Op de stand werd de bezoeker uitgenodigd deel te nemen aan een behendigheidsspelletje. De 12 verschillende gemeentes werden voorgesteld aan de hand van brievenbussen, mooi geografisch gekaderd op een kaart van de Mosae-regio. Onder de noemer “U gooit Mosae gratis in de bus”, kregen de kandidaten 12 dummies van Mosae Magazine die ze moesten werpen in die 12 brievenbussen. De twaalf te winnen prijzen bestonden uit gratis reclameruimte in Mosae Magazine. De score werd daarom ook zorgvuldig geregistreerd op een daarvoor ontwikkeld formulier. Op deze wijze werd ook de NAW gegevens van de prospecten bekomen. Last but not least werd er niet een gewoon business kaartje meegegeven, maar een scorekaart met op de achterzijde de contactgegevens van de uitgever. Een compleet samenhangend verhaal dus tot en met spelregels aan toe.
    Uitgever Freddy Holtackers was dan ook zeer tevreden met deze nominatie. - WJL



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


    Archief per week
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!