MOSAE MAGAZINE GENOMINEERD OP DE BEDRIJVEN KONTAKT DAGEN Jempi Welkenhuyzen (WJL) LANAKEN- Holtackers Reclamegroep een full service reclame- en beletteringbureau en uitgeverij van diverse magazines sleept de prijs voor Beste Conceptmatige aanpak in de wacht op de Bedrijven Kontaktdagen in het MECC Maastricht. Dit netwerkevenement is de beurs bij uitstek voor ondernemend Belgisch en Nederlands Limburg.
Holtackers Reclamegroep pakte uit met Mosae Magazine, één van haar 3 gratis huis-aan-huis bladen. Dit full colour magazine bereikt 111.300 brievenbussen in 12 gemeentes in Nederlands en Belgisch Limburg en verschijnt 5x per jaar. Belangrijke troef van het blad zijn de artikels die focussen op wat er leeft binnen deze dynamische regio en dit op vlak van cultuur, ondernemen, mode, interieur, toerisme in eigen regio, gastronomie, etc.
Het juryrapport was lovend. Het concept was heel doordacht beginnend met een uitnodiging, een stand, performance en nawerking, alles consequent met het product Mosae Magazine in de hoofdrol. Op de stand werd de bezoeker uitgenodigd deel te nemen aan een behendigheidsspelletje. De 12 verschillende gemeentes werden voorgesteld aan de hand van brievenbussen, mooi geografisch gekaderd op een kaart van de Mosae-regio. Onder de noemer U gooit Mosae gratis in de bus, kregen de kandidaten 12 dummies van Mosae Magazine die ze moesten werpen in die 12 brievenbussen. De twaalf te winnen prijzen bestonden uit gratis reclameruimte in Mosae Magazine. De score werd daarom ook zorgvuldig geregistreerd op een daarvoor ontwikkeld formulier. Op deze wijze werd ook de NAW gegevens van de prospecten bekomen. Last but not least werd er niet een gewoon business kaartje meegegeven, maar een scorekaart met op de achterzijde de contactgegevens van de uitgever. Een compleet samenhangend verhaal dus tot en met spelregels aan toe. Uitgever Freddy Holtackers was dan ook zeer tevreden met deze nominatie. - WJL
|