Inhoud blog
  • LUCHTVAART 2013
  • PLANNING SDW 10/11/2013
  • PLANNING SDW
  • DE SFINX
  • CORRECTION
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART-SDW

    03-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINDENERGIE
    Heden is de ontwikeling van GROENE ELEKTRICITEIT
     
    met WINDMOLENS  een zeer sterk in opkomst methode

    Wij zijn voorstander van zulke iniatieven

    MAAR;
     Zij moeten rekening houden met de aktiviteiten van
     
    GENERAL AVIATION & AERIAL WORK

    Heden verneem ik een voorstel van een aantal

    windmolens  van 200 meter in de streek van EKEREN

    Dit kan een gevaar opleveren voor de VFR vluchten

    via een der reporting punten van  EBAW alsook voor
     
    de aktiviteiten van EBHO

    OPGELET VLIEGVEILIGHEID!!!

    03-12-2011 om 18:24 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VFR OPERATIONS
    For VFR operations Above 2000 KGR
      -ENROUTE CHARGES
     -CHARGES for using TMA & CTR services


    CONCERNIG ATC FLIGHT PLAN
    -PROPOSALS
        ALL VFR FLIGHTS
        VFR FLIGHTS In CONTROLED AIRSPACE
        NOT REQUIRED for VFR

    02-12-2011 om 19:43 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHARGES for AIRSPACE USERS OPERATION
    The ATSP are evaluating the possiblity to recover the cost for:

    -GALILEO
    -EGNOS
    -APROCHE SERVICES
    -WEATHER SERVICES
    -ENROUTE SERVICES

    02-12-2011 om 19:38 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    THURSDAY  08 DECEMBER 2011

     Airspace workshop at HQ-EUROCONTROL
     VISIT
       EU-DG/MOVE
       EU-OMBUDSMAN
       EP-some assistants of MEPs  

    02-12-2011 om 16:21 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. AVFUEL 100LL
    I was advised thad at the EU level their is again a

    VERY STRONG ACTION to try to ABOLISCH the

    USE of 100LL via some GREEN MEP but supported

    with other POLITICAL  EU  PARTY's

    I have contact with one of the involved EXPERTS

    who is asking my OPINION??

     Cab whe accept the ABOLISCHMENT of 100LL in

     2018 ???

     Change over to;
      -KEROZINE
      -91/96 UL
      -96 UL
      -MOGAS
      -BIOFUEL

    Or do I have any other SOLUTION to propose ??

    02-12-2011 om 16:09 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STATUS SDW
    Heden heb ik al mijn NEDERLANDSTALIE berichten beandwoord

    A number of ENGLISCH messages are stil to be replied

    Un nombre de mesages en FRANCAIS sont pas encore repondu

    SORRY

    01-12-2011 om 10:48 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFLUENCING !!!!!
    A major dificulty for the
     EUROPEAN GENERAL AVIATION
    and AERIAL WORK OPERATORS

    Thad the NATIONAL ORGANISATIONS are
    not realising thad it is very important to try to
    INFLUENCE their NATIONAL ADMINISTRATIONS
     in line with the RESOLUTIONS and ADVISE
    given by there INTERNATIONAL level at ICAO
    and given at the level of the EU

    In vieuw of this I have been involved in IAOPA
    in developing a strong EGASF ( witch failed)
    and also a strong IAOPA-EU office in BELGIUM

    Both projects where DECIDED at the IAOPA-EU
    REGINAL MEETINGS but the FINANCIEEL
     means where never made avaible by
    THE NATIONAL ORGANISATIONS

     I also had a LETTER of AGREEMENT signed
    by the three presidents of  IAOPA, EAS and EBAA
    but they where never used efectively

     I ame HAPPY to see thad each organisation has
     obtained a input at EU level ...BUT this INPUT
    is not coordinated ???

    Also are the NATIONAL ORGANISATIONS not making their INPUT in line with the EUROPEAN INPUT

    Each NATIONAL ORGANISATION is stil folowing his OWN NATIONAL  APROCHE and trying to have the PRESTIGE

    This is also the situation with the
    NATIONAL CAA and ATSP

    01-12-2011 om 09:13 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW

    Donderdag 02/12/2011
     Visit  .....................EBOS
      .............................VLOC       WWW.VLOC.EU
      _____1800 a .......VLRI         WWW.VLRI.BE

    ............1900...........SOLAR IMPULS

    Zaterdag  04/12/2011
     0900 -1200  EBAW.......Cafetaria BELAIR

    Zondag  05/12/2011
    0900-1200 EBAW.........Cafetaria BELAIR

    Afspraken te bevestigen ASAP via SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    29-11-2011 om 14:08 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UDA/VVE

     Behorende tot een promotie van DE LUCHTMACHT van 01/10/1954 als MP
     
    van de LUCHTMACHT behoorden wij ook tot de UDA.VVE

    en ben ik lid van de UDA/VVE oudgedienden

    gelieve nota te nemen van het nieuw aangepasteegevens sedert 29/11/2011



    WWW.UDA.BE

    ADMIN@UDA.BE

    29-11-2011 om 13:55 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING over G1000 INIATIEF
    Onrechtstreeks was ik in 2010 betrokken bij een gesprek over de noodzaak om een paneel te vormen van EU INGEZETENE om te bepalen welk de wensen, vragen en problemen zijn waarmede de bevolking der 27 EU lidstaten zitten.
    Er werdt via de EU-STOA een voorstel tot een studie hoe men dat in de toekomst kan inrichten??

    Een Belgische deelnemer stelde voor dit in BELGIE uit te proberen maar daar werdt op EU vlak niet verder op gereageerd dat vast te stellen dat dit een intresant voorstel was maar dat de EU dat niet kon uitvoeren

    Een tijd nadien kreeg ik een mailtje dat mij vroeg hoedat ik dat zag en gaf ik een aantal mogelijke werkwijzen.
    Maar ik kon daar niet aan meewerken wegens mijn drukke agenda in het EU-LUCHTVAART gebeuren voor
     GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS

    Nadien kwam er aktie voor het G1000 project en was er enkele malen bij betrokken via e-mail

    Volgens de bekomen informatie was de G1000 een succes

    Voor meer informatie verwijs ik naar ;
     WWW.G1000.ORG

    28-11-2011 om 17:52 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EVENTS 2012
    I ame preparing my AGENDA for 2012

    Saterday 11 AUGUST 2012  
    I wil be present at the  29th  FLY-IN 

    at SCHAFFEN/DIEST

    In mijn AGENDA 2012 heb ik voorzien de
    ZATERDAG 11 AUSTUS 2012 de gans dag
     aanwezig te zijn te op de

    29th FLY-IN te SCHAFFEN/DIEST

    en hoop weer een aantal intresante ontmoetingen te hebbenlaat me tijdig iets weten via; 

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    HTTP://FLYIN.DAC.BE

    27-11-2011 om 18:19 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn bemerkingen over de EU
    Heden bemerk ik veel NEGATIEVE berichten
    over de EU in de PERS, 
     berichten in SENIORENNET en
    bekomen E-MAILS

    MIJN ERVARING;
    ik werdt in 1980  zoals ik hier reeds vermelde ten
    behoeve van  DE LUCHTVAART namelijk via IAOPA (GLOBAL) betrokken voor GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS

    Toen waren we nog de EEC met 15 lidstaten en 12 talen in gebruik
    Ik dacht toen dat heel wat problemen eenvoudig zouden zijn om op te lossen in functie van de initialen doelstellingen van de stichters van de EEC ( voordien EGKS) en in functie van de gevolgen van WWII.........OORLOG tussen de EUROPESE STATEN vermijden

    Mijn initiele betrokkenheid met de verschillen EU INSTELLINGEN voor DE LUCHTVAART leerde ik heel wat AMBTENAREN, EXPERTS en MEP persoonlijk kennen en was ik regelmatig in contact met enkele COMMISARISEN

    Langzaam begon ik niet enkel in DE LUCHTVAART maar ook vele andere aspecten in de EEC inzicht te bekomen

    Later werd men van de 12 naar 15 en nu zelfs 27 lidstaten, een volgens mij en ook een aantal belangrijke personaliteiten hun zienswijze een te snel ondoordachte uitbreiding met lidstaten welk niet voldeden aan de voorziene voorwaarden

    Was deelnemer aan heel wat POLITIEKE voordrachten en werkvergaderingen door mijn dagelijks aanwezigheid in de EU-INSTELLINGEN in BRUSSEL, alsook de vele ORGANISATIES en LOBBYISTEN in de omgeving van de EU met nu zijn 24 verschillende talen

    Het spel over de MACHTSVERHOUDINGEN tussen de EU politiek en ADMINISTRATIES op  EU en op NATIONAAL vlak spelen een zeer belangrijke rol

     De NATIONALE belangen spelen een belangrijke rol en remmen heel wat positieve belangrijke EU voorstellen voor de EU burger sterk af en doen ze zelf verdwijnen in de vergeethoek

    Volgens mijn opgedane ervaringen was de initiele doelstelling met de 6 lidstaten een zeer goed opgebouwde doel.........MAAR heden zijn de VADERS van deze verdwenen en vervangen door een aantal nieuwe personen en ook sterk beinvloed door de FINANCIELE belangen welk heel wat misbruik en problemen voor gevolg hebben

    Dit is een korte en spontane reactie op een aantal berichten in DE PERS en tevens op bekomen E-MAILS

    Steeds beschikbaar om verdere toelichtingen in functie van VRAGEN, BEMERKINGEN of VOORSTELLEN via
     SYLVAIN.D.W@GMAIL

    zie ook mijn vroeger BLOG
    HTTP://BLOG.SENIORENNET.BE/SYLVAIN70

    25-11-2011 om 17:55 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY 24/11/2011 at EU level
    During my visit at the EU level in BRUSSELS

    Dit I have a schort conversation with a delegate of a CHINEES delegation on AVIATION and handed him a brochure o IAOPA on GA & AWO, the delegation also made a visit to HQ EUROCONTROL

    Was present at the
    ENLARGED COMMITIE on ENROUTE CHARGES
    - Some memberstates are trying to impose a ATC-FLIGHT PLAN on al  VFR flights  entering any type of CONTROLLED AIRSPACE
    -Some memberstates seems to be charging VFR FLIGHTS
     below 2000 KGR via EUROCONTROL


    A  EU-TASK FORCE
    is involved in preparation of a ICAO ANNEXE-2, 11 and PANS-OPS in a EU version on witch NO EXEMPTIONS could be aplied by any  of the 27 memberstate
    noticed the participation of  ECA,IFATCA and EUROCONTROL experts

    HQ EUROCONTROL
    is contacting AIRSPACE organisations in vieuw to organise from 2012  again the anual meeting at HQ EUROCONTROL in BRUSSELS for GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS

    A EXPERT of HQ EUROCONTROL is trying to be avaible at the meetings of WORLD AVIATION ORGANISATIONS if invited

    25-11-2011 om 14:45 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WE PLANNING SDW
    26/11/011      0900 -1000 A    EUROPILOT CENTER
                         1000 - 1200 A   ANTWERP AIRPORT   BELAIR CAFETARIA

    27/11/2011    0900 - 1100 A  ANTWERP AIRPORT BELAIR CAFETARIA
                          1100-  1200 A  RAAC   1e floor

    Confirm YOUR ETA      ASAP via  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    24-11-2011 om 17:37 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELICOPTER ONGEVAL
    Bekom een aantal vragen over;

    HELICOPTER CRASCH in AUCKLAND

    Voorlopig  van mijn zijde  " NO COMMENT"

    kan u enkel een kopie bezorgen van enkele bekomen

    TV-beelden

    via;

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    24-11-2011 om 16:58 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.24 NOVEMBER 2011
    TODAY

     I wil be on mission at the EU-ARENA

    24-11-2011 om 05:30 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADAPTION SDW
    Presently I ame very active involved in my reduction
     
    in the activity in the AVIATION WORLD

     Although I find it dificult to accept no more  DAILY

    to be involved in the various aspects of

    GENERAL AVIATION &

    AERIAL WORK OPERATIONS

    But I try to leace this over to the

    YOUNGER GENERATION

    See;
       WWW.IAOPA.EU
       WWW.IAOPA.ORG
       WWW.EUROPE-AIRSPORT-FAI.ORG
        WWW.EFHA.EU
      WWW.VLRI.BE
       WWW.RAeS.CO.UK
       WWW.ASA-BE.COM

    22-11-2011 om 14:37 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CRISIS BUDGET
    Heden wordt er op heel wat BUDGETEN in de
     
    EU-INSTELLINGEN beperkingen opgelegt

    Dit zal voor gevolg hebben dat ik in de toekomst
     
    minder betrokken zal zijn in verschillende

    EU aktiviteiten in BRUSSEL

    En tevens minder zal beschikken over

    de gevraagde documentatie

    SORRY

    21-11-2011 om 17:04 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPOORWEG versus LUCHTVAART
    Heden morgend een intresant gesprek met een LUCHTVAART COLLEGA welk onlangs van ANTWERPEN naar een belangrijke vergadering moest bij EASA in KEULEN

    Hiervoor ging hij dat eens met de TREIN doen via de ICE van de DUITSE SPOORWEGEN

    Resultaat vertrokken om 0800 uur aankomst om 1500 uur

    de terugreis was wel  iets sneller

    Vertrek om 1700 uur aankomst ANTWERPEN om 1930

    Een REIS van 200KM en zeggen dat THE GREENS in het EP trachten te bekomen dat vluchten van minder dan 400 KM met het SPOOR worden uitgevoerd in de EU ....???

    20-11-2011 om 17:31 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEVOLGDE OPLEIDINGEN

    Tijdens de oorlog heb ik nogal sporadisch school gevolgd bij SINT EDUARDUS in MERKSEM , maar ook enkele jaren naar school geweest in FRANKRIJK

    Heb in DE ANTWERPSE STADSCHOOL mijn 7st en 8st studie jaren afgesloten met mijn DIPLOMA

    Nadien opleiding RIJWIELMAKER met een LEERCONTRACT  bij de firma BRUGGEMAN
    en wat vervolmaking via L'EXPRESS als WIELRENNER

    1954 LUCHTMACHT vervoegd als SOLDAAT (SM) 
    OPLEIDING MP te TERVUREN
    MOTORIJDER
    AUTOVOERDER

    opleiding HONDENSTALMEESTER via de LANDMACHT

    Vervoegde HQ AIRCENT te FONTAINBLEAU/FRANCE
    1955
     Cursusen;
     -Fotografie
     -Zelfverdediging
     - Criminal Investigator
     -Duiker
     -Zweefvlieg
     -Interogator
     -Motorvliegen
     -Training  DORNIER
     -NBC
     - FN Wapenexpert  voor CRS
      -Drug Iniation  Franse CRS
     Terug in BELGIE 1961
      -Heropvoeding MP te EVERE
      -EPE basis opleiding op SV4
     -PPL, CPL en CFI  FAA via SOTRAMAT
     -Opleiding PILOOT LT/AVN L18C te EBBT
     -Opleiding INSTRUCTEUR FW te EBBT
     -SURVIVAL  Land en ZEE
     -Opleiding PILOOT HELICOPTER
     -TELEX operator
     - VIDEO operator BRT
     -Examens BOO te ZEDELGEM
     - Conversie Secretaris te PEUTIE
     -Opleiding ICAO Acident Investigator
     -FAA GROUNDINSTRUCTER
     -FLIGHT SIMULATOR
     -Briefing PR by AOPA-USA
     -Cursus BRANDBESTRIJDING ... ZEEMACHT
     -Iniatie LOBBYIST   1980
    Dit zijn een aantal zaken die ik uit mijn hoofd kan opsommen

    Ik heb steeds het principe toegepast van zoveel mogelijk opleidingen en cursusen mee te pakken

    18-11-2011 om 17:58 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!