Bij een LUCHTVAARTONGEVAL zijn er twee verschillende ONDERZOEKEN;
Het GERECHTELIJK onderzoek welk zich toespits op ; WIE IS VERANDWOORDELIJK uitgevoerd door het PARKET
Een tweede onderzoek door de diensten van een speciale dienst welk in uitvoering van ICAO bepaalt wat de OORZAAK is en vooral om te bepalen hoe men zulk een ONGEVAL voorkomen en dus niet bepaald wie er VERANTWOORDELIJK voor is en det mogelijke SCHADECLAIMS zal moeten bekostigen???
Ik ben geen LUCHTVERKEERSLEIDER ( ATCO) maar als PILOOT-INSTRUCTEUR in de MILITAIRE LUCHTVAART ( LT/AVN) en BURGERLUCHTVAART voor
PPL, CPL,IFR,CFI in ZWEEFVLIEGTUIGEN , VLIEGTUIGEN ( SEL) en HELICOPTER heb ik veel persoonlijk contact gehad met zowel de MILITAIRE als BURGERLIJKE ATCO alsook via EUROCONTROL en heb ik een inzicht in deze taak om de LUCHTVARENDE te begeleiden.
Tevens heb ik de FIC en ARO bemant in MILITAIRE middens
Onze ZOON was aktief als OPERATIONEEL MILITAIRE ATCO ( TWR en GCA) bij de BAF
Ik hoop dat deze toelichting volstaat om alle vergissingen te vermijden????
In functie van de huidige speech van de UK-1e MINISTER in de MEDIA krijg ik veel E-mailtjes met vragen over de werking van de EU ??
In functie daarvan krijg ik een intresante toelichting via:
WWW.GRASPE.EU door het personeel van
de EU-INSTELLINGEN
Is wel zware kost om te begrijpen, in het verleden had ik persoonlijk contact met personen welk betrokken waren bij deze teksten en bekwam van hen toelichtingen
Mijn OPINIE is nog steeds dat de EU is belangrijk voor de WERELDVREDE en de rol van EUROPA ( EU) op WERELDVLAK voor de toekomst van ONZE KINDEREN , ACHTERKLEINKINDEREN en NAZATEN !!!
Tracht de juiste toedracht te bekomen over enkele onderwerpen in de MEDIA maar stel vast dat via de verschillende TV, GESCHREVEN en GESPROKEN PERS er heel verschillende inlichtingen worden verspreid??