Inhoud blog
  • LUCHTVAART 2013
  • PLANNING SDW 10/11/2013
  • PLANNING SDW
  • DE SFINX
  • CORRECTION
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART-SDW

    10-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROMOTION GENERAL AVIATION

    A regular returning QUESTION from vistors of my BLOG??

    Why is the CAT not promoting GENERAL AVIATION as a introduction to the CAT-Operations

    Presently the AIRLINES and also IATA are neglecting GENERAL AVIATION

    After the WWII  the top of the AIRLINES and also IATA was dominated by PILOTS and EX-PILOTS........now the top of the both mentioned is in hands of MANAGERS,and COMMERCIAL orientated persons without any  pratical AERONAUTICAL experience, their priority are not AVIATION related

    At WWW.ICAO.ORG  they have now obtained the introduction of the MPL ( MULTI-CREW PILOT LICENSE)

    This means there is no need more to start the PILOT TRAINING on SEL-light airplane   but on SIMULATORS, CBT and direct on a AIRPLANE TYPE used by the AIRLINE

    This is only a schort introduction

    According me their is a need the EU-YOUTH to be introduced ASAP to the AERONAUTICAL WORLD

    The YOUNGSTERS  between the age of 8 and 12 schould be introduced the AVIATION via MODELBUILDING, SPOTTING, MODELFLYING , GLIDING , DPM/ULM, MICROLIGHT  , LSA and GA

    Also the presence and  demonstration of HISTORICAL AIRCRAFT in the EU-AIRSPACE is a vital tool for giving the youth the require pride and motivation to evaluate the possiblity of a education and profession in the 90 jobs in the AERONAUTICAL INDUSTRY

      WWW.ICAO.ORG
      WWW.IAOPA.ORG       
       see PRESS-RELEASES    " NEW BLOOD" 
      WWW.FAI.ORG
      WWW.EFHA.EU

    REACTION & SUGESTIONS are welcom   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    10-11-2011 om 16:21 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL
    RED ARROWS

    Dodelijk ongeval op de grond door SCHIETSTOEL ???

    Zie NIEUWS   in de KRANTEN ???

    10-11-2011 om 05:09 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    THIS WE I will NOT be avaible on
     
    FRIDAY 11 till SUNDAY 13 included

    However I will be abel to read my E-MAILS

    Presently I have reacted to ALL my E-mails

    If You have not received a reply pleas sent

    YOUR mail again ASAP

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    08-11-2011 om 17:48 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The YOUTH in the EU ???
    During the presentation of the book on

    "THE EU SES"

    by Daniel CALLEJA  and Pablo MENDES DE LEON

    on 04 October I was abel to have a short converstion
    with  Vice President KALLAS about the need
    to have to develop motivation by the
     EUROPEAN YOUTH toward
     the  90 AVIATION JOBS

    I confirmed this with a e-mail on 10/10/2011
    copy avaible on request

    I received a reply from DG-MOVE  by
     Mauritzio CASTELLETTI
    Copy also avaible

    I received a lot of positive reactions on this
    INIATIF

    04-11-2011 om 17:48 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EVEN TOELICHTEN
    Even toelichten

    Sedert 31/12/2004 heb ik mijn functie van
    IAOPA liaison officer stop gezet

    Sedert 30/06/2011 heb ik ook mijn regelmatige
     aanwezigheid in de EU INSTELLINGEN
    te BRUSSEL stop gezet.......
    .MAAR ben ocasioneel nog aanwezig
    Tevens hou ik nog contacten met de vele gemaakte
     contacten van 1980 tot op heden met MEPs,
     EXPERST, AMBTENAREN en ander LOBBYISTEN
    Heden zijn er natuurlijk reeds veel van de gemaakte
    vrienden uit het EU WERELDJE verdwenen

    MAAR via de huidige E-midelen blijft het toch
    nog mogelijk om een aantal dossiers te volgen
     en bepaalde informatie naar voor te brengen

    Tevens dank voor de door u gestelde vragen en
    informatie over het EU-PROJECT waarin
    wij geloven ter bevorderig van de
    LEVENSSTANDAARD in EUROPA en GLOBAL

    04-11-2011 om 00:00 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Saterday  05/11/2011      0900...........1200      ANTWERP AIRPORT  BELAIR

    SUNDAY 06/11/2011    0900...........1200    ANTWERP AIRPORT  BELAIR

    For any adtional meetings contact;


    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM
    WWW.IAOPA.ORG
    WWW.IAOPA.EU
    WWW.EFHA.EU

    03-11-2011 om 21:52 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHAOS in de EU
    UNBELIEVABLE how the
     
    INDIVIDUAL LEADERS of the
     
    NATIONAL MEMBERSTATES

    can take individual uncoordinated actions

    WHO have a DISASTROUS EFECT
     
    for ALL THE EU MEMBERSTATES

    01-11-2011 om 19:38 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CORECTION PLANNING SDW
    SORRY,

    This morning I had to cancel my presenc at EBAW

    30-10-2011 om 09:34 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STATUS HERMAN VAN ROMPUY
    Uit een artikel in  het NIEUWSBLAD.BE

    van 29/10/2011 blijkt duidelijk dat

    H VAN ROMPUY maar gewoon het

    VOORZITTERSCHAP van
     
    de EUROPESE RAAD is

    en zeker niet de status van

    PRESIDENT van de EU heeft

    Hij heeft zelfs geen
     
    STEMRECHT in DE RAAD en mag enkel
     
    trachten om tussen de

    kibbelende presidenten en 1ste  MINISTERS der

    EU LIDSTATEN trachten een SCHIJNBAAR
     
    GEMEENSCHAPELIJK STANDPUNT 

     naar voor te doen brengen in DE MEDIA!!

    ZElfs dat zeer moeilijk en

    positief resultaat wordt nadien in

    de ongekoordineerde en voor

    national gebruik gemaakte

    verklaringen door de

    NATIONALE MANDATARISSEN

    verwaarloosd of zelfs verworpen

    Dit bewijst de nog steeds

    ZWAKTE van het EU project

    Zoals een goede bevriende MEP mij vermelde;

    SYLVAIN there is no more WARE with WAPENS between the EU PARTNERS but still with WORDS

    29-10-2011 om 17:03 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MISCONCEPTIONS in the EU
    Presently the deferent EU partners are making
     
    a number of contradicting and very damaging
     
    statements in their national TV channels !!

    This wil have for effect thad very soon the EURO
     
    wil be again a strong target of the investors

    who are orientated via some national political
     
    intrests at GLOBAL level

    WHEN is the EU going to learn to develop aa common

    statement for the 27 top politicians and not a schow of
     
    personnel succes during the EU-TOP ??

    29-10-2011 om 08:02 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONTWIKELINGEN in de EU
    Een aantal E-MAILTJES geven mij informatie
    over de huidige ontwikkelingen in de EU

    Alhoewel mijn betrokkenheid van 1980 tot 2010
     DE LUCHTVAART betrof en vooral
     GENERAL AVIATION &
     AERIAL WORK OPERATIONS

    Heb ik tijdens deze 30 jaar ook een aantal persoonlijke contacten ontwikkeld op andere onderwerpen

    Mijn contacten verliepen met gespreken
    van de laagste tot de hoogste niveaus
    in het EU-project

    Gespreken met de daklozen in de omgeving
    van de EU gebouwen in BRUSSEL
    tot en met de hoogste personaliteiten in
    de EU hierarchie

    Wat betrefd de huidige in DE PERS als succes
     ...alsook de informatie van een aantal bevriende
    ambtenaren, politiekers en experts naar voor gebrachte resultaten, ben ik er van overtuigd dat er nog veel
    onopgeloste problemen de EURO gaan bedreigen in de komende jaren

    Heden is er een schijnbaar ZEER POSITIEF resultaat maar dit is vooral wegens de verkiezingen van de twee zwaargewichten in de politieke ARENA voor de verkiezingen in 1012 in FRANKRIJK en DUITSLAND

    Maar nadien hoe zullen de kaarten dan liggen???

    Steeds beschikbaar om de mogelijke E-mailtjes te beandwoorden en zelfs hier verder toe te lichten !!!

    28-10-2011 om 17:41 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING W.E-SDW
    SAT  29/10    0900 -1200   ANTWERP AIRPORT

    SUN  30/10   0900 -1200   ANTWERP AIRPORT

    For a apointement pleas transmit me ASAP YOUR ETA ??

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    28-10-2011 om 16:55 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.G20 BRIEFING
    G20 INFORMATION to be developed ???

    26-10-2011 om 05:42 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WHAT is LOBBYING ??
    Ther is a major DIFERENCE between a

    LOBBYIST and a person

    REPRESENTING a ORGANISATION

    A number of Years I was the
     
    OFICIAL LIAISON OFFICER

    for IAOPA ( world) at the
     
    EU INSTITUTIONS in BRUSSELS

    I was assigned in 1980 by DOC to introduce

    IAOPA for GENERAL AVIATION
     
    in this new developing institution  and

    AUTHORITY in EUROPE composed

    of 12 memberstates

    For this I was introduced on behave of

    IAOPA at the following;

    EP

    EC

    ESEC

    COR

    STOA

    Variuos DG of the EC

    EUROCONTROL

    NATO

    and the many other ORGANISATIONS

     representing AIRSPACE USERS at

    INTERNATIONAL level

    I also made visits with the

    SECRETATY GENERAL,PRESIDENTS

      and DELEGATIONS of IAOPA

    I was involved in developing IAOPA-EUR

    and EGASF

    Until 2004

    This means YOU are visual as the

    DELEGATE of the ORGANISATION

    That is where I obtained the denomination

    MISTER GENERAL AVIATION

    In 2005 I started as EU-LOBBYIST at the EU untl 2010

    This is a complete different way of operating

    YOU DO NOT SCHOW no more the

    FLAG or the OPINION of IAOPA

    But try via personnel contacts  with MEP,
     
    POLICAL GROUPS,EXPERTS

    and ADMINISTRATIF PERSONEL to

      influence their KNOWLEDGE and their input 

    and  obtain via this  BENEFITS  for

    GENERAL AVIATION and

    AERIAL WORK OPERATIONS

    23-10-2011 om 07:55 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STATUS SDW
    PRESENTLY I have again  reacted to

    ALL my E-MAILS

    22-10-2011 om 20:06 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SALARISEN in de E.U
    Heden krijg ik een aantal E-mailtjes over de hogsalarisen  in de EU 

    in functie van een artikel in de TELEGRAAF van vandaag!!!!

    Ik heb mij nooit bezig gehouden met de salarisen van
     
    PILOTEN, AMBTENAREN of MINISTERS op

    NATIONAAL, of INTERNATIONAAL vlak

    Wat ik vroeger heb begrepen van Prof COPPE is dat men

    er van uit ging dat buiten de TARGET om OORLOGEN

    in de toekomst in EUROPA te vermijden

    Er tvens de gedachte was om door een
     
    GEMEENSCHAPELIJK POLITIEK fora

    en AMBTENAREN in de toenmalige 12 EU lidstaten

    Op NATIONAAL vlak  het aantal POLITIEKE MANDATARISEN

    en AMBTENAREN te doen afnemen

    Tussen DE IDIOLOGIE van de stichters van het

    EGKS,EC,EEC, en huidige EU  is er heel wat anders verlopen

    Heden zijn de NATIONALE EU lidstaten hun
     
    NATIONALE POLITIEKERS en AMBTENAREN

    nog aan het opkrikken

    IK ga de e-mails over dit onderwerp NIET verder beantwoorden

    22-10-2011 om 19:57 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GALILEO
    Heden zijn de twee eerste SATELIETEN van GALILEO met sucses gelanceert

    Ik herinner me nog dat in vergaderingen in  de  de jaren 90 bij  de EU  met DG-7 en DG-12  ik betrokken  was bij de onderhandelingen van GALILEO

    Ten behoeve van IAOPA ( GLOBAL) maakte ik toen voor GENERAL AVIATION  volgens de toenmalige ICAO definition  een verklaring;

    For GENERAL AVIATION DO we NOT NEED a second systeme and thad there was a need to work with the USA by using the GPS

    NO NEED for GALILEO !!!!!

    21-10-2011 om 20:55 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MANAGEMENT
    PRESENTLY do I notice also in many
     
    company's and organisation a probleme

    in a too large team in the MANAGEMENT

    by persons who have no feeling with the REALITY

    The forwarded decisions are in many casses unusable

    in the reel operational life

    There is too LARGE and

    too COSTLY MANAGEMENT

    Which also result in a INCREASE of COST

    for the delivered PRODUCT or SERVICES

    to the USERS

    21-10-2011 om 17:57 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-PROBLEMEN met NATIONALE ADMINISTRATIES
    Een der problemen welk ik persoonlijk vaststel met

    de ontwikkelingen in de  EU betrefd het feit dat men

    via de meetings in de EU-INSTELLINGEN

    op de top meetings DE NATIONALE MINISTERS via hun

    DIRECTEUR GENERAAL vraagt om bepaalde opdrachten uit

      te voeren ??

    De MOINISTERS op advies van hun DG en EXPERTS

    aanvaarden deze opdrachten


    MAAR in hun NATIONALE ADMINISTRATIE
     
    beschikken zij NIET over ambtenaren met de 

     VEREISTE KENNIS soms zelfs niet de nodige ambtenaren en

    GEEN BUDGET om er de nodige EXPERTS aan te werven
     
    in permanente of tijdelijk verband


    GEVOLG de OPDRACHTEN worden SLECHT uitgevoerd

    en de bekomen  INFORMATIE en UITVOERING van

    de OPDRACHT is WAARDELOOS en

    geeft niet het gewenste RESULTAAT !!!!

    MAAR dit falen komt slechts JAREN 

    later aan het DAGLICHT

    21-10-2011 om 17:50 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Saterday 22/10     0900 -1200  EUROPILOTCETER  and BELAIR CAFETRIA
    at  ANTWERP AIRPORT
    Sunday   23/10     0900 -1200  BELAIR CAFETARIA at ANTWERP AIRPORT

    15/10   BRUSSELS
         EUROCONTROL
         RAeS
         BELGOCONTROL ATC

    For any apointements pleas contact me ASAP     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM
                                               
                                                    

    20-10-2011 om 22:14 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!