Heden stel ik belang in DOCUMENTEN, KAARTEN, en FOTO's over het
LT/AVN ( LICHTE VLIEGWEZN VAN DE LANDMACHT ( ex AIR.O.P. 1947) te BRASCHAAT voor het aanleggen van een HISTORICAL GALLERY te EBBT over de aktiviteiten van de eenheid waar ik een groot gedeelte van mij luchtvaart beroep heb doorgebracht
heb ook een aantal foto's en voorwerpen bekomen maar ben nog steeds op zoek naar mogelijke bijkomende informatie
Heden in de NIEUWSBRIEF van MAART 2013 staat een intresant artikel van een mijner collega's welk ook via de BAF na een opleiding ZWEEFVLIEGEN naar het LT/AVN kwam en onlangs zijn aktieve loopbaan in de opleiding via NEW-GAT te EBCI beindigde
Heden hoort men via de MEDIA over problemen in het VERKEER op de WEG, SPOOR, LUCHT en zelfs bij de TELEFOON( GSM)
Heden ben ik op rust gesteld en heb daar geen rechtstreeks hinder van !!!!!!........... maar ik kan me niet herinneren dat vroeger er ook zo een ernstig probleem was toen het in de WINTER sneeuwde????
Vanaf begin 2013 heb ik besloten mij terugtetrekken uit het LUCHTVAARTGEBEUREN en vooral mijn tijd te besteden aan mijn hobby's
Zal natuurlijk nog het LUCHTVAARTGEBEUREN volgen maar mij niet meer grondig laten betrekken in naar voor gebrachte problemen van PILOTEN en LUCHTVAARTEIGENAARS
Heden geniet ik van regelmatige wandelingen in mijn
Een aantal E-mailtjes stellen belang in de mogelijke gevolgen op de werking van de EU??
Men mag niet uit het oog verliezen dat voorstellen van de EU-COMISIE moeten goedgekeurd worden door het EP en nadien tevens aanvaard moeten worden door de EU RAAD bestaande uit de NATIONALE AUTORITEITEN.
Telkens er in NATIONALE VERKIEZINGEN veranderingen komen in de NATIONALE REGERING en samenstelling in andere NATIONALE POLITIEKE PARTIJEN worden de te aanvaarden voorstellen weer een andere benadering in de beslissingen van de RAAD
Heden zal er van ITALIAANSE zijde een geheel andere standpunt worden ingenomen