-Van 0900 uur tot 1100 uur ben ik aanwezig op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN en beschikbaar voor de besestigde ontmoetingen in het BELAIR-CAFETARIA
Tegen 1200 uur met DE TRAM 10 de OUDE STAD in voor een ETENTJE ...........EN nadien zien we wel even rond naar de rond hangende DAKLOZEN aan het PIETER RUBENS MONUMENT op DE GROENPLAATS
ZONDAG 24/07/2011
-Smorgends om 0700 uur bij DE BAKKERIN voor lekkere VERSE PISTOLLEKES voor ONTBIJT met ANNABEL
Van 0900 tot 1200 uur beschikbaar op DE LUCHTHAVEN
Om 1300 uur naar WESTMALLE naar CAFE DE TRAPISTEN want we moeten gaan uitvinden wat de juiste samenstelling is van een TRAPPIST "HALF-HALF," ik heb ervaring met een TRIPPEL of een DUBBEL ..........maar ANNABEL lust een "HALF-HALF"
Volgende week wordt een rustige week met een dagelijkse morgendwandeling in DE ZOLOGIE en voor de rest wat thuiswerk
Zoals ik reeds melde had ik den DINSDAG een zeer intresant gesprek met enkele PROFESOREN over het onderwerp
KANKER
De eerste vraag was of er nu een toename is van KANKERPATIENTEN?
-Op het eerste zicht is daar het andwoord;........JA Maar het is ook mogelijk dat er vroeger ook veel gevallen warren maar dat we het niet wisten; De huidige onderzoeksmethoden geeft de mogelijkheid het vroeger vast te stellen!!!
De tweede vraag betrof DE MOGELIJKE OORZAAK ??
Daar kwamen een aantal veronderstellengen naar voor; 1)-DE toename van RADIOAKTIVITEIT in DE ATMOSFEER 2)-DE STRALINGEN der huidige niewe GSM,GPS etc 3)- DE VOEDING namelijk het VLEESGEBRUIK een der betrokken had ernstig bezwaar tegen het eten van " LIJK" 4)- De AARDSTRALINGEN 5)- De ELECTRICITEITS overdrachten of HOOGSPANNINGS LIJNEN
Verder bekwam ik nog een intresant dossier over de behandeling in DUITSLAND geschreven in het Nederlands door Prof DOMS ........daarover vermeld ik meer later indien er belangstelling is ???
Een aantal E-MAILTJES stellen mij vragen hoe ik betrokken ben geworden bij het EU gebeuren???
In de jaren 1950/60 was ik via de AIRCENT AIRPOLICE tijdelijk aangeduid als BODYGUARD van de NATO COMMANDER de Duitse Generaal HANS SPEIDEL welk vloeiend frans sprak en waarmede ik een aantal persoonlijke gespreken had over WWII alsook over het EUR0PA van de toekomst
Ook had ik een aantal gespreken met PILOTEN van RAF, FAF,GAF,USAF,RNAF,RCAF welk betrokken waren in WWII
Hieruit zag ik in de belangrijkheid van de NATO alsook van het toenmalig EGKS en EEC ontwikeling
Terug in BAF in 1961 kwam ik in contact bij de 15th wing PNF met PAUL HENRI SPAAK en vooral met ALBERT COPPE
In 1980 werdt ik door J.B HARTRANFT;( USA ), BILL PEPPLER,(CANADA,) CURT HEIDENREICH ,( USA), en HORST SEEFELD, GERMAN MEP in het EP en Mr PENA DG VIII en HUBERT KOEMANS ( NEDERLAND) benadert om ten behoeve van IAOPA( global) GENERAL AVIATION volgens de toenmalige ICAO defintion te bevorderen in de EEC en EUROCONTROL middens te BRUSSEL
Zal hier ook nog trachten te vermelden welke personen er ook nog veel invloed op mijn beoordelingen over de EU te bepalen;
-KAREL VAN MIERT -PAM KORNELISSEN -OTTO Von ABSBURG -FERNAND HERMAN -FREDERICK SORRENSON -YVES LAMBERT -DR EVRAERT -DIANNE DEBRAY -WALTER KUNNEN -RON CAMPBELL -ROLF SIEGRIST -DIETER PADE -ARUNAS DEGUTIS -MICHEL ROCARD -MARIANNE THYSSEN -DIRK STERCKX -FLENTJER -LUC TYTGAT -VIC -OLE OLSON -ERNST HAUFF -...........PERRIN Dit zijn enkel de personnen welk mij onmidelijk in initieel het hoofd naar voor komen
Ik ben echter beschikbaar na afspraak voor geheel GRATIS en zonder enige verplichting U te ontmoeten op ZATERDAG of ZONDAG voormiddag op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN in het CAFETARIA van BELAIR tussen 0900 en 1200 uur
DE laatste dagen voor de GROTE VERLOFPERIODE krijg ik verschillende E-MAILTJES die belang stellen in het HUREN van een VLIEGTUIG of zelfs een HELICOPTER om op verlof te gaan naar verre oorden .........???
Ikzelf ben daar niet bij betrokken en zeker geen EXPERT daarom verwijs ik u zonder enige verplichtingen naar enkele FIRMA's aktief in ANTWERP INTERNATIONAL AIRPORT
PRESENTLY I have reacted to ALL my E-MAILS, if YOU have not received a reaction this means YOUR A-MAIL has been LOST...PLEAS sent it again.........SORRY
Wat het HELICOPTER ongeval in, NOORD FRANKRIJK vandaag om 15u49 betrefd heb ik geen gegevens
R44 BELGISCHE PILOOT POB 2 OVERLEDEN ONDERZOEK volgt !!!