Inhoud blog
  • Lode Echelpoels
  • Patrick Lievens
  • Legend Spa
  • Beurs Maastricht
  • rallyfilmpjes
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Willekeurig SeniorenNet Blogs
    martin1952
    blog.seniorennet.be/martin1
    Mijn favorieten
  • etiennewillems
  • wrcke rallyfilmpjes
  • oudecrossmotoren
  • historicmotorraces
  • crossertje
  • rally kris cools
  • RALLY IS NOT A CRIME
    Willekeurig SeniorenNet Blogs
    vakantie_thailand
    blog.seniorennet.be/vakanti
    Mijn favorieten
  • historicrally's

    20-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Copiloten deel 4

    Voor de Copiloten is er eigenlijk heel veel werk toch voor deze die het willen goed doen tot in de puntjes. Nadat ik voorlopige nota's heb gemaakt schrijf ik het een beetje netter over thuis om later eens met mijn vriendin of de piloot (als hij tijd heeft) het nog eens te verkennen en de nota's aan te passen en eventueel te veranderen. Als dan alles perfect op papier staat en alle gevaarlijke punten , valstikken ,afstanden,bochten,jumps wegveranderingen en soorten weg bedekkingen wordt alles heel net en groot over geschreven thuis. Dit gebeurd over het algemeen s'nachts of als ik alleen thuis ben. Je moet echt heel goed geconcentreerd zijn en je mag zeker niet afgeleid worden! Het is veel te belangrijk dat alles heel juist is één fout kan fataal zijn. Mijn nota systeem is wel redelijk eenvoudig de gradatie van de bochten wordt gelezen volgens het uurwerk Dat wil zeggen 1,2,3 tot 6 en met halve bijvoorbeeld een bocht naar links van 90 graden is L3 is hij nog iets korter is dat L 3,5. een R6 is een bocht van 180 graden naar rechts en die met afstanden en verschillende bochten met andere gradatie's en toestand van de baan. Zoals asfalt.beton,kaseien glad of grof wegdek couperen of niet.Dit alles wordt heel groot over geschreven met letters en cijfers van ongeveer 1,5 centimeter groot en maximum 6 lijnen per bladzijde. eigenlijk veel te veel om uit te leggen. Er komt zoveel bij kijken dat erveel copiloten na een tijdje afhaken omdat er teveel tijd in kruipt.Na al die voorbereidinden is ondertussen nog altijd geen meter rally gereden.

    Hierbij een foto van één blad nota's

    wordt vervolgd



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    BEZOEK OOK ETIENNEWILLEMS TOFFE NOSTALGIE OUDE MOTO'S

    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!