Inhoud blog
  • LUCHTVAART 2013
  • PLANNING SDW 10/11/2013
  • PLANNING SDW
  • DE SFINX
  • CORRECTION
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART-SDW

    31-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATION by SDW
    TODAY  31 DECEMBER 2011

    dit I have at  EBAW  number of

    intresting conversation about the
     
    AVIATION WORLD in 2012

    With some VIP's  in the
     
    EU-INSTITUTIONS

    and in particular concerning;

    GENERAL AVIATION &
    AERIAL WORK OPERATION

    By the NON COMMERCIAL orientated

    AIRSPACE USERS in the
     
    EU-AIRSPACE

    31-12-2011 om 18:12 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WAPEN GEBRUIK
    Als MILITAIR heb ik natuurlijk het gebruik van WAPENS aangeleerd;

    Initieel in de OPLEIDING te TERVUREN gingen wij naar de TIR NATIONAL te BRUSSEL voor het gebruik van 
    -DE MAUSER
    -STEN
    -VINGERON
    -FN/GP 9mm

    later naar LEOPOLDSBURG voor gebruik van
    -MG
    -BREN
    -ENERGA

    Tijdens verblijf in MEERDAAL, hadden wij regelmatig oefening met de GP op de lokale schietstand, ook enkele malen de GP gebruikt bij aanhouden van ilegale betredders van de MUNUTIEDEPOT ( STROPERS, JEUGDIGE VANDALEN ) 

    Te AIRCENT;
    -Regelmatig oefening met GP 9mm
    -Conversion door USAF naar COLT45

    Bij opdracht voor de CRS bijkomende opleiding van
    -FN/FAL te HERSTAL

    Als PILOOT waren wij gewapend met GP 9MM
    op de ALII bij L'ALAT heb ik geoefend met
    ANTITANK..TOW

    30-12-2011 om 19:51 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO voor JONGEREN
    Voor JONGERN tussen 10 en 14 jaar adviseur ik te trachten via hun school met een aantal leerlingen van hun klas een EDUCATIEVE VLUCHT te doen via ;    WWW.JEUGSENLUCHTVAART.BE

    Ook intresant nadien is een opleiding tot ZWEEFVLIEGPILOOT  via  WWW.BELGIANAIRCADETS.BE

    Ook intresant  contact is;
    WWW.WINGSFORCHILDREN.EU

    Steeds welkom voor info;
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    30-12-2011 om 14:43 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING over SDW
    Even toelichten dat ik zowel tijdens mijn loopbaan als MILITAIR in de SECURITY ik mij voor 100% heb ingezet.

    Tevens in mijn LUCHTVAART loopbaan heb ik mij met meer dan 100% toegelecht op mijn aktiviteiten want voor mij was LUCHVAART;

    MIJN SPORT
    MIJN BEROEP
    MIJN HOBBY

    Dus is het heden begonnen periode een zeer moeilijke periode voor mij , maar heden met mijn lEEFTIJD kan ik niet meer mee voor 100% in de LUCHTVAART ONTWIKELINGEN

    29-12-2011 om 14:30 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING SDW
    In functie van een gestelde vraag via E-mail en ook nog enkele bekomen opmerkingen, moet ik toegeven dat het een moeilijke aanpassing is!!

    Initieel als MILITAIR en INSTRUCTEUR-PILOOT was ik zeer aktief en DYNAMISCH

    Na mijn ONGEVAL  in 1971moest ik mij heraanpassen aan het LESGEVEN voor de THEORIE van CPL,IFR en CFI voor BELGISCHE,FRANSE, NEDERLANDSE en AMERIKAANSE ( FAA) te geven via onze eigen
     SDW GENERAL AVIATION GROUNDSCHOOL

    In 1980 werdt ik benadert om  WWW.IAOPA.ORG  te vertegenwoordigen bij de EU-INSTELLINGEN te BRUSSEL
    en dit tot einde 2004

    Nadien ben ik tot helf 2011 nog aktief geweest als INDIVIDUEEL GEREGISTREERD EU-LOBBYIST

    Sedert 2004 had ik mij betrokken bij  SENIORENNET en daar een NIEUWE KENNISENKRING opgebouwd, en tevens via een abonement regelmatig bezoeken van de WWW.ZOOANTWERPEN.BE

    Het is natuurlijk een moeilijke overgang van het leven in de INTERNATIONALE omgeving met verblijven in verschillende LANDEN en zelfs andere CONTINENTEN van de 190  WWW.ICAO.INT LUCHTVAARTWERELD 
    en natuurlijk de EU ADMINISTRATIEVE, TECHNISCHE en POLITIEKE contacten

    Steeds bereid om geheel vrijblijvend en geheel  GRATIS advies te geven via  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    29-12-2011 om 06:18 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW 2011
    PRESENTLY I have reated to ALL my
    E-mails

    Saterday 20111231  wil be the last day of 2011 present at ANTWERP AIRPORT at the BELAIR CAFETARIA 0800 till 1100 UTC

    Whe have reacted by E-mail to ALL received WHISHES via mail but for some persons have whe lost their privat adres........SORRY

    During  the year  2012 will I be less actively involved in AVIATION  related subjects......
    ..........SORRY

    I SUGEST to JOIN and CONTACT
    -YOUR NATIONAL AOPA   via WWW.IAOPA.ORG
    WWW.IAOPA.EU

    -YOUR NATIONAL AEROCLUB via
    WWW.EAS-FAI.ORG

    WWW.EBAA.ORG

    WWW.EFHA.EU

    Via my E-mail I will try to react ASAP but this may take some delay..........SORRY

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    27-12-2011 om 15:05 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING
    EVEN REAGEREN;

    Heden zie ik veel opmerking over
     
    het taalgebruik van onze
     
    EERSTE MINISTER

    Persoonlijk hecht

    ik daar niet het minste belang aan!!!

    Ik zelf gebruik overheersent ENGELS ( PITSCHI )
    of AMERIKAANS zoals ik dat leerde gebruiken in
    de praktijk  bij mijn omgang met de vele nationaliteiten
    in DE LUCHTVAART en de EU-INSTITUTIONS

    ik heb NOOIT  geen ENGELSE LES  gevolgt
    Mijn NEDERLANDS is ook maar twijfelachtig
     gezien mijn cahotisch schoolgang tijdens de WWII
    en ook het FRANS heb ik nooit grondig beheerst
     en DUITS heb ik verdrongen wegens de WWII
    ervaringen

    Heb daarvan  in ijn OPERATIONEEL BEROEPSAKTIVITEITEN  als MILITAIR
    en PILOOT  nooit geen problemen ervaren

    Kreeg soms wel onaangename opmerkingen...
    maar daar kan ik mee leven !!!!

    25-12-2011 om 19:45 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.24/12/2011 TODAY ....CONFIRMATION
    I wil be present at EBAW TODAY 24/12/2011

    FROM 0900 till 1200

    I presume the VFR flight wil be CANCELLED TODAY
     and EBAW is CLOSING at 1600 UTC

    TOMOROW 25/12/2011  EBAW AIRPORT is CLOSED

    24-12-2011 om 08:01 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTION from SDW activity
    I TRY to react to all the WHISHES received

    and also transmit WHISHES to

    ALL Ex-colegue in the ;

    AVIATION WORLD ,

    THE ADMINISTRATIONS,

    THE MILITARY ,
     
    POLITICAL WORLD

    and CYCLING WORLD

    in witch I have been involved since 1950

    when I left  THE SCHOOL

    See this  BLOG


    and my previous  BLOG

    HTTP://BLOG.SENIORENNET.BE/SYLVAIN70

    MERRY CHRISTMAS
    &
    HAPPY NEW YEAR

    21-12-2011 om 15:29 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLOSING PC
    CLOSING PC NOW

    I have reacted to ALL my adressed E-mails

    20-12-2011 om 17:39 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONCLUSIONS 2011
    On, the last days of 2011 do Y look of a number
    PROJECTS who failed in the past ;
     

    -The development of AOPA-BELGIUM since upstarted in 1980!!

    -The development of BAFI
    BELGIAN FLIGHT FLIGHT INSTRUCTERS

    -AVIATION PANEL of
    NON COMMERCIAL AIRSPACE USERS between
    IAOPA, EBAA and EAS-FAI

    -A HEARING for YHE NON COMMERCIAL AIRSPACE USERS at EP

    -Development of the ECAC
    EUROPEAN COMUNITIES AERO CLUB

    -The DEVELOPMENT of the JAA was also a FAILURE at EU level

    -Presently do I see again a FAILURE of the EASA target between the EU MEMBERSTATES due to the NATIONAL INTREST defended by the NATIONAL ADMINISTRATIONS and the DOMINANCE from GERMANY, FRANCE, UK ,ITALY and SPAIN

    -The replacement of the 100LL AVGAS by
    the 91/96 NO LEAD FUEL

    -The DEVELOPMENT of the EGASF

    -A permanent OFFICE of IAOPA GLOBAL in BRUSSELS
     at EU LEVEL

    -A SECURITY POLICY in the EU for
    the NON CAT operators

    -Aceptance of the  EASA PPL-LICENSE for
    DEAF PERSONS

    20-12-2011 om 14:52 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2012
    ADVANCED NOTIFICATION


    Note the folowing date's for the RAeS  invitation ;

    -18 /01/2012 at 1800 a ;
      CERTIFICATION VINTAGE AIRCRAFT
    via  WWW.EFHA.EU

    -15/01/2012 at 1800 a
     FATIGUE RISK MANAGEMENT in CAT

    For Participation advanced REGISTRATION is required for SECURITY
    WWW.EUROCONTROL.INT   ......EVENTS

    19-12-2011 om 15:45 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KOMENTAAR over mijn LEVENSLOOP
    Kreeg reeds twee reacties over mijn LEVENSLOOP:

    Men wees mij ook op de volgende met succes bekroonde;

    1)- Bekwam DRIEMAAL dat de FNA ( FRANCE) met de
    TOUR DE FRANCE DES JEUNES PILOTES
    Een aankomst in BELGIE organiseerde alsook de deelname van 6 jeugdige BELGISHE PILOTEN

    2)- De MEDIA aandacht op het EUROPEESE vlak dat ik bekwam voor de  " DEAF PILOTS in the AIRSPORTS

    18-12-2011 om 20:32 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OVERZICHT MIJN LEVENSLOOP
    Het einde van 2011 naderend kijk ik eens even terug naar mijn LEVENSLOOP

    Over mijn school periode valt niet veel te vertellen
    vooral tijdens WWII
    ( zie FORUM , .SENIORENNET CAFE...............
    .DE TIJD VAN TOEN 70+)

    De periode als WIELRENNER heb ik ook geen potten gebroken en weing  positief resultaat

    De periode van 1956 tot 1961 kijk ik positief naar mijn MILITAIRE LOOPBAAN in HQ AIRCENT van de NATO in de SECURITY SERVICE

    Terug in BELGIE kijk ik vooral terug op mijn aktiviteiten als INSTRUCTEUR ZWEEFVLIEGEN bij de LUCHTKADETEN VAN BELGIE
    ( WWW.BELGIANAIRCADETS.BE )
    en op een aantal Burgerlijke vliegvelden  te
    EBAW, EBKH,EBDT
    en de  resultaten van de kandidaten welk een loopbaan opbouwden  in  BURGERLIJK en MILITAIRE LUCHTVAART BEROEPEN

    Ook het LESGEVEN bij de FIRMA SOTRAMAT

    De opleiding tot BURGERLIJK VLIEGTUIGINSTRUCTEUR te EBGB bij de SABENASCHOOL ( EAC)

    Nadien mijn opleiding te EBTN en EBBT tot PILOOT en INSTRUCTEUR bij het LT/AVN op L18C en ALII en de afgeleverde gebreveteerde  MILITAIRE  PILOTEN

    Mijn periode als lesgever voor de THEORETISCHE EXAMENS van CPL, IFR en CFI voor BELGISCHE, FRANSE, NEDERLANDSE en AMERIKAANSE( FAA) vergunningen via onze eigen 
    SDW GENERAL AVIATION GROUNDSCHOOL

    Sedert 1980 aktief via IAOPA in het EU-WERELDJE tot 2010 (  WWW.IAOPA.ORG)

    Nu heb ik besloten het kalmaan te gaan doen en breng veel tijd door in de ANTWERPSE ZOO
     (WWW.ZOOANTWERPEN.BE )

     en THUIS  bij mijn echtgenote welk VREUGDE en LEED met mij deelde sedert 7 SEPTEMBER 1955!!!

    18-12-2011 om 20:26 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW 2011
    I will be present at:

    The EU-ARENA on 22/12/2011

    EBAW  on  24/12/2011 from 0900 till 1130 a

    HQ EUROCONTROL on 29/12/2011

    EBAW on 31/12/2011 from 0900 till 1130 a

    For apointements pleas contact me ASAP via

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    See also information on various subject
     om my initial BLOG;

    HTTP://BLOG.SENIORENNET.BE/SYLVAIN70

    MERRY CHRISTMAS
    HAPPY NEW YEAR

    18-12-2011 om 17:27 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.B-787 DREAMLINER
    Krijg heden veel vragen over de nieuwe

    BOEING B-787 DREAMLINER

    Personen die de PPS  nog wensen te bekomen

    gelieve mij uw E-MAIL ASAP te bezorgen

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    17-12-2011 om 16:40 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEAF or BLIND their activity in AVAITION SPORTS
    In the past on behave of IAOPA on the iniatif of AOPA-USA i have been strongly involved with giving
    DEAF PERSONS
    acces to the AERONAUTICAL SPORTS

    see; WWW.DEAFPILOTS.ORG

    There  was    a EUROPEAN  DEAF PILOT ASSOCIATION
    from1995 till 1997 in witch I was invoved in the
     EU-INSTITUTIONS

    WWW.VOLEZ.COM

    AEROCLUB.SOURDS@ORANGE.FR

    Recently I developed somme contacts with a organisation
    who is giving BLIND PERSONS
     acces to  the ARONAUTICAL SPORTS

    See: WWW.MIRAUDS-VOLANTS.COM

    16-12-2011 om 00:00 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE PERS
    Als INWONER van de EU tracht men zich
    een beeld te vormen van de SAMENLEVING

    Hiervoor maakt men gebruik van DE PERS
    via alle mogelijke beschikbaare kanalen

    Wat ik echter vaststel dat DE PERSMEDELINGEN onderworpen zijn aan CENSUUR en tevens dat
    schijnbaar de berichtgeving wordt gemanipuleerd
    om vooral geen onrust te creeeren bij de BEVOLKING

    15-12-2011 om 16:59 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGTUIGONGEVAL te HOEVENEN
    Wat het ongeval te HOEVENEN betrefd met een ULM

    kan ik geheel niets meer meedeelen dan hetgeen men in
     
    de media kenbaar maakt

    Het betrof hier een ULM tweezitter gevlogen door een
     
    LEERLING met INSTRUCTEUR

    ULM zijn zeer LICHTE VLIEGTUIG

    ONGEVAL VERSLAGEN;

    Voor Informatie over vroegere ongevallen mag u mij vragen bezorgen    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM 
    Na het lezen  van de RAPPORTEN gepubliceerd op;

    WWW.MOBILIT.FGOV.BE
    LUCHT
    LUCHTVAARTONGEVALLEN & ONDERZOEKSRAPPORTEN

    13-12-2011 om 18:33 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE .EURO ???
    Heden voormiddag een zeer intresant gesprek met een FINANCIELE EXPERT van de EU welk advies geeft via de COREPER II aan de deelnemenre MINISTERS of the special 8 & 9 December meeting

    De huidige genomen beslissingen zijn ONVOLDOENDE om de EURO te beschermen

    Deze zal enkel zijn van nut om een positief resultaat te geven binnen 90 dagen indien elk der 26 EU-lidstaten de nodige aanpassingen hebben gedaan in hun NATIONALE WETGEVING via hun NATIONALE procedure met PARLEMENTEN en VOLLEDIGE REGERING acoord

    OPLETTEN ??

    10-12-2011 om 15:18 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!