Wat betrefd de VRAGEN over de recente LUCHTVAARTONGEVALLEN in de CAT ga ik geen commentaar geven
Het onderzoeken van LUCHTVAARTONGEVALLEN is een werk van lange duur ...en zeker in deze landen
op EU vlak hebben we een ZWARTE LIJST van de LANDEN en FIRMA's welk niet in het EU-AIRSPACE mogen vliegen omdat de betrokken CAA's en ATSP volgens de EEC bekomen informatie niet voldoen aan de ICAO-SARPS
A larger number of INCIDENTS are creating DAMAGE on AIRCRAFT on the ground at the TARMAC or HANGER
Watch out for;..........FOD
..................................VEHICULS on the TARMAC
Recently noticed a almost incident
The parking of the SERVICE CARS on the TARMAC are constructed on a elevated parking Recently noticed a CAR moving on his own without a DRIVER almost up to 1,5 meter from the PROPELLER of the parked AIRPLANE..........how is it possible thad such a DANGEROUS situation are built in to the AIRPORT INFRASTUCTURE
Wij adviseren de F.I zich in te schrijven op ondergaande documentatie welk regelmatig intresante voorlichtingen geeft over de nieuwe EASA reglementatie. het is typisc UK georienteerd maar geeft inzicht in de nieuwe regels
Nous donnont l'avis aux FI de consulte la documentation de l'UK concernat les nouvuox reglemantation EASA , car cela est pas d'aplication 100% en Belgique mais donne des information tres utille
CAA PUBLICATION SUBSCRIPTISON- ...............DOCUMENT NOTIFICATION SERVICE
POLITIEKERS blijven de STROOMVERWEKKERS onder druk plaatsen op gebied van INFRASTRUCTUUR en FINANCIELE aspecten.............. MAAR wat gaat hun REACTIE zijn ????
Obtain a invitation from L'AEROCLUB DE FRANCE to be present on 29 MAI 2012 in PARIS for the ceremonie by Le General D'armee Aerienne PATRICK DE ROUSIERS
Regelmatig worden we benadert om PETITIONS te ondertekenen
Een der grote problemen dat wij dan een zeer intresante uitlegkrijgen........ .....MAAR meestal weten we de achtergrond niet en ook niet de gevolgen op lange termijn
Heden wordt onze steun gevraagd voor WINDENERGIE en ZONNEPANELEN tevens zien we dat grote industriele organisaties daar ook veel financiele middelen in investeren, MAAR waarom ???? niet voor de positieve resultaten voor DE MENSHEID maar voor de grote financiele voordelen die er voor hun en hun aandeelhouders kunnen uit bekomen worden!!!!!!
Heden bekwam ik een aantal E-MAILTJES met vragen wat de gevolgen van de VERKIEZINGEN in FRANKRIJK en vooral in GRIEKENLAND voor gevolgen kunnen hebben voor BELGIE en vooral voor VLAANDEREN
Ik ben geen POLITIEKE ANNELIST en mijn betrokkenheid sedert 1980 in de EU-INSTELLINGEN was vooral DE LUCHTVAART en dan specifiek GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATION
Uit een aantal berichten binnen de EU stel ik vast dat de resultaten van beide verkiezingen belangrijke gevolgen kunnen hebben voor de EU en voor de 27 lidstaten maar vooral voor GRIEKENLAND!!!!