Inhoud blog
  • LUCHTVAART 2013
  • PLANNING SDW 10/11/2013
  • PLANNING SDW
  • DE SFINX
  • CORRECTION
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART-SDW

    11-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING
    Regelmatig stellen PILOTEN of EIGENAARS van LUCHTVAARTUIGEN mij informatie

    Normaal zou ik ze verwijzen naar AOPA-BELGIUM via WWW.IAOPA.ORG
    maar AOPA-BELGIUM bestaat schijnbaar enkel nog op papier maar is verder NIET AKTIEF

    NEDERLANDSTALIGE vaewijs ik naar   WWW.AOPA.NL
    Voor de VLAAMSE  personen kan het ook zeer intresant zijn om zich lid te maken van    WWW.VVMV.BE   gezien dit de VLAAMSCHE VLIEGCLUBS  zijn en ook dat met de huidige toestand in BELGIE de VLAAMSCHE OVERHEDEN ook een aantal iniatieven in de LUCHTVAART ontplooien

    Ook vind men daar informatie tot de opleidingen van PRIVAAT PILOOT

    Voor BEROEPSPILOOT raad ok aan via WWW.MOBILIT.FGOV.BE  de lijst der FTO te raadplegen

    Hoop dat deze beperkte informatie u van nut kan zijn

    Gezien mijn leeftijd en mijn aktieve   betrokkenheid in de MILITAIRE en BURGERLUCHTVAART van 1954 tot 2011op NATIONAAL,EUROPEES (EU) en INTERNATIONAL( ICAO) volg ik heden de veranderingen via EASA  (EU)  niet meer regelmatig

    11-12-2012 om 17:45 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WARNING
    Vandaag ZONDAG  09/12/2012

    Wegens het weder zal ik vandaag ...NIET aanwezig zijn op de LUCHTHAVEN

    Gelieve afspraken te maken voor mogelijk  ZATERDAG 15/12  of ZONDAG 16/12 via;  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    SORRY !!!!

    09-12-2012 om 06:14 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATION
    PRESENTLY i have replied to all my received E-mails

    Heden heb ik al de toegekomen E-mails beandwoord

    Wat de vragen over het NIEWE TIJDSCHRIFT van SENNIORENNET  " OXYTIME " betrefd bekwam ik de volgende informatie van PASCAL VINCK

    OXYTIME
    -Verschijnt DRIEMAANDELIJKS
    -de OCTOBER editie was een succes en een bijkomende druk werdt gemaakt en bij de boekhandels beschikbaar gemaakt
    -Wij persoonlijk kijken uit naar de TWEEDE uitgave

    Morgen ZONDAG 09/12/2012 ben ok mogelijk op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN beschikbaar in BELAIR CAFETARIA van 0900 tot 1100 ...........
    ZAl dit morgenvroeg hier omstreeks 0700 uur ten laatste bevestigen
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    VEEL INFORMATIE is beschikbaar over DE LUCHTVAART op;     HTTP://BLOG.SENIORENNET.BE/SYLVAIN70

    08-12-2012 om 11:36 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONFIRMATION
    TODAY 20121208 0500 UTC
    I will ..NOT be at EBAW TODAY

    Heden zal ik niet op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN aanwezig zijn

    SORRY


    08-12-2012 om 06:04 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERWITIGING WE
    Neem NOTA indien de voorspeling van IJZEL en SNEEUW

    de ZATERDAG en ZONDAG morgend dan zal ik ..

    NIET AANWEZIG 

    zijn op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN in het BELAIR

    ,  CAFETARIA tussen 0900 en 1200 uur

     Zal dit hier omstreeks 0700 a (0600 UTC) bevestigen



    SORRY
    Gelieve dan een NIEUWE DATUM & UUR af te spreken

    05-12-2012 om 17:34 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TV op NL2 om 2030 op 03/12/2012
    SLAG OM BRUSSEL

    Onder deze tittel gaf de VPRO...
    .PIMP MY EUROPE
    over de EU problemen een reportage maar die de WERKELIJKE achtergronden van het huidige EU project niet voor 100% weergaf

    Zal trachten deze straks toe te lichten???

    Toen ik via IAOPA werdt ingebracht in het toenmalige EC in 1980 ( met 12 lidstaten) had ik de eer en voorrecht ontmoetingen te hebben met enkele van de VADERS van de EC ( nu EU) welk  voordien ook nog aktief waren geweest in de EGKS
    De toenmalige DOELSTELLINGEN tussen hen was

    NOOIT GEEN OORLOG !!!

    Later werdt de EC, EEC, en nu EU

    Sedert 1980 tit 2011 zijn deze grondlegers verdwenen door MEP en NATIONALE POLITIEKERS welk deze gruwelijke periode niet meer hebben aan de lijve ondervonden maar enkel kennen uit BOEKEN en DOCUMENTEN

    Voor hen is dit nu een BEROEPSAKTIVITEIT die zij trachten te behouden tijdens de regelmatige terugkerende VERKIEZINGEN in hun respektievelijke LIDSTAAT door de NATIONALE KIEZERS

    Gezien zij op NATIONAAL  vlak moeten herkozen worden is het zeer menselijk en normaal dat er de huidige manier van doen is om de POSITIEVE  ontwikkelingen op NATIONAAL vlak te plaatsen en de NEGATIEVE gevolgen op de EU te BRUSSEL
    Zij moeten NATIONAAL worden herkozen, daarbij komt nog het aantal verschillende POLITIEKE PARTIJEN in de 27 EU lidstaten een belangrijke rom spelen alsook de NATIONALE belangen voor hun KIEZERS

    Dit is een korte en mischien nogal simplistische zienswijze....maar denk daar maar eens over na hoe men in de toekomstige EU dat kan aanpassen om te zorgen dat het IMAGO van de EU bij de EUROPESE INGEZETENE gaat verbeteren

    Kommentaar is welkom op:  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM



    04-12-2012 om 07:10 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Intresting INFORMATION from the USAF

    In a TEXT of LLC   dit I notice a very intresting information about  the NEW AIRSPACE USER in
     MILITARY OPERATIONS

    RASP, UAV,UAS or DRONE are denomination for this NEW MILITARY AIRSPACE USER from witch VERY SOON whe will see activity in to the CIVILIAN OPERATIONS for AERIAL WORK OPERATIONS

     On request can I transmit YOU this  information via E-MAIL

    LLC
    CURT LEWIS & ASSOCIATIONS
    POST OFFICE BOX 120243 ARLINGTON
    TEXAS 76012
    USA

    03-12-2012 om 16:53 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HEDEN
    Heden heb ik al de nog openstaande 

    NEDERLANDSTALIGE e-mails 

    weer beandwoord

    Indien u geen andwoord hebt bekomen dan betekend dat ik uw mailtje niet heb bekomen???

    Stuur me dan ASAP een NIEUW E-MAILTJE
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.BE

    De vragen over hoe goedkope VLIEGTUIGTIKETTEN te bekomen heb ik niet beandwoord omdat ik daar geheel geen kennis van heb !!!!

    03-12-2012 om 15:56 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DECISION MAKING
    A major problem in the EU with the 27 member states( 28) is the need to obtain correct information and figures based on agreed definitions

    This is however a major problem

    The DECISIONS are made on NON  CORRECT FIGURES and on  a THEORETICAL levels who are not valuable for each COUNTRY  in the EU MEMBERSTATES

    In AVIATION whe have now a CONFUSING SITUATION
    with aplication of NATIONAL MEMBERSTATES, JAA and EASA REGULATIONS, in vieuw to SIMPLIFY the ADMINISTRATIF APLICATION

    The PERSONEL involved in AVIATION JOBS are very CONFUSED and whoried about their JOB in the future of the AVIATION INDUSTRY in the EU

    25-11-2012 om 11:58 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DECISION MAKING
    A major problem in the EU with the 27 member states( 28) is the need to obtain correct information and figures based on agreed definitions

    This is however a major problem

    The DECISIONS are made on NON  CORRECT FIGURES and on  a THEORETICAL levels who are not valuable for each COUNTRY  in the EU MEMBERSTATES

    In AVIATION whe have now a CONFUSING SITUATION
    with aplication of NATIONAL MEMBERSTATES, JAA and EASA REGULATIONS, in vieuw to SIMPLIFY the ADMINISTRATIF APLICATION

    The PERSONEL involved in AVIATION JOBS are very CONFUSED and whoried about their JOB in the future of the AVIATION INDUSTRY in the EU

    25-11-2012 om 11:58 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOOKING FOR SUPORT
    I ame trying to obtain INFORMATION on the
     SEL( SINGEL ENGINE LAND)  HELICOPTERS 
    who are aproved for INSTRUMENT FLYING
     in the EU MEMBERSTATES

     ASAP
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    22-11-2012 om 15:58 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LAWS & REGULATIONS in the EU
    SORRY
    Presently the aplication of 
    AVIATION REGULATIONS
     in the various EU MEMBERS 
    is very CONFUSING

    Some are APLYING :
    -ICAO SARPS
    -NATIONAL REGULATIONS
    -EASA
    -JAA
    -FAA

    SORRY i can not formulate the CORRECT to aply and valid situation

    21-11-2012 om 07:10 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OVERLIJDEN
    Heden verneem ik dat op  16 NOVEMBER 2012
    MRS GILL Van den BROECK 
    te SINTAGATHA-BERCHEM overleden is

    Zij was een goede bekende in het 
    INTERNATIONALE ZWEEFVLIEGEN

    Onlangs had ik nog een intresant gesprek met haar over het nut van het ZWEEFVLIEGEN in de initiele LUCHTVAARTOPLEIDINGEN van jongeren voor de
     90 BEROEPEN in de LUCHTVAART 
    waarvoor wij gemotiveerde jongeren nodig hebben

    20-11-2012 om 16:14 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVIES voor JONGE PILOTEN
    Herhaalde malen wordt ok benadert door
    JONGE PILOTEN welk hun CPL/IFR MEL 
    en FROZEN ATPL hebben behaalt in een FTO
    En VRUCHTELOOS  op zoek zijn naar een JOB 
    als 2e PILOOT

    Heel belangrijk is het verspreiden van een degelijke CV met daarin vermelding van de FTO maar ook van hun INSTRUCTEUR en de personen welk hun PRAKTISCHE EXAMENS in VLUCHT afnamen

    Heel belangrijk is zich in een LUCHTVAARTOMGEVING aanwezig te zijn via een VLIEGCLUB of een GROUNDJOB bij een AIRLINE OPERATION  of AERIAL WORK FIRMA

    Heel belangrijk is het ook om VERGUNNINGEN en BEVOEGDHEDEN geldig te houden

    Dit zijn enkele ADVIEZEN

    Ik stel vast dat heden een aantal jongere hun studies hebben beiendigd maar weinig of geen intrest in DE LUCHTVAARTWERELD hebben
    Ikzelf en ook enkele van mijn ex-leerlingen welk nu in de functie van MANAGEMENT en CHEF PILOOT aktief zijn stelen heel veel belang in AIRMANSCHIP en BEVELVOERINGS symtomen bij de mogelijke te evalueren kandidaat

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    Ik ben regelmatig op afspraak geheel GRATIS en VRIJBLIJVEND beschikbaar op ZATERDAG en ZONDAG voormiddag te  EBAW na afspraak voor een gesprek

    18-11-2012 om 18:59 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FAA MEDICAL
    PRESENTLY do I receive a number of E-mails concerning the FAA-AME( MEDICAL) in EUROPE

    For this consult:   WWW.FAA.GOV/PILOTS/AMELOCATOR

    Concerning the future coordintion about the use of 
    "N" registerd AIRCRAFT  in the EU by EU-RESIDENTS contact YOUR NATIONAL AOPA   
     WWW.IAOPA.EU
     or 
    WWW.IAOPA.EU

    15-11-2012 om 11:58 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE
    Herhaalde malen vraagt men mij naar 
    NEDERLANDSTALIGE INFORMATIE 
    over DE LUCHTVAART

    Hiervoor kan ik u verwijzen naar;
    WWW.HANGARFLYING.BE
    WWW.ASA.BE.COM

    14-11-2012 om 16:18 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW 2013
    Heden even mijn FORCAST voor 2013 aan het opmaken;

     ZONDAG 03/02/2013
     ZWEEFVLIEG SYMPOSIUM
     WWW.LVZC.BE

     ZATERDAG & ZONDAG 
     .12 & 13. MEI 2013
     ANTWERP AIRPORT
     STAMPE FLY.IN
     WWW.STAMPE.BE

     ZATERDAG 17/08/2013
     OLD TIMER FLY-IN
     SCHAFFEN/DIEST
     WWW.DAC.BE

     Regelmatig de ZATERDAG en ZONDAG voormiddag van 0900 tot 1200 op ANTWERPSE LUCHTHAVEN
    CAFETARIA BELAIR aanwezig voor ADVIES na afspraak  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM
     

    13-11-2012 om 07:02 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWE FTO
    Heden bekwam ik de schriftelijke bevestiging dat te EBAW

     gevestigde EUROPILOT CENTER aanvaard is als FTO/17

       WWW.EUROPILOTCENTER.BE

    11-11-2012 om 11:27 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VASTSTELLING
    Stel heden vast dat er veel bezoekers heden gebruik maken van de INFORMATIE over LUCHTVAART welk ik geplaatst heb op mijn vroeger BLOG; HTTP://BLOG.SENIORENNET.BE/SYLVAIN70

    Sedert einde october 2012 waren er 400 hits waargenomen

    voorbijkomende vragen zal ik steeds trachten via e-mail te beandwoorden..........MAAR dat kan even tijd in beslag nemen 

      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    11-11-2012 om 08:18 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUAA
    Presently in the EU INSTITUTIONS are there vieuws thad the EU schould develop a EUROPEAN-FAA
    a
    EUROPEAN UNION 
    AVIATION AUTHORITY   ( EUAA)

    Some clarification from my involvement
    During my presence at the NATO  from 1956 till 1961 dit I become a
    subscriber of the 
    WORLD CITIZEN CHARTER
     In 1980 beeing retired from the military as PILOT LT/AVN  dit i become the LIAISON OFFICER for IAOPA at the EC in BRUSSELS for
     GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS

    At thad time whe where only two PILOTS present in the EC-ARENA and whe where convinced thad there was a need for a ECAA for the 12 EC memberstates

    Via lobbying dit whe obtain the initiation of the JAA and later the EASA
    Now their is the intention to develop a EUAA similar the the FAA in the USA

    However a number of the larger CAA in the EU are dreaming thad they would become this SINGEL AUTHORITY in the EU of 28
    ( soon 29 members)

    In vieuw of this the UK, FRANCE and GERMANY are trying to become the leading EU-AUTHORITY instead of the EASA
    also in the SINGEL AUROPEAN SKY ( AIRSPACE) are the trying to be the SINGEL  EU-ATC ORGANISATION

    According my personnel feeling the UK-CAA is taking the leading in this EUAA and the GERMAN DFS in the EU-SINGEL SKY project

    More COMMENTS to FOLOW UP this ???


    11-11-2012 om 06:33 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!