Inhoud blog
  • LUCHTVAART 2013
  • PLANNING SDW 10/11/2013
  • PLANNING SDW
  • DE SFINX
  • CORRECTION
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART-SDW

    02-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING over mijn C.V
    Een aantal E-mailtjes van bezoekers van mijn eerste BLOG stellen vragen van hoe ik PILOOT geworden ben??

     Ik denk niet dat deze weg nog mogelijk is in de huidige omstandigheden.

     Men moet er wel rekening mee houden dat mijn schoolperiode verliep tijdens de OORLOG en dus nogal cahotisch verlopen is met;
    -School in MERKSEM
    -School in FRANKRIJK  Saint Margritte de CAROUGE
    -                                       ANNECY LE CHATEAU
    -ANTWERPSE STADSCHOOL
    even TECHNISCHE SCHOOL -MEISTRAAT
    -LEERCONTRACT  RIJWIELMAKER in functie van mijn RENNERS aktivitzit
    1954 DE KRIJGSMACHT
    -Opleiding MP LUCHTMACHT TERVUREN
    -MOTORIJDER
    -AUTOBESTUURDER 3 TON
    -HONDENSTALMEESTER te VOGELSANG( Duitsland)
    -Basic SCHERPSCHUTTER
    -CONVERSIE MP USAF/NATO
    -ZELFVERDEDIGING
    -FOTOGRAFIE
    -DUIKERS TRAINING
    -INVESTIGATION OSI/USA
    -ZWEEFVLIEGEN en MOTORVLIEGEN AIRCENT
    -SPECIALE WAPENKENNIS bij FN/HERSTAL
    -NBC bij de US/ARMY
    -On the JOB TRAINING USAF NCO
    -TRAINING DORNIER FACTORY
    -Iniatie MOUNTING FLYING
    -INTELIGENCE TRAINING USARMY
    -PENETRATION TECHNICS NATO
    -RECONVERSION BELGIAN AIRFORCE MP-EVERE
    -BASIC PILOT BAF te EPE
    -GLIDERTOWING + PARADROP PILOT
    -PILOOT LT/AVN BRASCHAAT
    -OBSERVER ARTILERIE FYRING
    -VLIEGINSTRUCTEUR SABENA SCHOOL
    -ZWEEFVLIEGINSTRUCTEUR LUCHTKADETTEN
    -CPI-IFR BELGIAN
    -B2 +IFR NED
    -CPL-IFR FRANCE
    -FAA GROUNDINSTRUCTER
    -FAA SIMULATOR TRAINING
    -FAA FLIGHT INSTRUCTER
    -FAA USA-FAA ATPL EXAM
    -LT/AVN FIXED WING INSTRUCTER
    -LT/AVN HELICOPTERPILOOT
     -Iniatie zending RIJKSWACHT ( DIANE)
    -Advances US/ARMY INIATIE
    -TACTICAL FLYING FRENCH ALAT
    -MEDICAL FLIGHT TOULOUSE
    -FOREST SURVIVAL PARA
    -NORTHSEE SURVIVAL KOKSIJDE
    -MOUNTAIN SURVIVAL CORSICA
    -SEA SURVIVAL CORSICA
    -SAR INIATIE KOKSIJDE
    -GROUNDCOURS PARACHUTISME maar niet gesprongen??
    -INSTRUCTER HELICOPTER ALAT
    -MOUNTAIN PILOT SAILAGOUSE
    -TRAINING LOBBYIST AOPA-USA
    -INIATIE ENGELS LOMBARDSIJDE
    -SECRETARIAAT PEUTIE
    -BRANDBESTRIJDING bij DE ZEEMACHT
    --Beroeps O/OF  Exaam school te ZEDELGEM .............
    -VIDEO operator BRUSSEL

    Ik heb steeds tussendoor ook nog bijgeleerd door ZELFSTUDIE en zoals u ziet vele cursussen gevolgt in MILITAIR en BURGERMIDEN

    02-05-2011 om 20:45 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY TODAY
    Heden ben ik weer 100% bijgewerkt op gebied van
     
    BLOG, FORUM en de openstaande E-MAILTJES


    Indien u geen reactie bekomen heb gelieve uw bericht nogmaals
     
    te verzenden op mijn E-MAIL

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM


    SORRY

    02-05-2011 om 18:50 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACCIDENT REPORTS G/A
    Voor intresante informatie is via  WWW.ASF.ORG  het NALL REPORT
     

    beschikbaar in het Engels van AOPA-USA

    01-05-2011 om 21:49 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KOSTENDEELEND VLIEGEN als PPL
    Heden steld men terug de vraag of het KOSTENDEELEND VLIEGEN als PPL toegelaten is in BELGIE ??

     Ga heden mijn persoonlijk andwoord niet weergeven...maar heb de vraag nogmaals doorgegeven aan een JURIDISCH EXPERT

    01-05-2011 om 21:46 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING
    Zoals ik reeds vermeld heb ben ik heden bezig met mijn aanwezigheid
     
    in de EU-INSTELLINGEN in BRUSSEL aan het afbouwen

    Ik ga echter verder contacten onderhouden met het LUCHTVAART gebeuren 

    via de e-mailtjes.

    Ik bekom nog steeds de nodige dossiers ter inzage en om mijn persoonlijke

    zienswijze te geven

    Ben nog regelmatig aanwezig in HQ EUROCONTROL UFN en aanwezig

    via RAeS-BRUSSEL bij de volgende voordrachten welk ook toegankelijk

    zijn tot gasten als deelnemer

    -17/05  AGM RAeS( cloed session)

    -09/06  ACCIDENT INVESTIGATION

    -20/09 VOLCANIC ASH

    -October  visit CANAC bij BELGOCONTROL ( to be confirmed)

    01-05-2011 om 20:55 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP by SDW
    THE FOLOWING SUBJECTS are om my

    AGENDA this MONTH

    -ACAS for VFR operations (STOA)

    -Conversion from 100LL

    -8,33 Khz below FL195

    -ACCES to CONTROLLED AIRSPACE BY VFR( FABEC)

    -COLISION AVOIDANCE

    -SCHENGEN ADAPTION

    -EASA-OPS( IAOPA)

    -EASA PART "M"

    -"N" REGISTERED AIRCRAFT

    -YOUTH MOTIVATION toward AVIATION JOBS ( ICAO)

    -HISTORICAL AIRCRAFT CERTIFICATION

    -AIRFIELD ENVIROMENT ( GAAC)

    -DEAF PERSONS in AIRSPORTS ( EP)

    -AERIAL WORK OPERATIONS in SME

    -GA & AW in CHINA


    Any ADVICE or SUGESTIONS are always welcom
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    01-05-2011 om 16:41 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZATERDAG 07 MEI
    ZATYERDAG 07 MEI ben ik op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN 

    vanaf 1000 uur tot 1200

    uur aanwezig op de ASA-EXPO


    WWW.ASA-BE.COM

    01-05-2011 om 12:43 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING
    Heden schijnbaar terug op de NIEUWE BLOG

     Wat betrefd de vroeger gestelde vragen door SENIOREN over de

    LUCHTVAART raad ik aan de OUDE BLOG te bekijken en een

    ZOEKWOORD in te typen zodat u de gezochte informatie daar reeds kunt vinden

    http://blog.seniorennet.be/sylvain70/

    Vragen mogen steeds op;    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    maar dan moet u wel wachten op een andwoord

    SORRY

    01-05-2011 om 08:00 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SOLAR PLANE
    Wat betrefd de SOLAR PLANE bezoek aan
     
    BRUSSEL NATIONAAL


    Zie mededeling;

    www.brusselsairport.be

    ZOEK ===   SOLAR PLANE


    of  ga naar-- BLOG

    30-04-2011 om 08:08 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELEKTRISCH VLIEGTUIG
    Het ELECTRISCHE VLIEGTUIGJE  op ZONNEPANELEN is voorzien te ZAVENTEM tijdens

    begin van de maand MEI 2011


    Is EXPERIMENTEEL

    WWW.SOLARIMPULSE.COM

    30-04-2011 om 04:51 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    ZATERDAG  30 APRIL
     0900 tot 1200 uur ANTWERP AIRPORT
     1300 BISTRO MORTSEL
     1500  THUIS

     ZONDAG 01 MEI
      0900 tot 1230 uur ANTWERP AIRPORT
      1300  THUIS

    Heb de bekomen afspraken op   SYLVAIN.D.W@GMAILCOM
    bevestigd, tracht de bekomen tijden te respecteren a.u.b !!!

    29-04-2011 om 18:11 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING over mijn BLOG
    Ik ben mijn eerste BLOG die nu bevrozen is opgestart om te antwoorden aan vragen gesteld door

    SENIOREN over de LUCHTVAART

    Tevens is deze later vooral gebruikt geweest om te reageren op e-mailtjes met onderwerpen over
     
    GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS van wege PILOTEN of

    VLIEGTUIGEIGENAARS uit de EU-ARENA

    Daarom verwijs ik hen ook naar;

      www.IAOPA.EU
      www.IAOPA.ORG
      www.blog.seniorennet.be/sylvain70/


    Nu maak ik gebruik van
     http://blog.seniorennet.be/sylvain

    Dit jaar 2011 ben ik begonnen mij aktief uit het
     EU-LUCHTVAART gebeuren terug te trekken

    en te genieten van de vrije tijd en aandacht te besteden aan de ANTWERPSE ZOO
    waar ik tegenwoordig veel van mijn vrije tijd doorbreng
    www.ZOOANTWERPEN.BE

    29-04-2011 om 15:43 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERONTSCHULDIGING SDW
    Heden heb ik wegens een lichte ongesteldheid niet kunnen aanwezig zijn in BRUSEL

    1)-  De werkgroep van BENELUX betreffende de voorstellen van de aanpassing van het SCHENGEN VERDRAG
    Ik was in de jaren 80 betrokken bij de voorbereidingen wat betrefd de LUCHTVAART ten behoeve van GENERAL AVIATION

    2)-  Was ook niet beschikbaar om aanwezig te zijn bij het  PAUL TISSANDIER COMITE voor 2011 voorstel onder voorzitterschap van V WIEME van de KACB

    SORRY

    28-04-2011 om 18:40 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO voor PILOTEN of EIGENAARS

    AOPA-BELGIUM bestaat nog steeds.....MAAR wegens de PASIEVE houding van AOPA-BELGIUM geef ik het ADVIES voor;

    NEDERLANDSTALIGE om AOPA-NEDERLAND te vervoegen, buiten het zeer intresante tijdschrift  " PILOTS & PLANES"  krijgt men bij de EERSTE SOLO een 12 maanden GRATIS LIDMAATSCHAP mits een formulier in te dienen binnen de 90 dagen door uw INSTRUCTEUR

    FRANSTALIGEN zijn het best bij AOPA-FRANCE

    Houders van FAA vergunningen en vliegend op "N" geregistreerde vliegtuigen vervoegen best AOPA-USA

    DUITSTALIGE raad ik aan AOPA-GERMANY te vervoegen


    Adressen beschikbaar via;     WWW.IAOPA.ORG     worldwide afiliates

    28-04-2011 om 14:43 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONFIRMATION
    In the present very intresting magazine;   PILOT ( UK) of  MAY 2011  do I support for 100% the

    PAT MALONE  

    INSIDE THE FLYING WORLD

    On page 21th

    I myself was aprochret in 1980  by DOC
     
    (   the IAOPA president in 1980)
     
    to develop a  united strong   profesional  organisation presence
     
    of GENERAL AVIATION  (the at thad time ICAO definition)
      
    at the EEC project,  in BRUSSELS  instead of
     
    the variuos very wel organised  but individual on
     
    VOLUNTARY FREE LANCERS promoting the
     
    GENERAL AVIATION intrest , now the new ICAO definition

    ( now GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS )

    via the NATIONAL AOPA's based on their own knowledge

    and many times  traveling and lodging on their own cost

    In 1990 dit I open a ICAO-EUR office at

    ANTWERP AIRPORT on a voted  budget to be
     
    made avaible from the 36 NATIONAL AOPA's

     I rented a office at EBAW of YOUTH and AVIATION
     
    and engaged a first  employer for the secretariat work a expert
     
    in the ENGLISCH LANGUAGE

    and evaluated the avaiblity of a number profesional experts
     
    for the future I obtained very strong support from the

    AOPA-USA team.

    .........but the 15 AOPA,s  at the EEC  dit not support the

    NEW OFFICE by a homogene  input and
     
    GUIDING RESOLUTIONS  ,

    also the voted fees from a number of  NATIONAL AOPA's

    where not transfered, and after six months I had to close the
     
    EEC-OFICE


    I continued to be almost daily present in the various

    EC INSTITUTIONS in   BRUSSELS and occasionaly in

    other locations of the futher developing EC,
     
    and making input in vieuw of my personnel experience suported

    by NATIONAL EXPERTS  who where trying to

    impose their  NATIONAL  UK,  GERMAN or FRENCH 

    intrest,  without having knowledge of the aproche 

    and needs of the other NATIONALITY's

    In 2004 I handed over the representation to a team of

    FOUR NATIONAL-AOPA  EXPERTS,

    who are ocasinaly present in the EU-INSTITUTIONS

    A NUMBER of problems

    for

    GENERAL AVIATION 
    &
    AERIAL WORK

    ARE RESULTING of this
     uncoordinated aproche

    27-04-2011 om 17:41 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DRAFT INFORMATION
    APAERENTLY is in the proposed DRAFT on the SCHENGEN CONVENTION
     
    again a strong suspection against GENERAL AVIATION as a possible means for traveling

    of the CLANDESTINE TRAVELER  inside the EU  since they can land on the
     
    many smaller  AIRFIELDS  in the EU  wher ther  is no authority present??




    NOTICE;  from SDW ;;; 

    I do not see thad the present internal imigrants the financieel means have
     
    to pay the cost of this means of traveling

    27-04-2011 om 15:51 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SCHENGEN IN AVIATION-- ASAP and URGENT
    I URGENTLY ADVISE the ORGANISATIONS in   with volved in the
     
    NON CAT AIRSPACE USERS

    To fomow very closely the proposed ADAPTION on the SCHENGEN

    introduced by the FRENCH ADMINISTRATION

    And mainly the part concerning the VFR operations inside the EU MEMBERSTATES

    I hope to obtain more information during my visit to BRUSSELS  COREPER delegate of the

    MINISTER OF FOREIGN AFFAIRS of the BENELUX

    27-04-2011 om 11:58 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:SCHENGEN in AVIATION
    >> Reageer (0)
    20-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OVERLIJDEN
    Verneem zojuist bevestiging van het OVERLIJDEN van

    ROGER MELIS

    EREVOORZITTER  RAAC

    WWW.RAAC.BE

    20-04-2011 om 04:52 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LATEST NEWS about EASA
    For the latest UPDATE on a number of PROJECTS from EASA take a look at

    MEETING IAOPA  at FRIEDERICHSHAVEN

    on 16 APRIL 2011

    WWW.IAOPA.EU

    18-04-2011 om 05:56 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STATUS SDW
    PRESENTLY I have reacted to ALL my E-MAILS,
    if YOU have not received a reply ...pleas send your mail  again..........ASAP



    HEDEN heb ik op al de mij toegekomen
    E-MAILTJES beandwoord



    ACTUELEMENT j'ai repondu a toutes mes E-MAILS

    17-04-2011 om 20:54 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!