vliegen
Inhoud blog
  • december 2007
  • gisteren gaan vliegen
  • nieuw werk
  • vliegen, het eilandje?
  • overboelare / geraardsbergen vervolg
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    24-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.on top
    Klik op de afbeelding om de link te volgen dit is on top vliegen, boven de wolken met hier en daar een opening om visueel terug naar beneden te raken. zoals je kan zien op de hoogtemeter vlieg ik op 2900 voet met een toerental van 2300 en een snelheid van 90 mph, ongeveer 150 km per uur...rechts de gps, eronder de radio afgesteld op de frequentie 119.20 van keiheuvel en als tweede brasschaat 122.90.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-04-2006, 21:05 geschreven door ben
    Reacties (0)
    22-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.morgen naar keiheuvel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen koud vandaag. maar morgen vliegen we (frank en ik) naar keiheuvel.
    vorige afspraken zijn in de mist gegaan door slecht weer maar zoals de kaarten nu liggen is het morgen niet al te warm spijtig genoeg, maar veranderlijke wind enz. dus eigenlijk kan het niet misgaan.
    reeds eerder toonde ik een foto vlak voor de landing te keiheuvel ebkh maar deze is dan weer nog een beetje vroeger genomen.
    de afspraak met dhr. newman is verschoven naar 7 mei, en dus niets verloren. 
    ondertussen reeds heel veel genoten van de serre. is het buiten dan koud en winderig, in de serre is het aangenaam en meestal heel wat graden warmer dan buiten. bij mooi weer veel te warm natuurlijk!
    in alle geval is zowel nadine als ikzelf ongelooflijk blij met deze investering.
    deze zomer niet op vakantie, maar alle luxe thuis, en op vakantie dikwijls wat meer ergernis.
    laatste keer, een tiental jaar geleden, een hotel op de balearen, vooral bezocht door engelsen. verschrikkelijk. 
    heb ik me beklaagd geen 1 of 2 sterren meer te zoeken, sindsdien eigenlijk niet meer weg geweest.
    gewoon geen zin meer.
    we besteden die paar duizend euro liever thuis aan wat extra, en hebben daar het hele jaar geniet van. thuis 5 sterren, alle dagen van het jaar.  
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    22-04-2006, 00:00 geschreven door ben
    Reacties (0)
    15-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.serre is klaar.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ondertussen is de serre klaar.
    geen ding om zomaar even tussendoor in elkaar te zetten maar het resultaat is des te beter.
    de laatste lopende meter is benut voor wat te zien is op de foto, en dat zal, als het mogelijk blijft; een heel intens gebruik blijven. buiten 14°C. binnen bij een waterzonnetje: 20°C.
    geen tekeningetje bij maken?
    kunnen we gaan vliegen...dan is de keuze vlug gemaakt! 
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    15-04-2006, 21:48 geschreven door ben
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.morgen vliegen!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen morgen gaan we vliegen.
    het zal deze nacht met bakken tegelijk regenen, maar het moet eens stoppen.
    zitten de weermannen al jaren te zeveren over een broeikast-effect, maar als je het mij vraagt hebben we eerder een probleem met een ijskast-effect. de lente wil niet beginnen, de zomer is straks voorbij en we zitten maar binnen en gaan vliegen, vergeet het.
    pulserende dinges, vanuit de gsm-masten, daar zullen ze het nu over hebben. we wonen inmiddels in een microgolfoven. kanker hier en daar en ginder.
    heb een artikel gelezen in humo daarover.
    ben ik blij al wat op leeftijd te zijn bij de senioren, maar onze kinderen en kleinkinderen?
    loop maar met je gsm-etje in je linkerhand. bij sommige mensen lijkt het wel een vergroeiing. alsof ze ermee geboren zijn. als een ziekte. maar toch kijken ze er altijd heel gelukkig naar. alsof het een hondje is of een ander troeteldier.
    dan zijn er die zo een ding aan hun oor hebben zitten, een soort spin, of oorlikker. die praten tegen hunzelf, en soms met veel verbale gebaren en luid en maken zich kwaad en staan soms te zoenen. sorry, ik dwaal af, ben ik normaal zou herman brusselmans vragen aan zijn vrouw.
    ik praat de hele dag tegen mezelf en mijn dode hond en dode moeder enz.
    en zijn vrouw zegt dan steeds ja.
    ben ik normaal?
    voor mijn part zijn er dan zware kosten aan.
    alhoewel ik ook tegen mezelf praat, en tegen mijn dode moeder en dode vader en dode vrienden.
    ben ik normaal?
    voor mijn part mag jij zware kosten doen, maar ik heb er geen problemen mee. ik geniet ervan.
    maar wees gerust, zie ik iemand tegen zichzelf een uitleg doen, ik hou me klaar om te vertrekken.
    ik voel me er niet bij thuis.
    de foto?
    net opgestegen in brasschaat.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (6 Stemmen)
    15-04-2006, 00:00 geschreven door ben
    Reacties (0)
    06-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.als je niet kan vliegen?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen als er niet te vliegen is, en het regent niet, dan maar in de tuin werken.
    in dit geval ben ik bezig met het plaatsen van een serre. a green house.
    nadine wil tomaten etc. kweken, maar de laatste meter van de 4 en een halve lang, hebben we reeds gereserveerd voor eens rustig te zitten op een luie zetel met een tafeltje en een duvel of een glas wijn of een koffie of thee. we zitten dan binnen, maar ook buiten en hebben zicht naar boven, dus ook naar de overvliegende vliegtuigen, en die passeren er nogal bij ons vanwege een airway, of zelfs kruisingen van meerdere airway's.
    o ja, de serre, puzzelen en met veel geduld alle stukjes op de juiste plaats monteren, en alles controleren en nog eens controleren.
    net zoals vliegen.
    elke piloot stapt pas in het vliegtuig als hij vrijwel zeker is er veilig terug mee aan de grond te raken.
    een serre bevat zoveel glas, in ons geval 118 stukken, dat je heel voorzichtig moet zijn, want elke fout krijgt een bestraffing. maar geen nood. daar heb ik het geduld wel voor, als het maar niet te zwaar en te lomp is, en zo'n serre is fijn prutswerk, zoals een modelvliegtuig ineen steken. behalve dan dat de serre buiten moet gemonteerd worden in weer en wind, en dit jaar is dat volop aanwezig. veel 'weer' en veel wind. teveel.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    06-04-2006, 20:16 geschreven door ben
    Reacties (0)
    04-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nog eentje?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen eens eentje van mezelf op bestemming st-ghislain.
    zelf fotograferen. toestel naar jezelf richten en op het knopje drukken.
    heb dit meerdere jaren als beroep gedaan. heb veel uren in de donkere kamer gezeten. 
    trouwreportages...etc.
    heel frustrerend.
    tegen de tijd dat je 'het boek' gaat 'leveren' of 'vrijgeven 'zijn een aanzienlijk percentage van de koppels al terug bijna uiteen.......dus beter even oefenen zeker.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-04-2006, 21:26 geschreven door ben
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.staart van oo-lgb
    Klik op de afbeelding om de link te volgen frank heeft deze foto genomen net na mijn landing met de OO-LGB.
    al even geleden hoor.
    want dit jaar zit het vliegen niet echt mee.
    16 april (pasen) een volgende poging met 'beste' - 'newman'
    ik vrees dat zowel hij als passagier 'maar met allicht die dag hij de stuurknuppel voornamelijk in de hand' er evenzeer ongeduldig op zit te wachten als ikzelf.
    wind en nog eens wind, vliegweer willen we.
    optimisten als we zijn; de duistere, ongunstige, omstandigheden, kunnen voor mijn part europa verlaten en plaats maken voor stabieler weer.
    bij beter vliegweer hadden jullie reeds elke keer een verslag gekregen van het gebeuren.
    maar blijven hopen............
    ongelooflijk toch hoe je op de foto kunt zien hoe licht (van gewicht) het staart-gedeelte gebouwd is. dat gedeelte pak je tussen twee vingers op!!!
    let op: ook bij een 747 is het staartgedeelte een pluim (pje).???
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    04-04-2006, 21:13 geschreven door ben
    Reacties (0)
    31-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.landbouwhelikopter
    Klik op de afbeelding om de link te volgen om het vorige blogje wat kracht bij te zetten, een foto van de helikopter waar deze mensen dagelijks mee werken.
    ze landen die dus op een platform bovenop een vrachtwagen om brandstof en sproeistoffen te laden met draaiende motor, omdat tijd geld kost.
    je moet dan wel een piloot zijn die kan landen op een zakdoek.
    fantastisch toch.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (10 Stemmen)
    31-03-2006, 22:17 geschreven door ben
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.landbouw en helikopter
    Klik op de afbeelding om de link te volgen op deze foto zie je van links naar rechts, gerrit, frank achter de muts, dirk, een beroepsfotograaf van lucht en waterstaat of zoiets, de mevrouw van de landbouwhelikopterpiloot, de toenmalige jongste nederlandse helikopterpiloot, en tenslotte de lanbouwhelikopterpiloot van 'PRINCE HELICOPTERS ZIERIKZEE'.
    ik kan je verzekeren, een fantastische ontmoeting, vier piloten in één helikopter bezoeken een nederlandse private helihaven van een landbouwer waarvan zoon en vader helikopter vliegen.
    hun beroep = sproeien of zoiets. landen op een vrachtwagenplatform om nieuwe vloeistof en brandstof in te slagen, zonder afzetten van motor. tussendoor een fotograaf meenemen om zijn beroep uit te oefenen op luchtwaardig niveau. voel een gezonde jaloezie. 
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (5 Stemmen)
    31-03-2006, 22:11 geschreven door ben
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.geraardsbergen: niet welkom
    Klik op de afbeelding om de link te volgen dit is zo een van de vliegvelden, waar je vooraf vriendelijk een telefoontje naar pleegt om te vragen of je hun eens mag bezoeken, en waar je vriendelijk te horen krijgt dat je niet welkom bent.
    kijk de eerstvolgende keer bij mooi weer nog eens naar boven, en geniet nog eens van een sportvliegtuigje te zien, want wees zeker, de 'general aviation' of m.a.w. de sportvliegerij krijgt serieuze klappen. de senioren onder ons hebben het zo wel wat gehad, maar onze kinderen, en kleinkinderen? gaan ze nog de kans hebben om zo een geweldige hobby als sportvliegen kunnen beoefenen? modelvliegen van zelfde laken een broek; nog wat indoor, en electro, maar knappe schaalmodellen...vandaag eens klagen en zagen, misschien volgende keer adrenaline tot en met.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
    31-03-2006, 18:25 geschreven door ben
    Reacties (0)
    30-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het weer
    Klik op de afbeelding om de link te volgen zondag 2 april een vluchtje met de OO-ATY met collega-blogger 'newman' naar keiheuvel.

    http://blog.seniorennet.be/newman/


    het 'weer' zit niet echt mee, trouwens het begint me de keel uit te hangen. dan is mijn passagier ziek (dochter), en in alle andere gevallen is het weer dit jaar een ramp.
    op de foto toch nog eens een beeld van onze formatie voorvliegen op de bijna jaarlijkse old-timer-happening te schaffen diest.
    het zal er wel eens van komen zeker. ondertussen wat in de tuin rommelen, een serre plaatsen om de overheerlijke groenten een kans te geven, maar om tevens een droog hoekje te hebben om binnen van de echte buiten te kunnen genieten. reken maar; twee en een halve vierkante meter nemen we in beslag voor twee stoelen en een tafeltje. er blijft dan nog acht en een halve vierkante meter over voor nadine haar groenten, maar het is voor haar hobby, we moeten er niet van leven he.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-03-2006, 21:06 geschreven door ben
    Reacties (0)
    28-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.froidchapelle
    Klik op de afbeelding om de link te volgen gedurende de periode dat ik als sportvlieger actief ben, heb ik in belgië de meeste luchthavens wel eens of sommige meerdere en andere heel veel bezocht als bestemming.
    enkele stonden op mijn verlanglijstje maar waren gesloten op de dag dat we er heen wilden of we waren gewoon niet welkom, dat maak je in onze hobby ook vaak mee.
    je moet eerst bellen en vragen of je mag komen en heel dikwijls is het antwoord gewoon nee; natuurlijk heeft dit dan nogal eens te maken met de beperkingen die de betreffende luchthaven opgelegd krijgt bvb. met een maximaal aantals starts en landindingen per uur, of klachten van geluidsoverlast door een of andere bewoner die in het weekend wel zijn gras maait, en allerlei machienen heeft om te doe-het-zelven, maar verder 'niets' wil horen.
    voor mij klinkt een sportvliegtuigmotor in alle geval als muziek in de oren, om nog te zwijgen van de merlin-motoren van de jagers uit de laatste wereldoorlog, denk aan spitfire.......... 
    in de auto zet ik muziek dan eerder weer af, en thuis is de installatie verdwenen, verhuist naar de dochter in gent. 
    liever genieten van merels en andere natuurlijke geluiden.
    o ja, froidchapelle had ik graag eens aangedaan. we hebben gebeld en er nam niemand op, en we zijn er enkele keren overgevlogen en hebben veel foto's gemaakt, maar er nog ooit eens landen???
    vandaag een boete gekregen. 50 euro voor te snel rijden. het belgenland of heel europa eigenlijk neemt de bevolking zo als citroen, dat we bezig zijn te evolueren naar het leven zoals het was in de oostbloklanden voor het einde van de koude oorlog.
    de boetes zijn berekend op de lonen van de politici en die hebben dan nog immuniteit.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    28-03-2006, 20:32 geschreven door ben
    Reacties (0)
    25-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het weer
    Klik op de afbeelding om de link te volgen het weer zit eigenlijk niet mee, vandaag en morgen veel te veel wind voor de piper.
    90% regenkansen, dus niet vliegen en de dochter (steffie) haar eerste rijlessen geven.
    op de foto een nadering te zoersel. een geliefde bestemming omdat het kort bij brasschaat is en het er gezellig is om even een drankje te nemen. trouwens net als ursel een lange piste van drie kilometer, waarvan ook slechts één in gebruik, echter hier wat meer voor de hand liggend, de kilometer dichtst bij de kantine. in ursel is dat de middelste kilometer, dus dat zorgt voor lange afstanden taxieën, en in ursel ook een nogal strikte ongewone maar met eens de ervaring van ... goed te doen.
    vandaag een half uurtje of iets meer gevlogen met de simulator 'fltsim 2004' en het actuele weer gedownload van jeppesen, maar met de piper was een landing te hoevenen niet mogelijk. buiten de limieten wel eens proberen met de simulator, maar niet in het echte vliegtuig!
    morgen zomeruur, maar de regenzones gaan ons de komende dagen geen lenteweer gunnen.
    rukwinden van 60 tot 70 km/uur.
    de britse eilanden sturen depressies..........regenbuien.
    wisselvallig, kans op buien, westenwind, storm op zee.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    25-03-2006, 19:36 geschreven door ben
    Reacties (0)
    23-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.on top
    Klik op de afbeelding om de link te volgen dit is wat wij noemen vliegen 'on top'. je bent boven de wolken en hier en daar is er een opening om terug onder de wolken te raken. in sommige gevallen is het zelfs mogelijk dat er geen gaten meer zijn, dan geen paniek, rustig vliegen op instrumenten en zakken tot je terug zicht hebt. je moet natuurlijk wel weten waar je dan uitkomt, en de hoogtemeter in het oog houden, omdat beneden 1000 voet er al hier en daar hindernissen zijn. (heb ik reeds meerdere malen gedaan, en dan is simulatorervaring niet onbelangrijk, dus gewoon spelen met instrumenten...)
    stel, en dat gebeurt wel, (is mij gelukkig nog niet overkomen, en je kan dit  wel afleiden uit de meteo voor je vertrekt), dat er geen plafond meer is, of te weinig.
    in dat geval kan je bvb. contact nemen met 'antwerpen tower' en vragen om een qdm, een code, zodat de toren je binnenpraat tot aan de landingsbaan. natuurlijk, eens de luchthaven sluit is dat ook geen optie meer. in zo een geval is het uitwijken naar een andere luchthaven, desnoods in nederland of zo. daarom: steeds vertrekken met een volle benzinetank, zodat je niet zonder brandstof komt te zitten op een cruciaal moment. zelf heb ik het één keer meegemaakt dat bij een ardennenvlucht de tank leeg was tot op de bodem, en gemeten met een stok daar. natuurlijk zal er wel nog wat in het onderste gedeelte hebben gezeten, want ik heb m'n landing kunnen maken op een luchthaven met motor. toch even schrikken. het is een sport he. nooit panikeren, hoofd koel houden, en alles controleren.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    23-03-2006, 20:51 geschreven door ben
    Reacties (0)
    21-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ook al eens een grapje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen na een helikoptervlucht naar een toffe bestemming in belgië, zitten we hier in een luxueuze veranda van een hotel waar een helihaven aan zit; (zie vorige blogs).
    af en toe vrolijken we de fotoreportage een beetje op met humoristische tekstjes, en bezorgen die dan aan de mensen die de vlucht hebben meegemaakt, in dit geval, dirk als piloot, en gerrit, frank en ik als passagier met de robinson 44.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    21-03-2006, 19:16 geschreven door ben
    Reacties (0)
    20-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nog steeds in gebruik bij opleiding.
    dit is geen plagiaat, maar een kopie van mede-blogger. http://blog.seniorennet.be/newman/
    bij de opleiding PPL heb ik dit item veel gebruikt en heb het zelfs nog steeds in mijn bezit....


    Klik op de afbeelding om de link te volgen Rekenlat Aristo Aviat 617.

    Ook een collectorsitem.Circulaire rekenlat die toelaat allerlei conversies uit te voeren tussen  metrische,amerikaanse en engelse systemen.Een belangrijk punt is het uitrekenen van de snelheidsdriehoek.Welke kompaskoers moeten wij vliegen om in een bepaald punt aan te komen,rekening houdende met de wind?Hoelang is men onder weg en hoeveel gallons benzine moet men tanken?Er is nog het probleem van weight and balance.Hoeveel passagiers,baggage en hoe het gewicht verdelen?Dan rest nog het probleem van het opstijgen op korte banen met een hindernis (bomen) in de as van de piste.Toch niet zo simpel ,rekening houdende dat de motor slechts 100pk (Cessna150) aan kan.Tegenwoordig doet men alles met de PC en laat men de ganse zaak uitprinten.
    Een goede site is www.nav2000.com waar men ook het weerbericht krijgt onder vorm van uitgewerkte METARS en TAFS.
    Bij de volgende luchtdoop,denkt daar eens aan of liever niet denken en genieten.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-03-2006, 21:05 geschreven door ben
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.reactie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen op 2 april heb ik een vlucht met de piper OO-ATY met een collega-blogger.
    http://blog.seniorennet.be/newman/

    daar zie ik naar uit, omdat alleen dit mijn motivatie is om te blijven bloggen...mensen warm maken om eens mee te vliegen. als ik het goed begrijp is dhr. newman echter niet aan zijn proefstuk toe, want bezoek zijn site en je zal zien dat hij op een of andere manier ook zeer actief bezig is met luchtvaart. hou jullie op de hoogte.
    aanstaande zondag nog eens een poging om met de oudste dochter een vluchtje te maken. ook met de OO-ATY. hopelijk iedereen in goede gezondheid en laat het weer eens meezitten...
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    20-03-2006, 19:42 geschreven door ben
    Reacties (0)
    16-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.alles op een rijtje zetten?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen bij aankomst in ursel vindt je dit leuk ding.
    maar om 'de bedoeling' van mijn blogjes eens op een rijtje te zetten?
    uiteraard is het motiverend te zien dat je site regelmatig een bezoeker heeft.
    maar bovenal is het om mensen warm te maken om eens mee te vliegen met een sportvliegtuig dat betrouwbaar is maar niet meer zo jong, net als wijzelf, en hen te laten genieten van een ervaring die je nooit meer vergeet, en dan in de absolute positieve zin.
    het weer is voorlopig nog niet bijzonder geweest, maar het is nu toch wel de moment om eens wakker te worden en te reserveren he.
    het lijkt wel een beetje of ons belgenland bezig is over te gaan naar een volledige winterslaap. 
    wakker worden, je bent nog in leven, anders kon je dit blogje niet lezen.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
    16-03-2006, 20:42 geschreven door ben
    Reacties (0)
    15-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.antonov2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen nog een foto van de antonov in schaffen diest. om dit toestel te vliegen en of te hebben moet je een geluksmens zijn. om een of andere reden heb ikzelf toch het voorrecht mogen hebben hem te ruiken en te zien en te zien vliegen...
    eerder in mijn site heb ik jullie verteld waar dit toestel mijn hart heeft gestolen. luna papa. een heel bijzondere film, waar hij voor mij een hoofdrol speelt. als 'filmfreak' kan ik hem aanbevelen.
     
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-03-2006, 20:02 geschreven door ben
    Reacties (0)
    14-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.panamarenko
    Klik op de afbeelding om de link te volgen zondag een fantastische vliegdag.
    helder, zicht cavok, meer dan 10 km, weinig wind.
    veel vliegtuigen over ons huis gevlogen.
    reservatie met de OO-LGB geschrapt omdat de dochter ziek was op de nacht van zaterdag naar zondag.
    trouwens zelf ook bijna geen oog dicht gedaan, daarom reeds in de tuin aan het wandelen rond zes uur in de morgen.
    heb dan van de gelegenheid gebruik gemaakt om een serre voor de helft te monteren uit frustratie.
    'alleen' vliegen doe ik niet meer.
    volgende maal beter.
    een reservatie met de aty op 26.03 en, of  02.04.2006, en hopelijk meer succes.
    1 mei naar koblenz? heb er zin!!!
    de foto? een werkje (opdracht van school) van emily (de jongste dochter), over een bezoek van een  tentoonstelling van panamarenko. of hij ooit met een eigen ontwerp in de lucht is geweest? weet ik niet, ik ga in alle geval niet mee. of hij moet me overtuigen van zijn technisch kunnen.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (6 Stemmen)
    14-03-2006, 20:33 geschreven door ben
    Reacties (0)
    Archief per week
  • 03/12-09/12 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 09/10-15/10 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !

    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!