Uitzonderlijke veiligheidsmaatregelen werden genomen om carnavalvierders in Aalst te beschermen tegen terreur: 90 betonblokken, 750 agenten, camera's en helicopters, een medisch interventieteam 'terreur'...
Beschermen tegen terreur? Tegen terroristen? Is het niet efficiënter om meteen de moslimgemeenschap aan te pakken? 't Is toch de islam die problematisch is, want zonder moslims zouden we geen betonblokken nodig moeten hebben. Gelooft nu echt iedereen nog dat er een islam bestaat zonder terreur?
Gedreven door angst voor terrorisme stellen we ons tolerant op tegenover de pathologische islam en zijn knotsgekke aanhangers. We grijpen naar betonblokken, naar agenten en snuffelhonden, we zoeken de schuld bij onszelf, en zo geven we moslims meer ademruimte om nieuwe terreurdaden te bedenken, om nieuwe slachtpartijen aan te richten. Betonblokken en andere veiligheidsmaatregelen zijn er om onze weerstand tegen de islam neer te sabelen en ons willoos over te leveren aan een samenleving met moslims.
We kijken even terug naar het rampjaar 1974 toen de islam als 'godsdienst' erkend werd in ons land door een paar idiote mafkezen in de regering. Het moet toch mogelijk zijn om deze gruwelijke misstap recht te zetten, om de erkenning van de islam als godsdienst af te schaffen? Wat meteen betekent dat het islamonderwijs ook op de helling komt te staan. Het islamonderwijs is een schandvlek in het Vlaamse onderwijslandschap. Een vreemde levensbeschouwing is komen infiltreren in ons traditionele Vlaamse onderwijs. En de erkenning van de islam afschaffen zie ik hier niet zitten met die mouwvegers die de islam promoten.
Terrorisme, extremisme, radicalisering... zijn problemen die 'bij de wortel' aangepakt moeten worden. En waar zitten die wortels? In het islamonderricht op school! In elke islamles zitten radicale elementen. Het radicalisme zit verweven in islamonderricht, radicalisme is inherent aan élke vorm van lesgeven aan moslimleerlingen. Daarom moeten islamlessen volledig afgeschaft worden, alsof er geen islam bestaat, alsof er geen Allah bestaat. Moslimleerlingen kunnen hier alleen maar integreren zónder islam. Dat was toch de bedoeling van alle geldverslindende projecten om moslims te integreren in onze samenleving? De projectbedenkers vergaten dat de islam helemaal niet te verzoenen is met ons westers gedachtegoed.
|