Inhoud blog
  • LUCHTVAART 2013
  • PLANNING SDW 10/11/2013
  • PLANNING SDW
  • DE SFINX
  • CORRECTION
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART-SDW

    28-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING over G1000 INIATIEF
    Onrechtstreeks was ik in 2010 betrokken bij een gesprek over de noodzaak om een paneel te vormen van EU INGEZETENE om te bepalen welk de wensen, vragen en problemen zijn waarmede de bevolking der 27 EU lidstaten zitten.
    Er werdt via de EU-STOA een voorstel tot een studie hoe men dat in de toekomst kan inrichten??

    Een Belgische deelnemer stelde voor dit in BELGIE uit te proberen maar daar werdt op EU vlak niet verder op gereageerd dat vast te stellen dat dit een intresant voorstel was maar dat de EU dat niet kon uitvoeren

    Een tijd nadien kreeg ik een mailtje dat mij vroeg hoedat ik dat zag en gaf ik een aantal mogelijke werkwijzen.
    Maar ik kon daar niet aan meewerken wegens mijn drukke agenda in het EU-LUCHTVAART gebeuren voor
     GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS

    Nadien kwam er aktie voor het G1000 project en was er enkele malen bij betrokken via e-mail

    Volgens de bekomen informatie was de G1000 een succes

    Voor meer informatie verwijs ik naar ;
     WWW.G1000.ORG

    28-11-2011 om 17:52 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EVENTS 2012
    I ame preparing my AGENDA for 2012

    Saterday 11 AUGUST 2012  
    I wil be present at the  29th  FLY-IN 

    at SCHAFFEN/DIEST

    In mijn AGENDA 2012 heb ik voorzien de
    ZATERDAG 11 AUSTUS 2012 de gans dag
     aanwezig te zijn te op de

    29th FLY-IN te SCHAFFEN/DIEST

    en hoop weer een aantal intresante ontmoetingen te hebbenlaat me tijdig iets weten via; 

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    HTTP://FLYIN.DAC.BE

    27-11-2011 om 18:19 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn bemerkingen over de EU
    Heden bemerk ik veel NEGATIEVE berichten
    over de EU in de PERS, 
     berichten in SENIORENNET en
    bekomen E-MAILS

    MIJN ERVARING;
    ik werdt in 1980  zoals ik hier reeds vermelde ten
    behoeve van  DE LUCHTVAART namelijk via IAOPA (GLOBAL) betrokken voor GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS

    Toen waren we nog de EEC met 15 lidstaten en 12 talen in gebruik
    Ik dacht toen dat heel wat problemen eenvoudig zouden zijn om op te lossen in functie van de initialen doelstellingen van de stichters van de EEC ( voordien EGKS) en in functie van de gevolgen van WWII.........OORLOG tussen de EUROPESE STATEN vermijden

    Mijn initiele betrokkenheid met de verschillen EU INSTELLINGEN voor DE LUCHTVAART leerde ik heel wat AMBTENAREN, EXPERTS en MEP persoonlijk kennen en was ik regelmatig in contact met enkele COMMISARISEN

    Langzaam begon ik niet enkel in DE LUCHTVAART maar ook vele andere aspecten in de EEC inzicht te bekomen

    Later werd men van de 12 naar 15 en nu zelfs 27 lidstaten, een volgens mij en ook een aantal belangrijke personaliteiten hun zienswijze een te snel ondoordachte uitbreiding met lidstaten welk niet voldeden aan de voorziene voorwaarden

    Was deelnemer aan heel wat POLITIEKE voordrachten en werkvergaderingen door mijn dagelijks aanwezigheid in de EU-INSTELLINGEN in BRUSSEL, alsook de vele ORGANISATIES en LOBBYISTEN in de omgeving van de EU met nu zijn 24 verschillende talen

    Het spel over de MACHTSVERHOUDINGEN tussen de EU politiek en ADMINISTRATIES op  EU en op NATIONAAL vlak spelen een zeer belangrijke rol

     De NATIONALE belangen spelen een belangrijke rol en remmen heel wat positieve belangrijke EU voorstellen voor de EU burger sterk af en doen ze zelf verdwijnen in de vergeethoek

    Volgens mijn opgedane ervaringen was de initiele doelstelling met de 6 lidstaten een zeer goed opgebouwde doel.........MAAR heden zijn de VADERS van deze verdwenen en vervangen door een aantal nieuwe personen en ook sterk beinvloed door de FINANCIELE belangen welk heel wat misbruik en problemen voor gevolg hebben

    Dit is een korte en spontane reactie op een aantal berichten in DE PERS en tevens op bekomen E-MAILS

    Steeds beschikbaar om verdere toelichtingen in functie van VRAGEN, BEMERKINGEN of VOORSTELLEN via
     SYLVAIN.D.W@GMAIL

    zie ook mijn vroeger BLOG
    HTTP://BLOG.SENIORENNET.BE/SYLVAIN70

    25-11-2011 om 17:55 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY 24/11/2011 at EU level
    During my visit at the EU level in BRUSSELS

    Dit I have a schort conversation with a delegate of a CHINEES delegation on AVIATION and handed him a brochure o IAOPA on GA & AWO, the delegation also made a visit to HQ EUROCONTROL

    Was present at the
    ENLARGED COMMITIE on ENROUTE CHARGES
    - Some memberstates are trying to impose a ATC-FLIGHT PLAN on al  VFR flights  entering any type of CONTROLLED AIRSPACE
    -Some memberstates seems to be charging VFR FLIGHTS
     below 2000 KGR via EUROCONTROL


    A  EU-TASK FORCE
    is involved in preparation of a ICAO ANNEXE-2, 11 and PANS-OPS in a EU version on witch NO EXEMPTIONS could be aplied by any  of the 27 memberstate
    noticed the participation of  ECA,IFATCA and EUROCONTROL experts

    HQ EUROCONTROL
    is contacting AIRSPACE organisations in vieuw to organise from 2012  again the anual meeting at HQ EUROCONTROL in BRUSSELS for GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS

    A EXPERT of HQ EUROCONTROL is trying to be avaible at the meetings of WORLD AVIATION ORGANISATIONS if invited

    25-11-2011 om 14:45 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WE PLANNING SDW
    26/11/011      0900 -1000 A    EUROPILOT CENTER
                         1000 - 1200 A   ANTWERP AIRPORT   BELAIR CAFETARIA

    27/11/2011    0900 - 1100 A  ANTWERP AIRPORT BELAIR CAFETARIA
                          1100-  1200 A  RAAC   1e floor

    Confirm YOUR ETA      ASAP via  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    24-11-2011 om 17:37 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELICOPTER ONGEVAL
    Bekom een aantal vragen over;

    HELICOPTER CRASCH in AUCKLAND

    Voorlopig  van mijn zijde  " NO COMMENT"

    kan u enkel een kopie bezorgen van enkele bekomen

    TV-beelden

    via;

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    24-11-2011 om 16:58 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.24 NOVEMBER 2011
    TODAY

     I wil be on mission at the EU-ARENA

    24-11-2011 om 05:30 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADAPTION SDW
    Presently I ame very active involved in my reduction
     
    in the activity in the AVIATION WORLD

     Although I find it dificult to accept no more  DAILY

    to be involved in the various aspects of

    GENERAL AVIATION &

    AERIAL WORK OPERATIONS

    But I try to leace this over to the

    YOUNGER GENERATION

    See;
       WWW.IAOPA.EU
       WWW.IAOPA.ORG
       WWW.EUROPE-AIRSPORT-FAI.ORG
        WWW.EFHA.EU
      WWW.VLRI.BE
       WWW.RAeS.CO.UK
       WWW.ASA-BE.COM

    22-11-2011 om 14:37 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CRISIS BUDGET
    Heden wordt er op heel wat BUDGETEN in de
     
    EU-INSTELLINGEN beperkingen opgelegt

    Dit zal voor gevolg hebben dat ik in de toekomst
     
    minder betrokken zal zijn in verschillende

    EU aktiviteiten in BRUSSEL

    En tevens minder zal beschikken over

    de gevraagde documentatie

    SORRY

    21-11-2011 om 17:04 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPOORWEG versus LUCHTVAART
    Heden morgend een intresant gesprek met een LUCHTVAART COLLEGA welk onlangs van ANTWERPEN naar een belangrijke vergadering moest bij EASA in KEULEN

    Hiervoor ging hij dat eens met de TREIN doen via de ICE van de DUITSE SPOORWEGEN

    Resultaat vertrokken om 0800 uur aankomst om 1500 uur

    de terugreis was wel  iets sneller

    Vertrek om 1700 uur aankomst ANTWERPEN om 1930

    Een REIS van 200KM en zeggen dat THE GREENS in het EP trachten te bekomen dat vluchten van minder dan 400 KM met het SPOOR worden uitgevoerd in de EU ....???

    20-11-2011 om 17:31 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEVOLGDE OPLEIDINGEN

    Tijdens de oorlog heb ik nogal sporadisch school gevolgd bij SINT EDUARDUS in MERKSEM , maar ook enkele jaren naar school geweest in FRANKRIJK

    Heb in DE ANTWERPSE STADSCHOOL mijn 7st en 8st studie jaren afgesloten met mijn DIPLOMA

    Nadien opleiding RIJWIELMAKER met een LEERCONTRACT  bij de firma BRUGGEMAN
    en wat vervolmaking via L'EXPRESS als WIELRENNER

    1954 LUCHTMACHT vervoegd als SOLDAAT (SM) 
    OPLEIDING MP te TERVUREN
    MOTORIJDER
    AUTOVOERDER

    opleiding HONDENSTALMEESTER via de LANDMACHT

    Vervoegde HQ AIRCENT te FONTAINBLEAU/FRANCE
    1955
     Cursusen;
     -Fotografie
     -Zelfverdediging
     - Criminal Investigator
     -Duiker
     -Zweefvlieg
     -Interogator
     -Motorvliegen
     -Training  DORNIER
     -NBC
     - FN Wapenexpert  voor CRS
      -Drug Iniation  Franse CRS
     Terug in BELGIE 1961
      -Heropvoeding MP te EVERE
      -EPE basis opleiding op SV4
     -PPL, CPL en CFI  FAA via SOTRAMAT
     -Opleiding PILOOT LT/AVN L18C te EBBT
     -Opleiding INSTRUCTEUR FW te EBBT
     -SURVIVAL  Land en ZEE
     -Opleiding PILOOT HELICOPTER
     -TELEX operator
     - VIDEO operator BRT
     -Examens BOO te ZEDELGEM
     - Conversie Secretaris te PEUTIE
     -Opleiding ICAO Acident Investigator
     -FAA GROUNDINSTRUCTER
     -FLIGHT SIMULATOR
     -Briefing PR by AOPA-USA
     -Cursus BRANDBESTRIJDING ... ZEEMACHT
     -Iniatie LOBBYIST   1980
    Dit zijn een aantal zaken die ik uit mijn hoofd kan opsommen

    Ik heb steeds het principe toegepast van zoveel mogelijk opleidingen en cursusen mee te pakken

    18-11-2011 om 17:58 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WARNING
    Received today a NOTIFICATION;

    MARTIN-BAKER====EJECTION SEAT

    to be verified

    I presume this is in function of the
    deadly accident of one of the RED ARROWS

    17-11-2011 om 17:21 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSHOWS
    Heden krijg ik veel E-mailtjes over de geplande

    LUCHTVAARTMANIFESTATIES

    Hiervoor verwijs ik naar;

    WWW.SCRAMBLE.NL

    16-11-2011 om 21:03 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STATUS SDW
    Heden heb ik al mijn toegekomen E-MAILS
     beandwoord, indien u geen reactie bekomen
    hebt dan is uw mailtje verloren gegaan...SORRY
     stuur het met ASAP terug !!!

    Presently I have reacted to ALL my E-mails
    If YOU have not received a reaction then
    was your mail lost....SORRY
    pleas sent it ASAP again

    Actuelement j'ai reagi a toutes mes  e-mails
    si vous avez pas recu une reponse el a est perdu.....SORRY
    Envoyez ASAP

    16-11-2011 om 16:03 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    16/11   I have CANCELLED

    my participation today in the
     
    EU-SES/UAS PANEL workshop

    Saterday 19/11 
    from 0900 til 1000
    EUROPILOT CENTER
    1000 til 1200
    EBAW  cafetaria BELAIR


    Sunday 20/11
    0900 till 1200
    EBAW
    Cafetaria BELAIR

    For aditional advise contact
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    16-11-2011 om 11:49 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW

    16 November 2011

     Will paricipate in the EU-SES......UAS 4th WORKSHOP

    15-11-2011 om 17:45 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI leden ???? EXAMEN PPL ??
    Krijg hier een vraag van een ADMINSTRATIE

    welk volgens de ABI leden de normale

    DUUR en PRIJS

    is voor een praktisch PPL EXAMEN in VLUCHT

    Hierover hebben vroeger getracht in ABI een inzicht
    te bekomen.............zonder succes

    De reacties verliepen tussen  ......

     DUUR;120 MINUTEN

    PRIJS; .GRATIS  en 1000 BFR

    Heden verneem ik prijzen tussen 250€ en 1500€

    DUUR 90 MINUTEN tot 240 MINUTEN

    Gaarne uw zienswijze
    Informatie
    Toelichtingen

    VIA  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    De bekomen informatie wordt verder geheel NAAMLOOS gebruikt!!!!!!

    15-11-2011 om 17:40 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UPDATING SDW
    Presently I have reacted to ALL my E-MAILS

    Heden heb ik AL mijn E-mails beandwoord

    12-11-2011 om 11:04 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROMOTION GENERAL AVIATION

    A regular returning QUESTION from vistors of my BLOG??

    Why is the CAT not promoting GENERAL AVIATION as a introduction to the CAT-Operations

    Presently the AIRLINES and also IATA are neglecting GENERAL AVIATION

    After the WWII  the top of the AIRLINES and also IATA was dominated by PILOTS and EX-PILOTS........now the top of the both mentioned is in hands of MANAGERS,and COMMERCIAL orientated persons without any  pratical AERONAUTICAL experience, their priority are not AVIATION related

    At WWW.ICAO.ORG  they have now obtained the introduction of the MPL ( MULTI-CREW PILOT LICENSE)

    This means there is no need more to start the PILOT TRAINING on SEL-light airplane   but on SIMULATORS, CBT and direct on a AIRPLANE TYPE used by the AIRLINE

    This is only a schort introduction

    According me their is a need the EU-YOUTH to be introduced ASAP to the AERONAUTICAL WORLD

    The YOUNGSTERS  between the age of 8 and 12 schould be introduced the AVIATION via MODELBUILDING, SPOTTING, MODELFLYING , GLIDING , DPM/ULM, MICROLIGHT  , LSA and GA

    Also the presence and  demonstration of HISTORICAL AIRCRAFT in the EU-AIRSPACE is a vital tool for giving the youth the require pride and motivation to evaluate the possiblity of a education and profession in the 90 jobs in the AERONAUTICAL INDUSTRY

      WWW.ICAO.ORG
      WWW.IAOPA.ORG       
       see PRESS-RELEASES    " NEW BLOOD" 
      WWW.FAI.ORG
      WWW.EFHA.EU

    REACTION & SUGESTIONS are welcom   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    10-11-2011 om 16:21 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL
    RED ARROWS

    Dodelijk ongeval op de grond door SCHIETSTOEL ???

    Zie NIEUWS   in de KRANTEN ???

    10-11-2011 om 05:09 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!