Persoonlijk heb ik steeds veel BRANDSTOF aan boord beschikbaar gehouden voor het beiendigen van een OPERATIONELE VLUCHT en me NOOIT laten verleiden om op mijn RESERVE te rekenen om een opdracht uit te voeren
De huidige aktie rond RYANAIR heeft verschillende OORZAKEN
Ik wist dat er reeds geruime tijd regelmatig SPOTCHECKS gebeurden ..ZONDER enige OVERTREDINGEN
Er zijn verschillende AIRLINES die trachten met MINIMALE FUEL aan boord de vlucht te beeindigen!!!
Ook is RYANAIR een AIRLINE welk veel aandacht krijgt van de andere LUCHTVAART PARTNERS
Ook zijn er betwistingen binnen de PILOTEN over de BEVORDERINGEN
Ook zijn er betwistingen aangaande de NETTO WEDDES van bepaalde PILOTEN wegens de verschillende taxe toepassingen op de BRUTO WEDDES
DE JUISTE TOEDRACHTEN zijn zeer moeilijk te beoordelen
HEDEN heb ik al de INKOMENDE E-MAILS beandwoord ....BEHALVE de vragen over GOEDKOPE VLIEGTICKETEN of onderwerpen die ik reeds heb toegelicht in mijn bLOG;
Presently do I receive a lot of E-mails with request to obtain clarification about the FTDT at EU level via the EASA???
However also via some personel contacts with some persons involved in ; EP-TRAN, DG-MOVE , EASA and also in the AVIATION EXPERTS in the EU-COUNCIL do I ..NOT.. obtain a clair vieuw what the final version will be..and what will be te effect for the AIRCREWS on the efective operations ???