Wat betrefd vragen over het BOEING 787 incidenten en VLIEGVEILIGHEID beschik ik niet over de juiste toedrachten waarom men VOORZOERGSLANDINGEN moest uitvoeren??
Wat betrefd NIEUWE VLIEGTUIGEN heb ik in het verleden enkel ervaring met het invliegen van NIEUWE SEL bij aflevering door de FABRIEK
Ondanks de uitgevoerde nazichten( PRE-FLIGHT) en de RECEPTION TEST FLIGHT moest ik vaststelen dat er nadien bij een NIEUW TOESTEL steeds verdoken problemen opdoken welk aanleiding waren tot aanpassingen( AD of AC)
Dit is mijn persoonlijke ervaring en in het verleden heb ik steeds aan een potentiele koper steeds het advies gegeven om bij aankoop van een nieuw TYPE toestel steeds het vliegtuig maar eerst aan te kopen nadat het minstens EEN a TWEE jaar door andere in gebruik was genomen, zodat DE KINDERZIEKTES er reeds werden aangepast door andere gebruikers
Gezien niemand een bevestiging voor een afspraak op ZONDAG 06 JANURIE 2013 heeft gemeld zal ik NIET aanwezig zijn bij BELAIR op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN
Wel op DE NIEUWJAARSRECEPTIE van ANTWERPEN op DE GROTE MARKT
Persoonlijk heb ik steeds veel BRANDSTOF aan boord beschikbaar gehouden voor het beiendigen van een OPERATIONELE VLUCHT en me NOOIT laten verleiden om op mijn RESERVE te rekenen om een opdracht uit te voeren
De huidige aktie rond RYANAIR heeft verschillende OORZAKEN
Ik wist dat er reeds geruime tijd regelmatig SPOTCHECKS gebeurden ..ZONDER enige OVERTREDINGEN
Er zijn verschillende AIRLINES die trachten met MINIMALE FUEL aan boord de vlucht te beeindigen!!!
Ook is RYANAIR een AIRLINE welk veel aandacht krijgt van de andere LUCHTVAART PARTNERS
Ook zijn er betwistingen binnen de PILOTEN over de BEVORDERINGEN
Ook zijn er betwistingen aangaande de NETTO WEDDES van bepaalde PILOTEN wegens de verschillende taxe toepassingen op de BRUTO WEDDES
DE JUISTE TOEDRACHTEN zijn zeer moeilijk te beoordelen
HEDEN heb ik al de INKOMENDE E-MAILS beandwoord ....BEHALVE de vragen over GOEDKOPE VLIEGTICKETEN of onderwerpen die ik reeds heb toegelicht in mijn bLOG;