Ik ben geen LUCHTVERKEERSLEIDER ( ATCO) maar als PILOOT-INSTRUCTEUR in de MILITAIRE LUCHTVAART ( LT/AVN) en BURGERLUCHTVAART voor
PPL, CPL,IFR,CFI in ZWEEFVLIEGTUIGEN , VLIEGTUIGEN ( SEL) en HELICOPTER heb ik veel persoonlijk contact gehad met zowel de MILITAIRE als BURGERLIJKE ATCO alsook via EUROCONTROL en heb ik een inzicht in deze taak om de LUCHTVARENDE te begeleiden.
Tevens heb ik de FIC en ARO bemant in MILITAIRE middens
Onze ZOON was aktief als OPERATIONEEL MILITAIRE ATCO ( TWR en GCA) bij de BAF
Ik hoop dat deze toelichting volstaat om alle vergissingen te vermijden????
In functie van de huidige speech van de UK-1e MINISTER in de MEDIA krijg ik veel E-mailtjes met vragen over de werking van de EU ??
In functie daarvan krijg ik een intresante toelichting via:
WWW.GRASPE.EU door het personeel van
de EU-INSTELLINGEN
Is wel zware kost om te begrijpen, in het verleden had ik persoonlijk contact met personen welk betrokken waren bij deze teksten en bekwam van hen toelichtingen
Mijn OPINIE is nog steeds dat de EU is belangrijk voor de WERELDVREDE en de rol van EUROPA ( EU) op WERELDVLAK voor de toekomst van ONZE KINDEREN , ACHTERKLEINKINDEREN en NAZATEN !!!
Tracht de juiste toedracht te bekomen over enkele onderwerpen in de MEDIA maar stel vast dat via de verschillende TV, GESCHREVEN en GESPROKEN PERS er heel verschillende inlichtingen worden verspreid??
Heden met de nodige publicatie van DAVID CAMERON in
de media.......wens ik u er op te wijzen dat alhoewel ik niet meer regelmatig in de EU-INSTITUTIONS aanwezig ben ik toch nog regelmatig contacten met personen in het EP,COMMISION,COUNCIL en de POLITIEKE PARTIJEN heb
Dit is volgens mijn bekomen informatie een aktie om te trachten in navolging van Mrs THATCHER te trachten nog meer voordeelen te bekomen voor de UK
Uk heeft steeds heel wat voordelen bekomen in de EU maar heeft niet de zichbaarheid in de EU -MEDIA die DUITSLAND en FRANKRIJK bekomen
Dit is een poging van CAMERON om in 2014 terug te worden herverkozen!!!!
Wat betrefd het ongeval in LONDEN met een HELICOPTER moeten we wachten totdat het FINAL REPORT beschikbaar is!!
In mijn ervaring als HELICOPTER PILOOT op ALOUETTE2 voor het LT/AVN en de RIJKSWACHT opdrachten heb ik een aantal vluchten op lage hoogte boven steden in BELGIE uitgevoerd in bevolen opdrachten
Zulke vluchten werden steeds uitgevoerd op zicht en zonder enige bijstand van electronische midelen
De PILOOT gebruikt enkel met zijn visuele aandacht om de mogelijke HINDERNISSEN met succes op een vei!lige afstand te vermijden op ZICHT
Meer info steeds beschikbaar via; SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM