Tracht de juiste toedracht te bekomen over enkele onderwerpen in de MEDIA maar stel vast dat via de verschillende TV, GESCHREVEN en GESPROKEN PERS er heel verschillende inlichtingen worden verspreid??
Heden met de nodige publicatie van DAVID CAMERON in
de media.......wens ik u er op te wijzen dat alhoewel ik niet meer regelmatig in de EU-INSTITUTIONS aanwezig ben ik toch nog regelmatig contacten met personen in het EP,COMMISION,COUNCIL en de POLITIEKE PARTIJEN heb
Dit is volgens mijn bekomen informatie een aktie om te trachten in navolging van Mrs THATCHER te trachten nog meer voordeelen te bekomen voor de UK
Uk heeft steeds heel wat voordelen bekomen in de EU maar heeft niet de zichbaarheid in de EU -MEDIA die DUITSLAND en FRANKRIJK bekomen
Dit is een poging van CAMERON om in 2014 terug te worden herverkozen!!!!
Wat betrefd het ongeval in LONDEN met een HELICOPTER moeten we wachten totdat het FINAL REPORT beschikbaar is!!
In mijn ervaring als HELICOPTER PILOOT op ALOUETTE2 voor het LT/AVN en de RIJKSWACHT opdrachten heb ik een aantal vluchten op lage hoogte boven steden in BELGIE uitgevoerd in bevolen opdrachten
Zulke vluchten werden steeds uitgevoerd op zicht en zonder enige bijstand van electronische midelen
De PILOOT gebruikt enkel met zijn visuele aandacht om de mogelijke HINDERNISSEN met succes op een vei!lige afstand te vermijden op ZICHT
Meer info steeds beschikbaar via; SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM
Wat betrefd vragen over het BOEING 787 incidenten en VLIEGVEILIGHEID beschik ik niet over de juiste toedrachten waarom men VOORZOERGSLANDINGEN moest uitvoeren??
Wat betrefd NIEUWE VLIEGTUIGEN heb ik in het verleden enkel ervaring met het invliegen van NIEUWE SEL bij aflevering door de FABRIEK
Ondanks de uitgevoerde nazichten( PRE-FLIGHT) en de RECEPTION TEST FLIGHT moest ik vaststelen dat er nadien bij een NIEUW TOESTEL steeds verdoken problemen opdoken welk aanleiding waren tot aanpassingen( AD of AC)
Dit is mijn persoonlijke ervaring en in het verleden heb ik steeds aan een potentiele koper steeds het advies gegeven om bij aankoop van een nieuw TYPE toestel steeds het vliegtuig maar eerst aan te kopen nadat het minstens EEN a TWEE jaar door andere in gebruik was genomen, zodat DE KINDERZIEKTES er reeds werden aangepast door andere gebruikers
Gezien niemand een bevestiging voor een afspraak op ZONDAG 06 JANURIE 2013 heeft gemeld zal ik NIET aanwezig zijn bij BELAIR op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN
Wel op DE NIEUWJAARSRECEPTIE van ANTWERPEN op DE GROTE MARKT
Persoonlijk heb ik steeds veel BRANDSTOF aan boord beschikbaar gehouden voor het beiendigen van een OPERATIONELE VLUCHT en me NOOIT laten verleiden om op mijn RESERVE te rekenen om een opdracht uit te voeren
De huidige aktie rond RYANAIR heeft verschillende OORZAKEN
Ik wist dat er reeds geruime tijd regelmatig SPOTCHECKS gebeurden ..ZONDER enige OVERTREDINGEN
Er zijn verschillende AIRLINES die trachten met MINIMALE FUEL aan boord de vlucht te beeindigen!!!
Ook is RYANAIR een AIRLINE welk veel aandacht krijgt van de andere LUCHTVAART PARTNERS
Ook zijn er betwistingen binnen de PILOTEN over de BEVORDERINGEN
Ook zijn er betwistingen aangaande de NETTO WEDDES van bepaalde PILOTEN wegens de verschillende taxe toepassingen op de BRUTO WEDDES
DE JUISTE TOEDRACHTEN zijn zeer moeilijk te beoordelen
HEDEN heb ik al de INKOMENDE E-MAILS beandwoord ....BEHALVE de vragen over GOEDKOPE VLIEGTICKETEN of onderwerpen die ik reeds heb toegelicht in mijn bLOG;