A lot of PILOTS or AIRCRAFT OWNERS do not understand why there are stil some diferences in the LAWS and REGULATIONS aplied in the 27 EU memberstates on AVIATION
A very good clarification is avaible in the
WWW.IAOPA.EU of APRIL 2013
in the articel of FRANK HOFMANN of IAOPA
Where does EUROPE
fit into
WORLD AVIATION???
Also to take in consideration thad acording ICAO-EUR is composed of 52 NATIONAL SOUVERAINE COUNTRY's
Heden stel ik belang in DOCUMENTEN, KAARTEN, en FOTO's over het
LT/AVN ( LICHTE VLIEGWEZN VAN DE LANDMACHT ( ex AIR.O.P. 1947) te BRASCHAAT voor het aanleggen van een HISTORICAL GALLERY te EBBT over de aktiviteiten van de eenheid waar ik een groot gedeelte van mij luchtvaart beroep heb doorgebracht
heb ook een aantal foto's en voorwerpen bekomen maar ben nog steeds op zoek naar mogelijke bijkomende informatie
Heden in de NIEUWSBRIEF van MAART 2013 staat een intresant artikel van een mijner collega's welk ook via de BAF na een opleiding ZWEEFVLIEGEN naar het LT/AVN kwam en onlangs zijn aktieve loopbaan in de opleiding via NEW-GAT te EBCI beindigde
Heden hoort men via de MEDIA over problemen in het VERKEER op de WEG, SPOOR, LUCHT en zelfs bij de TELEFOON( GSM)
Heden ben ik op rust gesteld en heb daar geen rechtstreeks hinder van !!!!!!........... maar ik kan me niet herinneren dat vroeger er ook zo een ernstig probleem was toen het in de WINTER sneeuwde????