Vooral veertigers kopen pikante lingerie
Veertigers doen alles om hun seksleven te peperen. Niet alleen beleven
ze meer seks dan ooit, ook sexy lingerie schuwt de modale, rijpere vrouw
niet. Reden is het Toyboy-effect.
Gedaan
met de vleeskleurige beha, de korsetten en de bomma-onderbroeken.
Steeds meer oudere dames hullen zich in jarettels, korsetten, push-up
beha's, strings en ander pikant ondergoed. Meer veertigers dan
twintigers kopen de spullen, zo blijkt uit verkoopcijfers van de Britse
warenhuisketen Debenhams.
Dat
effect zal alleen maar toenemen, stellen Britse marketinglui. Veertigers
profileren zich graag als de nieuwe twintigers, waardoor ook de
verkoop van sexy lingerie zal toenemen. Hoe dat komt? Series als Sex
and the City geven aan waar de rijpere vrouw nog toe in staat is. En
ook de Cougar-trend waarbij oudere dames nog vallen op een groen
blaadje, laat zich voelen. Bepaalde warenhuizen spelen gretig in op de
trend en bieden zelfs speciale pikante lingerie aan voor vrouwen met een
jongere partner. Voor dames die nog willen gezien worden.
|