Inhoud blog
  • Citadel Namen 1961
  • 1961 2 Bon Commando.
  • Eerste W.E. 2 Bon Cdo Citadel Namen Juli 1961.
  • Belgium Veterans" We will remember them".
  • Belgium Veterans "We will remember them"
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Over mijzelf
    Ik ben Moerman Gerard, en gebruik soms ook wel de schuilnaam igor.
    Ik ben een man en woon in 9870 ZULTE (Belgie) en mijn beroep is Op Rust.
    Ik ben geboren op 22/12/1942 en ben nu dus 81 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Vinkenieren en Vaderlands Lievende Verenigingen..
    Het leger vervoegd op 03/07/1961 en op rust gesteld in 1999 als beroeps o/officier.Gehuwd,3 kinderen en 5 kleinkinderen.
    Klik op de foto's in het midden voor vergroting.
    Foto
    .




















    .
    Om de foto in het midden te vergroten.
    Klik op de foto.
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Om de foto in het midden te vergroten.
    Klik op de foto.
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    ..
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .




















    .
    Foto
    .



















    .
    Foto
    Blog als favoriet !
    Para Commando's sterven niet , ze vliegen weg.
    Reilen en zeilen van Gewezen Para commando's
    07-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wij waren Gast arbeiders.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De beroeps militairen  die in het 2de  Bon Commando te  Flawinne verbleven , moesten een adres in de kazerne hebben. We hadden geen keuze , een faciliteit Kazerne bestond niet en wij moesten ons aanpassen. Daarbij kwam automatisch dat we een domicilering in Flawinne moesten aanvragen. We werden dus zonder insprak bewoners van het zuiden van BelgiĆ«.

    Ook waren we verplicht aan de gemeente verkiezing deel te nemen , dat was niet zo erg , maar het W.E. van de verkiezing ,  moesten we wel in  Flawinne blijven om te stemmen. We moesten ons aan de plaatselijke politiek aanpassen.

    Ik moet zeggen dat we als jonge beroepsmilitairen niet veel verdienden , we waren veel weg op oefening , dus veel onkosten.

    We werden voor niets vergoed ,  overuren  en W.E. diensten waren nog niet betaald. De wedde van mijn echtgenote was hoger dan die van mij , maar het kon ons niets maken we waren gezond.

    Gerard.

    07-03-2011 om 07:21 geschreven door gerard

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nationale Feestdag 21 juli 1964.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Het 2de Bataljon Commando moest deelnemen aan de parade op 21 juli te Brussel , met de Ā“Recce jeepsĀ” , open jeeps uitgerust met 3 machine geweren. We maakten de verplaatsing naar Brussel de dag voor de parade. Na een grondige inspectie van de voertuigen en de uitrusting mochten we de kazerne verlaten , om een pintje te gaan drinken. Het was zeer warm en een paar mannen hadden een pintje teveel gedronken , we sliepen op de zolder kamers waarvan de ramen uit kwamen in de dakgoot. In de kamers was het broeierig heet en Ć©Ć©n van onze vrienden had niet beter gevonden ,  om in de dakgoot te slapen.  Bij een controle ronde vond de wacht onze vriend op de grond , hij was van 15 meter hoog uit de goot gevallen. Hij is dezelfde dag nog overleden.

    Foto : Leden A.N.P.C.V. op de nationale defilƩ.

    Gerard.

    02-03-2011 om 19:55 geschreven door gerard

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Otterburn in de winter.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ..

    01-03-2011 om 08:12 geschreven door gerard

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    28-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EĆ©n dag op uitstap in Edingburg . Foto voor het Kasteel.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen .

    28-02-2011 om 11:21 geschreven door gerard

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De GMC vrachtwagen het werkpaard in alle terrein.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen .

    26-02-2011 om 08:43 geschreven door gerard

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Otterburn in de zomer.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen .

    24-02-2011 om 20:01 geschreven door gerard

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Kamina een legende.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen .

    24-02-2011 om 06:59 geschreven door gerard

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (6 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Einde van de Periode 2 Bon Cdo en 3 Para.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Gehuwd vrouwtje in verwachting eerste problemen duiken op. Men probeert meer thuis te zijn en dat is zeer moeilijk in het 2 Bon Cdo.

    Dus men vraagt overplaatsing naar het 3 Para te Lombardzijde. Deze overplaatsing werd mij na veel moeite toegestaan , maar de problemen waren nog niet opgelost. In het 2 Bon Cdo kon ik maar wekelijks naar huis. In het 3 Para normaal dagelijks , om 05.20u op de trein en om 19.45u terug thuis. Men moest ook nog op zaterdag werken.

    Onze eerste zoon werd geboren , er kwamen er nog twee. Ik had een woning gevonden in Lombardzijde en het Para leven ging zijn gang. Ik was in het Peloton Frogmen aangeduid als technieker voor de boten , maar ik moest nog de cursus volgen voor technieker en terzelfder tijd voor Onderofficier. Ik was 27 jaar en de zotte jaren waren zo wat voorbij , dus ik ging naar school , duur 1 jaar. Vrouwtje weer alleen. Door een administratieve regelgeving en een misverstand kon ik niet meer naar het 3 Para terug. Ik werd aangeduid voor een Ć©Ć©nheid in Duitsland en vrouwtje in Lombardzijde.

    Wordt vervolg .

    23-02-2011 om 07:17 geschreven door gerard

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (9 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gerard in Otterburn op AS 24.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ..

    22-02-2011 om 13:30 geschreven door gerard

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (10 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het barakken Kamp van Otterburn.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen .

    17-02-2011 om 18:28 geschreven door gerard

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OTTERBURN (Schotland) met 2de Bon Commando..

    Ik ben een paar maal naar Otterburn geweest maar de eerste keer is altijd de leukste en blijft je het beste bijĀ…..

    Het 2de Bon Commando  ging dus op schietoefening naar Schotland Ā« Otterburn Ā». De verplaatsing gebeurde voor het gross van de troep per boot namelijk de Ā“KaminaĀ” De voertuigen en de voorwacht, Ā“mannen die het kamp en de ontvangst  van de troep moesten voorbereidenĀ”, gingen met het vliegtuig. Een paar problemen moeten opgelost worden om de voertuigen per vliegtuig te vervoeren. De keuze viel op G.M.C. vrachtwagens, zij waren het enig type voertuig die zonder veel problemen in de C119 kon. Dit waren vrachtwagens van WOII en met open stuurhut. Bij de volgende oefening in Otterburn kregen we voertuigen van het Engels leger ter plaatse.

    Bij het vervoer per vliegtuig mochten de brandstoftanks en de jerrycans maar Ā¾ vol zijn wegens het druk verschil in de lucht, de brandstof zet uit en loopt over. De batterijstopjes werden afgesloten met vaseline, maar de benzine geur in het vliegtuig was toch nog waarneembaar. De voertuigen in het vliegtuig werden vast gemaakt met kettingen en spanners. Na het opstijgen moest alles weer aangespannen worden. De vlucht verliep normaal, maar de tocht van het vliegveld naar Otterburn was een hele ervaring. Ā“Aan de voor ons linkerkant van de weg rijdenĀ” was een hele uitdaging. Het links rijden werd 2 weken voor het vertrek reeds geoefend in de kazerne in Flawinne. Het was winter 2 meter sneeuw en geen verwarming in de voertuigen, de G.M.C. en de Doodge camionetten met open stuurhut. De overtocht van de Kamina verliep ook niet van een leien dakje. Het schip moest uren voor anker blijven liggen voor de haven van Ā“New CastleĀ” de zee was ruw en te gevaarlijk om de haven binnen te varen. Wij de Ā“voorwachtĀ” moesten de troep ontvangen het werden lange uren met thee en koekjes gesponsord door de Engelse Politie. Na het nuttigen van rantsoen maaltijden (bonen met tomatensaus) hadden de passagiers van de Kamina de ganse boot ondergekotst  en er hing een kwalijke geur in de boot. Eindelijk kon de ontscheping plaats vinden. De manschappen werden met bussen naar Otterburn gebracht. Daar wachten er verwarmde barakken en een heerlijke warme maaltijd op zijn engels Ā“Schapenvlees uit dozenĀ”. Het 2de Bon Commando had geen eigen keuken mee gebracht we kregen eten van het Engels Leger. Dat is ons zuur opgebroken. De volgende keren was de keuken mee, we hadden onze les geleerd.

    Ik werd met een frantalige collega  aangeduid om op het vliegveld aan AS24 (gocart met 3 wielen) te gaan halen. Op het vliegveld aangekomen, geen vliegtuig en geen gocart, ze waren om veiligheid reden op een ander vliegveld geland, maar waar? Om kort te zijn we hebben gezocht maar niet gevonden, ik en mijn Franstalige collega verstonden mekaar niet en dan nog in Engeland.De opdracht eindigde terug in Otterburn zonder AS24., maar we moesten het wel overdoen.

    Het was zeer koud en veel sneeuw, er waren een paar mannen die het niet zagen zitten om zich in die omstandigheden te wassen. Dat losten we op door ze morgens met hun slaapzak buiten te dragen en ze in de sneeuw te laten vallen, ze hadden het rap begrepen. Dagelijks schietoefeningen met echte munitie, de meeste slachtoffers waren schapen die vrij rond liepen.

    De wegen glad en besneeuwd maar geen probleem met de G.M.C. De oefeningen konden gewoon doorgaan. Na een 10tal dagen kregen we een uitstap Edinburg, we zijn daar alleen maar opgevallen door onze eetlust. Wel aan te bevelen een bezoek aan het Kasteel van Edinburg. Er werd afscheid genomen van Otterburn in de kantine, het feest werd opgeluisterd door plaatselijke Ā“PipersĀ” doedelzakspelers. De Ā“KaminaĀ” en de C119 brachten ons veilig terug naar BelgiĆ«; Leve de biefstuk friet en de Jupiler.

    Gerard..

     

    16-02-2011 om 18:41 geschreven door gerard

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (6 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op schietkamp in Schotland.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen .

    15-02-2011 om 19:54 geschreven door gerard

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het huwelijk met Goedkeuring..
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    In onze tijd (1965) moest ik nog de toelating vragen om in het huwelijk te treden. Ik moest eerst aan de compagnie Commandant vragen om gehoord te worden. En daarna werd een klein onderzoek gedaan , naar de herkomst van de verloofde. Daarna moest ik  aan de Aalmoezenier de toelating vragen , om voor de kerk te trouwen. Indien er een ongunstig advies moest uit de bus gekomen zijn , had ik voor mijn verloofde gekozen en het Leger verlaten. Onder tussen zijn we al bijna 45 jaar te samen en ik hoop nog vele jaren.

    Foto : Gerard en Hilda op de huwelijks dag...

    Gerard.

    04-02-2011 om 07:08 geschreven door gerard

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tweemaal M.H. 1963.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    1 ste maal : het was juist voor de einde jaarsfeesten en voor we in verlof mochten vertrekken , moest de garage opgeruimd worden. Waar met de vuile vodden naar toe ? Wel in de kachel verbranden , het verbranden ging niet snel genoeg en er werd naar een oplossing gezocht. Benzine was er voor handen in de garage en daar werd gebruik van gemaakt. Resultaat , de kachel brandde en ik ook. Drie uur later was ik in Brussel in het militair hospitaal , afdeling brandwonden. Daar was nog geen brandwonden centrum , de afdeling bestond uit een steriele kamer en twee baden; Mijn einde jaarfeesten waren verbrand. Nog vermelden dat ik het genoegen heb gehad , van de Majoor Militis in het hospitaal te mogen ontmoeten , die daar ook als patiƫnt was op genomen.

    Foto : Majoor J. Militis

     

    2 de maal : na mijn eerste hospitalisatie kreeg ik Ć©Ć©n week herstel verlof. Toen ik een paar dagen terug in mijn Ć©Ć©nheid was , stelde ik vast dat er rode plekjes op mijn huid verschenen. In stilte naar de infirmerie en drie uur later was ik weer in Brussel in het militair hospitaal. Diagnose Ā“RubiolĀ” de rode hond. Mijn kamer genoten in Flawinne mochten 2 weken de kamer niet verlaten Ā“Ze zijn mij daar nog altijd dankbaar voorĀ”. Ik moest 15 dagen in de blok X verblijven ,  besmettelijke ziekten , zonder bezoek. Bij de opname in het militair ziekenhuis ,  moest men al zijn kleren afgeven en men kreeg een blauwe kostuum , wit hemd en rode das. Wij ondervonden dat als een gevangenis plunje.

    Gerard.

    01-02-2011 om 17:04 geschreven door gerard

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn eerste Personenwagen 1963.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    De eerste wagen.

    Na enige tijd in dienst , in Flawinne ,  kreeg ik van thuis mijn eerste wagen , een V.W. Ā“KeverĀ” het was natuurlijk een tweede hands wagen , hij verbruikte zoveel olie dat oliewissel overbodig was.

    Toen we in W.E. kwamen van Flawinne naar de Vlaanders , was er in Brussel ook al sprake van files (Begin de jaren 1960).Dat was in de Wetstraat te Brussel een 20 taal autoĀ’s stonden voor de verkeerslichten. Nu liet onze mobiliteit het toe , van ons uitgangsleven uit te breiden.

    Op zekere dag kwamen we terug van een van deze uitstapjes en het was al in de vroege uurtjes. Dus besloten we om over de muur onze bedstede op te zoeken. Maar we hadden pech , wie stond er daar op de plaats van het delict , de Officier met wachtdienst. Het heeft nog een tijdje geduurd , voor we de buitenkant van de kazerne gezien hebben. Onze R.S.M. ( Regiment Ā– Sergeant - Majoor ) was verantwoordelijk voor de tucht en de discipline. Het was een man uit Ć©Ć©n stuk en wij hadden veel respect voor hem. Hij heeft veel problemen achter de schermen voor ons opgelost. Hij stond altijd tussen de troep en de officieren. Onnodig van hem voor te stellen zijn foto zegt alles.

    Gerard

    Foto : De R.S.M.

     

    31-01-2011 om 06:27 geschreven door gerard

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn eerste Personenwagen een V.W. Kever 1963.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Foto : dit was het model van mijn "Kever" , let op , tussen de twee zijruiten bevind zich de "Flisse". Dat was een richtings aanwijzer in een soort plastiek , die wanneer men die bediende van in de wagen naar buiten kwam en zo de rijrichting aangaaf.
    Gerard

    31-01-2011 om 06:25 geschreven door gerard

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het vaandel 2 Bon Commando met zijn vermeldingen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De vermelding : ITALIE
                               YOUGOSLAVIE
                               WALCHEREN

    27-01-2011 om 11:56 geschreven door gerard

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De verjaardag van de Koning op 06 juni 2000.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ..

    19-01-2011 om 00:00 geschreven door gerard

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op bezoek bij de Koning.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ā“GerardĀ” was uitgenodigd op de verjaardag receptie van de Koning ,  op 06 juni 2000 , in het paleis te Brussel. Het was voor mij een bijzonder iets en ik keek er naar uit. Na een korte plechtigheid aan de voorkant van het paleis , werden we met groot onthaal via het erehek naar de salons begeleid binnen in het paleis. Tijdens de receptie die trouwens juist geteld ,  maar dertig minuten mocht duren , kregen we twee koekjes en twee glazen drank aangeboden. Daarna mochten we het paleis verlaten langs de achterpoort , men moet daar niets achter zoeken , het is waarschijnlijk voor de veiligheid. Het was in ieder geval een mooie dag en een prachtige ervaring.

    Gerard.

    18-01-2011 om 15:33 geschreven door gerard

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wederoproeping 2 Bon Commando Klas 1961 (23 Det.).
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Anderhalf jaar na hun legerdienst werden mijn vrienden terug onder de wapens geroepen.

     Voor mij was het een blij weerzien. Een paar van hen namen de gelegenheid ten baat , om dienst te nemen als beroepsvrijwilliger . Opeens had ik er een paar oude vrienden bij in het 2 Bon Commando. Voor Ć©Ć©n van hen was de militaire loopbaan van korte duur. Hij had onder tussen de G.V.P. Ā“Gespecialiseerde Ā– Verkenners Ā– Patrouille Ā” vervoegd in Duitsland. Tijdens een nacht oefening is hij in een rivier terecht gekomen en verdronken. Hij was afkomstig uit de Limburg , een sterke persoonlijkheid en een ijzeren moraal.

    Tijdens de wederoproeping was er ook een dropping voorzien , in de Ardennen. Normaal geen probleem , maar onze uitrusting kwam uit een reserve depot. De uitrusting dragen we mee  in een een zak Ā”ChestbagĀ” , die kort na de opening van de parachute van het lichaam verwijderd word. Met een lijn blijft de zak een paar meter onder de Parachutist hangen. De toestand van deze Ā“ChestbagsĀ” was door de ouderdom zo slecht , dat ze open scheurden. Het was een schouwspel ongehoord , de lucht was vol met ondergoed ,kousen , schoenen , radioposten , enz. Diegene die reeds op de grond waren moesten rennen voor hun leven , ze waren immers het slachtoffers van een uitrusting bombardement.

    Foto : Het doodsprentje van mijn vriend die is omgekomen in Duitsland. Wij waren te samen in Afrika in het zelfde peloton.

    16-01-2011 om 09:09 geschreven door gerard

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)

    Archief per week
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 27/07-02/08 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 24/06-30/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 22/10-28/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 25/01-31/01 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    Klik op de foto's in het midden voor vergroting.


    Foto

    .




















    .
    Om de foto in het midden te vergroten.
    Klik op de foto.
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .


    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    .




















    .
    Foto

    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten
  • seniorennet.be
  • ANPCV ATH


  • Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!