Ik zal het nog eens opnieuw vertellen. Moslims, migranten, vluchtelingen, asielzoekers en het hele irritante zootje, zij kunnen zich onmogelijk integreren in onze westerse samenleving. Zij hebben zich onder ons gemengd, zijn in ons midden komen wonen met heel andere levensstijlen en opvattingen die afwijken van onze traditionele autochtone samenleving. Neem nu een moslim die wil integreren, die moet zijn 'geloof' afzweren, de islam overboord kieperen, de koran over de haag zwieren, en Allah naar de maan wensen, of naar een ander hemellichaam, waar Hij oplost in het peilloze heelal. En de bidmatjes moeten naar de kringwinkel waar ze gerecycleerd worden tot sensuele lingerie.
Vermeende discriminatie is er omdat de vreemde exemplaren zichzelf discrimineren en zichzelf kansarm houden. Ze zijn medeschuldig aan een enorm gapend gat tussen hen en de originelen waarmee ze niet kunnen samenleven omdat ze koppig aan eigen taal en cultuur blijven kleven. Omdat ze niet zomaar hun gedachtegoed, verlangens en wensen van zich kunnen afschudden. Die hele cultuurbagage die ze van zo wijd met zich meebrachten, daar valt niet aan te prutsen, die kan niet zomaar aan de kant geschoven worden, en dus valt integreren moeilijk, zoniet onmogelijk.
Jammer voor de bijgelovigen die altijd blijven geloven in de goedwillige integratiebereidheid van onze vreemde medemensen.
De islamisering en alle narigheden die daarbij horen zien we zich voltrekken in scholen waar onderwerpen als seksualiteit en terrorisme niet meer besproken mogen worden. Nederlandse grote steden zijn al getroffen door het islamitische virus dat allesbesmettend waart doorheen de westerse samenleving. Als lopende vuurtjes verspreiden de epidemieën zich over het westerse landschap.
De aanwezigheid van moslims in de klas bepaalt onwillekeurig de mening en uitspraken van leerkrachten, zeker van die wat losjes in hun schoenen staan. Zo blijkt uit een Nederlands onderwijsonderzoek dat bepaalde onderwerpen niet meer aan bod kunnen komen als gevolg van mislukte integratie:
Seksualiteit, islamitisch terrorisme en situatie Turkije taboe op scholen in grote steden. Staatssecretaris Sander Dekker (VVD) gelast nader onderzoek door Onderwijsinspectie.
In een op de zeven basisscholen (14 procent) in de vier grote steden kunnen bepaalde onderwerpen niet meer met de kinderen worden besproken als gevolg van mislukte integratie... Onderwerpen die in dat verband door schoolleiders en leerkrachten worden genoemd zijn seksuele voorlichting of homoseksualiteit. Ook over zaken betreffende religie of geloof en in het bijzonder over islamisering of ISIS kan niet gesproken worden. Op aanslagen, terrorisme, slavernij rust eveneens een taboe... Ook over politieke situatie in landen als Turkije en Rusland kan niet worden gesproken...
|