De Noordzee bruist een lied dat brandt De zeewind draagt het mede Het zingt van vrijheid over 't land Van vreugd' in dorp en stede De zonne vuurt de blijheid aan Langs velden, weiden, stromen Waar steden met hun torens staan Waar woud en heide dromen Daar is 't waar ik geboren werd Waar moeder mij eens wiegde Mijn land is Vlaand'ren, U mijn liefde, U mijn hart O schone steden, trots en vroom Vol heilige feestvisioenen O stille dorpkens langs de stroom Waar veld en weide groenen Ik min U, stad vol klokgetril En dorp ik min U beide En 't is er, als ik dromen wil Zo vreedzaam in de heide Daar is 't waar ik geboren werd Waar moeder mij eens wiegde Mijn land is Vlaand'ren, U mijn liefde, U mijn hart
Willem Gijssels (1875 - 1945)
SCHOOLPERIKELEN (Vroeger)
Avonturen met schooldirecties, leerkrachten, ouders, leerlingen, clb'ers. Vertellingen over vroeger en nu. En ook nog een beetje actualiteit met een korreltje zout.
31-08-2017
Moslimleerkrachten voor de Klas
Toch zonde dat niemand eerder ingreep, niemand eerder protesteerde, toen de geluiden over islamisering van ons onderwijs nog fluisterend klonken, toen ze stilletjes op de achtergrond al hoorbaar waren. Kleine protestkreetjes van eenlingen werden gesmoord en weggezet als racistische prietpraat.
Vroeger al, in de tijd van Mieke Van Hecke en Pascal Smet, had er bij ons een rood lampje moeten gaan branden en een alarmbelletje moeten rinkelen, maar er brandde niks, en er rinkelde niks. En de islam sloop voort...
Ik vrees dat de islamisering van ons traditionele onderwijs niet meer te stoppen is... We zijn te laat begonnen met onszelf te manisfesteren en onze eigenheden te verdedigen, onszelf te verdedigen. We zijn te lang bezig geweest met tolereren, met barmhartig moslims te begrijpen en te dulden... totdat we uiteindelijk zelf vertrappeld zullen worden.
In een interview in Deze Week herhaalde Lieven Boeve, topman Katholiek Onderwijs, zijn verlangen naar meer moslimleerkrachten in het katholiek onderwijs: "Moslimleraars zijn een meerwaarde voor onze katholieke scholen... als rolmodel voor moslimkinderen... scholen moeten een afspiegeling zijn van de samenleving..."
Boeve is dus op zoek naar moslimleraars. Om in katholieke scholen dialoogonderwijs te geven, om te zoeken naar contactpunten tussen moslims en katholieken om zo tot een harmonieuze versmelting van beiden te komen. Moslims en katholieken samen in de arena...
Ruim twee jaar geleden al voerde Boeve het belang aan van moslimleerkrachten voor de klas: om radicalisering van moslimkinderen te voorkomen door hen te begeleiden in hun zoektocht naar hun identiteit (lees: moslimidentiteit). En elke school mag zelf beslissen over vrije dagen voor moslimleerlingen op islamitische feestdagen.
En dan ook nog... Boeve over de latere start van het schooljaar op 4 september: "Wij pleiten niet voor een veralgemening van de latere schoolstart op 4 september, maar vragen scholen begrip te hebben voor leerlingen en zoeken naar oplossingen.”... Begrip voor moslimleerlingen zal Boeve bedoelen, want zij zijn het die massaal gaan spijbelen op 1 september.
Dit was Boeve ten voeten uit, als promotor van een sterke islamitische samenleving op katholieke scholen.
https://www.seniorennet.be/redactie/artikel/197/massa-ganzen-vergast-in-limburg. In het begin van de zomer liet Natuurpunt in Limburg honderden uitheemse ganzen vergassen omdat ze een bedreiging vormden voor natuur en landbouw... Lees verderDeze link werd me geseind door Harie, een lieve collega-blogger. Zijn commentaar: "Zouden ze zich niet vergist hebben. Die ganzen slaan de boel toch niet kapot, geen auto's in de fik, verkrachten de vrouwen niet..."
De auteur van het artikel heeft het over 'uitheemse ganzen, exoten, verwilderde ganzen... verdringen inheemse soortgenoten... vreten alles en nog wat op ten koste van het wildbestand in de streek." En toen bracht het woordgebruik van de auteur me meteen op het idee dat hier een psychologisch mechanisme aan het werk was, nl. 'verplaatsing', een onbewust procédé dat vervangende voorwerpen zoekt om ons op af te reageren.
Ganzen vergassen is maatschappelijk aanvaardbaar. Maar asielzoekers vergassen?!... En dus 'verplaatsen' we onze agressiegevoelens jegens asielzoekers naar ganzen. En door deze 'verplaatsing' verminderen onze spanningen.
Het verdedigingsmechanisme 'verplaatsing' is een Freudiaanse vondst die het ons mogelijk maakt om via onbewuste censurering, eigen affectieve spanningen te richten op andere voorwerpen dan de eigenlijke voorwerpen... En zo heb ik toch iets over ganzen kunnen schrijven, nietwaar Harie?
Bijna zijn de twee lange vakantiemaanden voorbij. Twee lange maanden. Véél te lang. Opvang-oma's en -opa's halen opgelucht adem. Crèches en andere weeshuizen betreuren de aanvang van het nieuwe schooljaar. Winkels, straten, café's, ze zullen allen weer kind- en krijsvrij zijn. Oef!
Lange vakanties en veel vrije dagen zijn nadelig voor onze leerlingen, zowel voor getalenteerden als voor zwakkeren. Vier jaar geleden pleitte CD&V voor een kortere zomervakantie in Vlaanderen: 6 weken i.p.v. 2 maanden. Jammer dat er niets van in huis kwam. De Vlaamse jeugd blijft van de ene vakantie in de andere rollen. Het schooljaar is één aaneenrijging van vakanties en vrije dagen. Zonde!
Mijn wensen: 1. Alle vakanties halveren, bruggen en verlengde weekends afschaffen, zee-klassen, sneeuwklassen en bosklassen afschaffen, alsook alle uitstapjes buiten de schoolmuren. 2. Pukkelpop en alle andere afstompende festivals vervangen door zomerklassen waar gebuisde leerlingen hun achterstand kunnen ophalen, dan hoeven ze niet te blijven zitten. Zo krijgt de lange zomervakantie een zinvolle invulling, beter dan doelloos rond te jengelen of zich suf te fuiven. Studeren in de zomervakantie is veel efficiënter dan zittenblijven. Het concept wordt al toegepast in het atheneum van Antwerpen. Die school heeft het voordeel van te beschikken over extra sommen geld omdat er veel anderstaligen en 'kansarme' leerlingen zitten (meer vreemdelingen = meer geld = discriminatie).
Scholen die zichzelf respecteren openen op vrijdag 1 september de poorten en sanctioneren alle afwezige leerlingen die meteen al slechte punten krijgen op de eerste schooldag. Het barbaarse offerfeest hoort niet thuis in onze westerse samenleving.
In het VRT-journaal mis ik berichten zoals er hieronder eentje staat te lezen. Ik zie op tv twee lesbische giecheltrienen leuteren over psychische stoornissen. En dan volgen er ook nog wat indoctrinerende nonsens en tweedehandse zever. Maar over de link tussen migranten en criminaliteit wordt angstvallig gezwegen.
Puinhoop in Italië steeds groter: Maffia Napels liquideert 120 Afrikaanse criminelen, burgeroorlogachtige toestanden in grote Italiaanse steden
Oorlogstaferelen in grote Italiaanse steden, waar migranten in botsing komen met de bevolking, de maffia, de politie en het leger.
De politie van de aan Nederland grenzende Duitse deelstaat Nordrhein-Westfalen heeft een ‘oplossing’ gevonden voor de exploderende, door hen totaal niet meer in de hand te houden migrantencriminaliteit: burgers moeten zich er gewoon niet meer tegen verzetten, ‘want bij actief verzet dreigt voor u aanzienlijke gezondheidsschade.’ Het ‘advies’ heeft tot woedende reacties onder de bevolking geleid. ‘Dus om veilig te leven moeten wij ons zonder verzet door illegalen in elkaar laten staan? Moeten we zonder iets te doen toekijken hoe ‘arme getraumatiseerde’ mannen, allen met een strijdbare leeftijd, hier vrouwen aanranden, en dan moeten we ook maar niet naar 112 bellen? Menen jullie dat? Onvoorstelbaar.’
Kan iemand me helpen bij de IQ-bepaling van sprinkhanen en parasieten? Het zijn verduiveld slimme beestjes die eerst hun gastland kaal vreten en leeg plunderen en dan elders de parasiet gaan uithangen. Vluchtelingen vertonen een gelijkaardig gedrag als ze met zwermen neerstrijken op Europees grondgebied waar het alle dagen opendeurdag is. Zij zijn geen individuen maar kuddedieren die samentroepen en zich in de zwerm verliezen. Afbeeldingen laten hele karavanen en lange processies zien van wetenschappers en wiskundeknobbels, de ene al zwarter dan de andere. Zij zijn de redders van onze economie en zullen voor ons pensioen zorgen. Dat wordt ons wijsgemaakt. Maar in werkelijkheid zijn ze een bedreiging voor Europa. Als een massa ongeletterden zich gaat vervoegen bij de Europese bevolking zal het intelligentieniveau dalen. De stormloop van zwarte migranten op Europa is een bedreiging voor het algeheel Europees welzijn dat ondermijnd wordt door minderwaardig intellect, halfwassen verstand en onderontwikkeld denkvermogen.
Vroeger heb ik allochtoontjes zien binnensijpelen in de scholen, en naarmate hun aantal toenam daalde het intelligentieniveau van de klas, de gemiddelde IQ's daalden jaar na jaar. Iets gelijkaardigs is nu aan de gang in Europa waar meer en meer zwarten deel uitmaken van de bevolking.
Stap voor stap komt toch de waarheid aan het licht, en dat zelfs voor de parlementsverkiezingen: uitgerekend de regimegetrouwe “Bild-Zeitung” zegt eindelijk een keer de waarheid: 59% van de “vluchtelingen”, die zich in Duitsland laten voederen en vermaken, hebben geen schooldiploma, dus helemaal geen of slechts geringe schoolopleiding!
Paniek in het Vlaamse onderwijs! Directies en leerkrachten zijn op straat gekomen om te protesteren tegen de veel te moeilijke leerstof die ze moeten aanbieden aan allerlei minderwaardige soorten kinderen die onze Vlaamse scholen zijn komen bevolken.
Uit alle uithoeken van de hele wereld komen vluchtelingetjes, verloren gelopen asielertjes, minderjarige nie-van-hierdertertjes, anderstalige pubertjes, niet-begeleide zoekertjes... Allen leergierig en op zoek naar kennis en wetenschap om onze plaatselijke bevolking te redden en er bovenop te helpen, om de vergrijzing op te lossen. Ja, met die illusie komen ze naar hier.
Het hele zootje is een compleet nieuwe vreemde schoolpopulatie en die komt ons klassieke onderwijssysteem overhoop halen en in de war sturen ook nog. En daarom is de leerstof, de examens en de eisen die aan leerlingen gesteld worden niet meer aangepast aan de grondig gewijzigde schoolbevolking.
Lezer, kijk hieronder eens bij E.J. Bron hoe de moeilijkheidsgraad van examenvragen in de loop der jaren afgezwakt is. Het zijn louche linkse pogingen om ongeletterde zwakkelingen allemaal aan een diploma te helpen. Onderwijsvernieuwing noemen ze dat. Het is eerder een neergang, een uitholling van ons onderwijs. De afbeelding lijkt satirisch, maar ik neem het ernstig omdat het sterk lijkt op de realiteit. Het is al lang aan de gang, de neerwaartse spiraal van de onderwijskwaliteit.
Daar waar anderstaligen onze schoolbankjes veroveren en in beslag nemen, daar daalt het lesniveau en de onderwijskwaliteit wordt aangetast. Da's al decennialang aan de gang maar nu wordt er echt vaart gezet achter het afbrokkelingsproces van ons onderwijs. Linkselingen ontkennen graag de bedreiging voor onze eigen leerlingen die geen volwaardig onderwijs meer krijgen. Het lesniveau moet steeds maar opnieuw aangepast worden... aan de zwakkelingen, aan de onderste onderlaag die zich blijft aandikken door de komst van een uitzichtloos aantal nieuwe indringertjes die van heel ver naar ons peperkoekenlandje en smoutebollensamenleving zijn komen binnenwaaien. Maar ze weten niks en ze kunnen niks, dat wordt dus uitleggen met gebarentaal en met tekeningetjes. En, natuurlijk de leerstof aanpassen aan hun niveau en makkelijker maken. 1 + 1 = 2, maar met een beetje begrip en tolerantie mag 1+ 1 ook 3 zijn.
Een man die zijn zoontje verloor bij de aanslag in Barcelona stelde een zonderlinge daad: hij nam een imam in zijn armen en knuffelde hem. Het was een ontroerende omhelzing: "Ik wil de moslimgemeenschap niet haten... Wij zijn allemaal mensen... Er is geen plaats voor angst of woede... Ik moet een moslim knuffelen, ik moet het doen."
Bij immens verdriet raakt je verstand beneveld en stel je handelingen of doe je uitspraken die niet te rijmen zijn met het gezonde verstand. De logica is dan ver zoek omdat de rede uitgeschakeld is. In een vlaag van zinsverbijstering doe je gekke dingen.
En toen volgde onder luid applaus een lange knuffel met de plaatselijke imam, die in tranen uitbarstte. 't Is te hopen dat de knuffelende man weer vlug bij bewustzijn komt.
Een seksueel gestoorde man heeft in de buurt van het Albertkanaal in Ham zijn broek laten zakken tot aan zijn enkels en begon toen te masturberen. Een jonge vrouw zag het gebeuren en in plaats van te genieten van het gratis spektakel, stapte ze naar de politie. Burgemeester Dirk De Vis (CD&V) reageerde laconiek: "Ach, we leven in een pornografische maatschappij en u zegt mij dat er iemand gechoqueerd is door een piemel. Zolang de situatie niet levensbedreigend is, nemen we geen actie... Een blote piemel, is dat nu zo erg?"... Zo is dat.
Preutse vrouwen met penisnijd spreken graag over 'daders' en 'slachtoffers' in gevallen van exhibitionisme. Toch gaat het om een onschuldige onemanshow van een seksueel gestoorde man die zijn driften niet onder controle kan houden. Exhibitionisten hebben een ziekelijke drang om hun geslachtsdelen te tonen en zichzelf te bevredigen ten aanschouwen van anderen. Onbewust willen ze zichzelf verzekeren van het bezit van een penis. Psychanalytici halen er zelfs de castratieangst bij.
Openbare zedenschennis is strafbaar, maar alle vrouwen die een exhibitionist aan het werk zien, raad ik toch aan om van de gratis seks-show te genieten. Je maakt het niet elke dag mee, zo'n vertoning. Geniet met volle teugen van het schouwspel waarbij mannelijke edele delen in al hun intieme glorie te bewonderen zijn. Geniet van de naakte grillen van de driftgestoorde man!
Het hilarische voorval in Ham deed me denken aan vroeger toen een 'regenjasman' mijn pad kruiste. Het gebeurde in de Mechelsestraat in Leuven. Ik weet het nog goed. De regenjas had geen knopen. En het waaide hard. Na een stevige rukwind stond de man daar naakt in vol ornaat. Er hing iets te bengelen, tussen zijn blote benen. Het wulpse instrumentje van de trotse bezitter wiebelde mee met de wind. De man genoot er zichtbaar van, hij raakte seksueel opgewonden, en toen zag ik zijn dingetje groeien en groeien en groeien...
In het lager onderwijs is het aantal spijbelaars verdubbeld in vijf jaar tijd... En hoe meer migrantjes erbij komen, hoe meer er gespijbeld zal worden.
Jarenlang al worden we om de oren geslagen met de toename van het aantal spijbelaars die niet naar school willen. Hun aantal zal blijven stijgen, en dat mag ons niet verbazen. Vluchtelingen, migranten, anderstaligen en illegalen blijven binnenstromen en dat volk vindt het niet vanzelfsprekend om elke dag op school aanwezig te zijn. In hun cultuur ontbreekt het plichtsbesef om zich stipt elke ochtend op school te melden.
Journalisten, onderzoekers, professoren, ze vertikken het allemaal om de etniciteit van de spijbelaars bij naam te noemen. En daarom zal Lieve eens zeggen wie die spijbelaars zijn: het zijn de allochtonen die massaal spijbelen! Zij zijn oververtegenwoordigd in de spijbelpopulatie. 'Zomaar niet naar school komen' hoort bij hun cultuur, gewoon thuisblijven of elders doelloos ronddwalen, vinden ze heel normaal.
Onderwijsminister Crevits heeft al initiatieven genomen om problematische afwezigheden aan te pakken, maar net als haar voorgangers vervolgde ze hun lakse spijbelbeleid. Initiatieven, actieplannen, aanmaningen... ze zijn veel te soft en leggen de klemtoon op begrip voor de spijbelaar en niet op de sancties.
Spijbelproblemen stagneren bij oeverloze vergaderingen en vriendelijke gesprekjes met de spijbelaar en zijn ouders. De inzet van 'brugfiguren' om de band tussen school en ouders nauwer aan te halen, is al decennialang uitgeprobeerd en mislukt. Eindeloos palaveren over de motieven van spijbelaars, over wat hen drijft om weg te blijven van school, levert niets op. Er zal alleen maar veel gezeurd en gezanikt worden.
Hét ultieme wapen tegen spijbelgedrag wordt echter nooit gebruikt: het inhouden van kindergeld! Schoolbezoek moet afgedwongen worden. Alleen dán zullen ouders van spijbelaars hun verantwoordelijkheden opnemen.
Ze moesten maar niet zo zwart zijn. Ze vallen niet op in de zwarte duisternis. Zwervende zwarte negers in zwarte kleren die dwalen over onze donkere Vlaamse wegen. Vers uit de brousse en nog doordrenkt van het zilte Middellandse Zeewater. Duistere strompelende gestalten, negermannen die met trossen langsheen onze donkere straten kuieren, zonder doel, zomaar wat drentelen... Ik heb 't nooit gekend, deze levenswijze, mensen die kuieren en blijven kuieren, en al kuierend hun lange dagen eindeloos invullen met eindeloze ledigheid.
Gelukkig seinen ze in de zwarte duisternis alarmsignalen uit, hun felwitte tanden en het wit van hun ogen glinsteren. En als je aan komt rijden en die blinkende witte schitterdingen niet op tijd ziet, maken die zwarte mannen een buiteling van hier tot ginder achter in het verre land waar ze vandaan komen. Met een stevige katapult naar hun land van herkomst. Ondersteboven gereden omdat ze onzichtbaar waren.
t Was gisteravond weer eens zover. Op de Kazernelaan, vlakbij het asielcentrum, scheelde het geen haar of 'k had er weer een paar zwarten ondersteboven gereden. Pats, boem!... Per ongeluk. Echt waar, 't was niet opzettelijk. Ze moesten maar niet zo zwart zijn.
Ze sprongen opzij want ze voelden zich nog niet klaar voor de 'Asielzoekershemel'. De AZH is een nieuw asielcentrum hoog in den hemel, heel ver weg boven in 't heelal, een halal-hemel speciaal voor omver gereden moslims waar ze bij hun positieven kunnen komen, om zich te bezinnen over al het onrecht dat ze aandeden aan de plaatselijke bevolking waar ze infiltreerden om de gevestigde orde overhoop te halen.
Het mag ons niet verbazen, we mogen niet versteld staan, en verwonderd mogen we evenmin zijn. Kleine moslimpjes imiteren hun ouders. Op die jonge leeftijd beseffen ze zelf niet waarmee ze bezig zijn. Het is een zich afzetten tegen hun Vlaamse klasgenootjes die blank zijn, zich westers gedragen, een andere taal spreken en niet bidden tot Allah. Waarom zitten beide soorten eigenlijk bijeen in één kleuterklasje? Integratie van moslimpjes lukt toch nooit, omdát ze moslim zijn.
De grote schuldigen van de heisa rond de 'radicaliserende kleuters' zijn de moslimouders. De moslimpapa en de moslimmama die thuis hun aversie jegens de westerse samenleving lustig uiten in het bijzijn van hun islamitische kroost, en ondertussen Vlaams kindergeld binnenrijven voor hun lange sliert nakomelingetjes, en vrolijk hun vreemde thuistaal blijven tetteren. Ze dénken er niet aan om te integreren. Dat was ook nooit hun bedoeling. En omdat ze moslim zijn, zijn ze niet bij machte om zich te assimileren in een westerse omgeving.
En dan vraag ik me af waarom islamexperts zich op scholen focussen, i.p.v. op ouders. D'r is veel meer deradicaliseringswerk in de islamitische huishoudens dan in de scholen... Islamexperts, gecoördineerd door Khalid Benhaddou, zijn allen moslims, en ze schuimen de scholen af, gewapend met de koran onder hunnen arm, als ijverige zendelingen, om moslimleerlingen af te remmen op het pad des radicaliserings.
Islamexperts zitten nog altijd in een ontkenningsfase, ze weigeren te geloven dat radicaliseren bij het moslim-zijn hoort. En omdat ze allen moslim zijn, die islamexperts, zijn ze niet aangewezen om te deradicaliseren. Als moslim en aanhanger van islam en koran, schuilt er in elk van hen toch iets radicaals? Of minstens een vleugje extremisme?...
Op 2 juli schreef ik op m'n blog "waarom alle imams in ons land grondig doorgelicht moeten worden", dat was n.a.v. de arrestatie van een 'Antwerpse' imam, een Marokkaanse haatprediker die jonge moslims radicaliseerde. Hij zette een collega-jihadist aan om een bloedbad aan te richten in Mallorca waar hij een celgroep had opgericht om IS te promoten op sociale media. De imam was ook een voorman van Sharia4belgium. Een salafist ook nog, dus vertegenwoordigde hij alle mogelijke ondeugden die in een moslim terug te vinden zijn.
Ik denk niet dat deze imam een alleenstaand geval is. Haatprediken is inherent aan het wezen van élke imam, of die nu hier opgeleid is of in 't buitenland. Eigen imams, exotische imams... Zij zijn allen verdoken gangsters en doorgewinterde manipulators, maar de ene kan het al beter versteken dan de andere. Imams komen ook geregeld in het nieuws met louche praktijken, en dat is nog maar het topje van de berg dat bekend geraakt is.
Is het dan niet bedenkelijk dat Vlaamse universiteiten en politici nu al meer dan twee jaar aan het overleggen zijn met de moslimgemeenschap om Vlaamse imamopleidingen te organiseren aan onze Vlaamse universiteiten? Om eigen imams te kweken die Nederlands spreken en voeling hebben met de westerse cultuur. Om radicalisering tegen te gaan, en zo... 't Zal allemaal niet helpen. Eigen imams zullen door langdurige contacten met moslims overhellen naar de islamitische streken van hun buitenlandse collega's. Zij zullen dezelfde toeren uithalen als hun collega-imams die uit de zandbaklanden komen of toch van heel wijd gekomen zijn om hier de plaatselijke moslims te indoctrineren.
Een studie islamwetenschap in ons Vlaamse onderwijs?... Ach, de islam is niet te verzoenen met ons westerse onderwijslandschap, dat weten we toch. Het wringt, het botst en het is tegenstrijdig met alles wat hier geldt als democratie en waarden. De islam hoort hier niet thuis, niet in de samenleving, niet in het onderwijs, nergens. En daarom begrijp ik minister Crevits niet die nog altijd een kwaliteitsvolle Vlaamse imamopleiding nastreeft. Hopelijk geeft ze de samenwerking met de moslimexecutieve vlug op, als het al niet gebeurd is.
Televisie is een treurspel. Nieuwslezers en woordvoerders doen hun best om zich niet te verslikken als ze het terroristisch geboefte een naam willen geven. Hun tong maakt een kronkeldraai en hun stem schuift uit als ze de daders van aanslagen willen benoemen.
Is het nu echt zo moeilijk om te spreken over islamitisch geweld, moslimterreur, moslimextremisme, islamitische terreuraanslagen? Neen, het is makkelijker om over een wit busje te leuteren dat holderdebolder in een menigte rijdt, of faked bommengordels, of trucks en bestelwagens die in volle vaart en met volle geweld een mensenmassa wegmaaien.
De media zouden non-stop verhakkelde lijken en bloederige straten moeten laten zien en daarbij de daders bij naam noemen: "Wie heeft dit gedaan? De islam! Een de daders zijn moslims!" Non-stop. De kracht van de herhaling!
Het tuig en gespuis uit alle hoeken van de hele wereld hebben we vredelievend en medemenselijk hier binnengehaald, door de wagenwijde open grenzen zijn ze binnengeslopen, verwelkomd door onze leiders. En nu worden we van achteren door hen beschoten, in de rug.
Ik herinner me dat na de zelfmoordaanslagen in Parijs twee jaar geleden, dat president Hollande beloofde alle grenzen te sluiten. Maar nu Macron aan de macht is denk ik dat zijn moeder hem adviseerde om de Franse grenzen toch maar op een spleetje open te zetten.
Sentimentele tv-beelden zijn bedoeld om ons te sussen en te vertederen. Bloemetjes en kaarsjes en knuffeltjes, stilteminuutjes en moraliserende uitspraken vanpolitici. En hopla, we zijn weer klaar om onze vijandige gevoelens jegens moslims te milderen, af te zwakken, en zo zijn we weer klaar om de volgende aanslagen te incasseren.
De islam heeft zich weer eens gruwelijk gemanifesteerd, deze keer in Barcelona. Wie zei ook weer dat we ermee moeten leren leven, met terreur, met verkrachtingen en nog zo van die islamitische uitspattingen?
Ik vraag me nieuwsgierig af wat islamleraars in het nieuwe schooljaar zoal te vertellen hebben in hun lessen over islamitische terreuraanslagen die elkaar sneller en sneller opvolgen. 't Is altijd al zo geweest dat ze mochten vertellen wat ze wilden, naar eigen goeddunken. Decennialang mochten islamleraars vrijblijvend hun moslimleerlingen wijsmaken wat ze zelf wilden, ze werden niet eens gecontroleerd, ook niet door de directeur. Nietwaar directeur Mosselmans? Die islamleraar in uw school had niet eens een diploma. Die man stond daar in 't Turks maar wat te lullen over Allah en Mohammed en de koran. 't Zou me niet verbazen dat hij meewerkte aan radicalisering. Er hing toch al zo'n louche lucht rond die ongeletterde moslim die jonge moslimkinderen meesleepte in zijn radicale denken. Ik kan me dus goed voorstellen dat er islamleraars zijn die hun anti-westers gedachtegoed overdragen naar hun leerlingen.
Het islamonderwijs moet dringend in vraag gesteld worden. In het islamonderwijs liggen de kiemen van terrorisme, liggen de kwaadaardige zaden van radicalisering en terreur. In islamlessen zitten potentiële terroristen die gedurende hun schooltijd sympathie gaan koesteren voor de extreme islam in al zijn gruwelijke vormen.
De onderwijsinspectie! Er moeten meer controleurs op pad gestuurd worden om de inhoud van islamlessen onder de loupe en onder 't vergrootglas kritisch te bekijken. Om ontluikende sympathieën voor moslimextremisme op te sporen. Deze doorlichtingen moeten zich focussen op concentratiescholen, daar waar jonge moslims op elkaar aangewezen zijn bij hun meningsvormingen.
Vanavond is er een film op Vitaya 'Fatal Attraction', een schitterende thriller met in de glansrollen Michael Douglas en Glenn Close. Deze film wil ik graag aanbevelen aan alle overspeligen, schuinsmarcheerders en scheveschaatsrijders, en aan allen die niet in hun eigen potje pipi kunnen doen zonder ernaast te mikken. Na het zien van de film zullen ze zodanig geschrokken zijn dat ze hun extramurosactiviteiten graag willen afleren.
Atheneum van directeur Blauwbaard, schooljaar 2000-2001. Ja, de school waar de directeur zijn pollekes niet kon afhouden van zijn lerareskes.
'Kieskleurig' was de belachelijke naam van een programma voor migrantenleerlingen om hen wegwijs te maken in de wereld van studierichtingen en beroepen. Het was een slappe karikatuur, een flauw afkooksel van de originele studie- en beroepskeuzevoorlichting voor Vlaamse leerlingen... We weten toch dat migrantenleerlingen zichzelf voortdurend discrimineren!
In het atheneum van directeur Blauwbaard wemelde het van Turkse en Marokkaanse leerlingen, en dus kwam het halfwassen programma 'Kieskleurig' goed van pas voor het migrantenvolk dat bijlange niet het niveau haalde om hogere studies aan te vatten . En toch slaagden ze in het laatste jaar middelbaar. Wat is een diploma dan nog waard?
'Kieskleurig' was een infantiel speelgoedje, aangepast aan het twijfelachtige niveau van de laatstejaars die gedurende hun hele schoolloopbaan voortgesleept werden van het ene studiejaar naar het andere, ondanks veelvuldige afwezigheden, spijbelen en talrijke buizen. Het was de tijd dat men dacht dat tolerantie en toegeeflijkheid goed waren om migranten mee te krijgen in het leerproces, om hen te helpen zich aan te passen en te integreren. Tolerantie om de integratie te bevorderen, het sprookje van vroeger. En wat heeft het opgeleverd???
In het promotieteam van 'Kieskleurig' zaten de migrantenwerksters Kathleen en Natasja, Turkse tolk Gülnür, en verpleegster Zwarte Lola. Een stel geobsedeerde wijven met oogkleppen die dweepten met 'kieskleurig' om het lage peil van migrantenleerlingen te camoufleren.
Een dubbele nationaliteit mag niet bestaan, een nationaliteit is iets unieks.
Staatssecretaris voor Gelijke Kansen Zuhal Demir (N-VA) wil afstand doen van haar Turkse nationaliteit. De liefde voor Turkije is over: "Turkije en ik zijn uit elkaar gegroeid... Ik ben een Vlaamse vrouw geworden... Vlaanderen heeft mij geadopteerd en ik Vlaanderen. Het klikt."
Zuhal wil Vlaming zijn, en geen Turkse. De procedure om af te zien van haar Turkse nationaliteit zette ze in gang door haar wens kenbaar te maken bij het Turkse consulaat, maar ze twijfelt aan een vlotte behandeling van haar aanvraag.
Ja, mijnen glazen bol twijfelt ook. Ondertussen zit Zuhal geplaagd met haar dubbele nationaliteit. En dat betekent dat ze nog altijd met twee bestaansbewijzen op zak rondloopt.
Iemand die twee keer bestaat, leidt een dubbel bestaan en balanceert tussen twee identiteiten, twee landen, twee culturen, en dat maakt hem psychisch onevenwichtig. Zijn hele wezen is gespleten, versplinterd en verscheurd. En zijn gebarsten zielsleven maakt van hem een psychisch wrak dat vecht met ambivalente gevoelens en twee hersenhelften die wankel tegenover elkaar staan.
Voor de geestelijke gezondheid van Zuhal is het te hopen dat de Turkse autoriteiten vlug een einde maken aan haar ontdubbelde nationaliteit.
Gestoorde Merkel wordt door niemand tegengehouden in haar streven naar totale vernietiging van Europa en van de Duitse welvaart. Als een psychoticus richt ze haar eigen wereld in, een wereld waarin zij almachtig is. Zij minacht en haat haar Duitse bevolking. Zij wil hen vernietigen en laten overmeesteren door allerhande gespuis dat hier niet thuishoort. Zij verlangt van alle EU-landen om mee te doen en iedereen binnen te laten die binnen wilt. Niemand mag buitengesloten worden en alle grenzen moeten ongebreideld openblijven. En dat is dan islamisering van Europa op Merkeliaanse wijze.
Onlangs verzuchtte ze dat er nog een pak vluchtelingen bij kunnen in het ontwrichte Duitsland, en ook in heel Europa. Alle landen zouden hun grenspoorten nog wijder moeten openzetten. Wegens volkerenmoord hoop ik dat ze ooit voor een tribunaal voor oorlogsmisdadigers zal verschijnen... Merkel wil dus nóg meer moslimmigranten die niet willen werken. Het zit in hun genen en in hun vezels, niet willen werken en alles krijgen van de gemeenschap. Het zit diep in hun binnenste en in huningewanden, verstrengeld met hun overtuiging dat alle niet-moslims onderdanig en behulpzaam voor hen moeten zijn. Werken voor hun dagelijks brood willen die mannen niet, dat is beneden hun stand. En daarom komen ze allemaal naar hier omdat hier de westerse slaven zitten die voor hen willen werken.
Ook Duitse militairen klappen uit de school: ‘Ons is letterlijk verboden om het volk te beschermen en in te grijpen bij geweld – Hooguit 10% echte vluchtelingen, rest is vrijwel uitsluitend islamitisch en geeft grote problemen’ – ‘Merkel wil na verkiezingen Afrikaanse migranten met vliegtuigen laten ophalen’
Het zou ook 'Der Untergang - Teil 2' kunnen worden genoemd.
De meeste moslimmigranten willen helemaal niet werken, zo fluisteren werknemers van een Duits arbeidsbureau, bang als ze zijn om de waarheid te vertellen, want daar staan harde sancties op. Jonge Turken komen brutaal in dikke BMW’s en eisen onder dreigementen met geweld tegen de medewerkers en hun gezinnen steeds meer geld, wat hen vervolgens gegeven moet worden. Van de migranten die wèl willen werken, is ‘op zijn best 1 op de 1000 daarvoor geschikt’. En zelfs die stopt er weer mee zodra hij merkt dat hij ‘maar liefst 8 uur per dag’ moet werken. Arbeidsprojecten voor migranten mislukken daarom allemaal. ‘Vraag maar bij firma (xxxx), hoeveel van die vakkrachten die wij hebben bemiddeld daar nog werken. Ik kan het je wel vertellen: nul, van de 30 die we er hebben geplaatst.’
Duitsland is overgeleverd aan een stel gekken, met Merkel op kop.
Op de foto zien we een man met een dikke nek, een stel verschrompelde hersenen en een snoet die krult van arrogantie. Zijn kleine krieloogjes zijn die van een verrader die heult met vreemd volk. Hij is minister van Onderwijs in de Duitse deelstaat Saarland. Zijn naam is Ulrich Commerçon (SPD). Hij haat het Duitse volk en wil hen doen versmelten met Arabieren, moslims, Turken, met het hele zootje dat oneigen is aan het Duitse volk. Zo wil hij de kloof dichten tussen het Duitse volk en het Invasievolk, en daarbij gebruikt hij de tactiek van de omgekeerde integratie.
In plaats van de 7.500 vluchtelingenkinderen kennis te laten maken met de Duitse taal, de Duitse cultuur en Duitse waarden, geeft hij hun vreemde thuistalen meer ruimte in het onderwijs. Integratie in de verkeerde richting!
Commerçon roemt het islamonderwijs en is tevreden dat Allah er centraal staat. Maar we mogen niet vergeten dat wij hier in Vlaanderen ook ooit zo'n islamofiele gek hadden als onderwijsminister. Pascal Smet (sp.a) liet de scholen kiezen om Turks en Arabisch als vierde taal in de derde graad van het secundair onderwijs te onderwijzen. Het Vlaams Belang was tegen, N-VA zwichtte.
Hoe het nu afgelopen is met Turks en Arabisch in de derde graad secundair onderwijs, is mij onbekend. Misschien weet iemand iets meer?
Als het aan de SPD-minister van Onderwijs in de Duitse deelstaat Saarland, Ulrich Commerçon (foto), ligt, dient al vanaf het schooljaar 2018/2019 Arabisch als regulier vak op de scholen in het Saarland ingevoerd te worden. Op de scholen in het Saarland worden op dit moment ongeveer 7.500 zogenaamde “vluchtelingenkinderen” onderwezen. Blijkbaar is het echter eerder te verwaarlozen dat deze cultuur-, waarde- en taal-vreemde kinderen Duits leren. In plaats daarvan zouden, zoals Commerçon zegt, de talen van de landen van herkomst meer ruimte in het Duitse onderwijs moeten krijgen. Want Arabisch zou (dankzij de geboorte-jihad) een goede kans maken om ooit een wereldtaal te worden.
Daar moet je toch een ezel voor zijn om seks te willen hebben met een ezel.
Oerdom moet je zijn om je sekshonger te willen stillen bij nen ezel die niet eens respons kan geven op je seksinterventies. Er is geen enkele verbale noch emotionele communicatie, niets. Dat beest ondergaat alleen maar.
Een groepje perverse Marokkaanse jongeren misbruikten een ezel in hun zoektocht naar geslachtelijke bevrediging. En nu zijn ze besmet met hondsdolheid. Hun hersenen waren al niet in orde en nu zal het zéker nooit meer goed komen.
Geslachtsverkeer met dieren is een ernstige seksuele afwijking en komt vooral voor bij zwakzinnigen en zonderlingen, bij infantielen en senielen, en andere achterlijken die een normale relatie met een vrouw niet aankunnen of niet aandurven. Dat zegt genoeg over het niveau van de Marokkaanse jongeren die zich uitschoven op nen stommen ezel. Hoe laag moet je dan gevallen zijn?
In Marokkaans dorpje, de misbruikte ezel is afgemaakt
Een groep jongeren uit het Marokkaanse dorpje Sidi Kamel is besmet geraakt met rabiës (hondsdolheid) na het hebben van seks met een ezel, zo meldt Marokko.nl.
Ilse en Helga maakten zich op voor het jaarlijkse medisch onderzoek op school. Daar zou dokter Zhivago op hen wachten, op Ilse en Helga, zijn verpleegstertjes.
Dokter Zhivago was de schoolarts, een verleidelijke dokter zoals die alleen in doktersromannetjes bestaat. Een levensgenieter en eeuwige vrijgezel. Zijn mening over vrouwen stak hij niet onder stoelen of banken: "Als je met vrouwen de wereld ingaat, dan val je er van af, want dan is de aarde plat... Met vrouwen niks dan gesodemieter... Een vrouw betekent miserie en problemen... Kijk maar naar Adam, toen de vrouw nog niet uitgevonden was moest Adam al een rib afstaan, hij kreeg dan wel een appel om in te bijten, maar dat was een duivelse streek van Eva, God gaf Adam de schuld, het was zijn fout, hij had maar niet in de appel moeten bijten... Toén al was de man de schuldige."
Uitdagend gehuld in lederen kleding en hoge dijlaarzen, begaven Ilse en Helga zich op weg naar school. Ze droegen een koffertje bij zich waarin naast injectienaalden en pleisters ook het zweepje en nog zo van die sadi-maso-attributen zaten. Ze bewogen zich moeilijk omdat hun ondergoed knelde, de lederen beha had een irriterende sluiting tussen hun twee borsten, en het lederen slipje schuurde in plaats van genoeglijk te strelen over hun intieme knopje.
De schoolarts startte zijn onderzoek met de leerlingen tot de orde te roepen. Jongens hier, meisjes daar. Alle kleren uit, aan de kapstok, enkel onderbroekje en hemdje aanhouden, en zo komen jullie één voor één tot bij mij. En stilte in het kleedhokje! De leerkracht die toezicht hield kon natuurlijk haar gezag niet doen gelden en dus taterden de leerlingen er maar op los. Er waren er al bij die heel wat sexappeal uitstraalden.
De dokter en de verpleegstertjes onderzochten de leerlingen op: ogen, oren, fysieke conditie en lichaamshouding. Afwijkingen werden aan de ouders gesignaleerd. In hun ondergeschikte rol deden Ilse en Helga hun best om het medisch onderzoek in goede banen te leiden. Ja, daar rekende de schoolarts op, dat zijn meisjes een vlotte gang van zaken regelden voor hun baas.
In gedachten zaten Ilse en Helga al bij het verwenritueel waarmee ze dokter Zhivago in de watten gingen leggen na het medisch onderzoek.
Toen de leerlingen weer naar hun klas vertrokken waren, ruimden Ilse en Helga alles op, instrumenten, onderzoekstafel, handdoeken, alles weer netjes op hun plaats en de deur van het kabinet op slot. Klik!... En dan brak het moment aan dat de rollen verwisseld werden. Dokter Zhivago werd de slaaf, en Ilse en Helga werden de baas. Ze ontpopten zich als bazige vrouwen, als regelrechte slavendrijvers die van hun dokter een minderwaardige prooi maakten. Alle kanten en uithoeken van verwennerijen hebben ze aan de dokter laten zien. Om hem het zwijgen op te leggen voerden ze hem eerst schor en willoos met hele scheuten cognac, zodat hij niet kon tegenstribbelen. Daarna haalden ze uit hun koffertje een boeiensetje en allerlei marteltuigen. De dokter genoot intens van zijn 'lijdensweg'. Golven van wellust stroomden over zijn gespierde lijf. Tergend langzaam voerden de meesteressen de zinnelijkheid en seksuele opwinding bij de dokter naar een hoogtepunt, naar een ontoerekeningsvatbare extase!...
Wat we hier zien op dit idyllische prentje is vervlogen en verleden tijd. Komt nooit meer weer. Vroeger was het schoolleven eenvoudig, met eigen leerlingen, Vlaamse leerlingen en Vlaamse ouders. Er was respect voor gezag en voorschriften, respect voor elkaar, voor ouders en voor leerkrachten. Maar toen 'on-eigenheden' zich kwamen mengen met onze vertrouwde schoolomgeving begon een zorgwekkende ontwikkeling op gang te komen die de veiligheid van kinderen en jongeren in 't gedrang brengt.
Het gangstermilieu heeft zijn weg uitgestippeld naar daar waar er poen te rapen valt: de beïnvloedbare schoolgaande jeugd. Schoolpleintjes worden belaagd door criminaliteit en andere dingen die niet deugen.
De sterke aangroei van allochtone leerlingen was in 't verleden al een stevige onverteerbare hap voor schoolbesturen en leerkrachten. Nu komen d'r ook nog eens zoveel anderstaligen en anderssoortigen bij, met hele stromen en sloten blijven ze toestromen om ons te overweldigen en onze hele maatschappelijke structuur in de war te sturen. Dat is hun opzet: chaos creëren. Verdeel en heers, om uiteindelijk zelf de baas te worden.
Schooldirecties lijden in stilte. Ze willen niet toegeven dat ze de nieuwe schoolpopulatie niet aankunnen. De nieuwelingen met andere opvattingen en andere gebruiken maken schooldirecties radeloos. Schooldirecties nemen ontslag en schuiven de schuld op de hoge werkdruk. Onzin.
Vroeger heb ik strenge toezichten gekend op alle speelplaatsen. Door leerkrachten en studiemeesteressen/studiemeesters. Nauwlettend hielden ze alle handelingen en activiteiten van alle leerlingen in de gaten. Gebeurt dat dan niet meer? Nu de gevaren meer dan ooit om de hoek loeren zouden leerkrachten en directies met man en macht ingezet moeten worden om de criminaliteit op de speelplaats lam te leggen!
Lars Benthin: "Scholen in diepe angst: De onderwereld verovert zijn plek op het schoolplein."’
De schoolpleinen, u weet wel, de plekken waar kinderen opgroeien, zich ontwikkelen, een grote tijd van hun leven in bevinden, wordt ‘veroverd door de onderwereld‘. Veel scholen kampen met een steeds groter wordende criminaliteit op de schoolpleinen. Volgens de Volkskrant wordt er op scholen actief meisjes geronseld door loverboys om in de prostitutie te gaan werken en worden kinderen ingezet als drugskoerier... en dat er nauwelijks sprake is van echte controle op deze problemen. Wat nog erger is, is dat scholen geen aangifte durven te doen. Sterker nog, ze hebben helemaal geen idee wat ze met de situatie aanmoeten... De veiligheid van jongeren op scholen is in gevaar... Er zijn verhalen van jongeren met duizenden euro’s op zak die meisjes ronselen en andere kinderen het criminele circuit in willen jagen. Dan moet er helemaal geen sprake zijn van vraagtekens bij toekomstig beleid.
Ik begrijp die Hollanders toch niet goed. Nu heeft de Nederlandse Zwembond een hartverscheurende oproep gedaan om alle vluchtelingen gratis zwemlessen aan te bieden. Dat gebeurde nadat eergisteren een eigenwijs Syrisch jongetje verdronk in een zwembad. Hij negeerde straal alle waarschuwingen van de badmeester en van zijn vriendjes en spartelde naar het diepe water. Toen zijn pootjes geen grond meer raakten verdween het ventje onder water waar hij tot inkeer kwam. Maar toen was 't te laat.
Onbegrijpelijk dat vluchtelingen niet kunnen zwemmen. Ze hebben toch alle kansen gehad om te leren zwemmen, tijdens hun zeereis naar Europa, gelegenheden met volle teugen hebben ze niet benut. Ze hoefden alleen maar hun reddingsvest in 't water te gooien en even over de boord van het overvolle bootje te leunen, en dan... plons! Enkel uitkijken om niet weggezogen te worden naar de zeebodem waar ze als lekker voer ten prooi dreigen te vallen van hongerige vissen. Het visbestand in de Europese zeeën is al gewijzigd. Vissen eten zich te pletter aan de pechvogels die het Europese vasteland niet haalden. Vissen worden dikker, vruchtbaarder, virieler, ze worden talrijker, en zo komt het dat er een tekort aan vluchtelingen dreigt te ontstaan daar onderaan op de Middellandse Zeebodem.
Vluchtelingen moeten kunnen zwemmen als ze hier aankomen, anders mogen ze niet erkend worden en dreigen ze rond te dwalen zonder zwembrevet. Hele zeeën hebben ze getrotseerd, en dan kunnen ze geeneens pootje baden? En dan zouden wíj hun zwemlessen moeten betalen?
'k Ben weer afgedwaald. Terug naar Nederland waar ze perse vluchtelingen willen leren zwemmen, en gratis nog wel. PVV-Kamerlid Karen Gerbrands vindt het een absurd plan en zegt dat vluchtelingen de volle mep moeten betalen zoals iedereen, vluchtelingen mogen niet voorgetrokken worden. Dat gebeurt toch al teveel.
En waarom moeten vluchtelingen leren zwemmen? Ze hoeven toch niet meer de boot op naar vanwaar ze gekomen zijn.
Er lopen moslimgekken rond die het gemunt hebben op militairen met antiterroristische bewakingsopdrachten. En zoals gewoonlijk bij iedere aanslag zijn er de politiek-correcte twijfels over de dader(s). Misschien was het een individuele gestoorde? Of was het Jef, Pier of Pol met verbijsterde zinnen? Of de buurman wiens knoppen waren doorgeslagen?... Het doet zeer aan de lippen van verslaggevers en politici om "islamitische terreuraanslag" uit te spreken. Is dat nu echt zo moeilijk?!
Na de aanval met een personenauto op soldaten in de in het noordwesten aan Parijs grenzende gemeente Levaillos-Perret vanochtend werd de dader enkele uren later, na een wilde achtervolgingsjacht, door de politie neergeschoten en gearresteerd. Het gaat om de 37-jarige Hamou B., een Algerijns staatsburger. De dader was woensdag tegen 08.00 uur met een BMW op een groep soldaten ingereden die op het punt stond om in het kader van de antiterreur missie “Sentinelle” op patrouille te gaan. Zes soldaten van het 35e infanterieregiment van Belfort raakten gewond, vier van hen zwaar.
“Het is zonder twijfel een opzettelijke daad”, zei de burgemeester van de Parijse voorstad Levallois-Perret, Patrick Balkany. En zodoende is duidelijk: het was opnieuw een terreuraanslag van de islam tegen Frankrijk. Zo drukken het de media en politici echter niet uit: “De achtergrond van dit incident zou onduidelijk zijn”, aldus vele media.
"Wat moet ik doen om te kunnen gaan doppen?"... Deze vraag heb ik vroeger vaak gehoord en ze werd gesteld door allochtone leerlingen toen ze in de klas onbevangen en zonder schroom hun vinger opstaken om uitleg te vragen over werkloosheidsuitkeringen.
Dat gebeurde tijdens de vragenuurtjes na de uiteenzetting over "Studie- en Beroepsmogelijkheden na het Secundair Onderwijs'. Voor allochtonen kon de hele beroepenwereld den boom in, en alle studiemogelijkheden eveneens. Ze waren slechts uit op één ding: doppen!
Vlaamse leerlingen daarentegen onderscheidden zich van hun allochtone klasgenoten door zich ambitieuzer op te stellen. Zij wilden gretig alles weten over studie- en beroepsmogelijkheden na hun middelbare studies. Hun ernstige vragen toonden streberigheid, prestatiegerichtheid en scorezucht. Anders dan hun allochtone studiegenoten.
Ik heb al verteld over de nieuwsgierigheid van allochtonen naar een luilekker leventje, maar nu herhaal ik het in de context van het nieuws over arbeidsbemiddelaars die in Brussel geen vluchtelingen kunnen vinden om deel te nemen aan hun onthaalprojecten. De arbeidsbemiddelaars geloofden echt nog in de bereidwilligheid van vluchtelingen om te integreren via een beroepsuitoefening.
Nu heeft Actiris, de Brusselse tegenhanger van de VDAB, zijn onthaalprogramma voor vluchtelingen moeten schrappen omdat er geen publiek was, vluchtelingen kwamen niet opdagen, niemand meldde zich aan, iedereen was onzichtbaar. Actiris: "Vluchtelingen zijn moeilijk te bereiken, we weten niet waar en hoe ze te vinden."
En zo is Actiris eigenlijk een arbeidsbemiddelaar voor onwillige werkers, voor werkweigeraars, voor vluchtelingen en andere immigrators die niet willen integreren... En wat als Actiris en VDAB nu eens intensieve campagnes zouden voeren bij laatstejaars van alle middelbare scholen, in 't bijzonder scholen met hoge concentraties allochtonen!?...
Gratis woning, gratis auto, gratis seks... alles gratis in Europa!
Linkse lullers lanceren bedrieglijke campagnes om zoveel mogelijk migranten naar Europa te lokken. Zij slagen in hun misdadige opzet door naïeve goedgelovige migranten te misleiden met valse voorstellingen over het leven in Europa. Europa als de hemel op aarde waar je aan alle luxe dingen kunt geraken zonder iets te hoeven betalen. Enkel gsm en een paar kleren heb je nodig om de barre tocht over de woeste golven te trotseren.
En zo gebeurt het dat alle naÏevelingen, marginalen en losers, bedorven tuig en eeuwige pechvogels naar Europa komen overwaaien. Samen zijn ze de drassige onderlaag van alle verre continenten, de minst intelligenten die ontvankelijk zijn voor mooie misleidende praatjes, dommeriken die d'r glansrijk intuinen, in de verhaaltjes over Europa.
Al het plebs dat naar hier komt met in het achterhoofd dat er niet gewerkt moet worden voor rijkelijke giften, daar stel je toch vragen bij. Hoe dom kan je zijn om te geloven dat alles gratis is in Europa? Hoe dom zijn alle vers geimporteerde 'vluchtelingen'?
En zo komt het dat de mythe van 'de hoogopgeleide migrant' doorprikt wordt. Een mythe die ons Europeanen milder zou moeten stemmen over de overweldigende komst van zoveel vreemdelingen die Europa zouden komen versterken en doen heropbloeien... Intelligente missionarismigranten als ingenieurs, artsen, professoren, wetenschappers... die laten zich toch niet vangen door loze praatjes van volksmisleiders?
Steeds meer migranten naar Europa die in hun thuislanden een zeker bestaan met een baan, een huis, een auto en genoeg geld opgeven omdat hier alles gratis zou zijn
Op weg naar gratis woningen, banen, auto’s, geld en seks – zaken die na aankomst een fata morgana blijken te zijn. (3)
Eén van de voornaamste redenen waarom er almaar meer migranten naar Europa komen is de propaganda die mensensmokkelaars, maar ook reguliere media, linkse magazines en video’s verspreiden, waarin welkomstpremies van duizenden euro’s, hoge uitkeringen, snelle auto’s en gratis woningen met meubels en een zwembad worden beloofd, en als klap op de vuurpijl naar seks hunkerende rijke Europese vrouwen die in één magazine zelfs ‘sugar mama’s’ worden genoemd. Voor veel vluchtelingen die eenmaal in een Europees AZC terechtkomen is de realiteit dan ook een bittere pil.
Nigel Farage: 'Malmð Is Now The Rape Capital Of Europe'.
Zweden krijgt rake klappen door de massa-immigratie. Malmö is het hardst getroffen door de invasie van vreemde troepen die de criminaliteitscijfers de hoogte injagen.
En binnenkort is het de beurt aan andere Europese steden om zo hard toegetakeld te worden als Malmö. Typische eigenheden en kenmerken van een Europese stad vervagen, verdwijnen en versmelten met vreemde elementen die geruisloos en onopvallend beslag leggen op oorsprong en eigenheid van een bestaand volk.
Migranten overwoekeren Malmö. Als onverdelgbaar onkruid baant het schadelijke ongedierte zich een weg doorheen ale vezels van de Zweedse samenleving. Ongestraft helpen ze een mooie Europese stad naar de filistijnen. Het migratiebeleid loopt er in 't honderd. Asielzoekers liegen over hun leeftijd, Afghaanse jongeren nemen verschillende identiteiten aan en plegen misdrijven om aan drugs te geraken, overheden mogen de etniciteit van misdadigers niet in hun statistieken opnemen... Chaos!
Menslievendheid en verdraagzaamheid hebben de Zweden naar hun eigen ondergang geleid. De slogan 'Vreemd Volk Eerst' heeft hen de das omgedaan. En linkse feministische kwezels deden er nog een schepje bovenop.
Bij E.J. Bron staan er meerdere onheilsberichten te lezen over Malmö. Malmö is niet meer de mooie Zweedse stad van weleer. De vernietigende kracht van multicultuur en moslimimmigratie heeft Malmö onherstelbaar beschadigd. Geteisterd door de migratiecrisis en overweldigende Arabische invloeden is de stad aan het doodbloeden. Het is er een overwoekering van allerlei migranten van de meest uiteenlopende soort uit de hele wereld. Terwijl de echte Zweden, de oer-Zweden, de blonde Zweden, een minderheid geworden zijn. Een minderheid!... Ooit zullen wij Vlamingen ook een minderheid worden temidden van migranten en moslims die van overal in de hele wereld Vlaanderen zijn komen bezetten.
Met straaljagerssnelheid en in vogelvlucht zal ik nu even diagonaal racen doorheen de berichten van E.J. Bron over Malmö.
- In slechts enkele maanden tijd heeft 17% van alle leraren ontslag genomen in Malmö, terwijl het aantal leerlingen fors zal stijgen door massa-immigratie. Het tekort aan leraren is te verklaren door het snelstijgend aantal moslimleerlingen, ongeletterden en ondefinieerbaar gespuis.
- In het multiculturele Malmö durven politieagenten niet uit hun auto's komen wanneer moslims kabaal maken in de straten.
- Er zijn no-go-zones in Malmö waarover de politie de controle verliest: 55 gebieden in heel Zweden zijn geregistreerd waar hulp van het leger moet ingeroepen worden. Geweld tegen politie neemt toe. Bendecriminaliteit neemt toe. Criminelen hebben hele wijken overgenomen.
- De universiteitskliniek van Malmö moet 's nachts gesloten worden na schietpartijen en na bedreigingen van het medisch personeel.
- Nevenwerkingen van algehele Zweedse tolerantie, na de aanslag in het voorjaar: Lees verder →
- Sinds 2016: Moorden op straat in Malmö - Geen enkele zaak opgelost. Lees verder →
- Zweeds traumacentrum mag geen verkrachtingsslachtoffers meer behandelen, maar moet zich vanaf nu bezighouden met 'getraumatiseerde vluchtelingen'. Lees verder →
- Zweedse politiechef: "Helpt u ons! Helpt u ons!"... Een noodkreet omdat Zweden wegzakt in geweld en criminaliteit. Ongecontroleerde immigratie doet de crisis escaleren.Lees verder →
Vlaams actieplan voor kinderen van Syriëgangers - 'k Hield m'n hart vast toen ik las over het Vlaamse actieplan voor kinderen van Syriëgangersdie terugkeren naar ons land. Er zal een plan komen om die kinderen te begeleiden en te helpen integreren. Ja, ja... 'begeleiden'.
ISIS heeft klappen gekregen in Syrië, en daarom dreigt een nieuwe golf van Syriëstrijders op ons af te komen, inclusief gezinnen en kinderen. Ja, die strijders hebben ginder niet stilgezeten in het verre Syrië. Hun eigen kinderen van hier namen ze mee toen ze naar de hel vertrokken, en daar hebben ze nog eens een aantal kleintjes geproduceerd, zo tussen twee gevechten door. En al dat jonge Syrische geweld wil de Vlaamse regering hier met een actieplan aanpakken, opvolgen en helpen integreren.
Gebrainwashte kinderen - Dezekinderen waren getuigen van extremisme en gruwelijk geweld, werden vertrouwd gemaakt met granaten, tanks en gevechtsvliegtuigen, werden getraind in het omgaan met vuurwapens en het maken van explosieven. Deze kinderen zijn een gevaar voor zichzelf en voor ons als ze hier gewoon gaan opgroeien in onze alledaagse samenleving. Een softe 'begeleiding' en voorzichtige pogingen om hen deel te laten uitmaken van de samenleving met andere kinderen, zal afschampen tegen het gepolijste pantser van het gehersenspoelde kind.
Afzondering - Gevaarlijke Syriëkinderen moeten genadeloos aangepakt worden, afgezonderd van hun misdadige ouders die levenslang in de gevangenis thuishoren, moeten deze tikkende tijdbommetjes opgesloten worden in een afgelegen kamp waar actieplannen hun werk kunnen doen. Maar dan niet met het accent op begeleiding en integratie, maar op nieuwe brainwashing. Niéuwe brainwashing!
Tegenhersenspoeling - Het Vlaamse actieplan kan gebrainwashte kindjes niet zomaar omtoveren in geweldloze ingetogen kindertjes. Ze zijn getraumatiseerd voor hun hele leven, met littekens op hun ziel voor altijd. Alle 'begeleiding' zal op niets uitdraaien als niet een 'tegenhersenspoeling' gaat gebeuren. Intensieve sessies zullen nodig zijn om gehersenspoelde kinderen weer op andere ideeën te brengen. Geval per geval 'herconditioneren' is een onmogelijke opgave voor het Vlaamse actieplan zoals het nu beschreven wordt. Individuele herconditionering is noodzakelijk om de oude geconditioneerde patronen te vervangen door nieuwe conditioneringen, d.m.v. nieuwe en sterke prikkels die de aangeleerde gewelddadigheid ontkrachten.
Over precies vier weken zwaaien alle schoolpoorten wagenwijd open om kindertjes van alle soorten, merken en rassen te verwelkomen.
Het zal niet meevallen. Er zijn geen rooskleurige vooruitzichten. Meer dan ooit zullen anderstalige scholiertjes onze Vlaamse schoolbankjes gaan inpalmen en ze zullen dicht tegen elkaar moeten kruipen, want er is een nijpend plaatsgebrek.
Met trossen tegelijk zullen ze tevoorschijn komen uit exotische bloemkolen, of in vruchtbare bomen ontluiken als overrijpe allochtoontjes naast rijpende bananen om ons hele onderwijssysteem in de war te sturen en overhoop te halen. Zij zullen allen de meeste kansen krijgen in een maatschappij des overvloeds. En samen zullen ze de aangeboden kansen verkwanselen en links laten liggen.
Onze maatschappij focust zich hoe langer hoe meer op het welzijn van de migrant, de vluchteling, de allochtoon, de illegaal, de asielzoeker... hoe uitheemser hoe liever.
En het hele allegaartje moet allemaal samen in één klaslokaaltje gepropt worden? Als sardientjes en harinkjes in blikjes en tonnekes? Ja, zo zal het er uitzien. De stilte in het kabinet-Crevits is onweer voor de storm, de stilte voor het onweer.
Het is jammer genoeg ook in de mode dat allerlei gestoorden bijeen in één klas met normaal begaafden komen te zitten. Vluchtelingetjes geplukt uit het mulle woestijnzand die nog geuren naar het zilte Middellandse Zeewater, mongooltjes en karaktergestoorden, genieën en hoogbegaafden, allemaal tegelijk zullen ze gelijk onderwijs genieten. De bekende nivellering naar lage pitjes. Geen wonder dat er een groot lerarentekort is. Heksentoeren moeten ze uithalen om de grote diversiteit in hun klas aan te kunnen. Het vernietigende streven naar diversiteit is de doodsteek voor de liefde van een leraar voor zijn vak. Wie wil er nu nog lesgeven aan ongedisciplineerd riooltuig dat geen respect voor gezag en regels kent?
Het proces van de 'omvolking' van de schoolpopulatie is al lang aan de gang. Maar nu komt het in een hogere versnelling.Er zal een niet te overziene wildgroei in de schoolbevolking komen. Allerlei rassen en etniciteiten mengen zich onder de normale schoolbevolking. En het hoge allochtone geboortecijfer én de verse aanvoer vanuit het buitenland zullen in de toekomst ons hele maatschappelijke systeem nóg meer ontregelen. Het ultieme einde? Een totale schoolomvolking!
Heel lang geleden heb ik leren lezen en schrijven bij zuster Brigitte. In het eerste studiejaar in een nonnenschool. Mijn eerste leesboekje heb ik verslonden en verteerd. Een hele wereld ging voor me open, een wereld van letters, woorden, zinnen, teksten. De eerste bladzijde ken ik nu nog altijd van buiten, zó lang heb ik ernaar gestaard, urenlang, uit pure bewondering voor die eerste woordjes, mijn oerwoordjes, toen ik zes jaar was.
Op de eerste bladzijde van het leesboekje stonden de woorden 'jas-get-lip-ton-put-raap-veer-wiel-zool-muur-vijf'. En bij elk woordje hoorde er een ouderwets prentje bij om het woord visueel te maken. De woordjes in het oude boekje maakten een beklijvende indruk op mij als beginnend lezertje. Het was de tijd van het vak 'Schoonschrift' en van de Lei en de Griffel en de Spons.
Zuster Brigitte hield niet van kinderen. En ook niet van mij. De vijandige gevoelens waren er wederwijds. Ze stuurde me naar de laatste bank bij de deur. En daar begon ik nonnen te zien als een kruising tussen engelen en ingepakte wezens zonder borsten, die ook nooit naar het toilet moesten.
Mijn volgende studiejaren hebben veel goedgemaakt. Ik mocht verhuizen naar de voorste rijen in de klas en mijn rapportcijfers maakten een buiteling naar omhoog, hoog in de lucht.
En de liefde voor de Nederlandse taal is sindsdien alleen maar sterker geworden!
Gisteren leek me niets de moeite waard om over te schrijven. Ik struikelde over mijn eigen gedachten, en woorden en zinnen kwamen niet tot een vloeiend verhaal waarin precies stond wat ik te vertellen had. Er spookten heel wat ideeën door m'n hoofd maar 'k wist niet waar beginnen, en het einde kende ik evenmin.
Met het binnenhalen van moslims in onze westerse samenleving, komen er allerlei narigheden en nevenwerkingen bij kijken waarvan we ons in den beginne niet bewust waren toen de moslimgemeenschap nog erg klein was, toen moslims nog te tellen waren. Maar nu ze in ontelbare dichte drommen overal aanwezig zijn, en hoe talrijker ze worden, hoe sterker ze zich voelen, en hoe minder we d'r raad mee weten. Gewoon omdat ze niet bij ons passen. Het zal nooit accorderen.
Vroeger stelde ik op school vast dat een moslim als individu helemaal niets betekende, een onbenullig niemendalletje, maar omringd door zijn collega-moslims gedroeg hij zich veel stoerder. Een hele klas moslimleerlingen was als een orkaan die op uitbarsten stond. Neen, een vulkaan barst uit, een orkaan woedt met een vernietigende kracht. Da's de kracht van een groot moslimleger.
Nu moslims in heel Europa in de meerderheid zullen komen, kunnen ze de baas spelen en hun eigen wetten stellen. Zo willen ze straffeloos en zonder strafvervolging blanke vrouwen op straat verkrachten. Die wettelijke toelating is hun streven omdat in de koran geschreven staat dat hun vrouwen een akker zijn waar ze naar believen toegang toe hebben (koran 2-223). Legalisatie van verkrachting willen ze, net zoals legalisatie van pedofilie en andere akelige seksuele perversies... Ongestraft meisjes onteren willen ze, en daarbij worden ze gesteund door hun koran die aanzet tot verkrachting. Qur'an65:4 You can rape, marry and divorce pre-pubescent girls. Hun dierlijke instincten botvieren op advies van de koran, en met goedkeuring van de koran...
Wij hebben een verkrachtingscultuur in leven geroepen. Toen de eerste moslims zich hier vroeger aandienden beseften we misschien niet hoe nauw 'verkrachten' en 'islam' met elkaar verbonden waren. En nu het tot rechters en overheden doordringt dat wreedaardige koranverzen aanzetten tot verkrachting en zelfs tot moorden, is het te laat. Veel te laat. Wij zijn veel te tolerant geweest. Te angstig om racistisch te zijn. Wat hebben we bereikt met onze tolerantie, met onze menslievendheid?... Hebben we niet genoeg onze handen vol met van onszelf en onze naasten te houden? Een hart kan niet grenzeloos openstaan voor iederéén!
Er zijn nu krampachtige pogingen aan de gang om verkrachting een plaats te geven in onze maatschappij, en dat valt niet mee. Aan moslimcultuur valt niet te prutsen, noch te kneden, noch te smeden. De ijzersterke band van een moslim met zijne koran die is roestvrij samengesmolten en onontknoopbaar. Er is geen weg meer terug.
Een illustrerend verhaal van E.J. Bron over de bescherming van islamitische verkrachters :
De kleine Amerikaanse Jayla (5) werd dagenlang seksueel mishandeld door drie moslims. Moeder door Amerikaanse rechter tot zwijgen veroordeeld. Het arme meisje werd door de uitspraak van de rechter meteen tweemaal slachtoffer.
(Door: Michael Mannheimer – Vertaling: Theresa Geissler)
Amerikaanse rechter: Gevangenisstraf voor iedereen die bericht over de straf tegen de drie Irakese en Soedanese daders.
Ook in de VS zijn rechters in functie die men niet anders dan als zware misdadigers kan betitelen. Van het meest recente geval is zo goed als nergens in de Duitse media gewag gemaakt. Ook hierbij gaat het – natuurlijk – weer om misdrijven van islamitische supermensen:
“Drie minderjarige jongens uit Irak en Soedan stonden in april terecht. De aanklacht: Ze hadden de kleine Jayla (5) gevangen gehouden in de wasruimte van een appartementencomplex in juni 2016 in Twin Falls, Idaho. Ze urineerden op het meisje en misbruikten haar seksueel. Ze werden schuldig bevonden en kregen een straf – die bij niemand bekend is. Want rechter Thomas Borresen vaardigde voor iedereen die zich in de rechtszaal bevond een mond snoerend decreet uit. Wie het waagt te spreken over hoe het vonnis is uitgevallen, riskeert een gevangenisstraf.”
Het gaat niet goed met Amsterdam. De waanzin slaat er spartelend om zich heen. Eerst willen ze de verschillen tussen man en vrouw wissen, en nu komt er aan de Vrije Universiteit Amsterdam een zomercursus om te leren wegkijken van de moordlustige en monsterlijke kanten van het islamitische recht. Een cursus om de mensen te laten indommelen en in slaap te wiegen, om hen wijs te maken dat er met de sharia helemaal niets aan de hand is.
De sharia-wegkijkcursus wordt georganiseerd door een islamitische studentenvereniging, zo eentje waar alle gebuisde moslims samenzitten om elkaar te helpen bij de verwerking van hun mislukte integratie in de Nederlandse samenleving.
Hamza Akkar, een overtuigde moslim, is docent van de bedrieglijke cursus. Hij geeft ook lezingen in de Amsterdamse Al-Kabirmoskee, en dat is de moskee waar we een domme gehersenspoelde agent in een verkrampte houding op de grond zien liggen (foto).
Docent Hamza Akkar: "Het is fout dat de sharia gelinkt wordt aan steniging, homomishandeling en vrouwenonderdrukking, aan dood en verderf, aan miserie... De sharia is helemaal niéts om u zorgen over te maken..."
Het lijkt er op dat de cursus bedoeld is om de beeldvorming van de sharia op te poetsen, en niet om de sharia toe te lichten. En dan is de cursus pure shariareclame om de islamisering in Nederland te stimuleren.
Een gevaarlijke en bloedlinke aangelegenheid, die cursus aan de Amsterdamse universiteit!