De Noordzee bruist een lied dat brandt De zeewind draagt het mede Het zingt van vrijheid over 't land Van vreugd' in dorp en stede De zonne vuurt de blijheid aan Langs velden, weiden, stromen Waar steden met hun torens staan Waar woud en heide dromen Daar is 't waar ik geboren werd Waar moeder mij eens wiegde Mijn land is Vlaand'ren, U mijn liefde, U mijn hart O schone steden, trots en vroom Vol heilige feestvisioenen O stille dorpkens langs de stroom Waar veld en weide groenen Ik min U, stad vol klokgetril En dorp ik min U beide En 't is er, als ik dromen wil Zo vreedzaam in de heide Daar is 't waar ik geboren werd Waar moeder mij eens wiegde Mijn land is Vlaand'ren, U mijn liefde, U mijn hart
Willem Gijssels (1875 - 1945)
SCHOOLPERIKELEN (Vroeger)
Avonturen met schooldirecties, leerkrachten, ouders, leerlingen, clb'ers. Vertellingen over vroeger en nu. En ook nog een beetje actualiteit met een korreltje zout.
17-08-2017
Kiemen van Terrorisme in het Islamonderwijs
De islam heeft zich weer eens gruwelijk gemanifesteerd, deze keer in Barcelona. Wie zei ook weer dat we ermee moeten leren leven, met terreur, met verkrachtingen en nog zo van die islamitische uitspattingen?
Ik vraag me nieuwsgierig af wat islamleraars in het nieuwe schooljaar zoal te vertellen hebben in hun lessen over islamitische terreuraanslagen die elkaar sneller en sneller opvolgen. 't Is altijd al zo geweest dat ze mochten vertellen wat ze wilden, naar eigen goeddunken. Decennialang mochten islamleraars vrijblijvend hun moslimleerlingen wijsmaken wat ze zelf wilden, ze werden niet eens gecontroleerd, ook niet door de directeur. Nietwaar directeur Mosselmans? Die islamleraar in uw school had niet eens een diploma. Die man stond daar in 't Turks maar wat te lullen over Allah en Mohammed en de koran. 't Zou me niet verbazen dat hij meewerkte aan radicalisering. Er hing toch al zo'n louche lucht rond die ongeletterde moslim die jonge moslimkinderen meesleepte in zijn radicale denken. Ik kan me dus goed voorstellen dat er islamleraars zijn die hun anti-westers gedachtegoed overdragen naar hun leerlingen.
Het islamonderwijs moet dringend in vraag gesteld worden. In het islamonderwijs liggen de kiemen van terrorisme, liggen de kwaadaardige zaden van radicalisering en terreur. In islamlessen zitten potentiële terroristen die gedurende hun schooltijd sympathie gaan koesteren voor de extreme islam in al zijn gruwelijke vormen.
De onderwijsinspectie! Er moeten meer controleurs op pad gestuurd worden om de inhoud van islamlessen onder de loupe en onder 't vergrootglas kritisch te bekijken. Om ontluikende sympathieën voor moslimextremisme op te sporen. Deze doorlichtingen moeten zich focussen op concentratiescholen, daar waar jonge moslims op elkaar aangewezen zijn bij hun meningsvormingen.
Vanavond is er een film op Vitaya 'Fatal Attraction', een schitterende thriller met in de glansrollen Michael Douglas en Glenn Close. Deze film wil ik graag aanbevelen aan alle overspeligen, schuinsmarcheerders en scheveschaatsrijders, en aan allen die niet in hun eigen potje pipi kunnen doen zonder ernaast te mikken. Na het zien van de film zullen ze zodanig geschrokken zijn dat ze hun extramurosactiviteiten graag willen afleren.
Atheneum van directeur Blauwbaard, schooljaar 2000-2001. Ja, de school waar de directeur zijn pollekes niet kon afhouden van zijn lerareskes.
'Kieskleurig' was de belachelijke naam van een programma voor migrantenleerlingen om hen wegwijs te maken in de wereld van studierichtingen en beroepen. Het was een slappe karikatuur, een flauw afkooksel van de originele studie- en beroepskeuzevoorlichting voor Vlaamse leerlingen... We weten toch dat migrantenleerlingen zichzelf voortdurend discrimineren!
In het atheneum van directeur Blauwbaard wemelde het van Turkse en Marokkaanse leerlingen, en dus kwam het halfwassen programma 'Kieskleurig' goed van pas voor het migrantenvolk dat bijlange niet het niveau haalde om hogere studies aan te vatten . En toch slaagden ze in het laatste jaar middelbaar. Wat is een diploma dan nog waard?
'Kieskleurig' was een infantiel speelgoedje, aangepast aan het twijfelachtige niveau van de laatstejaars die gedurende hun hele schoolloopbaan voortgesleept werden van het ene studiejaar naar het andere, ondanks veelvuldige afwezigheden, spijbelen en talrijke buizen. Het was de tijd dat men dacht dat tolerantie en toegeeflijkheid goed waren om migranten mee te krijgen in het leerproces, om hen te helpen zich aan te passen en te integreren. Tolerantie om de integratie te bevorderen, het sprookje van vroeger. En wat heeft het opgeleverd???
In het promotieteam van 'Kieskleurig' zaten de migrantenwerksters Kathleen en Natasja, Turkse tolk Gülnür, en verpleegster Zwarte Lola. Een stel geobsedeerde wijven met oogkleppen die dweepten met 'kieskleurig' om het lage peil van migrantenleerlingen te camoufleren.
Een dubbele nationaliteit mag niet bestaan, een nationaliteit is iets unieks.
Staatssecretaris voor Gelijke Kansen Zuhal Demir (N-VA) wil afstand doen van haar Turkse nationaliteit. De liefde voor Turkije is over: "Turkije en ik zijn uit elkaar gegroeid... Ik ben een Vlaamse vrouw geworden... Vlaanderen heeft mij geadopteerd en ik Vlaanderen. Het klikt."
Zuhal wil Vlaming zijn, en geen Turkse. De procedure om af te zien van haar Turkse nationaliteit zette ze in gang door haar wens kenbaar te maken bij het Turkse consulaat, maar ze twijfelt aan een vlotte behandeling van haar aanvraag.
Ja, mijnen glazen bol twijfelt ook. Ondertussen zit Zuhal geplaagd met haar dubbele nationaliteit. En dat betekent dat ze nog altijd met twee bestaansbewijzen op zak rondloopt.
Iemand die twee keer bestaat, leidt een dubbel bestaan en balanceert tussen twee identiteiten, twee landen, twee culturen, en dat maakt hem psychisch onevenwichtig. Zijn hele wezen is gespleten, versplinterd en verscheurd. En zijn gebarsten zielsleven maakt van hem een psychisch wrak dat vecht met ambivalente gevoelens en twee hersenhelften die wankel tegenover elkaar staan.
Voor de geestelijke gezondheid van Zuhal is het te hopen dat de Turkse autoriteiten vlug een einde maken aan haar ontdubbelde nationaliteit.
Gestoorde Merkel wordt door niemand tegengehouden in haar streven naar totale vernietiging van Europa en van de Duitse welvaart. Als een psychoticus richt ze haar eigen wereld in, een wereld waarin zij almachtig is. Zij minacht en haat haar Duitse bevolking. Zij wil hen vernietigen en laten overmeesteren door allerhande gespuis dat hier niet thuishoort. Zij verlangt van alle EU-landen om mee te doen en iedereen binnen te laten die binnen wilt. Niemand mag buitengesloten worden en alle grenzen moeten ongebreideld openblijven. En dat is dan islamisering van Europa op Merkeliaanse wijze.
Onlangs verzuchtte ze dat er nog een pak vluchtelingen bij kunnen in het ontwrichte Duitsland, en ook in heel Europa. Alle landen zouden hun grenspoorten nog wijder moeten openzetten. Wegens volkerenmoord hoop ik dat ze ooit voor een tribunaal voor oorlogsmisdadigers zal verschijnen... Merkel wil dus nóg meer moslimmigranten die niet willen werken. Het zit in hun genen en in hun vezels, niet willen werken en alles krijgen van de gemeenschap. Het zit diep in hun binnenste en in huningewanden, verstrengeld met hun overtuiging dat alle niet-moslims onderdanig en behulpzaam voor hen moeten zijn. Werken voor hun dagelijks brood willen die mannen niet, dat is beneden hun stand. En daarom komen ze allemaal naar hier omdat hier de westerse slaven zitten die voor hen willen werken.
Ook Duitse militairen klappen uit de school: ‘Ons is letterlijk verboden om het volk te beschermen en in te grijpen bij geweld – Hooguit 10% echte vluchtelingen, rest is vrijwel uitsluitend islamitisch en geeft grote problemen’ – ‘Merkel wil na verkiezingen Afrikaanse migranten met vliegtuigen laten ophalen’
Het zou ook 'Der Untergang - Teil 2' kunnen worden genoemd.
De meeste moslimmigranten willen helemaal niet werken, zo fluisteren werknemers van een Duits arbeidsbureau, bang als ze zijn om de waarheid te vertellen, want daar staan harde sancties op. Jonge Turken komen brutaal in dikke BMW’s en eisen onder dreigementen met geweld tegen de medewerkers en hun gezinnen steeds meer geld, wat hen vervolgens gegeven moet worden. Van de migranten die wèl willen werken, is ‘op zijn best 1 op de 1000 daarvoor geschikt’. En zelfs die stopt er weer mee zodra hij merkt dat hij ‘maar liefst 8 uur per dag’ moet werken. Arbeidsprojecten voor migranten mislukken daarom allemaal. ‘Vraag maar bij firma (xxxx), hoeveel van die vakkrachten die wij hebben bemiddeld daar nog werken. Ik kan het je wel vertellen: nul, van de 30 die we er hebben geplaatst.’
Duitsland is overgeleverd aan een stel gekken, met Merkel op kop.
Op de foto zien we een man met een dikke nek, een stel verschrompelde hersenen en een snoet die krult van arrogantie. Zijn kleine krieloogjes zijn die van een verrader die heult met vreemd volk. Hij is minister van Onderwijs in de Duitse deelstaat Saarland. Zijn naam is Ulrich Commerçon (SPD). Hij haat het Duitse volk en wil hen doen versmelten met Arabieren, moslims, Turken, met het hele zootje dat oneigen is aan het Duitse volk. Zo wil hij de kloof dichten tussen het Duitse volk en het Invasievolk, en daarbij gebruikt hij de tactiek van de omgekeerde integratie.
In plaats van de 7.500 vluchtelingenkinderen kennis te laten maken met de Duitse taal, de Duitse cultuur en Duitse waarden, geeft hij hun vreemde thuistalen meer ruimte in het onderwijs. Integratie in de verkeerde richting!
Commerçon roemt het islamonderwijs en is tevreden dat Allah er centraal staat. Maar we mogen niet vergeten dat wij hier in Vlaanderen ook ooit zo'n islamofiele gek hadden als onderwijsminister. Pascal Smet (sp.a) liet de scholen kiezen om Turks en Arabisch als vierde taal in de derde graad van het secundair onderwijs te onderwijzen. Het Vlaams Belang was tegen, N-VA zwichtte.
Hoe het nu afgelopen is met Turks en Arabisch in de derde graad secundair onderwijs, is mij onbekend. Misschien weet iemand iets meer?
Als het aan de SPD-minister van Onderwijs in de Duitse deelstaat Saarland, Ulrich Commerçon (foto), ligt, dient al vanaf het schooljaar 2018/2019 Arabisch als regulier vak op de scholen in het Saarland ingevoerd te worden. Op de scholen in het Saarland worden op dit moment ongeveer 7.500 zogenaamde “vluchtelingenkinderen” onderwezen. Blijkbaar is het echter eerder te verwaarlozen dat deze cultuur-, waarde- en taal-vreemde kinderen Duits leren. In plaats daarvan zouden, zoals Commerçon zegt, de talen van de landen van herkomst meer ruimte in het Duitse onderwijs moeten krijgen. Want Arabisch zou (dankzij de geboorte-jihad) een goede kans maken om ooit een wereldtaal te worden.
Daar moet je toch een ezel voor zijn om seks te willen hebben met een ezel.
Oerdom moet je zijn om je sekshonger te willen stillen bij nen ezel die niet eens respons kan geven op je seksinterventies. Er is geen enkele verbale noch emotionele communicatie, niets. Dat beest ondergaat alleen maar.
Een groepje perverse Marokkaanse jongeren misbruikten een ezel in hun zoektocht naar geslachtelijke bevrediging. En nu zijn ze besmet met hondsdolheid. Hun hersenen waren al niet in orde en nu zal het zéker nooit meer goed komen.
Geslachtsverkeer met dieren is een ernstige seksuele afwijking en komt vooral voor bij zwakzinnigen en zonderlingen, bij infantielen en senielen, en andere achterlijken die een normale relatie met een vrouw niet aankunnen of niet aandurven. Dat zegt genoeg over het niveau van de Marokkaanse jongeren die zich uitschoven op nen stommen ezel. Hoe laag moet je dan gevallen zijn?
In Marokkaans dorpje, de misbruikte ezel is afgemaakt
Een groep jongeren uit het Marokkaanse dorpje Sidi Kamel is besmet geraakt met rabiës (hondsdolheid) na het hebben van seks met een ezel, zo meldt Marokko.nl.
Ilse en Helga maakten zich op voor het jaarlijkse medisch onderzoek op school. Daar zou dokter Zhivago op hen wachten, op Ilse en Helga, zijn verpleegstertjes.
Dokter Zhivago was de schoolarts, een verleidelijke dokter zoals die alleen in doktersromannetjes bestaat. Een levensgenieter en eeuwige vrijgezel. Zijn mening over vrouwen stak hij niet onder stoelen of banken: "Als je met vrouwen de wereld ingaat, dan val je er van af, want dan is de aarde plat... Met vrouwen niks dan gesodemieter... Een vrouw betekent miserie en problemen... Kijk maar naar Adam, toen de vrouw nog niet uitgevonden was moest Adam al een rib afstaan, hij kreeg dan wel een appel om in te bijten, maar dat was een duivelse streek van Eva, God gaf Adam de schuld, het was zijn fout, hij had maar niet in de appel moeten bijten... Toén al was de man de schuldige."
Uitdagend gehuld in lederen kleding en hoge dijlaarzen, begaven Ilse en Helga zich op weg naar school. Ze droegen een koffertje bij zich waarin naast injectienaalden en pleisters ook het zweepje en nog zo van die sadi-maso-attributen zaten. Ze bewogen zich moeilijk omdat hun ondergoed knelde, de lederen beha had een irriterende sluiting tussen hun twee borsten, en het lederen slipje schuurde in plaats van genoeglijk te strelen over hun intieme knopje.
De schoolarts startte zijn onderzoek met de leerlingen tot de orde te roepen. Jongens hier, meisjes daar. Alle kleren uit, aan de kapstok, enkel onderbroekje en hemdje aanhouden, en zo komen jullie één voor één tot bij mij. En stilte in het kleedhokje! De leerkracht die toezicht hield kon natuurlijk haar gezag niet doen gelden en dus taterden de leerlingen er maar op los. Er waren er al bij die heel wat sexappeal uitstraalden.
De dokter en de verpleegstertjes onderzochten de leerlingen op: ogen, oren, fysieke conditie en lichaamshouding. Afwijkingen werden aan de ouders gesignaleerd. In hun ondergeschikte rol deden Ilse en Helga hun best om het medisch onderzoek in goede banen te leiden. Ja, daar rekende de schoolarts op, dat zijn meisjes een vlotte gang van zaken regelden voor hun baas.
In gedachten zaten Ilse en Helga al bij het verwenritueel waarmee ze dokter Zhivago in de watten gingen leggen na het medisch onderzoek.
Toen de leerlingen weer naar hun klas vertrokken waren, ruimden Ilse en Helga alles op, instrumenten, onderzoekstafel, handdoeken, alles weer netjes op hun plaats en de deur van het kabinet op slot. Klik!... En dan brak het moment aan dat de rollen verwisseld werden. Dokter Zhivago werd de slaaf, en Ilse en Helga werden de baas. Ze ontpopten zich als bazige vrouwen, als regelrechte slavendrijvers die van hun dokter een minderwaardige prooi maakten. Alle kanten en uithoeken van verwennerijen hebben ze aan de dokter laten zien. Om hem het zwijgen op te leggen voerden ze hem eerst schor en willoos met hele scheuten cognac, zodat hij niet kon tegenstribbelen. Daarna haalden ze uit hun koffertje een boeiensetje en allerlei marteltuigen. De dokter genoot intens van zijn 'lijdensweg'. Golven van wellust stroomden over zijn gespierde lijf. Tergend langzaam voerden de meesteressen de zinnelijkheid en seksuele opwinding bij de dokter naar een hoogtepunt, naar een ontoerekeningsvatbare extase!...
Wat we hier zien op dit idyllische prentje is vervlogen en verleden tijd. Komt nooit meer weer. Vroeger was het schoolleven eenvoudig, met eigen leerlingen, Vlaamse leerlingen en Vlaamse ouders. Er was respect voor gezag en voorschriften, respect voor elkaar, voor ouders en voor leerkrachten. Maar toen 'on-eigenheden' zich kwamen mengen met onze vertrouwde schoolomgeving begon een zorgwekkende ontwikkeling op gang te komen die de veiligheid van kinderen en jongeren in 't gedrang brengt.
Het gangstermilieu heeft zijn weg uitgestippeld naar daar waar er poen te rapen valt: de beïnvloedbare schoolgaande jeugd. Schoolpleintjes worden belaagd door criminaliteit en andere dingen die niet deugen.
De sterke aangroei van allochtone leerlingen was in 't verleden al een stevige onverteerbare hap voor schoolbesturen en leerkrachten. Nu komen d'r ook nog eens zoveel anderstaligen en anderssoortigen bij, met hele stromen en sloten blijven ze toestromen om ons te overweldigen en onze hele maatschappelijke structuur in de war te sturen. Dat is hun opzet: chaos creëren. Verdeel en heers, om uiteindelijk zelf de baas te worden.
Schooldirecties lijden in stilte. Ze willen niet toegeven dat ze de nieuwe schoolpopulatie niet aankunnen. De nieuwelingen met andere opvattingen en andere gebruiken maken schooldirecties radeloos. Schooldirecties nemen ontslag en schuiven de schuld op de hoge werkdruk. Onzin.
Vroeger heb ik strenge toezichten gekend op alle speelplaatsen. Door leerkrachten en studiemeesteressen/studiemeesters. Nauwlettend hielden ze alle handelingen en activiteiten van alle leerlingen in de gaten. Gebeurt dat dan niet meer? Nu de gevaren meer dan ooit om de hoek loeren zouden leerkrachten en directies met man en macht ingezet moeten worden om de criminaliteit op de speelplaats lam te leggen!
Lars Benthin: "Scholen in diepe angst: De onderwereld verovert zijn plek op het schoolplein."’
De schoolpleinen, u weet wel, de plekken waar kinderen opgroeien, zich ontwikkelen, een grote tijd van hun leven in bevinden, wordt ‘veroverd door de onderwereld‘. Veel scholen kampen met een steeds groter wordende criminaliteit op de schoolpleinen. Volgens de Volkskrant wordt er op scholen actief meisjes geronseld door loverboys om in de prostitutie te gaan werken en worden kinderen ingezet als drugskoerier... en dat er nauwelijks sprake is van echte controle op deze problemen. Wat nog erger is, is dat scholen geen aangifte durven te doen. Sterker nog, ze hebben helemaal geen idee wat ze met de situatie aanmoeten... De veiligheid van jongeren op scholen is in gevaar... Er zijn verhalen van jongeren met duizenden euro’s op zak die meisjes ronselen en andere kinderen het criminele circuit in willen jagen. Dan moet er helemaal geen sprake zijn van vraagtekens bij toekomstig beleid.
Ik begrijp die Hollanders toch niet goed. Nu heeft de Nederlandse Zwembond een hartverscheurende oproep gedaan om alle vluchtelingen gratis zwemlessen aan te bieden. Dat gebeurde nadat eergisteren een eigenwijs Syrisch jongetje verdronk in een zwembad. Hij negeerde straal alle waarschuwingen van de badmeester en van zijn vriendjes en spartelde naar het diepe water. Toen zijn pootjes geen grond meer raakten verdween het ventje onder water waar hij tot inkeer kwam. Maar toen was 't te laat.
Onbegrijpelijk dat vluchtelingen niet kunnen zwemmen. Ze hebben toch alle kansen gehad om te leren zwemmen, tijdens hun zeereis naar Europa, gelegenheden met volle teugen hebben ze niet benut. Ze hoefden alleen maar hun reddingsvest in 't water te gooien en even over de boord van het overvolle bootje te leunen, en dan... plons! Enkel uitkijken om niet weggezogen te worden naar de zeebodem waar ze als lekker voer ten prooi dreigen te vallen van hongerige vissen. Het visbestand in de Europese zeeën is al gewijzigd. Vissen eten zich te pletter aan de pechvogels die het Europese vasteland niet haalden. Vissen worden dikker, vruchtbaarder, virieler, ze worden talrijker, en zo komt het dat er een tekort aan vluchtelingen dreigt te ontstaan daar onderaan op de Middellandse Zeebodem.
Vluchtelingen moeten kunnen zwemmen als ze hier aankomen, anders mogen ze niet erkend worden en dreigen ze rond te dwalen zonder zwembrevet. Hele zeeën hebben ze getrotseerd, en dan kunnen ze geeneens pootje baden? En dan zouden wíj hun zwemlessen moeten betalen?
'k Ben weer afgedwaald. Terug naar Nederland waar ze perse vluchtelingen willen leren zwemmen, en gratis nog wel. PVV-Kamerlid Karen Gerbrands vindt het een absurd plan en zegt dat vluchtelingen de volle mep moeten betalen zoals iedereen, vluchtelingen mogen niet voorgetrokken worden. Dat gebeurt toch al teveel.
En waarom moeten vluchtelingen leren zwemmen? Ze hoeven toch niet meer de boot op naar vanwaar ze gekomen zijn.
Er lopen moslimgekken rond die het gemunt hebben op militairen met antiterroristische bewakingsopdrachten. En zoals gewoonlijk bij iedere aanslag zijn er de politiek-correcte twijfels over de dader(s). Misschien was het een individuele gestoorde? Of was het Jef, Pier of Pol met verbijsterde zinnen? Of de buurman wiens knoppen waren doorgeslagen?... Het doet zeer aan de lippen van verslaggevers en politici om "islamitische terreuraanslag" uit te spreken. Is dat nu echt zo moeilijk?!
Na de aanval met een personenauto op soldaten in de in het noordwesten aan Parijs grenzende gemeente Levaillos-Perret vanochtend werd de dader enkele uren later, na een wilde achtervolgingsjacht, door de politie neergeschoten en gearresteerd. Het gaat om de 37-jarige Hamou B., een Algerijns staatsburger. De dader was woensdag tegen 08.00 uur met een BMW op een groep soldaten ingereden die op het punt stond om in het kader van de antiterreur missie “Sentinelle” op patrouille te gaan. Zes soldaten van het 35e infanterieregiment van Belfort raakten gewond, vier van hen zwaar.
“Het is zonder twijfel een opzettelijke daad”, zei de burgemeester van de Parijse voorstad Levallois-Perret, Patrick Balkany. En zodoende is duidelijk: het was opnieuw een terreuraanslag van de islam tegen Frankrijk. Zo drukken het de media en politici echter niet uit: “De achtergrond van dit incident zou onduidelijk zijn”, aldus vele media.
"Wat moet ik doen om te kunnen gaan doppen?"... Deze vraag heb ik vroeger vaak gehoord en ze werd gesteld door allochtone leerlingen toen ze in de klas onbevangen en zonder schroom hun vinger opstaken om uitleg te vragen over werkloosheidsuitkeringen.
Dat gebeurde tijdens de vragenuurtjes na de uiteenzetting over "Studie- en Beroepsmogelijkheden na het Secundair Onderwijs'. Voor allochtonen kon de hele beroepenwereld den boom in, en alle studiemogelijkheden eveneens. Ze waren slechts uit op één ding: doppen!
Vlaamse leerlingen daarentegen onderscheidden zich van hun allochtone klasgenoten door zich ambitieuzer op te stellen. Zij wilden gretig alles weten over studie- en beroepsmogelijkheden na hun middelbare studies. Hun ernstige vragen toonden streberigheid, prestatiegerichtheid en scorezucht. Anders dan hun allochtone studiegenoten.
Ik heb al verteld over de nieuwsgierigheid van allochtonen naar een luilekker leventje, maar nu herhaal ik het in de context van het nieuws over arbeidsbemiddelaars die in Brussel geen vluchtelingen kunnen vinden om deel te nemen aan hun onthaalprojecten. De arbeidsbemiddelaars geloofden echt nog in de bereidwilligheid van vluchtelingen om te integreren via een beroepsuitoefening.
Nu heeft Actiris, de Brusselse tegenhanger van de VDAB, zijn onthaalprogramma voor vluchtelingen moeten schrappen omdat er geen publiek was, vluchtelingen kwamen niet opdagen, niemand meldde zich aan, iedereen was onzichtbaar. Actiris: "Vluchtelingen zijn moeilijk te bereiken, we weten niet waar en hoe ze te vinden."
En zo is Actiris eigenlijk een arbeidsbemiddelaar voor onwillige werkers, voor werkweigeraars, voor vluchtelingen en andere immigrators die niet willen integreren... En wat als Actiris en VDAB nu eens intensieve campagnes zouden voeren bij laatstejaars van alle middelbare scholen, in 't bijzonder scholen met hoge concentraties allochtonen!?...
Gratis woning, gratis auto, gratis seks... alles gratis in Europa!
Linkse lullers lanceren bedrieglijke campagnes om zoveel mogelijk migranten naar Europa te lokken. Zij slagen in hun misdadige opzet door naïeve goedgelovige migranten te misleiden met valse voorstellingen over het leven in Europa. Europa als de hemel op aarde waar je aan alle luxe dingen kunt geraken zonder iets te hoeven betalen. Enkel gsm en een paar kleren heb je nodig om de barre tocht over de woeste golven te trotseren.
En zo gebeurt het dat alle naÏevelingen, marginalen en losers, bedorven tuig en eeuwige pechvogels naar Europa komen overwaaien. Samen zijn ze de drassige onderlaag van alle verre continenten, de minst intelligenten die ontvankelijk zijn voor mooie misleidende praatjes, dommeriken die d'r glansrijk intuinen, in de verhaaltjes over Europa.
Al het plebs dat naar hier komt met in het achterhoofd dat er niet gewerkt moet worden voor rijkelijke giften, daar stel je toch vragen bij. Hoe dom kan je zijn om te geloven dat alles gratis is in Europa? Hoe dom zijn alle vers geimporteerde 'vluchtelingen'?
En zo komt het dat de mythe van 'de hoogopgeleide migrant' doorprikt wordt. Een mythe die ons Europeanen milder zou moeten stemmen over de overweldigende komst van zoveel vreemdelingen die Europa zouden komen versterken en doen heropbloeien... Intelligente missionarismigranten als ingenieurs, artsen, professoren, wetenschappers... die laten zich toch niet vangen door loze praatjes van volksmisleiders?
Steeds meer migranten naar Europa die in hun thuislanden een zeker bestaan met een baan, een huis, een auto en genoeg geld opgeven omdat hier alles gratis zou zijn
Op weg naar gratis woningen, banen, auto’s, geld en seks – zaken die na aankomst een fata morgana blijken te zijn. (3)
Eén van de voornaamste redenen waarom er almaar meer migranten naar Europa komen is de propaganda die mensensmokkelaars, maar ook reguliere media, linkse magazines en video’s verspreiden, waarin welkomstpremies van duizenden euro’s, hoge uitkeringen, snelle auto’s en gratis woningen met meubels en een zwembad worden beloofd, en als klap op de vuurpijl naar seks hunkerende rijke Europese vrouwen die in één magazine zelfs ‘sugar mama’s’ worden genoemd. Voor veel vluchtelingen die eenmaal in een Europees AZC terechtkomen is de realiteit dan ook een bittere pil.
Nigel Farage: 'Malmð Is Now The Rape Capital Of Europe'.
Zweden krijgt rake klappen door de massa-immigratie. Malmö is het hardst getroffen door de invasie van vreemde troepen die de criminaliteitscijfers de hoogte injagen.
En binnenkort is het de beurt aan andere Europese steden om zo hard toegetakeld te worden als Malmö. Typische eigenheden en kenmerken van een Europese stad vervagen, verdwijnen en versmelten met vreemde elementen die geruisloos en onopvallend beslag leggen op oorsprong en eigenheid van een bestaand volk.
Migranten overwoekeren Malmö. Als onverdelgbaar onkruid baant het schadelijke ongedierte zich een weg doorheen ale vezels van de Zweedse samenleving. Ongestraft helpen ze een mooie Europese stad naar de filistijnen. Het migratiebeleid loopt er in 't honderd. Asielzoekers liegen over hun leeftijd, Afghaanse jongeren nemen verschillende identiteiten aan en plegen misdrijven om aan drugs te geraken, overheden mogen de etniciteit van misdadigers niet in hun statistieken opnemen... Chaos!
Menslievendheid en verdraagzaamheid hebben de Zweden naar hun eigen ondergang geleid. De slogan 'Vreemd Volk Eerst' heeft hen de das omgedaan. En linkse feministische kwezels deden er nog een schepje bovenop.
Bij E.J. Bron staan er meerdere onheilsberichten te lezen over Malmö. Malmö is niet meer de mooie Zweedse stad van weleer. De vernietigende kracht van multicultuur en moslimimmigratie heeft Malmö onherstelbaar beschadigd. Geteisterd door de migratiecrisis en overweldigende Arabische invloeden is de stad aan het doodbloeden. Het is er een overwoekering van allerlei migranten van de meest uiteenlopende soort uit de hele wereld. Terwijl de echte Zweden, de oer-Zweden, de blonde Zweden, een minderheid geworden zijn. Een minderheid!... Ooit zullen wij Vlamingen ook een minderheid worden temidden van migranten en moslims die van overal in de hele wereld Vlaanderen zijn komen bezetten.
Met straaljagerssnelheid en in vogelvlucht zal ik nu even diagonaal racen doorheen de berichten van E.J. Bron over Malmö.
- In slechts enkele maanden tijd heeft 17% van alle leraren ontslag genomen in Malmö, terwijl het aantal leerlingen fors zal stijgen door massa-immigratie. Het tekort aan leraren is te verklaren door het snelstijgend aantal moslimleerlingen, ongeletterden en ondefinieerbaar gespuis.
- In het multiculturele Malmö durven politieagenten niet uit hun auto's komen wanneer moslims kabaal maken in de straten.
- Er zijn no-go-zones in Malmö waarover de politie de controle verliest: 55 gebieden in heel Zweden zijn geregistreerd waar hulp van het leger moet ingeroepen worden. Geweld tegen politie neemt toe. Bendecriminaliteit neemt toe. Criminelen hebben hele wijken overgenomen.
- De universiteitskliniek van Malmö moet 's nachts gesloten worden na schietpartijen en na bedreigingen van het medisch personeel.
- Nevenwerkingen van algehele Zweedse tolerantie, na de aanslag in het voorjaar: Lees verder →
- Sinds 2016: Moorden op straat in Malmö - Geen enkele zaak opgelost. Lees verder →
- Zweeds traumacentrum mag geen verkrachtingsslachtoffers meer behandelen, maar moet zich vanaf nu bezighouden met 'getraumatiseerde vluchtelingen'. Lees verder →
- Zweedse politiechef: "Helpt u ons! Helpt u ons!"... Een noodkreet omdat Zweden wegzakt in geweld en criminaliteit. Ongecontroleerde immigratie doet de crisis escaleren.Lees verder →
Vlaams actieplan voor kinderen van Syriëgangers - 'k Hield m'n hart vast toen ik las over het Vlaamse actieplan voor kinderen van Syriëgangersdie terugkeren naar ons land. Er zal een plan komen om die kinderen te begeleiden en te helpen integreren. Ja, ja... 'begeleiden'.
ISIS heeft klappen gekregen in Syrië, en daarom dreigt een nieuwe golf van Syriëstrijders op ons af te komen, inclusief gezinnen en kinderen. Ja, die strijders hebben ginder niet stilgezeten in het verre Syrië. Hun eigen kinderen van hier namen ze mee toen ze naar de hel vertrokken, en daar hebben ze nog eens een aantal kleintjes geproduceerd, zo tussen twee gevechten door. En al dat jonge Syrische geweld wil de Vlaamse regering hier met een actieplan aanpakken, opvolgen en helpen integreren.
Gebrainwashte kinderen - Dezekinderen waren getuigen van extremisme en gruwelijk geweld, werden vertrouwd gemaakt met granaten, tanks en gevechtsvliegtuigen, werden getraind in het omgaan met vuurwapens en het maken van explosieven. Deze kinderen zijn een gevaar voor zichzelf en voor ons als ze hier gewoon gaan opgroeien in onze alledaagse samenleving. Een softe 'begeleiding' en voorzichtige pogingen om hen deel te laten uitmaken van de samenleving met andere kinderen, zal afschampen tegen het gepolijste pantser van het gehersenspoelde kind.
Afzondering - Gevaarlijke Syriëkinderen moeten genadeloos aangepakt worden, afgezonderd van hun misdadige ouders die levenslang in de gevangenis thuishoren, moeten deze tikkende tijdbommetjes opgesloten worden in een afgelegen kamp waar actieplannen hun werk kunnen doen. Maar dan niet met het accent op begeleiding en integratie, maar op nieuwe brainwashing. Niéuwe brainwashing!
Tegenhersenspoeling - Het Vlaamse actieplan kan gebrainwashte kindjes niet zomaar omtoveren in geweldloze ingetogen kindertjes. Ze zijn getraumatiseerd voor hun hele leven, met littekens op hun ziel voor altijd. Alle 'begeleiding' zal op niets uitdraaien als niet een 'tegenhersenspoeling' gaat gebeuren. Intensieve sessies zullen nodig zijn om gehersenspoelde kinderen weer op andere ideeën te brengen. Geval per geval 'herconditioneren' is een onmogelijke opgave voor het Vlaamse actieplan zoals het nu beschreven wordt. Individuele herconditionering is noodzakelijk om de oude geconditioneerde patronen te vervangen door nieuwe conditioneringen, d.m.v. nieuwe en sterke prikkels die de aangeleerde gewelddadigheid ontkrachten.
Over precies vier weken zwaaien alle schoolpoorten wagenwijd open om kindertjes van alle soorten, merken en rassen te verwelkomen.
Het zal niet meevallen. Er zijn geen rooskleurige vooruitzichten. Meer dan ooit zullen anderstalige scholiertjes onze Vlaamse schoolbankjes gaan inpalmen en ze zullen dicht tegen elkaar moeten kruipen, want er is een nijpend plaatsgebrek.
Met trossen tegelijk zullen ze tevoorschijn komen uit exotische bloemkolen, of in vruchtbare bomen ontluiken als overrijpe allochtoontjes naast rijpende bananen om ons hele onderwijssysteem in de war te sturen en overhoop te halen. Zij zullen allen de meeste kansen krijgen in een maatschappij des overvloeds. En samen zullen ze de aangeboden kansen verkwanselen en links laten liggen.
Onze maatschappij focust zich hoe langer hoe meer op het welzijn van de migrant, de vluchteling, de allochtoon, de illegaal, de asielzoeker... hoe uitheemser hoe liever.
En het hele allegaartje moet allemaal samen in één klaslokaaltje gepropt worden? Als sardientjes en harinkjes in blikjes en tonnekes? Ja, zo zal het er uitzien. De stilte in het kabinet-Crevits is onweer voor de storm, de stilte voor het onweer.
Het is jammer genoeg ook in de mode dat allerlei gestoorden bijeen in één klas met normaal begaafden komen te zitten. Vluchtelingetjes geplukt uit het mulle woestijnzand die nog geuren naar het zilte Middellandse Zeewater, mongooltjes en karaktergestoorden, genieën en hoogbegaafden, allemaal tegelijk zullen ze gelijk onderwijs genieten. De bekende nivellering naar lage pitjes. Geen wonder dat er een groot lerarentekort is. Heksentoeren moeten ze uithalen om de grote diversiteit in hun klas aan te kunnen. Het vernietigende streven naar diversiteit is de doodsteek voor de liefde van een leraar voor zijn vak. Wie wil er nu nog lesgeven aan ongedisciplineerd riooltuig dat geen respect voor gezag en regels kent?
Het proces van de 'omvolking' van de schoolpopulatie is al lang aan de gang. Maar nu komt het in een hogere versnelling.Er zal een niet te overziene wildgroei in de schoolbevolking komen. Allerlei rassen en etniciteiten mengen zich onder de normale schoolbevolking. En het hoge allochtone geboortecijfer én de verse aanvoer vanuit het buitenland zullen in de toekomst ons hele maatschappelijke systeem nóg meer ontregelen. Het ultieme einde? Een totale schoolomvolking!
Heel lang geleden heb ik leren lezen en schrijven bij zuster Brigitte. In het eerste studiejaar in een nonnenschool. Mijn eerste leesboekje heb ik verslonden en verteerd. Een hele wereld ging voor me open, een wereld van letters, woorden, zinnen, teksten. De eerste bladzijde ken ik nu nog altijd van buiten, zó lang heb ik ernaar gestaard, urenlang, uit pure bewondering voor die eerste woordjes, mijn oerwoordjes, toen ik zes jaar was.
Op de eerste bladzijde van het leesboekje stonden de woorden 'jas-get-lip-ton-put-raap-veer-wiel-zool-muur-vijf'. En bij elk woordje hoorde er een ouderwets prentje bij om het woord visueel te maken. De woordjes in het oude boekje maakten een beklijvende indruk op mij als beginnend lezertje. Het was de tijd van het vak 'Schoonschrift' en van de Lei en de Griffel en de Spons.
Zuster Brigitte hield niet van kinderen. En ook niet van mij. De vijandige gevoelens waren er wederwijds. Ze stuurde me naar de laatste bank bij de deur. En daar begon ik nonnen te zien als een kruising tussen engelen en ingepakte wezens zonder borsten, die ook nooit naar het toilet moesten.
Mijn volgende studiejaren hebben veel goedgemaakt. Ik mocht verhuizen naar de voorste rijen in de klas en mijn rapportcijfers maakten een buiteling naar omhoog, hoog in de lucht.
En de liefde voor de Nederlandse taal is sindsdien alleen maar sterker geworden!