De Noordzee bruist een lied dat brandt De zeewind draagt het mede Het zingt van vrijheid over 't land Van vreugd' in dorp en stede De zonne vuurt de blijheid aan Langs velden, weiden, stromen Waar steden met hun torens staan Waar woud en heide dromen Daar is 't waar ik geboren werd Waar moeder mij eens wiegde Mijn land is Vlaand'ren, U mijn liefde, U mijn hart O schone steden, trots en vroom Vol heilige feestvisioenen O stille dorpkens langs de stroom Waar veld en weide groenen Ik min U, stad vol klokgetril En dorp ik min U beide En 't is er, als ik dromen wil Zo vreedzaam in de heide Daar is 't waar ik geboren werd Waar moeder mij eens wiegde Mijn land is Vlaand'ren, U mijn liefde, U mijn hart
Willem Gijssels (1875 - 1945)
SCHOOLPERIKELEN (Vroeger)
Avonturen met schooldirecties, leerkrachten, ouders, leerlingen, clb'ers. Vertellingen over vroeger en nu. En ook nog een beetje actualiteit met een korreltje zout.
29-08-2017
Migrantencriminaliteit
In het VRT-journaal mis ik berichten zoals er hieronder eentje staat te lezen. Ik zie op tv twee lesbische giecheltrienen leuteren over psychische stoornissen. En dan volgen er ook nog wat indoctrinerende nonsens en tweedehandse zever. Maar over de link tussen migranten en criminaliteit wordt angstvallig gezwegen.
Puinhoop in Italië steeds groter: Maffia Napels liquideert 120 Afrikaanse criminelen, burgeroorlogachtige toestanden in grote Italiaanse steden
Oorlogstaferelen in grote Italiaanse steden, waar migranten in botsing komen met de bevolking, de maffia, de politie en het leger.
De politie van de aan Nederland grenzende Duitse deelstaat Nordrhein-Westfalen heeft een ‘oplossing’ gevonden voor de exploderende, door hen totaal niet meer in de hand te houden migrantencriminaliteit: burgers moeten zich er gewoon niet meer tegen verzetten, ‘want bij actief verzet dreigt voor u aanzienlijke gezondheidsschade.’ Het ‘advies’ heeft tot woedende reacties onder de bevolking geleid. ‘Dus om veilig te leven moeten wij ons zonder verzet door illegalen in elkaar laten staan? Moeten we zonder iets te doen toekijken hoe ‘arme getraumatiseerde’ mannen, allen met een strijdbare leeftijd, hier vrouwen aanranden, en dan moeten we ook maar niet naar 112 bellen? Menen jullie dat? Onvoorstelbaar.’
Kan iemand me helpen bij de IQ-bepaling van sprinkhanen en parasieten? Het zijn verduiveld slimme beestjes die eerst hun gastland kaal vreten en leeg plunderen en dan elders de parasiet gaan uithangen. Vluchtelingen vertonen een gelijkaardig gedrag als ze met zwermen neerstrijken op Europees grondgebied waar het alle dagen opendeurdag is. Zij zijn geen individuen maar kuddedieren die samentroepen en zich in de zwerm verliezen. Afbeeldingen laten hele karavanen en lange processies zien van wetenschappers en wiskundeknobbels, de ene al zwarter dan de andere. Zij zijn de redders van onze economie en zullen voor ons pensioen zorgen. Dat wordt ons wijsgemaakt. Maar in werkelijkheid zijn ze een bedreiging voor Europa. Als een massa ongeletterden zich gaat vervoegen bij de Europese bevolking zal het intelligentieniveau dalen. De stormloop van zwarte migranten op Europa is een bedreiging voor het algeheel Europees welzijn dat ondermijnd wordt door minderwaardig intellect, halfwassen verstand en onderontwikkeld denkvermogen.
Vroeger heb ik allochtoontjes zien binnensijpelen in de scholen, en naarmate hun aantal toenam daalde het intelligentieniveau van de klas, de gemiddelde IQ's daalden jaar na jaar. Iets gelijkaardigs is nu aan de gang in Europa waar meer en meer zwarten deel uitmaken van de bevolking.
Stap voor stap komt toch de waarheid aan het licht, en dat zelfs voor de parlementsverkiezingen: uitgerekend de regimegetrouwe “Bild-Zeitung” zegt eindelijk een keer de waarheid: 59% van de “vluchtelingen”, die zich in Duitsland laten voederen en vermaken, hebben geen schooldiploma, dus helemaal geen of slechts geringe schoolopleiding!
Paniek in het Vlaamse onderwijs! Directies en leerkrachten zijn op straat gekomen om te protesteren tegen de veel te moeilijke leerstof die ze moeten aanbieden aan allerlei minderwaardige soorten kinderen die onze Vlaamse scholen zijn komen bevolken.
Uit alle uithoeken van de hele wereld komen vluchtelingetjes, verloren gelopen asielertjes, minderjarige nie-van-hierdertertjes, anderstalige pubertjes, niet-begeleide zoekertjes... Allen leergierig en op zoek naar kennis en wetenschap om onze plaatselijke bevolking te redden en er bovenop te helpen, om de vergrijzing op te lossen. Ja, met die illusie komen ze naar hier.
Het hele zootje is een compleet nieuwe vreemde schoolpopulatie en die komt ons klassieke onderwijssysteem overhoop halen en in de war sturen ook nog. En daarom is de leerstof, de examens en de eisen die aan leerlingen gesteld worden niet meer aangepast aan de grondig gewijzigde schoolbevolking.
Lezer, kijk hieronder eens bij E.J. Bron hoe de moeilijkheidsgraad van examenvragen in de loop der jaren afgezwakt is. Het zijn louche linkse pogingen om ongeletterde zwakkelingen allemaal aan een diploma te helpen. Onderwijsvernieuwing noemen ze dat. Het is eerder een neergang, een uitholling van ons onderwijs. De afbeelding lijkt satirisch, maar ik neem het ernstig omdat het sterk lijkt op de realiteit. Het is al lang aan de gang, de neerwaartse spiraal van de onderwijskwaliteit.
Daar waar anderstaligen onze schoolbankjes veroveren en in beslag nemen, daar daalt het lesniveau en de onderwijskwaliteit wordt aangetast. Da's al decennialang aan de gang maar nu wordt er echt vaart gezet achter het afbrokkelingsproces van ons onderwijs. Linkselingen ontkennen graag de bedreiging voor onze eigen leerlingen die geen volwaardig onderwijs meer krijgen. Het lesniveau moet steeds maar opnieuw aangepast worden... aan de zwakkelingen, aan de onderste onderlaag die zich blijft aandikken door de komst van een uitzichtloos aantal nieuwe indringertjes die van heel ver naar ons peperkoekenlandje en smoutebollensamenleving zijn komen binnenwaaien. Maar ze weten niks en ze kunnen niks, dat wordt dus uitleggen met gebarentaal en met tekeningetjes. En, natuurlijk de leerstof aanpassen aan hun niveau en makkelijker maken. 1 + 1 = 2, maar met een beetje begrip en tolerantie mag 1+ 1 ook 3 zijn.
Een man die zijn zoontje verloor bij de aanslag in Barcelona stelde een zonderlinge daad: hij nam een imam in zijn armen en knuffelde hem. Het was een ontroerende omhelzing: "Ik wil de moslimgemeenschap niet haten... Wij zijn allemaal mensen... Er is geen plaats voor angst of woede... Ik moet een moslim knuffelen, ik moet het doen."
Bij immens verdriet raakt je verstand beneveld en stel je handelingen of doe je uitspraken die niet te rijmen zijn met het gezonde verstand. De logica is dan ver zoek omdat de rede uitgeschakeld is. In een vlaag van zinsverbijstering doe je gekke dingen.
En toen volgde onder luid applaus een lange knuffel met de plaatselijke imam, die in tranen uitbarstte. 't Is te hopen dat de knuffelende man weer vlug bij bewustzijn komt.
Een seksueel gestoorde man heeft in de buurt van het Albertkanaal in Ham zijn broek laten zakken tot aan zijn enkels en begon toen te masturberen. Een jonge vrouw zag het gebeuren en in plaats van te genieten van het gratis spektakel, stapte ze naar de politie. Burgemeester Dirk De Vis (CD&V) reageerde laconiek: "Ach, we leven in een pornografische maatschappij en u zegt mij dat er iemand gechoqueerd is door een piemel. Zolang de situatie niet levensbedreigend is, nemen we geen actie... Een blote piemel, is dat nu zo erg?"... Zo is dat.
Preutse vrouwen met penisnijd spreken graag over 'daders' en 'slachtoffers' in gevallen van exhibitionisme. Toch gaat het om een onschuldige onemanshow van een seksueel gestoorde man die zijn driften niet onder controle kan houden. Exhibitionisten hebben een ziekelijke drang om hun geslachtsdelen te tonen en zichzelf te bevredigen ten aanschouwen van anderen. Onbewust willen ze zichzelf verzekeren van het bezit van een penis. Psychanalytici halen er zelfs de castratieangst bij.
Openbare zedenschennis is strafbaar, maar alle vrouwen die een exhibitionist aan het werk zien, raad ik toch aan om van de gratis seks-show te genieten. Je maakt het niet elke dag mee, zo'n vertoning. Geniet met volle teugen van het schouwspel waarbij mannelijke edele delen in al hun intieme glorie te bewonderen zijn. Geniet van de naakte grillen van de driftgestoorde man!
Het hilarische voorval in Ham deed me denken aan vroeger toen een 'regenjasman' mijn pad kruiste. Het gebeurde in de Mechelsestraat in Leuven. Ik weet het nog goed. De regenjas had geen knopen. En het waaide hard. Na een stevige rukwind stond de man daar naakt in vol ornaat. Er hing iets te bengelen, tussen zijn blote benen. Het wulpse instrumentje van de trotse bezitter wiebelde mee met de wind. De man genoot er zichtbaar van, hij raakte seksueel opgewonden, en toen zag ik zijn dingetje groeien en groeien en groeien...
In het lager onderwijs is het aantal spijbelaars verdubbeld in vijf jaar tijd... En hoe meer migrantjes erbij komen, hoe meer er gespijbeld zal worden.
Jarenlang al worden we om de oren geslagen met de toename van het aantal spijbelaars die niet naar school willen. Hun aantal zal blijven stijgen, en dat mag ons niet verbazen. Vluchtelingen, migranten, anderstaligen en illegalen blijven binnenstromen en dat volk vindt het niet vanzelfsprekend om elke dag op school aanwezig te zijn. In hun cultuur ontbreekt het plichtsbesef om zich stipt elke ochtend op school te melden.
Journalisten, onderzoekers, professoren, ze vertikken het allemaal om de etniciteit van de spijbelaars bij naam te noemen. En daarom zal Lieve eens zeggen wie die spijbelaars zijn: het zijn de allochtonen die massaal spijbelen! Zij zijn oververtegenwoordigd in de spijbelpopulatie. 'Zomaar niet naar school komen' hoort bij hun cultuur, gewoon thuisblijven of elders doelloos ronddwalen, vinden ze heel normaal.
Onderwijsminister Crevits heeft al initiatieven genomen om problematische afwezigheden aan te pakken, maar net als haar voorgangers vervolgde ze hun lakse spijbelbeleid. Initiatieven, actieplannen, aanmaningen... ze zijn veel te soft en leggen de klemtoon op begrip voor de spijbelaar en niet op de sancties.
Spijbelproblemen stagneren bij oeverloze vergaderingen en vriendelijke gesprekjes met de spijbelaar en zijn ouders. De inzet van 'brugfiguren' om de band tussen school en ouders nauwer aan te halen, is al decennialang uitgeprobeerd en mislukt. Eindeloos palaveren over de motieven van spijbelaars, over wat hen drijft om weg te blijven van school, levert niets op. Er zal alleen maar veel gezeurd en gezanikt worden.
Hét ultieme wapen tegen spijbelgedrag wordt echter nooit gebruikt: het inhouden van kindergeld! Schoolbezoek moet afgedwongen worden. Alleen dán zullen ouders van spijbelaars hun verantwoordelijkheden opnemen.
Ze moesten maar niet zo zwart zijn. Ze vallen niet op in de zwarte duisternis. Zwervende zwarte negers in zwarte kleren die dwalen over onze donkere Vlaamse wegen. Vers uit de brousse en nog doordrenkt van het zilte Middellandse Zeewater. Duistere strompelende gestalten, negermannen die met trossen langsheen onze donkere straten kuieren, zonder doel, zomaar wat drentelen... Ik heb 't nooit gekend, deze levenswijze, mensen die kuieren en blijven kuieren, en al kuierend hun lange dagen eindeloos invullen met eindeloze ledigheid.
Gelukkig seinen ze in de zwarte duisternis alarmsignalen uit, hun felwitte tanden en het wit van hun ogen glinsteren. En als je aan komt rijden en die blinkende witte schitterdingen niet op tijd ziet, maken die zwarte mannen een buiteling van hier tot ginder achter in het verre land waar ze vandaan komen. Met een stevige katapult naar hun land van herkomst. Ondersteboven gereden omdat ze onzichtbaar waren.
t Was gisteravond weer eens zover. Op de Kazernelaan, vlakbij het asielcentrum, scheelde het geen haar of 'k had er weer een paar zwarten ondersteboven gereden. Pats, boem!... Per ongeluk. Echt waar, 't was niet opzettelijk. Ze moesten maar niet zo zwart zijn.
Ze sprongen opzij want ze voelden zich nog niet klaar voor de 'Asielzoekershemel'. De AZH is een nieuw asielcentrum hoog in den hemel, heel ver weg boven in 't heelal, een halal-hemel speciaal voor omver gereden moslims waar ze bij hun positieven kunnen komen, om zich te bezinnen over al het onrecht dat ze aandeden aan de plaatselijke bevolking waar ze infiltreerden om de gevestigde orde overhoop te halen.
Het mag ons niet verbazen, we mogen niet versteld staan, en verwonderd mogen we evenmin zijn. Kleine moslimpjes imiteren hun ouders. Op die jonge leeftijd beseffen ze zelf niet waarmee ze bezig zijn. Het is een zich afzetten tegen hun Vlaamse klasgenootjes die blank zijn, zich westers gedragen, een andere taal spreken en niet bidden tot Allah. Waarom zitten beide soorten eigenlijk bijeen in één kleuterklasje? Integratie van moslimpjes lukt toch nooit, omdát ze moslim zijn.
De grote schuldigen van de heisa rond de 'radicaliserende kleuters' zijn de moslimouders. De moslimpapa en de moslimmama die thuis hun aversie jegens de westerse samenleving lustig uiten in het bijzijn van hun islamitische kroost, en ondertussen Vlaams kindergeld binnenrijven voor hun lange sliert nakomelingetjes, en vrolijk hun vreemde thuistaal blijven tetteren. Ze dénken er niet aan om te integreren. Dat was ook nooit hun bedoeling. En omdat ze moslim zijn, zijn ze niet bij machte om zich te assimileren in een westerse omgeving.
En dan vraag ik me af waarom islamexperts zich op scholen focussen, i.p.v. op ouders. D'r is veel meer deradicaliseringswerk in de islamitische huishoudens dan in de scholen... Islamexperts, gecoördineerd door Khalid Benhaddou, zijn allen moslims, en ze schuimen de scholen af, gewapend met de koran onder hunnen arm, als ijverige zendelingen, om moslimleerlingen af te remmen op het pad des radicaliserings.
Islamexperts zitten nog altijd in een ontkenningsfase, ze weigeren te geloven dat radicaliseren bij het moslim-zijn hoort. En omdat ze allen moslim zijn, die islamexperts, zijn ze niet aangewezen om te deradicaliseren. Als moslim en aanhanger van islam en koran, schuilt er in elk van hen toch iets radicaals? Of minstens een vleugje extremisme?...
Op 2 juli schreef ik op m'n blog "waarom alle imams in ons land grondig doorgelicht moeten worden", dat was n.a.v. de arrestatie van een 'Antwerpse' imam, een Marokkaanse haatprediker die jonge moslims radicaliseerde. Hij zette een collega-jihadist aan om een bloedbad aan te richten in Mallorca waar hij een celgroep had opgericht om IS te promoten op sociale media. De imam was ook een voorman van Sharia4belgium. Een salafist ook nog, dus vertegenwoordigde hij alle mogelijke ondeugden die in een moslim terug te vinden zijn.
Ik denk niet dat deze imam een alleenstaand geval is. Haatprediken is inherent aan het wezen van élke imam, of die nu hier opgeleid is of in 't buitenland. Eigen imams, exotische imams... Zij zijn allen verdoken gangsters en doorgewinterde manipulators, maar de ene kan het al beter versteken dan de andere. Imams komen ook geregeld in het nieuws met louche praktijken, en dat is nog maar het topje van de berg dat bekend geraakt is.
Is het dan niet bedenkelijk dat Vlaamse universiteiten en politici nu al meer dan twee jaar aan het overleggen zijn met de moslimgemeenschap om Vlaamse imamopleidingen te organiseren aan onze Vlaamse universiteiten? Om eigen imams te kweken die Nederlands spreken en voeling hebben met de westerse cultuur. Om radicalisering tegen te gaan, en zo... 't Zal allemaal niet helpen. Eigen imams zullen door langdurige contacten met moslims overhellen naar de islamitische streken van hun buitenlandse collega's. Zij zullen dezelfde toeren uithalen als hun collega-imams die uit de zandbaklanden komen of toch van heel wijd gekomen zijn om hier de plaatselijke moslims te indoctrineren.
Een studie islamwetenschap in ons Vlaamse onderwijs?... Ach, de islam is niet te verzoenen met ons westerse onderwijslandschap, dat weten we toch. Het wringt, het botst en het is tegenstrijdig met alles wat hier geldt als democratie en waarden. De islam hoort hier niet thuis, niet in de samenleving, niet in het onderwijs, nergens. En daarom begrijp ik minister Crevits niet die nog altijd een kwaliteitsvolle Vlaamse imamopleiding nastreeft. Hopelijk geeft ze de samenwerking met de moslimexecutieve vlug op, als het al niet gebeurd is.
Televisie is een treurspel. Nieuwslezers en woordvoerders doen hun best om zich niet te verslikken als ze het terroristisch geboefte een naam willen geven. Hun tong maakt een kronkeldraai en hun stem schuift uit als ze de daders van aanslagen willen benoemen.
Is het nu echt zo moeilijk om te spreken over islamitisch geweld, moslimterreur, moslimextremisme, islamitische terreuraanslagen? Neen, het is makkelijker om over een wit busje te leuteren dat holderdebolder in een menigte rijdt, of faked bommengordels, of trucks en bestelwagens die in volle vaart en met volle geweld een mensenmassa wegmaaien.
De media zouden non-stop verhakkelde lijken en bloederige straten moeten laten zien en daarbij de daders bij naam noemen: "Wie heeft dit gedaan? De islam! Een de daders zijn moslims!" Non-stop. De kracht van de herhaling!
Het tuig en gespuis uit alle hoeken van de hele wereld hebben we vredelievend en medemenselijk hier binnengehaald, door de wagenwijde open grenzen zijn ze binnengeslopen, verwelkomd door onze leiders. En nu worden we van achteren door hen beschoten, in de rug.
Ik herinner me dat na de zelfmoordaanslagen in Parijs twee jaar geleden, dat president Hollande beloofde alle grenzen te sluiten. Maar nu Macron aan de macht is denk ik dat zijn moeder hem adviseerde om de Franse grenzen toch maar op een spleetje open te zetten.
Sentimentele tv-beelden zijn bedoeld om ons te sussen en te vertederen. Bloemetjes en kaarsjes en knuffeltjes, stilteminuutjes en moraliserende uitspraken vanpolitici. En hopla, we zijn weer klaar om onze vijandige gevoelens jegens moslims te milderen, af te zwakken, en zo zijn we weer klaar om de volgende aanslagen te incasseren.
De islam heeft zich weer eens gruwelijk gemanifesteerd, deze keer in Barcelona. Wie zei ook weer dat we ermee moeten leren leven, met terreur, met verkrachtingen en nog zo van die islamitische uitspattingen?
Ik vraag me nieuwsgierig af wat islamleraars in het nieuwe schooljaar zoal te vertellen hebben in hun lessen over islamitische terreuraanslagen die elkaar sneller en sneller opvolgen. 't Is altijd al zo geweest dat ze mochten vertellen wat ze wilden, naar eigen goeddunken. Decennialang mochten islamleraars vrijblijvend hun moslimleerlingen wijsmaken wat ze zelf wilden, ze werden niet eens gecontroleerd, ook niet door de directeur. Nietwaar directeur Mosselmans? Die islamleraar in uw school had niet eens een diploma. Die man stond daar in 't Turks maar wat te lullen over Allah en Mohammed en de koran. 't Zou me niet verbazen dat hij meewerkte aan radicalisering. Er hing toch al zo'n louche lucht rond die ongeletterde moslim die jonge moslimkinderen meesleepte in zijn radicale denken. Ik kan me dus goed voorstellen dat er islamleraars zijn die hun anti-westers gedachtegoed overdragen naar hun leerlingen.
Het islamonderwijs moet dringend in vraag gesteld worden. In het islamonderwijs liggen de kiemen van terrorisme, liggen de kwaadaardige zaden van radicalisering en terreur. In islamlessen zitten potentiële terroristen die gedurende hun schooltijd sympathie gaan koesteren voor de extreme islam in al zijn gruwelijke vormen.
De onderwijsinspectie! Er moeten meer controleurs op pad gestuurd worden om de inhoud van islamlessen onder de loupe en onder 't vergrootglas kritisch te bekijken. Om ontluikende sympathieën voor moslimextremisme op te sporen. Deze doorlichtingen moeten zich focussen op concentratiescholen, daar waar jonge moslims op elkaar aangewezen zijn bij hun meningsvormingen.
Vanavond is er een film op Vitaya 'Fatal Attraction', een schitterende thriller met in de glansrollen Michael Douglas en Glenn Close. Deze film wil ik graag aanbevelen aan alle overspeligen, schuinsmarcheerders en scheveschaatsrijders, en aan allen die niet in hun eigen potje pipi kunnen doen zonder ernaast te mikken. Na het zien van de film zullen ze zodanig geschrokken zijn dat ze hun extramurosactiviteiten graag willen afleren.
Atheneum van directeur Blauwbaard, schooljaar 2000-2001. Ja, de school waar de directeur zijn pollekes niet kon afhouden van zijn lerareskes.
'Kieskleurig' was de belachelijke naam van een programma voor migrantenleerlingen om hen wegwijs te maken in de wereld van studierichtingen en beroepen. Het was een slappe karikatuur, een flauw afkooksel van de originele studie- en beroepskeuzevoorlichting voor Vlaamse leerlingen... We weten toch dat migrantenleerlingen zichzelf voortdurend discrimineren!
In het atheneum van directeur Blauwbaard wemelde het van Turkse en Marokkaanse leerlingen, en dus kwam het halfwassen programma 'Kieskleurig' goed van pas voor het migrantenvolk dat bijlange niet het niveau haalde om hogere studies aan te vatten . En toch slaagden ze in het laatste jaar middelbaar. Wat is een diploma dan nog waard?
'Kieskleurig' was een infantiel speelgoedje, aangepast aan het twijfelachtige niveau van de laatstejaars die gedurende hun hele schoolloopbaan voortgesleept werden van het ene studiejaar naar het andere, ondanks veelvuldige afwezigheden, spijbelen en talrijke buizen. Het was de tijd dat men dacht dat tolerantie en toegeeflijkheid goed waren om migranten mee te krijgen in het leerproces, om hen te helpen zich aan te passen en te integreren. Tolerantie om de integratie te bevorderen, het sprookje van vroeger. En wat heeft het opgeleverd???
In het promotieteam van 'Kieskleurig' zaten de migrantenwerksters Kathleen en Natasja, Turkse tolk Gülnür, en verpleegster Zwarte Lola. Een stel geobsedeerde wijven met oogkleppen die dweepten met 'kieskleurig' om het lage peil van migrantenleerlingen te camoufleren.
Een dubbele nationaliteit mag niet bestaan, een nationaliteit is iets unieks.
Staatssecretaris voor Gelijke Kansen Zuhal Demir (N-VA) wil afstand doen van haar Turkse nationaliteit. De liefde voor Turkije is over: "Turkije en ik zijn uit elkaar gegroeid... Ik ben een Vlaamse vrouw geworden... Vlaanderen heeft mij geadopteerd en ik Vlaanderen. Het klikt."
Zuhal wil Vlaming zijn, en geen Turkse. De procedure om af te zien van haar Turkse nationaliteit zette ze in gang door haar wens kenbaar te maken bij het Turkse consulaat, maar ze twijfelt aan een vlotte behandeling van haar aanvraag.
Ja, mijnen glazen bol twijfelt ook. Ondertussen zit Zuhal geplaagd met haar dubbele nationaliteit. En dat betekent dat ze nog altijd met twee bestaansbewijzen op zak rondloopt.
Iemand die twee keer bestaat, leidt een dubbel bestaan en balanceert tussen twee identiteiten, twee landen, twee culturen, en dat maakt hem psychisch onevenwichtig. Zijn hele wezen is gespleten, versplinterd en verscheurd. En zijn gebarsten zielsleven maakt van hem een psychisch wrak dat vecht met ambivalente gevoelens en twee hersenhelften die wankel tegenover elkaar staan.
Voor de geestelijke gezondheid van Zuhal is het te hopen dat de Turkse autoriteiten vlug een einde maken aan haar ontdubbelde nationaliteit.
Gestoorde Merkel wordt door niemand tegengehouden in haar streven naar totale vernietiging van Europa en van de Duitse welvaart. Als een psychoticus richt ze haar eigen wereld in, een wereld waarin zij almachtig is. Zij minacht en haat haar Duitse bevolking. Zij wil hen vernietigen en laten overmeesteren door allerhande gespuis dat hier niet thuishoort. Zij verlangt van alle EU-landen om mee te doen en iedereen binnen te laten die binnen wilt. Niemand mag buitengesloten worden en alle grenzen moeten ongebreideld openblijven. En dat is dan islamisering van Europa op Merkeliaanse wijze.
Onlangs verzuchtte ze dat er nog een pak vluchtelingen bij kunnen in het ontwrichte Duitsland, en ook in heel Europa. Alle landen zouden hun grenspoorten nog wijder moeten openzetten. Wegens volkerenmoord hoop ik dat ze ooit voor een tribunaal voor oorlogsmisdadigers zal verschijnen... Merkel wil dus nóg meer moslimmigranten die niet willen werken. Het zit in hun genen en in hun vezels, niet willen werken en alles krijgen van de gemeenschap. Het zit diep in hun binnenste en in huningewanden, verstrengeld met hun overtuiging dat alle niet-moslims onderdanig en behulpzaam voor hen moeten zijn. Werken voor hun dagelijks brood willen die mannen niet, dat is beneden hun stand. En daarom komen ze allemaal naar hier omdat hier de westerse slaven zitten die voor hen willen werken.
Ook Duitse militairen klappen uit de school: ‘Ons is letterlijk verboden om het volk te beschermen en in te grijpen bij geweld – Hooguit 10% echte vluchtelingen, rest is vrijwel uitsluitend islamitisch en geeft grote problemen’ – ‘Merkel wil na verkiezingen Afrikaanse migranten met vliegtuigen laten ophalen’
Het zou ook 'Der Untergang - Teil 2' kunnen worden genoemd.
De meeste moslimmigranten willen helemaal niet werken, zo fluisteren werknemers van een Duits arbeidsbureau, bang als ze zijn om de waarheid te vertellen, want daar staan harde sancties op. Jonge Turken komen brutaal in dikke BMW’s en eisen onder dreigementen met geweld tegen de medewerkers en hun gezinnen steeds meer geld, wat hen vervolgens gegeven moet worden. Van de migranten die wèl willen werken, is ‘op zijn best 1 op de 1000 daarvoor geschikt’. En zelfs die stopt er weer mee zodra hij merkt dat hij ‘maar liefst 8 uur per dag’ moet werken. Arbeidsprojecten voor migranten mislukken daarom allemaal. ‘Vraag maar bij firma (xxxx), hoeveel van die vakkrachten die wij hebben bemiddeld daar nog werken. Ik kan het je wel vertellen: nul, van de 30 die we er hebben geplaatst.’
Duitsland is overgeleverd aan een stel gekken, met Merkel op kop.
Op de foto zien we een man met een dikke nek, een stel verschrompelde hersenen en een snoet die krult van arrogantie. Zijn kleine krieloogjes zijn die van een verrader die heult met vreemd volk. Hij is minister van Onderwijs in de Duitse deelstaat Saarland. Zijn naam is Ulrich Commerçon (SPD). Hij haat het Duitse volk en wil hen doen versmelten met Arabieren, moslims, Turken, met het hele zootje dat oneigen is aan het Duitse volk. Zo wil hij de kloof dichten tussen het Duitse volk en het Invasievolk, en daarbij gebruikt hij de tactiek van de omgekeerde integratie.
In plaats van de 7.500 vluchtelingenkinderen kennis te laten maken met de Duitse taal, de Duitse cultuur en Duitse waarden, geeft hij hun vreemde thuistalen meer ruimte in het onderwijs. Integratie in de verkeerde richting!
Commerçon roemt het islamonderwijs en is tevreden dat Allah er centraal staat. Maar we mogen niet vergeten dat wij hier in Vlaanderen ook ooit zo'n islamofiele gek hadden als onderwijsminister. Pascal Smet (sp.a) liet de scholen kiezen om Turks en Arabisch als vierde taal in de derde graad van het secundair onderwijs te onderwijzen. Het Vlaams Belang was tegen, N-VA zwichtte.
Hoe het nu afgelopen is met Turks en Arabisch in de derde graad secundair onderwijs, is mij onbekend. Misschien weet iemand iets meer?
Als het aan de SPD-minister van Onderwijs in de Duitse deelstaat Saarland, Ulrich Commerçon (foto), ligt, dient al vanaf het schooljaar 2018/2019 Arabisch als regulier vak op de scholen in het Saarland ingevoerd te worden. Op de scholen in het Saarland worden op dit moment ongeveer 7.500 zogenaamde “vluchtelingenkinderen” onderwezen. Blijkbaar is het echter eerder te verwaarlozen dat deze cultuur-, waarde- en taal-vreemde kinderen Duits leren. In plaats daarvan zouden, zoals Commerçon zegt, de talen van de landen van herkomst meer ruimte in het Duitse onderwijs moeten krijgen. Want Arabisch zou (dankzij de geboorte-jihad) een goede kans maken om ooit een wereldtaal te worden.