Heel belangrijk is het verspreiden van een degelijke CV met daarin vermelding van de FTO maar ook van hun INSTRUCTEUR en de personen welk hun PRAKTISCHE EXAMENS in VLUCHT afnamen
Heel belangrijk is zich in een LUCHTVAARTOMGEVING aanwezig te zijn via een VLIEGCLUB of een GROUNDJOB bij een AIRLINE OPERATION of AERIAL WORK FIRMA
Heel belangrijk is het ook om VERGUNNINGEN en BEVOEGDHEDEN geldig te houden
Dit zijn enkele ADVIEZEN
Ik stel vast dat heden een aantal jongere hun studies hebben beiendigd maar weinig of geen intrest in DE LUCHTVAARTWERELD hebben
Ikzelf en ook enkele van mijn ex-leerlingen welk nu in de functie van MANAGEMENT en CHEF PILOOT aktief zijn stelen heel veel belang in AIRMANSCHIP en BEVELVOERINGS symtomen bij de mogelijke te evalueren kandidaat
SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM
Ik ben regelmatig op afspraak geheel GRATIS en VRIJBLIJVEND beschikbaar op ZATERDAG en ZONDAG voormiddag te EBAW na afspraak voor een gesprek
Stel heden vast dat er veel bezoekers heden gebruik maken van de INFORMATIE over LUCHTVAART welk ik geplaatst heb op mijn vroeger BLOG; HTTP://BLOG.SENIORENNET.BE/SYLVAIN70
Sedert einde october 2012 waren er 400 hits waargenomen
voorbijkomende vragen zal ik steeds trachten via e-mail te beandwoorden..........MAAR dat kan even tijd in beslag nemen
Heden vernemen wij dat een bepaalde LUCHTVAARTCOMPAGNIE een 150 piloten
gaat afdanken!!!!!
MAAR eigenaardig allemaal van BELGISCHE en FRANSE nationaliteit ttz degene welk onderworpen zijn aan de Belgische of Franse SOCIALE WETGEVING, omdat deze piloten aan de werkgever veel meer kosten dan een aantal andere nationaliteiten
Het gaat zo ver dat in bepaalde TRAINING ORGANISATIES druk bezig is om piloten van andere nationalitieten een bijkomende opleiding te geven om deze piloten zo spoedig mogelijk te vervangen
The efect of the ELECTIONS in the USA are resulting in a number of E-mails from a number of USA friends of GENERAL AVIATION world and also a number of other NATIONALITY's...........
.WHO are having acording their knowledge at GLOBAL level a NEGATIVE APROCHE toward the
Wat kan men tegenwoordig nog GELOVEN wat er in de MEDIA wordt vermeld??
POLITIEKE MANDATARISEN maken verklaringen welk geheel NIET gestaafd worden door de nodige gegevens
WETENSCHAPPERS komen uit met rapporten die nadien geheel onjuist blijken te zijn maar NIET worden weerlegt
STATISTIEKEN worden MISBRUIKT met CONCLUSIES die geheel niet blijken te kloppen als men de gegevens verder uitdiept
SLOGANS worden gebruikt zonder dat daar de nodige feiten voor bestaan
INTERNATIONALE, EUROPESE ,NATIONALE , REGIONALE en LOKALE ORGANISATIES maken ronkende verklaringen in functie van hun eigen belangen en NIET ten behoeve van het ALGEMEEN BELANG
De gebruikte BEPALINGEN gebruikt bij de verschillende verklaringen zijn soms geheel verschillend in de ORGANISATIES of NATIONALE ADMINISTRATIES
Hoe kunnen we de WAARHEID
kennen ???
SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM
EEN reactie welk ik hier bijna onmiddelijk terecht bekwam via E-MAIL van een sterk geintreseerde mandataris betrefd hetprobleem en de beinvloeding ten behoeve van de FINANCIELE VOORDELEN van bepaalde individuele personen ? groepen of organisaties
Heden zien we ook de FINANCIELE belangen tussen de 27 EU-Lidstaten invloed hebben op de NIEUWSVERSPREIDING via de MEDIA
Welk mij een zeer grondige ervaring aanleerde op het OPERATIONEEL, FORMATIE en deelname aan VLIEGMEETINGS aanleerde in 1965 toen ik mijn opleiding kreeg als volwaardig INSTRUCTEUR-PILOOT op L18C van het LICHTE VLIEGWEZEN te EBBT
Mijn ervaring met VLUCHTNABOOTSERS in het verleden bestaat uuide volgende waarop ik LES kreeg en later ook aktief was als PILOOT-INSTRUCTEUR
Te EPE/GOETSENHOVEN;...LINK TRAINER enkel bruikbaar voor wat wij noemde de opleiding van PSV dus enkel met VLIEGINSTRUMENTEN
Te EBBT:LT/AVN...LINK TRAINER/ADVANCED
ook voor PSV maar bijkomende ADF , VOR en R/T
Te EBAW FRASCA bij SOTRAMAT
dus ook PSV met RADIONAVIGATIE en Instrument naderingen waarbij ook ILS
Te EBGB met ATC simulator TEA
Later ook vluchten op de meer complexe FLIGHT SIMULATOR
-CARAVEL
-BOEING 737
-A 109
Ook een aantal vluchten met
-AIRBUS A320
-AIRBUS A340-600
-AIRBUS A380 EXPERIMENTAL bij AIRBUS TOULOUSE
-F16 demonstratie BAF
-GLIDER SIMULATOR
ORIGINEEL was het enkel PSV
( PILOTAGE SANS VISIBLITY)
Later kam er dus RADIONAVIGATIE
INSTRUMENT NADERINGEN
AUTOMATISCHE PILOOT
FLIGHT DIRECTOR
Heden zijn dit zeer complexe toestellen.......Maar volgens mijn persoonlijke ervaring kan dat niet de VLIEREVARING in VLUCHT vervangen maar enkel gebruik worden als SUPLEMENT
Volgens mijn ervaring is het ten zeerste noodzakelijk om in de OPLEIDING van PILOOT ook nog een onderdeel ACROBATIE tijdens de opleiding te voorzien ........en zelfs ocasioneel de PIC nog een bijkomende training van ACROBATIE op een licht VLIEGTUIG te voorzien