Inhoud blog
  • LUCHTVAART 2013
  • PLANNING SDW 10/11/2013
  • PLANNING SDW
  • DE SFINX
  • CORRECTION
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART-SDW

    25-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DECISION MAKING
    A major problem in the EU with the 27 member states( 28) is the need to obtain correct information and figures based on agreed definitions

    This is however a major problem

    The DECISIONS are made on NON  CORRECT FIGURES and on  a THEORETICAL levels who are not valuable for each COUNTRY  in the EU MEMBERSTATES

    In AVIATION whe have now a CONFUSING SITUATION
    with aplication of NATIONAL MEMBERSTATES, JAA and EASA REGULATIONS, in vieuw to SIMPLIFY the ADMINISTRATIF APLICATION

    The PERSONEL involved in AVIATION JOBS are very CONFUSED and whoried about their JOB in the future of the AVIATION INDUSTRY in the EU

    25-11-2012 om 11:58 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOOKING FOR SUPORT
    I ame trying to obtain INFORMATION on the
     SEL( SINGEL ENGINE LAND)  HELICOPTERS 
    who are aproved for INSTRUMENT FLYING
     in the EU MEMBERSTATES

     ASAP
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    22-11-2012 om 15:58 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LAWS & REGULATIONS in the EU
    SORRY
    Presently the aplication of 
    AVIATION REGULATIONS
     in the various EU MEMBERS 
    is very CONFUSING

    Some are APLYING :
    -ICAO SARPS
    -NATIONAL REGULATIONS
    -EASA
    -JAA
    -FAA

    SORRY i can not formulate the CORRECT to aply and valid situation

    21-11-2012 om 07:10 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OVERLIJDEN
    Heden verneem ik dat op  16 NOVEMBER 2012
    MRS GILL Van den BROECK 
    te SINTAGATHA-BERCHEM overleden is

    Zij was een goede bekende in het 
    INTERNATIONALE ZWEEFVLIEGEN

    Onlangs had ik nog een intresant gesprek met haar over het nut van het ZWEEFVLIEGEN in de initiele LUCHTVAARTOPLEIDINGEN van jongeren voor de
     90 BEROEPEN in de LUCHTVAART 
    waarvoor wij gemotiveerde jongeren nodig hebben

    20-11-2012 om 16:14 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVIES voor JONGE PILOTEN
    Herhaalde malen wordt ok benadert door
    JONGE PILOTEN welk hun CPL/IFR MEL 
    en FROZEN ATPL hebben behaalt in een FTO
    En VRUCHTELOOS  op zoek zijn naar een JOB 
    als 2e PILOOT

    Heel belangrijk is het verspreiden van een degelijke CV met daarin vermelding van de FTO maar ook van hun INSTRUCTEUR en de personen welk hun PRAKTISCHE EXAMENS in VLUCHT afnamen

    Heel belangrijk is zich in een LUCHTVAARTOMGEVING aanwezig te zijn via een VLIEGCLUB of een GROUNDJOB bij een AIRLINE OPERATION  of AERIAL WORK FIRMA

    Heel belangrijk is het ook om VERGUNNINGEN en BEVOEGDHEDEN geldig te houden

    Dit zijn enkele ADVIEZEN

    Ik stel vast dat heden een aantal jongere hun studies hebben beiendigd maar weinig of geen intrest in DE LUCHTVAARTWERELD hebben
    Ikzelf en ook enkele van mijn ex-leerlingen welk nu in de functie van MANAGEMENT en CHEF PILOOT aktief zijn stelen heel veel belang in AIRMANSCHIP en BEVELVOERINGS symtomen bij de mogelijke te evalueren kandidaat

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    Ik ben regelmatig op afspraak geheel GRATIS en VRIJBLIJVEND beschikbaar op ZATERDAG en ZONDAG voormiddag te  EBAW na afspraak voor een gesprek

    18-11-2012 om 18:59 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FAA MEDICAL
    PRESENTLY do I receive a number of E-mails concerning the FAA-AME( MEDICAL) in EUROPE

    For this consult:   WWW.FAA.GOV/PILOTS/AMELOCATOR

    Concerning the future coordintion about the use of 
    "N" registerd AIRCRAFT  in the EU by EU-RESIDENTS contact YOUR NATIONAL AOPA   
     WWW.IAOPA.EU
     or 
    WWW.IAOPA.EU

    15-11-2012 om 11:58 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE
    Herhaalde malen vraagt men mij naar 
    NEDERLANDSTALIGE INFORMATIE 
    over DE LUCHTVAART

    Hiervoor kan ik u verwijzen naar;
    WWW.HANGARFLYING.BE
    WWW.ASA.BE.COM

    14-11-2012 om 16:18 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW 2013
    Heden even mijn FORCAST voor 2013 aan het opmaken;

     ZONDAG 03/02/2013
     ZWEEFVLIEG SYMPOSIUM
     WWW.LVZC.BE

     ZATERDAG & ZONDAG 
     .12 & 13. MEI 2013
     ANTWERP AIRPORT
     STAMPE FLY.IN
     WWW.STAMPE.BE

     ZATERDAG 17/08/2013
     OLD TIMER FLY-IN
     SCHAFFEN/DIEST
     WWW.DAC.BE

     Regelmatig de ZATERDAG en ZONDAG voormiddag van 0900 tot 1200 op ANTWERPSE LUCHTHAVEN
    CAFETARIA BELAIR aanwezig voor ADVIES na afspraak  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM
     

    13-11-2012 om 07:02 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWE FTO
    Heden bekwam ik de schriftelijke bevestiging dat te EBAW

     gevestigde EUROPILOT CENTER aanvaard is als FTO/17

       WWW.EUROPILOTCENTER.BE

    11-11-2012 om 11:27 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VASTSTELLING
    Stel heden vast dat er veel bezoekers heden gebruik maken van de INFORMATIE over LUCHTVAART welk ik geplaatst heb op mijn vroeger BLOG; HTTP://BLOG.SENIORENNET.BE/SYLVAIN70

    Sedert einde october 2012 waren er 400 hits waargenomen

    voorbijkomende vragen zal ik steeds trachten via e-mail te beandwoorden..........MAAR dat kan even tijd in beslag nemen 

      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    11-11-2012 om 08:18 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUAA
    Presently in the EU INSTITUTIONS are there vieuws thad the EU schould develop a EUROPEAN-FAA
    a
    EUROPEAN UNION 
    AVIATION AUTHORITY   ( EUAA)

    Some clarification from my involvement
    During my presence at the NATO  from 1956 till 1961 dit I become a
    subscriber of the 
    WORLD CITIZEN CHARTER
     In 1980 beeing retired from the military as PILOT LT/AVN  dit i become the LIAISON OFFICER for IAOPA at the EC in BRUSSELS for
     GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS

    At thad time whe where only two PILOTS present in the EC-ARENA and whe where convinced thad there was a need for a ECAA for the 12 EC memberstates

    Via lobbying dit whe obtain the initiation of the JAA and later the EASA
    Now their is the intention to develop a EUAA similar the the FAA in the USA

    However a number of the larger CAA in the EU are dreaming thad they would become this SINGEL AUTHORITY in the EU of 28
    ( soon 29 members)

    In vieuw of this the UK, FRANCE and GERMANY are trying to become the leading EU-AUTHORITY instead of the EASA
    also in the SINGEL AUROPEAN SKY ( AIRSPACE) are the trying to be the SINGEL  EU-ATC ORGANISATION

    According my personnel feeling the UK-CAA is taking the leading in this EUAA and the GERMAN DFS in the EU-SINGEL SKY project

    More COMMENTS to FOLOW UP this ???


    11-11-2012 om 06:33 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OBAMA overwinning???
    Even toelichten waarom de overwinning van OBAMA in de USA  vermoedelijk nadelig zal zijn voor de LUCHTVAART

    Hzt BUDGET-USA voor 2013 voorzag in de voorstellen van OBAMA het invoeren van een aantal zeer kostelijke vergoedingen waarvan ;
    -Het invoeren van ENROUTE CHARGES  en APROCHE CHARGES op  IFR vluchten
    -Het invoeren van een bepaalde premie op ALLE GENERAL AVIATION vluchten voor ZAKENVLUCHTEN en LUCHTTAXI
    -Deze voorziene vergoedingen gaan ook hun invloed doen voelen op de GENERAL AVIATION operations en LUCHTVAART INDUSTRIE van de EU zal doen voelen

    10-11-2012 om 16:12 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AFDANKING van PILOTEN
    Heden vernemen wij dat een bepaalde LUCHTVAARTCOMPAGNIE een 150  piloten
    gaat afdanken!!!!!

    MAAR eigenaardig allemaal van BELGISCHE en FRANSE  nationaliteit  ttz degene welk onderworpen zijn aan de Belgische of Franse SOCIALE WETGEVING, omdat deze piloten aan de werkgever veel meer kosten dan een aantal andere nationaliteiten

    Het gaat zo ver dat in bepaalde  TRAINING ORGANISATIES druk bezig is om piloten van andere nationalitieten  een bijkomende opleiding te geven om deze piloten  zo spoedig mogelijk te vervangen

    10-11-2012 om 15:40 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.USA ELECTIONS
    The efect of the ELECTIONS in the USA are resulting in a number of E-mails from a number of USA friends of GENERAL AVIATION  world and also a number of other NATIONALITY's...........
    .WHO are having  acording their knowledge at GLOBAL level a  NEGATIVE APROCHE toward the
     INTERNATIONAL GENERAL AVIATION 
    and AERIAL WORK in the USA but also for 
    the EU memberstates

    07-11-2012 om 07:19 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VASTSTELLINGEN
    Wat kan men tegenwoordig nog GELOVEN wat er in de MEDIA  wordt vermeld??

     POLITIEKE MANDATARISEN maken verklaringen welk geheel NIET gestaafd worden door de nodige gegevens

    WETENSCHAPPERS komen uit met rapporten die nadien geheel onjuist blijken te zijn maar NIET worden weerlegt

    STATISTIEKEN worden MISBRUIKT met CONCLUSIES die geheel niet blijken te kloppen als men de gegevens verder uitdiept

    SLOGANS worden gebruikt zonder dat daar de nodige feiten voor bestaan

    INTERNATIONALE, EUROPESE ,NATIONALE , REGIONALE en LOKALE ORGANISATIES maken ronkende verklaringen in functie van hun eigen belangen en NIET ten behoeve van het ALGEMEEN BELANG

    De gebruikte BEPALINGEN gebruikt bij de verschillende verklaringen zijn soms geheel verschillend in de ORGANISATIES of NATIONALE ADMINISTRATIES

    Hoe kunnen we de  WAARHEID
     kennen ???

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    EEN reactie welk ik hier bijna onmiddelijk terecht bekwam via E-MAIL van een sterk geintreseerde mandataris betrefd hetprobleem en de beinvloeding ten behoeve van de FINANCIELE VOORDELEN van bepaalde individuele personen ? groepen of organisaties

    Heden zien we ook de FINANCIELE belangen tussen de 27 EU-Lidstaten invloed hebben op de NIEUWSVERSPREIDING via de MEDIA

    02-11-2012 om 16:48 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIJN DEELNEMING
    Verneem hier via E-mail het OVERLIJDEN van

     DE STROP

     WILLY VANDERSTRICHT op 72 jarige leeftijd

     DE STROP was een zeer ervaren PILOOT in het
     LT/AVN te EBBT
     Welk mij een zeer grondige ervaring aanleerde op het OPERATIONEEL, FORMATIE en deelname aan VLIEGMEETINGS aanleerde in 1965 toen ik mijn opleiding kreeg als volwaardig INSTRUCTEUR-PILOOT op L18C van het LICHTE VLIEGWEZEN te EBBT

    DANK U STROP

    02-11-2012 om 05:23 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW NOVEMBER 2012
    DONDERDAG  01/11/2012
    0900 a (0800 UTC)  ANTWERP AIRPORT
    BELAIR CAFETARIA

    VRIJDAG 02/11/2012
    HOSPITAAL

    ZATERDAG 03/11/2012
    0900 a  ANTWERP AIRPORT
    BELAIR CAFETARIA

    ZONDAN 04/11/2012
    0900 a -10;00 a EUROPILOT  CENTER
    10;00 a BELAIR CAFETARIA

    Confirm YOU ETA asap   
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    Heel wat  gevraagde toelichtingen zijn reeds toegelicht op:
    HTTP://BLOG.SENIORENNET.BE/SYLVAIN70

    NORMALY wil I be avaible for ADVISE during the WE at ANTWERP AIRPORT from 0900 a (0800 UTC) till 1200 a on 
    10,11,17,18,24,25 en 31 NOVEMBER after confirmation of the ETA of YOUR VISIT

    30-10-2012 om 00:00 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVISE !!!
    For the NON CAT AIRSPACE USERS who are looking for ADVISE do I sugest to contact;

    WWW.IAOPA.ORG
    WWW.EBAA.ORG
    WWW.EUROPE-AIR-SPORT.ORG
     WWW.IAOPA.EU
     WWW.PPLIR.ORG

    For memberschip do I advise;
    WWW.AOPA.NL ( DUTCH)
    WWW.AOPA.FR (FRENCH)
    WWW.AOPA.DE (GERMAN)

    WWW.AOPA.BE  is presently non operational avaible


    28-10-2012 om 17:52 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEBRUIK VLUCHTNABOOTSERS
    Mijn ervaring met VLUCHTNABOOTSERS in het verleden bestaat uuide volgende waarop ik LES kreeg en later ook aktief was als PILOOT-INSTRUCTEUR

    Te EPE/GOETSENHOVEN;...LINK TRAINER enkel bruikbaar voor wat wij noemde de opleiding van PSV dus enkel met VLIEGINSTRUMENTEN

    Te EBBT:LT/AVN...LINK TRAINER/ADVANCED
    ook voor PSV maar bijkomende ADF , VOR en R/T

    Te EBAW FRASCA bij SOTRAMAT
    dus ook PSV met RADIONAVIGATIE en Instrument naderingen waarbij ook ILS

    Te EBGB met ATC simulator TEA

    Later ook vluchten op de meer complexe FLIGHT SIMULATOR
    -CARAVEL
    -BOEING 737
    -A 109

    Ook een aantal vluchten met
    -AIRBUS A320
    -AIRBUS A340-600
    -AIRBUS A380 EXPERIMENTAL bij AIRBUS TOULOUSE
    -F16 demonstratie BAF 
    -GLIDER SIMULATOR

    ORIGINEEL was het enkel PSV
     ( PILOTAGE SANS VISIBLITY)

    Later kam er dus RADIONAVIGATIE
    INSTRUMENT NADERINGEN
    AUTOMATISCHE PILOOT
    FLIGHT DIRECTOR

    Heden zijn dit zeer complexe toestellen.......Maar volgens mijn persoonlijke ervaring kan dat niet de VLIEREVARING in VLUCHT vervangen maar enkel gebruik worden als SUPLEMENT

    Volgens mijn ervaring is het ten zeerste noodzakelijk om in de OPLEIDING van PILOOT ook nog een onderdeel ACROBATIE tijdens de opleiding te voorzien ........en zelfs ocasioneel de PIC nog een bijkomende training van ACROBATIE op een licht VLIEGTUIG te voorzien

    27-10-2012 om 19:11 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATION RELATED FOLOW UP SDW
    Dear AVIATORS,

      I stil have a large number of E-mails on AVIATION 

     related subjects witch I have not beeing abel to reply

      As already mentioned in the past can I not more folow up

      This subjects since I ame no more regular present in the

     EU-INSTITUTIONS, NATO and EUROCONTROL 

    in BRUSSELS 

     Also a number of my vital contacts have left the important

     positions and taken up their wel deserved retirement

     I sugest strongly YOU request information via the very actif

     NON CAT AIRSPACE USERS  organisations........ASAP

    26-10-2012 om 15:31 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!