In aanloop naar een grote wielerwedstrijd prijkte op de voorpagina van "Het Nieuwsblad" van 21.02.2015 in de rechter bovenhoek een bonnetje voor een flesje Kwaremontbier. Ah hoe lief, is 't nie ?
En op dat bonnetje staat letterlijk : "Als abonnee kan je ook bij de dagbladhandel terecht". Zodoende ging ik als abonnee van "Het Nieuwsblad", voorzien van dit bonnetje naar de dagbladhandelaar en verzocht hem om dit bonnetje om te ruilen voor een flesje Kwaremontbier.
Helaas, driewerf helaas, want wat antwoordde de man : "Ik heb een aantal flesjes aangeleverd gekregen gelijk aan het aantal te verkopen dagbladen en dan kan ik je geen biertje geven".
Euh, wasda nu ????? Wat denk je daarvan ?
Ik meldde dit voorval aan de krant doch van die kant blijft het tot op het ogenblik dat deze tekst wordt ingetikt oorverdovend stil.
Zelfs geen ontvangstmelding van mijne mail en dit vind ik zelfs een falen van de elementaire beleefdheidsregel van klantvriendelijkheid. Dit is toch ongehoord. Not done zoiets.
|