Op 18 mei opende modelabel JOSH V de deuren van haar allereerste brandstore op de Nieuweweg te Laren. Een plek waar de gehele collectie beschikbaar is en de consument op een unieke manier wordt ondergedompeld in de wereld van JOSH V.
In samenwerking met Appie Vos is er een store design ontwikkelt waarbij female empowerment centraal staat. Er hangt een sfeer van luxe en toegankelijkheid, waarbij zachte aardetinten in verschillende bruin- en crème schakeringen de basis vormen en er gespeeld wordt met contrasterende materialen zoals marmer, hout en messing. Het interieur met afgeronde hoeken, speciaal ontwikkelde kledingrekken met organische vormen weerspiegelen vrouwelijkheid. De store is een oase van rust met prachtige raampartijen en lichtinval.
Om JOSH V’s missie ‘Making women look & feel spectaculair’ kracht bij zetten is er bij de paskamers de ‘Press for Power-button’ te vinden. Zodra je de knop indrukt zijn er verschillende empowering complimenten te horen, terwijl je voor de spiegel staat. Deze originele activatie is tegelijkertijd een knipoog naar het gevolg van het dragen van de kleding; complimenten gegarandeerd. Daarnaast bevindt zich achter in de store een atelier waar gekochte items gepersonaliseerd kunnen worden door middel van het borduren van initialen. Als klant kan je rekenen op hoogwaardige service en persoonlijke advies waar JOSH V veel waarde aan hecht.
“We wilden een plek creëren waar onze klanten graag komen, zich welkom en speciaal voelen en in alle rust kunnen winkelen. Er echt een ervaring van maken.”, aldus eigenaresse Josh Veldhuizen.
En dit is pas het begin! De opening van de eerste brandstore is een nieuwe stap in JOSH V’s omnichannel strategie. Eigenaresse Josh Veldhuizen laat weten dat ze ernaar uitkijkt om de tweede brandstore te openen in Nederland en om op termijn op diverse strategische plekken het brandstore concept uit te rollen.
Alle beeldrechten: Maryn Haertel
Het Nederlandse modelabel JOSH V, opgericht in 2011, is online verkrijgbaar via JOSHV.com en ruim 450 partnerstores in binnen- en buitenland. En vanaf nu ook in de nieuwe brandstore te Laren. Het merk staat bekend om de stijlvolle en tijdloze collecties. De missie van JOSH V is om vrouwen er spectaculair uit te laten zien en zich ook zo te laten voelen, waarbij diversiteit, body positivity en duurzaamheid centraal staan. In tegensteling tot de hoge kwaliteit en uitstraling, biedt JOSH V haar collecties - bestaande uit kleding, schoenen, tassen, sieraden, accessoires en Home artikelen, binnen een toegankelijk prijssegment aan. www.joshv.com
![](http://blogimages.seniorennet.be/wozani/2600564-fa2eb8d157e2e52db9f910be25f65058.jpg)
![](http://blogimages.seniorennet.be/wozani/2600564-911e794eb9a470d8874244102fc4c354.jpg)
|