Inhoud blog
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    13-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hotel Amigo
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    HOTEL AMIGO VOOR GEZINNEN EN KINDEREN

     

     

    In de Rocco Forte-hotels, waar het prestigieuze Hotel Amigo deel van uitmaakt, staan familiewaarden centraal. De hotels maken er een erezaak van om de allerkleinsten een aangenaam en onvergetelijk verblijf te bezorgen, met een waaier aan activiteiten en diensten voor alle leeftijden. Speciaal voor kinderen en hun volwassen begeleiders is het familieprogramma 'Families R Forte' ontwikkeld.

    Ieder Rocco Forte-hotel heeft een eigen dierenfiguurtje waar kinderen gek op zijn als mascotte. In Hotel Amigo is dat René, de ondeugende babyeekhoorn. Hij heet de kinderen welkom bij hun aankomst in het hotel. De Belgische hoofdstad staat bekend als bakermat van de strip. René is dan ook geïnspireerd op een beroemde Belgische stripfiguur, en zijn naam verwijst naar de Belgische surrealistische schilder René Magritte.

     Met de programma's RBabies, RKids en RTeens zorgt Hotel Amigo ervoor dat een verblijf voor kinderen puur genieten is.

     RBABIES – 0 tot 3 jaar

    Het programma RBabies is speciaal ontwikkeld voor baby's en kinderen tot drie jaar, en biedt alles om de kleinsten een prettig verblijf te bezorgen.

    DIENSTEN: Kinderopvang 24/24 (op aanvraag): € 10-15 per uur, afhankelijk van het tijdstip (dag/nacht). Kosten verplaatsing/taxi voor rekening van de klant.

    MAALTIJDENENSNACKS: Alle babyvoeding is gratis beschikbaar. Op aanvraag: babybordje, kinderstoel, slabbetje, flessenwarmer, sterilisator. 'Teddy Turndown Service': melk of vruchtensap en kleine gebakjes of fruit worden 's avonds bezorgd op de kamer.

    IN DE KAMER: Kinderbedje, beddengoed, speelgoedbeertje. Op aanvraag: nachtlampje, speeltapijt.

    IN DE BADKAMER: Babyverzorgingsproducten, badjas met kap, rubberen badeendjes. Op aanvraag: antislipmatje voor in het bad, babybadje, commode met luierkussen, verzachtende luiercrème, thermometer.

     

    RKIDS – 4-12 jaar

     RKids, het programma voor kinderen tussen vier en twaalf jaar, is zo leuk dat ze er de tablet en smartphone bij vergeten. 's Ochtends is er in het restaurant BoCConi speciaal voor kinderen een kleurig ontbijtbuffet met als thema de beroemde stripfiguur Kuifje.

    DIENSTEN: Kinderopvang 24/24 (op aanvraag): € 10-15 per uur, afhankelijk van het tijdstip (dag/nacht). Kosten verplaatsing/taxi voor rekening van de klant.

    ACTIVITEITEN IN DE STAD: Tips voor activiteiten in de stad samengesteld door het conciërge team. Op aanvraag kunnen activiteiten worden geboekt. Het conciërge team werkt ook activiteitenprogramma's op maat uit.

    MAALTIJDENENSNACKS: 50% korting op alle maaltijden. Kindermenu's verkrijgbaar in het restaurant en als roomservice. Aparte ontbijthoek voor kinderen rond het thema 'Kuifje'. 'Teddy Turndown Service': melk of vruchtensap en kleine gebakjes of fruit worden 's avonds bezorgd op de kamer. Gratis snack bij aankomst.

     IN DE KAMER: Beddengoed, linnenzak voor de kinderen, kleerhangers, speelgoedbeertje, welkomstboodschap. Op aanvraag: boeken, tijdschriften, films, games en spelconsoles, wifi, extra bed, kamers naast elkaar met tussendeur, speeltapijt.

     IN DE BADKAMER: Verzorgingsproducten voor kinderen, pantoffels en badjas, rubberen badeendjes.

     

    RTEENS – 13 tot 16 jaar

    Met het programma RTeens, gericht op jongeren tussen dertien en zestien jaar, hebben ze iedere dag wel wat te twitteren! Wedden dat ze weg zullen zijn van de iPad-app voor de roomservice?

    ACTIVITEITEN IN DE STAD: Tips voor activiteiten in de stad samengesteld door het conciërge team. Op aanvraag kunnen activiteiten worden geboekt. Het conciërge team werkt ook activiteitenprogramma's op maat uit.

    MAALTIJDENENSNACKS: Kindermenu's verkrijgbaar in het restaurant of als roomservice. Welkomstgeschenken, zoals een alcoholvrije cocktail van het huis. Op aanvraag: iPad-app voor roomservicebestellingen

    IN DE KAMER: Welkomstboodschap. Op aanvraag: boeken, tijdschriften, films, games en spelconsoles, wifi, extra bed

     

    Ontdek Brussel met het hele gezin, dankzij de Family Packages van Hotel Amigo.

     Family 2-room package : tot 50% korting op kamers met tussendeur of aangrenzende kamers voor twee kinderen (tot 16 jaar), ontbijt voor het hele gezin, babymaaltijden RBabies; 50% korting op maaltijden en drankjes voor RKids

    Family Suite package : Ouders die een suite boeken, genieten de volgende voordelen: gratis een kamer met tussendeur of aangrenzende kamer voor twee kinderen (tot 16 jaar), check-in in de suite, strijkdienst voor één avondtenue op de avond van aankomst, toegang tot snelle wifi en films, ontbijt voor het hele gezin, babymaaltijden RBabies, 50% korting op maaltijden en drankjes voor RKids

     

    RESERVATIES: Hotel Amigo: Rue de l’Amigo, 1000 Brussel T: +32 (0) 2 547 47 07 –

    email: reservations.amigo@roccofortehotels.com

    www.roccofortehotels.com/hotels-and-resorts/hotel-amigo

     

    Rocco Forte Hotels is een groep van tien individuele hotels en resorts, opgericht door Sir Rocco Forte en zijn zus Olga Polizzi in 1996. De prachtige gebouwen op uitzonderlijke locaties maken van alle hotels, zowel de historische als de eigentijdse, een bezienswaardigheid. De hotels worden geleid door een familie met een horeca-ervaring die vier generaties teruggaat. Alle hotels bieden dezelfde uitzonderlijke service, zodat de gasten optimaal kunnen genieten van al het moois in de steden en de omliggende gebieden.

     

    Rocco Forte Hotels omvat de volgende hotels: Hotel de Russie, Rome; Hotel Savoy, Firenze; Verdura Golf & Spa Resort, Sicilië; The Balmoral, Edinburgh; Brown's Hotel, Londen; The Charles Hotel, München; Villa Kennedy, Frankfurt; Hotel de Rome, Berlijn; Hotel Amigo, Brussel; Hotel Astoria, Sint-Petersburg. Volgende openingen: Djedda in 2016 en Shanghai in 2018.

     

    www.roccofortehotels.com

     

     

    13-09-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pierrre & vacances

    Pierre & Vacances dat zijn korte of lange dichtbij vakanties voor al wie aan een welverdiende pauze toe is!

     

     De rust van de zomervakantie moet helaas al snel plaatsruimen voor de eerste drukte op het werk of op school. Tijd dus voor een welverdiend moment van ontspanning dichtbij huis, met Pierre & Vacances. Met het hele gezin of gezellig met z'n tweetjes, enkele dagen of een hele week keuze te over om er weer even helemaal tussen uit te zijn.

     

    De baai van de Somme, de Opaalkust, Normandië… stuk voor stuk bestemmingen van Pierre & Vacances dichtbij huis, om met volle teugen van de nazomer te genieten. Tussen de talloze aan biedingen op http://www.pierreetvacances.be, met kortingen tot wel 30%, vindt elke vakantieganger gegarandeerd de ideale bestemming om in september of oktober de batterijen terug helemaal op te laden, tijdens een verblijf in Frankrijk ,Spanje of– waarom niet– op de Antillen!

     

    Een blik op residentie “LE CHANT DES OISEAUX” in het Normandische Courseulles-sur-Mer. Op nog geen 500 km van Brussel, vlakbij Caen, in het Franse departement Calvados, ligt Courseulles-sur-Mer, dé locatie bij uitstek voor een leuke vakantie aan zee. Pierre & Vacances-residentie “Le Chant des Oiseaux” laat elke vakantieganger proeven van het beste wat de kust te bieden heeft: gezellige strandwandelingen, watersport, de bedrijvigheid aan de vissershaven, de visveiling of–niet te vergeten– de charme van het pittoreske Courseulles-sur-Mer.

     

    De residentie vormt één geheel met het Normandische landschap en beschikt over appartementen en huizen met terras, in een oase van rust en toch vlak bij alle faciliteiten. Aan de receptie is een speelruimte ingericht voor de kinderen, maar ze kunnen zich ook volop uitleven op het buitenspeelplein of in het binnenzwembad, dat het hele jaar door verwarmd wordt en dankzij de grote glaspartijen in het licht baadt. Vanaf €70 voor twee nachten op een twee kamerappartement voor vier personen. Om ook tijdens korte verblijven ten volle van het vakantieoord te kunnen genieten, zijn de aankomst- en vertrekuren aangepast. Afhankelijk van de beschikbaarheid kunt u al vanaf 14u inchecken. Uitchecken kan tot 17u.

     

    In 2015 kreeg de residentie het “certificaat van uitmuntendheid” van TripAdvisor!

     

    www.pierreetvacances.be

     





    13-09-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marie's Corner - respect of tradition and human values

    Op iets minder dan 20 jaar tijd heeft Marie’s Corner een uitstekende reputatie uitgebouwd op het vlak van decoratie en design. De marktleider van de zetel en de canapé met het label “Made in Belgium” boekt internationaal succes en dat dankzij de vastberadenheid van de oprichters Laetitia Zichy-Low en Alain Low. Laetitia staat aan de basis van de creatie van alle modellen en haar echtgenoot Alain vervoegde de onderneming in 1995 om deze verder te ontwikkelen en de collecties te structureren, iets wat hij in de wereld van de mode had geleerd. Ook vandaag nog volgt het koppel nauwkeurig iedere stap op in het bedrijfsproces van Marie’s Corner: Laetitia zorgt voor de creaties en Alain voor de strategie en de ontwikkeling alsook voor de controle over de goede werking van alle diensten.

    Marie’s Corner baseert zich op fundamentele waarden om het merk en de producten verder te ontwikkelen en draagt kwaliteit en comfort hoog in het vaandel. Het kosmopolitisch design gaat in tegen het oppervlakkige en focust zich op het essentiële door Europese en Amerikaanse invloeden harmonieus met elkaar in contact te brengen: een cottage stijl waarbij elegantie en artisanale productie zo ver mogelijk teruggrijpen naar tradities. Ieder stuk is uniek en “op maat” gemaakt dankzij de brede keuze aan exclusieve modellen (200) die steeds verbeterd worden met talrijke afwerkingen (meer dan 700 variaties). Marie’s Corner is tijdloos maar ook vóór op zijn tijd en heeft steeds één doel voor ogen gehad: sterke producten ontwikkelen die passen bij elke smaak en behoefte.

    Serge Silber, CEO van Marie’s Corner :

    Met meer dan 30 jaar ervaring in de exclusieve textielsector en de introductie in het buitenland was ik meteen aangetrokken door de stijl en waarden van Marie’s Corner.

    Ik ben mij bewust van het begrip ‘tijd’ in de artisanale fabricatie van producten en samen met het team koos ik dan ook voor een ambitieuze selectie van de “best of”. Zo kunnen we de levertijden van 6 à 10 weken terugschroeven naar 4 weken. Deze vernieuwende aanpak komt vooral tegemoet aan de nieuwe manier van consumeren zonder evenwel afbreuk te doen aan het kwaliteitsniveau van onze producten.

    Ik wil ook een nieuwe dynamische wind laten waaien door de onderneming door zorgvuldige projecten en partnerships aan te gaan met onze trouwste klanten en verkopers. Op lange termijn heb ik de ambitie om onze aanwezigheid op de verschillende markten verder te versterken (opening van nieuwe showrooms in Duitsland – waarvan één in Hamburg op 15 september 2015, en in Frankrijk). Daarnaast wil ik ook Zuidoost-Azië en Zuid-Amerika verder veroveren: een groei met dubbele cijfers tijdens de komende jaren is de doelstelling. Onze ultieme droom zou zijn om een Marie’s Corner hotel te openen in één van de Europese hoofdsteden. Meer dan ooit moet ons merk de internationale referentie worden van de ontmoeting tussen design en lifestyle.

    Een nieuwe dynamiek 2015-2016 : Marie’s Corner heeft zich met succes internationaal gelanceerd en is sterk aanwezig in Europa, de Verenigde Staten, Zuid-Amerika, Azië en Noord-Afrika. Belangrijk zijn steeds de artisanale productie en een structuur op mensenmaat (50 personen) zodat de fundamentele waarden behouden blijven. Het merk vestigde zich in 2009 in Noord-Carolina en zet daarmee zijn American dream verder doorheen een partnership met Lee Industries, één van de grootste meubelfabrikanten in de verenigde staten. Ze delen dezelfde waarden op vlak van kwaliteit, comfort en respect voor het milieu. Marie’s Corner laat nu de Europese knowhow en traditie overzees tot bloei komen en integreert vlot de artisanale technieken en specifieke comforteisen van de Amerikaanse markt.

    Met de komst van Serge Silber aan het hoofd van de onderneming schakelt Marie’s Corner een versnelling hoger en bevestigt nogmaals de unieke stijl doorheen de prestigieuze samenwerkingen. Bij de collecties focust het team zich nu op een verfijnde selectie van sterke modellen en bestsellers. De meeste collecties worden op de eigen productiesite in Spanje gerealiseerd, een garantie op kwaliteit, doeltreffendheid en pro-activiteit in alle stappen van de fabricatie (van het raamwerk tot de afwerking).

    De flagship store in de Naamsestraat in Brussel krijgt in september 2015 een nieuw jasje na renovatiewerken. Beter nog, het merk heeft een oproep gedaan en designers en creatoren uitgenodigd om de ruimte te gebruiken voor de voorstelling van hun nieuwe lifestyle concept. De onderneming reikt zo de hand naar anderen om Belgische creaties zo breed mogelijk te promoten. 2015 is het jaar waarin Marie’s Corner toetreedt tot de BEL, de Brussels Exclusive Labels. Het merk maakt nu deel uit van een groep van de 80 meest spraakmakende merken van de hoofdstad. tot slot gaat Marie’s Corner vanaf september 2015 samenwerkingen aan met grote, bekende merken zoals BMW Brand Store, Bellerose en David Lloyd.

    Prestigieuze projecten werden o.m. gerealiseerd in restaurant “Cospaia” in Brussel, restaurant “knokke-Out” in Knokke, restaurant “Dzhu Dzhu” in Moskou, Hotel “Le Lana” in Courchevel, Hotel “Burgundy” in Parijs, “Château de La poste” in Ronchinne, Hotel “the kottage” in Francorchamps, Hotel “Le Lana” in Courchevel, “villa Morelia Château Hôtel” in de Zuidalpen, “Martin’s klooster” in Leuven, restaurant «Bon-bon» in Brussel, restaurant « GQ Bar» in Moskou.

    Marie’s Corner, vakmanschap op een piedestal: ‘We are craftsmen and proud of it’. Het vakmanschap alle eer aandoen is bij Marie’s Corner absoluut geen loze belofte. Het is zelfs de essentie van het merk: ieder model is uniek, stuk voor stuk door vakmensen met de hand gemaakt, op bestelling. Marie’s Corner werkt alleen maar met edele materialen en exclusieve stoffen van natuurlijke grondstoffen.

     De Creatoren: Through a unique style and vision . In het verleden maar ook vandaag nog geeft Laetitia Zichy-Low haar toets en unieke stijl aan de creaties van Marie’s Corner. Zij is afkomstig uit een familie van vakmensen en decorateurs en haar talrijke reizen en ontmoetingen hebben haar gezellige en gebruiksvriendelijke stijl ontwikkeld, steeds met meerdere invloeden. Met haar arendsoog kiest ze elementen uit die op het eerste zich tegenstrijdig lijken maar die zij zowel qua vorm, kleur als materiaal harmonieus samenbrengt.

    De visie krijgt in 2015 een extra dimensie met de komst van Sophie van Melckebeke. Deze binnenhuisarchitecte van opleiding werkte bij Donaldson en Caméléon waar ze instond voor de creatie van de gamma’s. Daarnaast ontwikkelde ze ook haar eigen woonprojecten. samen gaan de dames door de collecties en productfamilies om alleen de allerbeste stukken over te houden.

     De stijl van Marie’s Corner evolueert zo in de richting van meer organische vormen met eenvoudige lijnen, natuurlijke curves en een maximum aan comfort. De designers vinden hun inspiratie in de natuur waarbij de nieuwe modellen het welzijn, de mens en zijn omgeving benadrukken, met respect voor ieders eigen prioriteiten. Je eigen cocon creëren in de tijd, is dat niet wat je tegenwoordig echte luxe noemt? Typische voorbeelden vindt men in Club Méditerranée- Hotel “Le Crans” in Crans Montana, Hotel “La Farandole” in Sanary-sur-Mer, “Swissotel Metropole” in Genève, “Grand Hotel Kempinski” in Genève, “the George Hotel” in Hamburg, Hotel restaurant “Weissenhaus” in Weissenhaus, Hotel “Waldorf Astoria” in Berlijn, Hotel “Royal Palm” op Mauritius en Le royal golf Club de Fagnes en vele anderen!

     

     

     







    12-09-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De palmolie uit Maleisië voert campagne in België en Frankrijk

    Er wordt van alles en nog wat beweerd! De Maleisische Raad voor Palmolie start met een productbenamingslabel en een informatiecampagne voor een meer verantwoordelijke palmolie

     

    De informatiecampagne over palmolie uit Maleisië startte op 7 september in Frankrijk en België en wordt georganiseerd door de MPOC, de interprofessionele organisatie die alle medespelers in deze sector in Maleisië vertegenwoordigt. De campagne streeft ernaar de bestaande opvattingen te weerleggen en iedereen te vragen zich een eigen mening te vormen. Bij deze gelegenheid start de MPOC met een productbenamingslabel en verwijst naar zijn verbintenissen inzake een meer verantwoordelijke productie.

     

    Deze olie is de meest gebruikte in de wereld. Onontbeerlijk voor de internationale voedingsindustrie, heeft deze olie een marktaandeel van 35% op de internationale oliemarkt. Toch doen er veel tegenstrijdigheden de ronde over deze olie. Er wordt van alles en nog wat beweerd zonder dat het ergens op slaat zoals: de voedingswaarde, gezondheid, milieu, duurzame economische ontwikkeling in Azië en Afrika. Palmolie wordt beticht van vele kwalen die zwaar doorwegen op de publieke opinie.

     

    Om de Belgische en Franse consumenten beter te informeren… en om te reageren op deze kritiek en het product aan te prijzen, dat de Maleisiërs beschouwen als het symboolproduct van hun land (11% van het BNP, 4 de op de nationale grondstoffenlijst), heeft de MPOC gekozen voor een informatiecampagne in alle transparantie en openheid. Bovendien wil de MPOC inzake geven in de initiatieven en inspanningen die ter plekke worden genomen om de industrie verder te ontwikkelen en om langzaam te evolueren naar een duurzamer en meer verantwoordelijke palmolie. De Maleisische palmolie is nu al een wereldspeler en blijft stappen vooruit zetten met ambitieuze plannen voor een efficiëntere en meer verantwoordelijke toekomst.

     

    Een olie die zorg draagt voor het milieu, dankzij de bereidheid het beheer van de bosbouwbronnen te optimaliseren en tegelijkertijd de bedreigde soorten te beschermen. Een olie die zorg draagt voor de gezondheid van de consument, dankzij een voortdurend streven naar verbetering van een product met miskende eigenschappen... waarvan de de Maleisiërs weigeren die te wijzigen door hun toevlucht te nemen tot GMO's. Tenslotte een maatschappelijk verantwoordelijke industrie die aan een groot aantal kleine producenten de mogelijkheid geeft toe te treden tot de middenklasse dankzij een regelmatig en hoger inkomen, maar tevens een goed functionerende infrastructuur aanbiedt aan de bewoners op de plantages zoals scholen, ziekenhuizen, wegen...

     

    7 september was de officiële start van « Er wordt van alles en nog wat beweerd over de palmolie uit Maleisië » de campagne opgezet door het agentschap Havas in Parijs, en die iedereen uitnodigt om zich een eigen mening te vormen over de palmolie uit Maleisië. De campagne rekent op de kritische nieuwsgierigheid van de burger-consument, die gestimuleerd wordt een kijkje te nemen op de site huiledepalmedemalaisie.info met originele en informatieve inhoud.

     

    Het geïntegreerd communicatiesysteem bevat meerdere onderdelen: Een campagne via de pers, aanplakborden en digitale media in België en Frankrijk. Een ludieke en gekleurde serie van 5 illustraties die aan de hand van een paar volkslegendes het publiek beter aanspreken. Een educatieve internet site (huiledepalmedemalaisie.info) met leerzame informatie en een quiz waarmee je een reis naar Maleisië kunt winnen. Een mini web-doc (6 thematische filmpjes van ongeveer 2 minuten over productie, dieren, voeding, bos, gezondheid, maatschappij) op de betrokken site volgt de verwikkelingen van drie jongeren, Angélique, Marianne en Simon bij hun ontmoeting met de plaatselijke stakeholders. Het creëren en voeden van sociale media met het oog op het delen van de inhoud en een interactie met het publiek uit te lokken

    facebook.com/malaysianpalmoil instagram.com/malaysianpalmoil

    twitter.com/HuileDePalmeMPO twitter.com/PalmOlieMPO

     

    Een informatieondersteuning door de Belgische en Franse media: " In Maleisië leven meer dan één miljoen mensen, waaronder 300,000 kleine producenten, direct van de palmolieproductie. Wij hebben tot deze campagne en productbenamingslabel besloten om het debat terug in evenwicht te brengen en de onwaarheden, waarvan de gevolgen zwaar worden onderschat, recht te zetten. Het onderwerp is dermate belangrijk voor ons omdat vele onwaarheden de ronde doen over dit product met vaak ernstige gevolgen voor hen die in deze industrie werkzaam zijn in Maleisië en in Europa", aldus Dr Yusof Basiron, CEO van de Maleisische Raad voor Palmolie (MPOC) tijdens de persconferentie voor de lancering van de campagne. Carl Bek-Nielsen, vicevoorzitter van United Plantations, een Maleisische palmolieproducent verduidelijkt: " Wij willen iedere burger en consument in de gelegenheid stellen zich met kennis van zaken een eigen mening te vormen over dit product. Wij hopen dat zij zullen inzien dat het hele Maleisische circuit van palmolie zich dagelijks inzet om een olie te produceren die rekening houdt met het milieu, de gezondheid en hen die ervan leven."

     

    De Maleisische Raad voor Palmolie (MPOC) belichaamt de vastberadenheid van Maleisië om op wereldniveau een verantwoordelijke en competitieve producent van palmolie te zijn. De MPOC wordt internationaal erkend voor zijn kennis en werk over alle onderwerpen die verband houden met palmolie en diens industrie. De vele stakeholders van de Maleisische palmolie zijn kleine boeren, grotere plantages, onderzoeksinstanties, enz. en vertegenwoordigen een steeds meer verantwoordelijk product en industrie. Zo kan MPOC doortastende initiatieven op poten zetten op vlak van duurzame ontwikkeling, maar ook diverse programma's voor sociale steun en informatiecampagnes, zowel in eigen land als in de rest van de wereld, uitwerken.

     





    11-09-2015 om 15:54 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chocolademousse volgens chocolatier Galler

    Chocolatier Galler lanceert een origineel recept voor chocolademousse op basis van zijn befaamde tablet witte chocolade met frambozen en yoghurt. Het is een heerlijk dessert dat de smeuïge textuur van chocolademousse combineert met de zachte smaak van frambozen.

    Ingrediënten voor vier personen:            1 dl melk, 1 gelatineblaadje, 150 g witte chocolade met framboos en yoghurt,   300 g room,   150 g aardbeien, 1 dl aardbeiencoulis, 12 Galler-zandkoekjes

    Bereiding: Dompel het gelatineblaadje in koud water. Verhit de melk en laat het gelatineblaadje erin smelten. Laat de chocolade smelten in de melk. Klop de room voor 2/3 op en spatel de room door het chocolademengsel.            Giet het mengsel in een spuitzak en laat minstens 4 uur rusten. Spoel de aardbeien schoon en snijd ze in tweeën. Schik de zandkoekjes op een bord en spuit er enkele mooie bolletjes van de mousse op. Werk af met de aardbeien en de coulis.

     

    Veel smulplezier!

    10-09-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zomerprogramma Thomas Cook airlines boekbaar

    Het zomeraanbod van Thomas Cook Airlines is sedert 31 augustus en dus vroeger dan ooit boekbaar voor zomer 2016. Malaga doet zijn intrede als nieuwe bestemming en op deze manier breidt dan ook het aanbod van vluchten rond de Middellandse Zee verder uit. Tijdens het hoogseizoen zijn er eveneens heel wat bestemmingen bereikbaar vanuit Luik. Om het reiscomfort van de klanten verder te verhogen werd vooral de nadruk gelegd op kindvriendelijk en vaste vertrektijden met nog meer directe vluchten. Bovendien kunnen de klanten nu ook genieten van het volledig vernieuwd interieur.

    Alle vluchten voor zomer 2016 nu reeds boekbaar: Wie voor komende zomer op zoek is naar één of meerdere vliegtuigtickets doet er goed aan van nu al het aanbod van Thomas Cook Airlines te bekijken. De luchtvaartmaatschappij heeft namelijk de reservaties voor het zomerseizoen 2016 reeds geopend. Wie dus van de scherpste prijzen wilt genieten kan vanaf nu zijn vlucht(en) aan de beste prijs boeken.

    Malaga als nieuwe bestemming en aanbod vanuit Luik tijdens het hoogseizoen: Spanje is een van de populairste bestemmingen voor de Belgen. Thomas Cook Airlines breidt zijn aanbod aan vluchten rond de Middellandse Zee en Spanje in het bijzonder dan ook verder uit. Vanaf zomer 2016 wordt Malaga twee maal per week aangevlogen, telkens op woensdag en zaterdag. Tijdens het hoogseizoen biedt Thomas Cook Airlines eveneens de mogelijkheid om vanuit Luik te vliegen. Ook hier is het aanbod legio met Agadir, Kreta, Corfu, Kos, Rhodos en Palma de Mallorca.

    Kindvriendelijke en vaste vertrektijden: Het merendeel van de vluchten van Thomas Cook Airlines worden onder het statuut van lijnvlucht uitgevoerd. Vluchten krijgen hiermee vaste en stipte vertrektijden, waardoor passagiers maanden op voorhand hun vluchttijden kennen. Bij deze planning hield Thomas Cook Airlines ook rekening met haar jongste passagiers, via comfortabele en kindvriendelijke vertrektijden. De luchtvaartmaatschappij bevestigt hiermee eens te meer haar statuut van familievriendelijke airline. Bovendien werd de vliegroute naar enkele bestemmingen geoptimaliseerd met als resultaat meer directe vluchten en meer reiscomfort voor de klanten.

    Slim seats en nieuw interieur: Thomas Cook Group Airlines investeert continu in het comfort en de service van haar passagiers. Het aangekondigde "cabin refurbishment programma" waarmee alle Airbus A320's een volledige make-over kregen is ondertussen afgerond. De passagierscabines zijn volledig heringericht met nieuwe ergonomische (slim) seats, die niet alleen moderner zijn, maar vooral meer extra beenruimte opleveren. Ook het interieur werd volledig opgefrist in de Thomas Cook Airlines-kleuren, inclusief het tapijt, de opbergruimte voor handbagage, verlichting … www.thomascookairlines.be

    09-09-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bye bye hongergevoel, helle caloriearme pasta's

    Ben je gluten intolerant? Of let je op je lijn? Dan is de ‘The Lite Selection’ van Lignavita vast iets voor jou. Lignavita, gekend voor haar proteïnedieet, pakt uit met een gamma aan pasta’s zonder koolhydraten!

    Too good to be true?

    Pasta zonder koolhydraten? Dat kan toch niet? Toch wel! De Penne, Noodles en Rice van ‘The Lite Selection’ bevatten minder dan 10 calorieën per 100 gram. Als je weet dat een gemiddelde portie normale pasta zo’n 140 calorieën bevat, en 100 gram gedroogde pasta zelfs meer dan 350 calorieën, dan is de keuze snel gemaakt! De pasta’s zijn bovendien vezelrijk, zodat je na je maaltijd langer een voldaan gevoel hebt. En alsof dat nog niet genoeg is, zijn deze topproducten ook gluten, vet en suikervrij en verlagen ze je cholesterol.

    De Konjacvezel

    ‘The Lite Selection’ pasta wordt gemaakt van een natuurlijke, oplosbare, plantaardige vezel van de Konjac plant, genaamd glucomannan. Aziaten kennen de geheimen van deze klepper al langer en nu kunnen ook wij uitgebreid genieten van 100% natuurlijke pasta’s.

    Hoe? Zo! Handig aan de ‘The Lite Selection’ pasta’s is dat ze snel klaar zijn. Je moet ze immers niet meer koken, maar simpelweg spoelen in een vergiet en toevoegen aan je gerecht. De neutrale smaaklaat toe de pasta’s mee te stoven of te roerbakken in smaakvolle kruiden of sauzen. Aan tafel! €3,20/200g

    Lignavita is de specialist die jou helpt om op een gemakkelijke en gezonde manier gewicht te verliezen. Het eenvoudig te volgen programma en het uitgebreide gamma smaakvolle producten helpen dagelijks mensen om zonder zorgen het ideale gewicht te bereiken en te onderhouden. Bovendien investeert Lignavita continu in Research& Development en gaan ze steeds op zoek naar de meest innovatieve producten. Het resultaat is dat Lignavita regelmatig nieuwe producten en nieuwe smaken kan presenteren. Ze combineren daarbij alle voordelen van dieetvoeding met de smaak en looks van onze dagdagelijkse voeding. Lignavita gaat trouwens nog een stap verder, en creëert ook eigen recepten. Diëten en creatief koken kunnen immers best samengaan.

    www.lignavita.be www.theliteselection.be

     







    08-09-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.My Greek Villa, Belgische website voor het verhuren van villa's in Griekenland

    MAAKT EEN HEEL POSITIEVE BALANS OP VAN DE ZOMER 2015, NET ALS GRIEKENLAND ZELF, DAT RECORDCIJFERS BEHAALT

     

    My Greek Villa is een unieke Belgische portaalsite die 250 charmante en prestigieuze villa’s te huur aanbiedt over 40 bestemmingen op de Griekse eilanden en op het vasteland. Aan het eind van de zomer kan deze jonge website een heel positieve balans opmaken. De site ging van 30 verhuurde weken in 2014 naar 150 verhuurde weken in een honderdtal villa’s eind augustus 2015. Het succes van www.mygreek-villa.com ligt in de lijn van dat van Griekenland in 2015. Ondanks de crisis en de vele vraagtekens, slaat het land alle records: 26 miljoen toeristen en een omzet van 14,5 miljard (cijfers van het SETE, verbond van de toeristische sector). Het doel van My Greek Villa voor januari 2016: het aantal verhuurde weken verdubbelen en beschikken over een portefeuille van 500 villa’s over 70 bestemmingen. My Greek Villa is ook volop partnerships tot stand aan het brengen met internationale, prestigieuze reisagentschappen om de verkoop te stimuleren. Europ Assistance en Avis zijn reeds partner en bieden hun diensten aan op de website.

    Griekenland heeft de wind mee

    Het toerisme in Griekenland is één van de belangrijkste economische activiteiten van het land. Het staat voor 20% van het nationale BBP. Ondanks de crisis en de onzekerheden doet het Griekse toerisme het goed in 2015. Ze profiteren van de gespannen situatie in de Maghreb, in het bijzonder de aanslagen in Tunesië. Daardoor gaan Europese toeristen eerder naar Spanje en Griekenland. Volgens de gegevens van het SETO (Syndicat des entreprises de tour operating – syndicaat van touroperators) is het aantal reservaties in Griekenland met 10% gestegen in één jaar tijd. Dit jaar verwelkomde het land 26 miljoen toeristen – een recordcijfer – en haalde het, op dit moment, een omzet van 14,5 miljard (cijfers van het SETE, verbond van de toeristische sector - www.sete.gr). In 2014 liet Griekenland al een stijging van 23% van het aantal buitenlandse bezoekers optekenen met 24 miljoen toeristen, goed voor een omzet van 13,5 miljard.

    De eersten die vallen voor de charme van het vaderland van Plato zijn de Duitsers, gevolgd door de Britten en de Fransen die met 1,2 miljoen mensen door het land trokken in 2014. De populairste bestemmingen: de Cycladen, Kreta, Peloponnesos, … De bezoekers prijzen de goede prijs-kwaliteitverhouding, het klimaat, de prachtige landschappen, het culturele erfgoed, maar vooral de legendarische gastvrijheid van de Grieken. Deze zomer nam My Greek Villa een hoge vlucht, gestimuleerd door de prestaties van een bestemming die enorm gewaardeerd wordt bij de Europese toeristen, waar het prettig toeven is en waar ze zich veilig voelen.

    Victor Camhis, algemeen directeur en eigenaar van de verhuursite, vertelt meer over de vooruitgang van zijn activiteiten: “In 2014 verhuurden we 30 weken. In 2015 zitten we nu al aan 150 verhuurde weken in meer dan 100 villa’s. De doelstelling voor 2016 is dat cijfer verdubbelen dankzij de komst van nieuwe villa’s en ook dankzij het feit dat we internationaal steeds bekender zijn. Om onze klantenportefeuille en het aantal verhuurde weken verder uit te breiden, starten wij ook een partnership met prestigieuze reisagentschappen. Die agentschappen zijn gevestigd in de landen waar de meeste van onze klanten zich bevinden. Onze belangrijkste markt is Frankrijk, dan België, Zwitserland, Groot-Brittannië en de Verenigde Staten, waar My Greek Villa zijn eerste klanten begint te krijgen. Ook Europ Assistance en Avis zijn onze partners. Hun diensten worden aangeboden op onze website, wat het leven van onze klanten vergemakkelijkt.”

    Ondanks de crisis verzekert Victor Camhis dat hij geen enkele annulering ontving tijdens de zomer of voor de komende maanden. “De meerderheid van mijn klanten maakte zich geen zorgen over hun bestemming. Ik heb wel veel vragen gekregen voor hun vertrek. Ik kon hen geruststellen door zelf na te gaan of via mijn Griekse partners dat er geen problemen waren voor de toeristen. Mijn klanten hebben allemaal een rustig verblijf gehad in de villa’s die ze gehuurd hadden en ze konden ten volle van hun vakantieoord genieten.”

    Volgens de enquête die Victor hield bij zijn klanten, meent bijna één op de twee dat ze door de economische moeilijkheden goeie zaken kunnen doen. Sommigen willen er zelfs van profiteren om zelf een eigendom te kopen in Griekenland. Griekenland biedt een goede prijs-kwaliteitverhouding, dus het huren van villa’s is financieel ook interessant. De meeste klanten van My Greek Villa zijn vriendengroepen of verschillende gezinnen die een huis delen. De kosten worden dus gedeeld. Dankzij die formule kun je de kosten beperken door thuis te aperitieven en te eten, door te genieten van het zwembad, ... Er zijn nu reeds reservaties voor de villa’s binnen voor volgende zomer, dus het belooft een goed seizoen te worden.

    Van 20 Kéa-villa’s in 2014 naar meer dan 500 villa’s en 70 bestemmingen in januari 2016 www.mygreek-villa.com biedt steeds meer prachtige villa’s in de vier hoeken van Griekenland en op de bekende of minder bekende droomeilanden.

    Victor Camhis beschrijft de evolutie van het aanbod van de website: ”In 2014 zijn we begonnen met 20 villa’s op het eiland Kéa waar ik zelf een vakantiewoning heb. In één jaar tijd, dankzij mond-tot-mondreclame, haalden we 200 villa’s over 40 Griekse bestemmingen in 2015. Vandaag, aan het eind van de zomer, hebben we er 250. Het doel voor januari 2016 is te komen tot 500 villa’s over 70 bestemmingen. We zouden graag 20 eigendommen per bestemming kunnen aanbieden”, preciseert Victor Camhis. We proberen onze villaportefeuille te blijven uitbreiden en nieuwe eigenaars te verwelkomen op onze website. In lijn met onze huidige verzameling villa’s, gaan wij op zoek naar eigendommen met iets bijzonders, zoals een vrij uitzicht, een unieke locatie, een geweldig zwembad, een onvergetelijk meubilair, … We stellen onze klanten enkel huizen voor die we zelf op prijs stelden en waarvan we zeker zijn dat we er onze gasten in de beste omstandigheden kunnen ontvangen. Kwaliteit, comfort en rust zijn onze belangrijkste pijlers. Wij hebben een gevestigde reputatie wat betreft ontvangst en service aan een veeleisend en kosmopolitisch clientèle. Wij begrijpen hoe belangrijk het is een nauwe band aan te knopen met de eigenaars van de villa’s. Aangezien wij de eigendommen die we vertegenwoordigen gaan bezoeken, kennen we elke eigenaar persoonlijk. Zo kunnen wij onze klanten het best adviseren in functie van hun noden en hun stijl.”

    My Greek villa: 250 villa’s, 40 bestemmingen op de Griekse eilanden en op het vasteland - Prijs: vanaf € 2000/per week/ 4-6 pers. www.mygreek-villa.com

     







    07-09-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!