Inhoud blog
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    20-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wijnfestival carrefour
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wijnfestival Carrefour: selectie stijlrijke wijnen naast uitzonderlijke fairtrade wijnen./1

     

     

     

     

     

    Het jaarlijks wijnfestival van Carrefour start op 23 september en loopt tot 10 oktober 2009. Carrefour stelt op basis van de voorkeuren van elke klantengroep met aandacht voor de regionale smaakverschillen, een assortiment Franse en wereldwijnen samen dat veelzijdiger is dan ooit.

     

    De nieuwsgierige klant op zoek naar een voordelig zaakje, maar ook de liefhebbers van de grand cru’s en zij die betaalbare flessen uit een lagere prijsklasse verkiezen komen aan hun trekken. Om dit assortiment samen te stellen, baseerde Carrefour zich op twee eenvoudige principes: anticiperen op en onder de aandacht brengen van nieuwe markttendensen, en inspelen op de voorkeuren van de Belgische klanten.

     

    Alles wordt gebundeld in een uitermate praktische catalogus met een leessleutel die is opgebouwd volgens de logica: kleur – land – gebied – herkomstbenaming – prijs. Op die manier vinden de klanten snel het beste aanbod, afhankelijk van hun voorkeuren. RVH.

     

    20-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JBC Naomi

    JBC stunt met Naomi Campbell

     

     

     

     

    Na de opmerkelijke herfstcampagne van vorig jaar waarbij bekende Belgen een collectie maakten voor JBC en het TV-programma “De Designers” , pakt de Belgische kledingketen nu uit met een nog grotere stunt. JBC brengt immers een reeks commercials op TV met Naomi Campbell in de hoofdrol. Naomi werd met een privé-jet overgevlogen naar België voor de doorpas en later voor de opnames, gekleed in JBC-creaties. Du jamais vu in ons land.

     

    Niet alleen Naomi Campbell, maar ook enkele ontwerpers van JBC komen in beeld, naast bekende Vlamingen en Walen die in het verhaal uitgenodigd zijn op een jetset party. Een onverwachte wending en een vleugje humor zorgen ervoor dat de reclamespotjes nog lang in het geheugen zullen blijven hangen.

    “Onderzoek heeft uitgewezen dat JBC een grote naambekendheid heeft en als “sympathiek label” ervaren wordt door het publiek. Wat te weinig geweten is, is dat de kledij van JBC door onze eigen mensen ontworpen wordt”, zegt Veerle Koninckx, Directeur Communicatie van JBC. “Met de TV-spots willen we duidelijk maken dat JBC met eigen designers werkt.

     

    Uiteraard heeft het programma  “De Designers” – een samenwerking tussen JBC en VTM – al veel duidelijk gemaakt, maar we wilden ook een aparte en verrassende campagne brengen.  We zijn op zoek gegaan naar een beroemd  gezicht voor deze campagne en zijn zo bij Naomi Campbell terechtgekomen. We brengen  in totaal acht spots, verspreid over drie seizoenen. Alle spots beginnen op dezelfde manier, maar nemen daarna een totaal andere wending. Er zullen ook telkens andere designers te zien zijn. Zoals Walter Van Beirendonck die ZulupaPUWA ontwerpt, Anne-Marie Loos , hoofd van het JBC-designteam, Ann Buermans, de winnares van De Designers, Ilse Hebbrecht, de ontwerpster van de Outboard lijn, en andere ontwerpers uit het team. In meerdere spots zal ook ex- miss België Sandrine Corman te zien zijn. Zij is al een tijdje het gezicht voor JBC in Wallonië.”

     

    De commercials worden gerealiseerd door  regisseur Bram Van Riet van Caviar. Bram startte zijn carrière in België. Ondertussen woont en werkt hij al een aantal jaren in San Francisco waar hij een sterke reputatie heeft opgebouwd. Hij werkte ondermeer aan internationale campagnes voor Nissan, Microsoft en Coca Cola. Caviar is ondermeer bekend van talrijke commercials , maar ook van TV-series en langspeelfilms. Een van de recente successen is “De Smaak van de Keyser”.  Het productiehuis is internationaal actief met ondermeer vestigingen in Brussel, Amsterdam en Los Angeles. RVH.

    Naomi  en JBC zijn vanaf zaterdag 3 oktober in Vlaanderen op tv te zien. Ze kunnen ook bekeken worden op www.jbc.be

    .







    20-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Delhaize fresh

    Delhaize België opent gekoeld, halfgeautomatiseerd distributiecentrum voor verse producten in Zellik.

    Nieuw distributiecentrum is technologisch en milieuvriendelijk hoogstandje in België en in Europa

     

     

     

    Delhaize België nam zopas een nieuw distributiecentrum, DC Fresh II, in Zellik in gebruik. De gekoelde stapelplaats van 12.000 m² is het nieuwe knooppunt voor de opslag en distributie van verse en ultraverse producten aan de 789 winkels van Delhaize in België en het Groothertogdom Luxemburg. Het halfgeautomatiseerde distributiecentrum zorgt voor een hogere efficiëntie, snellere leveringen op maat van de winkels en een nog betere traceerbaarheid van producten. Dankzij deze investering kan Delhaize nog beter inspelen op de stijgende vraag naar verse producten. De nieuwe stapelplaats is bovendien een toonbeeld op het vlak van technologie en milieuvriendelijkheid en plaatst Delhaize eens te meer in de kopgroep van de Europese distributiebedrijven.

     

    “Delhaize wil meer dan ooit de value leader op de Belgische distributiemarkt zijn. We willen dat onze klanten tevreden zijn over de kwaliteit, het productaanbod, de prijzen, de winkels, de medewerkers en de dienstverlening. Dankzij onze aanhoudende focus op kostenbesparingen, efficiëntie en de verbetering van onze aankoopvoorwaarden, kan Delhaize elke dag kwalitatieve producten aanbieden tegen competitieve prijzen. Dankzij de opening van ons nieuwe gekoelde distributiecentrum kunnen we onze klanten nog versere producten bieden, met een nog betere traceerbaarheid”, aldus Michel Eeckhout, CEO Delhaize België.

     

    Het versaanbod is een kernassortiment voor Delhaize. Het belang van verse producten in het assortiment is de afgelopen jaren ook sterk toegenomen. In het nieuwe distributiecentrum zullen verse producten, inclusief ultraverse producten met een zeer korte houdbaarheid, verwerkt worden. Voorbeelden zijn kaas, charcuterie, voorgesneden groenten, voorverpakte vis en vlees, traiteur, self-traiteur, bereide maaltijden, en wild en gevogelte. Een perfecte behandeling van deze producten is cruciaal. Een modern en performant logistiek apparaat is een voorname pijler in deze strategie. De opening van DC Fresh II is dan ook een belangrijke hefboom in de verdere groei van Delhaize België.

     

    Delhaize kondigde ook aan dat het voor de bevoorrading van haar winkels in de regio Brussel, voor het eerst een volledig elektrische vrachtwagen zal uittesten. RVH.

     

     


     

     

     







    20-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.V-master
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Horlogecollectie V-Master

     

     

     

     

    De ‘V-Master’ het nieuwe horloge van Versace, heeft het klassieke karakter van een hoogwaardig uurwerk. Deze sierlijk vormgegeven chronograaf draagt de exclusieve stijl van dit Italiaanse merk uit.

    De geavanceerde V-Master combineert zijn elegante design met de dynamische en sportieve uitstraling van een chronograaf met drie metertjes: een maanfase-aanduiding op zes uur, 24-uurs indicatie op negen uur en een kalender met dag en maandweergave op twaalf uur. De complexiteit van het binnenwerk wordt geïllustreerd door de draaiende datumring rond de wijzerplaat.

     

    Met zijn verzorgde stijl en smaakvolle vormgeving ontpopt de V-Master zich als een uurwerk met de tijdloze charme van de Hollywood-sterren uit de jaren dertig. Het is bij uitstek een horloge voor mannen die gesteld zijn op luxeproducten, maar hier niet graag mee te koop lopen. RVH.

    20-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Château Sérilhan

    Château Sérilhan of het ontstaan van een nieuwe

    aanhanger van de Alliance des Crus Bourgeois.

     

     

    Wie had gedacht dat in deze felbegeerde wijngaard van Bordeaux, waar om het kleinste perceel – dat goud waard is - gevochten wordt, dat er nog een mogelijkheid was voor een nieuwe Cru Bourgeois in Saint-Estèphe?

    Didier Marcelis, deze Waalse Fransman, die overal ter wereld wel ergens een paar loopschoenen staan heeft waar er aan gesofisticeerde computertechnologie wordt gedaan, heeft het toch maar voor elkaar gekregen!

     

    De familie Marcelis bezat al jaren een klein domein van 9 hectaren in Saint-Estèphe, waarbij Jean, de vader van Didier, in 2002 besloot om met pensioen te gaan. Maar wat moest er gebeuren met dit familiedomein: verkopen of het wijnavontuur van de familie Marcelis verderzetten? Uiteindelijk besloot Didier om de microchips te ruilen voor de snoeischaar. Hij kraamt zijn boeltje aan de Brusselse Kleine Zavel op en verhuist in 2003 naar Sérilhan en gaat er de uitdaging met Médoc aan..

     

    Met dezelfde punch en vastberadenheid die hij aan de dag legde bij IBM, Cisco Systems en Fujitsu, neemt hij het domein en de productie over : de natuur, het terroir, de knowhow… leren begrijpen, coördineren en uiteindelijk groter maken.

    Eerst en vooral vergroot Didier Marcelis het domein, via pachten of aankopen, met een aantal verschillende maar telkens kwaliteitsvolle percelen, goed voor 16 hectaren extra. Ook herbekijkt hij het geheel van de gebouwen : langs de ene kant moet hij de kelders actualiseren en moderniseren, langs de andere kant moet hij die aanpassen aan datgene wat hij voor ogen heeft. Er volgt een grotere ontvangstruimte voor de oogst, een receptie-unit en een sorteertafel, alsook een rijpingskelder voor de barriques.

     

    Hij moet ook op zoek naar een orkestleider die net zo goed vertrouwd is met de snoeischaar dan met de barriques, die het project begrijpt en die ervaring heeft met het betere wijnwerk van Bordeaux. Zijn oog valt op Bernard Franc die zijn strepen verdiende bij Pontet Canet en Lafon Rochet en die klaar is voor een nieuw avontuur. RVH.

    www.chateau-serilhan.fr



    19-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weer of geen weer

    Weer of geen weer aan zee? Dankzij Mobotix geen verrassend weer meer aan de Belgische kuststeden.

                                                                               

     

     

    Mooi weer in Blankenberge, maar slecht weer in De Panne? Voortaan is het       mogelijk om dankzij Mobotix-camera's het weer in de verschillende kuststeden en - gemeenten in real time te consulteren via www.infometeo.be of rechtstreeks op www.weercameras.be                   

     

    Vaak hoor je de weerman of -vrouw tijdens het weerbericht vertellen: "aan zee wordt het beter weer dan in het binnenland". Maar tegen de gunstige voorspellingen in, kunnen de weergoden de dagtoeristen ongunstig gezind zijn. Of kan het in De Panne grijs en regenachtig zijn, maar in Blankenberge zonnig...

     

    Dankzij deze website is onzekerheid over het weer aan zee nu definitief verleden tijd.  Infometeo is als het ware een venster met zicht op zee. Zo zie je met eigen ogen de weerssituatie in de verschillende kustgemeenten in reële tijd. Hiermee voorkom je een mogelijke teleurstelling na een gunstige weersvoorspelling door de weerman. De website kwam tot stand dankzij een nauwe samenwerking van de kuststeden- en gemeenten met WxCams.be (Weather Extreme Cameras), leverancier van de Mobotix camera's en beheerder van de website Infometeo.

     

    De verschillende kustgemeenten hebben vrij snel de meerwaarde ingezien van de hoge resolutiecamera's van Mobotix. WxCams.be heeft tot nu toe reeds 2 camera's geïnstalleerd in De Panne, in Koksijde 5, in Nieuwpoort 1, Knokke-Heist 2 camera's met zicht op zee en 1 camera in het openluchtzwembad, Blankenberge heeft 2 camera's. Daarnaast is er ook nog een camera op de markt in Brugge en een 90° camera op de markt van Veurne. Al deze camera's werden geplaatst in samenwerking met privé-partners of rechtstreeks met de lokale overheden zoals in Koksijde en Blankenberge. Het stadsbestuur van Blankenberge bijvoorbeeld, zendt de beelden in real-time uit op de promotiewebsite van de stad. RVH.

    19-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Burn Energy shot

    Coca-Cola introduceert Burn Energy Shot: een snelle, krachtige energie boost in een klein flesje

     

     

     

    Iedereen heeft wel eens behoefte aan extra energie. Vanaf vandaag is daar een gemakkelijke en eenvoudige oplossing voor met Burn Energy Shot. Een plotse behoefte aan energie wordt effectief bestreden dankzij de snelle, krachtige energieboost uit een 50 ml flesje. Burn Energy Shot is handig om mee te nemen en kan ongekoeld worden gedronken. Deze shot is een innovatief product en de primeur voor de Europese lancering is voorbehouden aan de Benelux.

     

    ’s Ochtends vroeg, na de lunch, onderweg of als je nog even door wilt gaan laat in de avond? Burn Energy Shot biedt de oplossing voor wie snel energie nodig heeft. De functionele ingrediënten zoals cafeïne, taurine, en B-vitamines zorgen voor een krachtige oppepper in één slok. Een Burn Energy Shot is verpakt in een stijlvol 50 ml flesje met schroefdop dat makkelijk mee te nemen is en ongekoeld gedronken kan worden.

     

    In de energy categorie speelt Coca-Cola in België in op de vraag van de consument met de merken Nalu, Burn en Monster. Op dit moment bestaat er geen enkel product op de markt dat met Burn Energy Shot te vergelijken valt. Met het unieke en innovatieve Burn Energy Shot, onderscheidt Burn zich dan ook in de energy categorie.

    Burn Energy Shot is onder andere verkrijgbaar in de supermarkt, dagbladhandel, nachtwinkel en in het tankstation. De aanbevolen verkoopprijs is EUR 1,79 en EUR 2,29 voor het petrol kanaal. RVH.

    www.cocacolabelgium.be

     





    18-09-2009 om 08:24 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Festival belgische mossel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Festival de Belgische mossel.

     

     

     

     

    Onder het thema ‘Dit is Belgisch’ vindt op 19 en 20 september in Koekelberg, de tweede editie plaats van het Feest van de Vriendschap.

     

    Deze festiviteiten draaien rond drie thema’s. Het Festival van de Belgische mossel, laat de bezoekers en gastronomen toe de ‘Queen mossel’ een100% Belgisch product te proeven. Dit festival wordt georganiseerd olv de chef van het Brussels restaurant Spinnekopke en beoogt twee ton mosselen te verbruiken.

     

    Het ‘Dorp’ en de ‘Grote tent’ bieden de bezoekers de mogelijkheid om de culturele en gastronomische rijkdommen van de deelnemende steden en streken te ontdekken: Bastogne, Hyères les Palmiers, Ieper, Kelmis/La Calamine en Koekelberg. Hierbij bieden ambachtslui en lokale producenten hun specialiteiten aan zoals chocolade, bakkerijproducten, gebak en volkse kwaliteitsgastronomie zoals boterhammen met platte kaas en kriek, Luikse wafels, traditionele slakken e.a

     

    Op het plein van het ‘Dorp’ en in de ‘Grote Tent’ worden gedurende het ganse weekend diverse evenementen georganiserd door bijzonder traditionele Belgische groepen. RVH.

    18-09-2009 om 08:17 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pixar

    DELHAIZE BELGIË BIEDT HAAR KLANTEN DE MOGELIJKHEID OM KAARTEN

    ONLINE TE BESTELLEN

     

     

     

     

    Op 16 september eindigt de Disney Pixar actie van Delhaize België. Om de verzamelaars de mogelijkheid te bieden om hun album te vervolledigen, organiseert Delhaize opnieuw ruilbeurzen in alle supermarkten op 16 september tussen 13u30 en 17u30. De klanten zullen ook de mogelijkheid krijgen om hun ontbrekende kaarten te bestellen op de site van de Disney Pixar-actie vanaf 17 september.

     

    Gezien het grote succes van de Disney Pixar-actie wil Delhaize haar klanten de mogelijkheid bieden om hun album te vervolledigen. Daarom worden er opnieuw ruilbeurzen georganiseerd in de Delhaize supermarkten op 16 september tussen 13u30 en 17u30. Om deze ruilbeurzen gezellig te houden, zal er een specifieke ruimte voorzien worden voor de klanten om hun ontbrekende kaarten te zoeken.

     

    Bovendien zullen de kaarten vanaf 17 september 2009 tot 31 december 2009 te koop zijn via de site van de Disney-Pixar actie. De prijs zal € 0,20 per kaart bedragen, met een toelage van € 1 per bestelling voor de administratieve en verzendingskosten. De leverancier Cartamundi zal de opvolging van deze operaties verzorgen. De klanten kunnen zoveel kaarten bijbestellen als ze maar willen, weliswaar met een maximum van 4 identieke exemplaren van eenzelfde kaart per bestelling.

     

    De Pixar-actie startte op 25 juni 2009. Tussen het begin van de actie en 31 augustus 2009 werden er maar liefst 210 miljoen kaarten uitgedeeld. RVH.

    www.delhaize.be/delhaize/actions/pixar/_nl/index.asp 

     

    18-09-2009 om 08:10 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.soja

     

     

    Soja beschermt tegen beroertes

     

     

    Recent wetenschappelijk onderzoek toont aan dat soja kan beschermen tegen het optreden van beroertes. Mensen die minstens 300 gram sojaproducten per week gebruiken hebben 77% minder kans op een beroerte dan mensen die minder dan 50 gram sojaproducten per week gebruiken.

     

    Een beroerte is een van de meest voorkomende vormen van hart- en vaatziekten. De consumptie van soja zou wel eens een gunstig effect kunnen hebben op het risico van een beroerte. Vergeleken met ‘gezonde’ mensen, blijken mensen die een beroerte hebben gehad namelijk beduidend minder sojaproducten te consumeren. Hoe meer sojaproducten mensen gebruiken, hoe lager de kans op een beroerte.

     

    Deze bevindingen zijn afkomstig uit onderzoek bij in totaal 838 Chinese mannen en vrouwen met een gemiddelde leeftijd van 69 jaar. Van deze groep hadden 374 personen in het verleden een beroerte gehad. De overigen waren ‘gezonde’ mensen die de controlegroep vormden. Beide groepen is gevraagd naar hoeveel sojaproducten als sojabonen, sojadrinks en tofu ze wekelijks gebruikten.

     

    Met het uitgebreide assortiment sojaproducten van tegenwoordig is het mogelijk op een gevarieerde manier soja op het menu te zetten. Sojaproducten zijn lekker en gemakkelijk te gebruiken in tal van gerechten zoals soepen, sausen, quiches en smoothies. Bij het ontbijt kan men kiezen voor ontbijtgranen met sojadrink of soja yofu (alternatief voor yoghurt), als tussendoortje voor een sojadessert of een sojadrink. Bij een warme maaltijd passen vleesvervangers op basis van soja. RVH.

     

    Bron: Liang, W., et al. "Soy Consumption Reduces Risk of Ischemic Stroke: A Case-Control Study in Southern China." Neuroepidemiology. 33.2 (2009): 111-16.

     

    18-09-2009 om 08:07 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valrhona

    De zintuiglijke analyse bij Valrhona:

    als proeven een wetenschap wordt…

     

     

     

    Net als wijn, thee en koffie is chocolade een complex product. Aan de hand van de zintuiglijke analyse kunnen we de aromatische kwaliteiten van chocolade begrijpen en ontwikkelen. Valrhona doet dit via methodes die gebaseerd zijn op onze 5 zintuigen (zien, ruiken, horen, voelen en, uiteraard, proeven). 

     

    Valrhona heeft een groot aantal jury’s met verschillende opleidingsniveaus ingesteld om concrete gegevens te verzamelen over de proefkwaliteit bij elke etappe in het leven van chocolade. Deze jury’s van deskundigen, meer dan dertig vakmensen opgeleid in het proeven, vormen samen wat genoemd wordt “de Cacaotheek van Valrhona”. De jury’s van ingewijden, speciaal opgeleid in het selecteren van grondstoffen en verpakkingen, staan borg voor de zintuiglijke kwaliteit. In totaal meer dan 170 proefbeoordelaars vereeuwigen zo dagelijks de uitzonderlijke kwaliteit van Valrhona.

    Valrhona organiseert bovendien vele klantentests om chocoladeliefhebbers uit te nodigen hun mening te geven over nieuwe producten of productconcepten.

     

    Uiteraard zal altijd de herkomst van de cacaosoorten bepalend zijn voor het potentieel van een chocolade. Daarom selecteert Valrhona over de hele wereld de fijnste cacaosoorten direct op de plantages zelf. Maar het uiteindelijke evenwicht van een Grote Chocolade hangt ook af van andere essentiële factoren om te komen tot authentiek proefplezier:

    Naast de kwaliteit van de textuur is ook het cacaogehalte en het in acht nemen van de tijd een uiterst belangrijk en subtiel onderdeel. Het eindproduct moet er immers voor zorgen dat bij het degusteren van chocolade, de aroma’s op harmonieuze wijze vrijkomen en de chocolade een lange nasmaak heeft. RVH.

    www.valrhona.com

     

     





    18-09-2009 om 08:05 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.megavino

    GROOTSTE WIJNSALON VAN HET LAND PAKT UIT MET BORDEAUX ALS GASTREGIO “BELEEF BORDEAUX EVEN ANDERS” WORDT HET CENTRALE THEMA VAN MEGAVINO 2009

     

     

     

    De 11e editie van het wijnsalon Megavino, van 16 tot 19 oktober 2009 in Paleis 3 van Brussels Expo, zal in het teken staan van de wijnen uit Bordeaux. Daarmee kleurt Megavino voor het eerst in haar bestaan écht Frans en dan nog wel met de meest gereputeerde wijnstreek van onze zuiderburen.

     

    Thema van het salon wordt ‘Beleef Bordeaux even anders’. Op een stand van 150m2 stelt het Comité Interprofessionnel du Vin de Bordeaux (CIVB) een selectie voor van 100 verschillende Bordeauxwijnen, tussen de 4 en 15 euro, die geselecteerd werden door een jury van Belgische professionals, en door de bezoekers kunnen geproefd worden. Met deze selectie wordt de nadruk gelegd op de grote diversiteit van de Bordeauxwijnen die zowel geschikt zijn voor dagelijks gebruik, als bij speciale gelegenheden, én toch bereikbaar zijn voor ieders beurs. Bovendien symboliseert dit thema een andere kijk op de consumptie van Bordeauxwijnen, niet alleen tijdens feestelijke aangelegenheden maar ook op ieder moment van de dag: als aperitief, tijdens een barbecue of picknick, of gewoonweg tijdens een brunch onder vrienden.

     

    Naast de institutionele stand komen er diverse paviljoenen die zowel wijndomeinen uit Bordeaux als Belgische handelaars gespecialiseerd in Bordeauxwijnen verenigen. De bezoeker kan niet alleen kennismaken met een gevarieerd aantal wijnen uit Bordeaux, hij kan die ook ter plaatse aankopen. Het Bordeauxpaviljoen wordt tenslotte vervolledigd met de belangrijkste andere Franse regio’s zodat Frankrijk bijna één derde van de 11.000m2 beursoppervlakte voor z’n rekening zal nemen.

    www.bordeaux.com

     

    Megavino stevent dit jaar af op 24 deelnemende wijnlanden en dat is nog maar eens een record. Opnieuw is er een grootste aanwezigheid van landen als Spanje en Duitsland, maar ook Italië is dit jaar sterkt vertegenwoordigt (met regionale paviljoenen uit Piëmonte, Sicilië, Alto Adige en Toscane), net zoals Chili, Bulgarije en Portugal (Alentejo en Lissabon). Andere landen die in de kijker staan: Oostenrijk, Zuid-Afrika, Australië tot zelfs Argentinië, Brazilië, Georgië en Mexico.

    Nog voor het eerst: een ‘spirits’ paviljoen waar de bezoeker kan kennis maken met de beste alcoholen (wijnalcoholen waaronder cognac, armagnac, grappa) maar ook de betere wodka, rum en whisky’s. Dit paviljoen bezit bovendien een eigen bar en degustatiezaal waar constant workshops en demonstraties voor de bezoekers georganiseerd worden.

     

    Megavino wemelt ook van de activiteiten. In de aparte animatiezalen en op de stands zullen in het totaal niet minder dan 60 verschillende themaproeverijen en demo’s georganiseerd worden. Gaande van eenvoudige basisprincipes rond wijn proeven, heel wat Bordeaux proeverijen tot themaproeverijen over nieuwe Chileense vinificatietechnieken en minder bekende druivenrassen uit Italië, maar ook de geheimen van aceto balsamico en demo’s wijn en spijs in onze demo keuken. Die zijn allemaal gratis bij te wonen door de bezoekers.

    Tot slot nog een speciaal event: ‘jongeren en wijn’ op de openingsavond waar jongeren tussen 18 en 35 in een aparte zaal kunnen kennis maken met trendy wijnen en dat in een sfeer van lounge met aangepaste verlichting en dj gespecialiseerd in lounge muziek.

    Megavino is ondertussen uitgegroeid tot het grootste wijnevent in de Benelux en telde vorig jaar 270 exposanten en 23.000 bezoekers. RVH.

    Toegang: 10 euro, degustatieglas en beurscatalogus inbegrepen.

    www.megavino.be

     

    18-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Luxaflex

    Luxaflex rolt een zomer in stijl uit

     

     

    Dat Luxaflex in raambekleding allesbehalve alledaags is, bewijst de nieuwe collectie Rolgordijnen.

    Luxaflex zou Luxaflex niet zijn als er geen speciale stoffen waren opgenomen in de nieuwe collectie. Zonder meer een innovatie is GreenScreen Earthcare, een Rolgordijn waarvan het doek volledig biologisch afbreekbaar is aan het einde van de gebruikscyclus. Zo is deze ‘groene’ stof met revolutionaire technologie gemaakt uit melkzuur, zoals dat voorkomt in suikerriet en maïszetmeel. Bij de productie wordt ook minder broeikasgas uitgestoten, onder andere door het gebruik van windenergie. Samengevat, het Rolgordijn GreenScreen Earthcare is bijzonder innovatief, op-en-top milieuvriendelijk én compleet in lijn met de topkwaliteit die Luxaflex nastreeft.

    De nieuwe collectie telt in totaal 260 stoffen, waaronder heel wat exclusief textiel zoals de zijdeglans Tabris, de geweven Scenery, de metaalachtige Archive en de jacquards Sultan en Omey. Deze stoffen zijn verkrijgbaar in een hele reeks kleuren en in speciale behandelingen waaronder DustblockTM (vuil- en vochtafstotend, stofwerend) en Topar PlusTM (warmte- en lichtweerkaatsend, stofwerend).

     

    Het nieuwe Nano Rolgordijn van Luxaflex is niet alleen exclusief en decoratief maar ook erg eenvoudig om te bevestigen. Dit Rolgordijn zit namelijk in een kleine cassette die probleemloos vastgemaakt kan worden op een glazen oppervlak zonder te boren of te schroeven. Het Nano Rolgordijn is speciaal ontworpen voor kantelende vensters en glazen deuren. Het systeem is zo ontwikkeld dat het Rolgordijn feilloos opent en sluit, ongeacht uitspringende vensters of deurklinken. Het Nano Rolgordijn is even snel te installeren als te verwijderen, zonder schade achter te laten, dus ideaal voor huurders.

    Er zijn twee versies verkrijgbaar. De enkele versie opent en sluit klassiek, van boven naar beneden, en leent zich perfect voor kleinere vensters. Met de dubbele versie (twee cassettes) kan je het Rolgordijn op allerlei manieren positioneren: van boven naar beneden, van beneden naar boven, of een combinatie van beide. Zo kan je natuurlijk licht binnenlaten, zonder aan privacy te moeten inboeten. Ideaal ook om de mate van inkijk perfect in te stellen, bijvoorbeeld voor badkamers of ramen aan de straatkant.

     

    Grote ramen winnen nog altijd aan populariteit in de hedendaagse architectuur. Luxaflex speelt daar stijlvol op in met de Rolgordijnen XL: een elegant en uiterst stevig systeem met verschillende uitvoeringen, van klein tot zeer groot. Naast de eenvoudige montage en de typische Luxaflex-kwaliteit geniet je met de XL Rolgordijnen ook van maximaal comfort. Zo zijn er drie bedieningsvarianten: ketting, slingerstang en elektrisch, al dan niet met afstandsbediening. RVH.

    www.luxaflex.be

     





    18-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oman

    Avontuurlijke vakantie in Oman

     

     

     

     

    Het sultanaat Oman is een land van uitersten: mooie stranden aan de Indische Oceaan, woestijnen, bergketens, tropische gebieden met een uitbundige vegetatie. Wie met de pracht van Oman kennis willen maken, kan logeren in een luxe paleis, meersterren hotels, budget hotels, vakantieappartementen of zelfs in een tent. Kamperen in de bergen of in de woestijn, onder een fantastische sterrenhemel, dat is puur avontuur.

     

    Kamperen hoeft niet altijd primitief te zijn, integendeel, in Oman kan je zelfs logeren in een luxe-camping. De tenten van Hud Hud Nizwa Camp zijn opgezet aan de voet van het indrukwekkende Jebel Akhdar gebergte en de toeristen kunnen er verblijven van 1 oktober tot 20 april, het ideale seizoen om de bergen van Oman te verkennen. Het tentenkamp is een goede uitvalsbasis voor excursies, ondermeer naar de prachtige Wadi Tanuf en naar de stad Bahla met zijn levendige souk en het oude fort dat als Werelderfgoed is erkend. De tenten zijn schitterend ingericht met handgemaakte meubelen, handgeweven stoffen, mooi ontworpen olielampjes en kaarsenhouders, kortom een sfeervol tentenkamp in een prachtige omgeving (www.hudhudtravels.com).

     

    Zin in een kampvuur tijdens de koele woestijnnacht of in een barbecue met fijn Omaans lamsvlees, in een verkwikkende kahwa, een Arabische koffie? En dan genieten van het uitzicht over de uitgestrekte gouden zandduinen? Dit en nog veel meer kan je meemaken in het Desert Nights Resort in Wahiba Sands. De  luxe tenten garanderen een bijzondere kampeervakantie met stijl. De tenten hebben luchtkoeling, een badkamer, een gezellige zithoek en de sfeer is super romantisch, ideaal bestemming voor de huwelijksreis (www.omanhotels.com/desertnightscamp ).     

     

    Je kan ook overnachten in het 1000 Night Camp, in de Wahiba Sands, midden de rode woestijn van Oman. Je slaapt er in één van de bedoeïenententen die zijn uitgerust met tapijten, eenvoudige bedden, stoelen, een tafeltje en een eigen badkamer. Je geniet er van de stilste nachten die bestaan, kan tochten maken met een kameel door de woestijn en zelfs zwemmen. Logeren in het 1000 Night Camp is als een sprookje uit 1001 nachten (www.emptyquartertours.com).

     

    In Oman kan je ook probleemloos vrij kamperen. Wie vrij kampeert moet wel met een paar zaken rekening houden. Vrij kamperen is ideaal voor zij die met een gehuurde 4x4 rondtrekken. Een ‘kampeerreis’ in Oman kan alle kanten uit: van super luxueus tot super eenvoudig, een tent voor elk budget onder een prachtige sterrenhemel. RVH. 

    www.visitoman.be, T 050 61 51 01

     

    17-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.week van de soja

    De Europese Week van de Soja van 19 tot 26 september 2009

    Belgische consumenten proeven van soja en duurzaamheid

     

     

     

     

     

    De Europese week van de soja is terug van weggeweest. ENSA, de Europese producentenorganisatie van natuurlijke sojaproducten, stelt vol trots de tweede Europese week van de soja voor, die het duurzame potentieel van sojaproducten in de kijker zet in heel Europa, met de steun van dr. Rajendra Pachauri, mede-Nobelprijswinnaar voor de vrede. De Europese week van de soja loopt tegelijk met de Europese week van de mobiliteit en wil mensen erop wijzen dat hun voedselconsumptie evenveel invloed heeft op het milieu als hun vervoermiddel.

     

    Sojabonen worden in China al zo’n 4 000 jaar geteeld en sojaproducten zoals sojamelk en tofoe staan doorgaans in heel Azië op het menu. Dankzij de unieke voedingssamenstelling draagt soja op perfecte wijze bij tot een evenwichtig en gezond eetpatroon. Sojaproducten vormen een bron van kwalitatieve eiwitten en zijn verkrijgbaar in de vorm van drankjes, yoghurt, desserts en vleesvervangers. Ze zijn erg geliefd bij Europeanen die zich bewust zijn van de voordelen van soja voor hun gezondheid. Soja is echter meer dan alleen gezond…

     

    Sojaproducten zijn plantaardig van oorsprong en hun impact op het milieu is minder groot dan vergelijkbare dierlijke producten. Ze vereisen namelijk minder natuurlijke rijkdommen en zijn duurzamer als het gaat om de uitstoot van broeikasgassen en het verbruik van land en water.

     

    Net zoals we de fiets of het openbaar vervoer verkiezen boven de auto, kunnen we dus met een paar kleine aanpassingen aan ons eetpatroon al een aanzienlijk verschil maken voor het milieu. Door gewoon af en toe al eens een sojaproduct op het menu te zetten bijvoorbeeld! De Europese week van de soja zet al die onderwerpen in de schijnwerper en biedt ondersteuning, informatie en heerlijke recepten voor deze eeuwenoude boon van de toekomst. RVH.

    www.weekvandesoja.be

    17-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Biaggini men

    Vögele Najaar 2009 - men

    Biaggini

     

     

     

     

    In de herenmode voor de herfst en winter van 2009/2010 domineren slanke silhouetten nog steeds en blijft sportiviteit een belangrijk aspect. Relaxed wear, functioneel, comfortabel en voor een groot deel van de mannen ook geschikt voor naar het werk, wint de race. De look is ontspannen en tevens gekleed met een vleug van sportiviteit. Het mixen van sportieve met traditionele elementen gaat door.

    De kleuren zijn, in overeenstemming met de look, klassiek. Verschillende groengradaties, zoals ‘huntergreen’ of olijf passen goed bij rood, alle bessenkleuren, petrol en marineblauw. Lichtgrijs en offwhite frissen het kleurbeeld op.

     

    In de sportieve vrijetijdslook zien we nog een andere stroming die bewust op authenticiteit inzet. Pittige, rustieke combinaties worden met veel gevoel voor stijl samengesteld. Bij een perfecte outfit horen leren of imitatieleren jassen en blousons, deels met vintage-effect, die gecombineerd worden met jeans- of ribbroeken in used-look.

    De formele businessmode hecht waarde aan uitgelezen, fijne stoffen. Slank afkledende, kostuums in effen kleuren of met krijtstrepen, schaduwstrepen of vervloeiende ruitdessins zijn hoogwaardig en met liefde voor details afgewerkt. De kleurenscala blijft rustig. Het merendeel van de kleurnuances ligt tussen grijs en zwart. RVH.





    17-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brussel Milaan

    Brussels Airlines start lijndienst naar stadsluchthaven Milaan Linate

    Tiende bestemming in Italië

     

     

     

    Vanaf 25 oktober biedt Brussels Airlines twaalf vluchten per week aan tussen de Europese hoofdstad en de Milanese stadsluchthaven Linate. Brussels Airlines vliegt ook al dertig keer per week naar de luchthaven Malpensa. Dankzij deze nieuwe lijndienst hebben passagiers de keuze uit niet minder dan zeven dagelijkse afreismogelijkheden naar de economisch en toeristisch zeer belangrijke Milanese regio.

     

    Milaan Linate is de stadsluchthaven van Milaan. De luchthaven bevindt zich op amper acht kilometer van het stadscentrum en is zeer vlot bereikbaar. De luchthaven, die slechts een beperkt aantal vluchten toelaat, is zeer geliefd bij het zakencliënteel dat zich snel wil verplaatsen naar de binnenstad en is ook voor toeristen die een citytrip naar Milaan maken een aanrader.

     

    Op weekdagen biedt Brussels Airlines twee vluchten per dag aan naar Linate. Er is een ochtendvertrek en een namiddagvertrek vanuit Brussel en een terugvlucht ’s middags en ’s avonds vanuit Linate. Passagiers hebben de keuze uit drie reisformules: b.business en de twee economy class producten b.flex en b.light. Een retourticket is al mogelijk vanaf 99 euro all in. Passagiers kunnen Miles & More getrouwheidspunten sparen en uitgeven telkens ze gebruik maken van deze lijndienst.

     

    Alle vluchten worden uitgevoerd door Brussels Airlines met AVRO RJ toestellen. Partner Lufthansa Italia commercialiseert dankzij een codeshare-overeenkomst mee het vluchtaanbod. Brussels Airlines heeft een slotaanvraag lopen voor een vroeger vertrek in Brussel en vanuit Milaan. De huidige uurregeling van de ochtenvlucht zou dus kunnen wijzigen

     

    Alle vluchten kunnen gecombineerd worden met de lijndienst die Brussels Airlines vijf keer per dag verzorgd tussen Brussel en de luchthaven Milaan Malpensa. Dankzij een dagelijks vluchtaanbod naar zowel Linate als Malpensa hebben Brussels Airlines passagiers de keuze uit maar liefst zeven dagelijkse afreismogelijkheden in beide richtingen. Op weekbasis worden zo 42 retourvluchten en meer dan 8.000 vliegtuigzetels aangeboden tussen de Europese hoofdstad en Milaan.

     

    Brussels Airlines is meer dan ooit de sterkste speler op de Italiaanse markt vanuit Brussels Airport. De Belgische luchtvaartmaatschappij biedt afreismogelijkheden naar en vanuit niet minder dan tien Italiaanse steden (Milaan Linate, Milaan Malpensa, Firenze, Venetie, Bologna, Turijn, Rome, Napels, Catania en Palermo). Op wekelijkse basis verzorgt Brussels Airlines gemiddeld 110 retourvluchten tussen Italië en België.

     

    De belangrijkste Belgische touroperators bieden in samenwerking met Brussels Airlines een citytripaanbod Milaan aan. RVH.

     

     

    16-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Biaggini women

    Vögele Najaar 2009 - Women

    Biaggini

     

     

     

     

     

    Hier is de modeboodschap voor de dames erg duidelijk: ‘Keep it simple’. De silhouet is over het algemeen smal en nauwsluitend waarbij de schouders – met een knipoog naar de jaren tachtig – licht geaccentueerd zijn. ‘Crossdressing’ is het toverwoord voor de nieuwe look en sportieve broeken als jeans, stretchbroeken, chino’s en boyfriend styles vervullen dan ook een belangrijke functie, omdat ze perfect gecombineerd kunnen worden met soepel vallende jersey tops en sportieve blouses, jassen en blazers.

     

    De kleuren worden krachtiger. Petrol, bessenkleuren, lila en groen worden ondersteund door groene en bruine tinten. Natuur en wit frissen het kleurenbeeld op. Zwart is zoals vanouds dé nummer 1. De krachtige kleuren worden vooral gebruikt voor shirts, truien, blouses en accessoires.

     

    Blouses en shirts met bloemen-, ornament- en paisleyprints fleuren het overwegend effen modebeeld op. RVH.







    16-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I am gold

    I Am / The Gold Line

     

     

     

     

    Sinds enkele seizoenen is I Am uitgebreid met een gekledere lijn: The Gold Line. Ze beantwoordt perfect aan de vraag van de moderne vrouw die graag iets specialer gekleed gaat voor een avondje-uit of een feestje zonder echt overdressed te zijn.

     

    De collectie focust op rijke kleuren en stoffen. Lichtgrijs, diep violet en camel worden vertaald in glanzend satijn, kant en luxe jerseystoffen met een subtiele glans. Satijnen, mouwloze jurken met micro bloemmotieven meten zich gesofistikeerde kragen en strikken aan. Feestelijke rokjes worden gedragen met sensuele cachecoeurs of  vloeiend vallende jersey tops met een apart detail. Mantels met fluwelen reliëfmotieven stralen pure glamour uit en zorgen ervoor dat je in barre temperaturen toch feestelijk oogt. RVH.

     







    16-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eon
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Horlogecollectie Eon met diamantjes en driedubbele ring.

     

     

     

    Eind 2009 brengt Versace de “Eon” uit in een extra luxe versie met diamantjes en driedubbele ring. Dit nieuwe model biedt een boeiende combinatie tussen mysterieuze sensualiteit en vrouwelijke elegantie. Dit topstuk straalt de klasse van de Versace-vrouw en de speelse charme van het Italiaanse merk uit.

    Meer nog dan een uurwerk is de “Eon” een oogstrelend sieraad. RVH.

     

     

     

     

     

     

     

     

    16-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I am chakra's

    I AM Chakra’s – Herfst/Winter 2009-2010

     

     

     

     

    Deze winter heeft ontwerpster Maya Van Dooren gewerkt rond de Chakra’s. Symbolen van de hoofdchakra’s zijn als print of als borduursel in de kleren verwerkt. Niet zomaar gratuit : elke chakra is op de juiste plaats terug te vinden. Chakra’s zijn energiecentra in het lichaam die elk hun functie en betekenis hebben. Elk punt ontvangt, leidt en geeft energie. Ze vormen de basis van de traditionele Indiase geneeskunde.

     

    Maya was als kind al gefascineerd door de zin van het leven en ontdekte boeken over de Chakra’s. “Ik wou er alles van weten, ik ben sowieso iemand die bezig is met diepere zingeving en ik leef heel bewust” zegt Maya. “Ik ben heel intuïtief en volg mijn intuïtie zowel in mijn privéleven als in mijn werk. Ik creëer vanuit mijn buikgevoel en ik heb door de jaren heen ervaren dat dit de best manier is.”

    Onze belangrijkste doelstelling is en blijft kleren aan te reiken waarin de vrouw zich goed voelt. Veel aandacht gaat naar mooie, aangename stoffen en comfortabele vormen.

     

    Dit seizoen wordt door middel van prachtige prints en fijn borduurwerk de levensvisie van de “Casual line’ op een unieke manier voorgesteld. De rode draad doorheen de ‘Casual line’ is de ‘Chakra’. RVH.

    Consumenteninfo :  09/337 73 77

    15-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jus add water

    Just Add Water

     

     

     

     

    Replay stelt met trots het ‘Just add water’project voor. De natuur is een waardevolle bron en het is onze taak om deze te beschermenen. In het productieproces van een jeans kruipt maar liefst 5000 l water. Met het project ‘Just add water’ brengt Replay hier verandering in.

     

    Na veel research en investeringen werd een nieuw revolutionair productiesysteem ingevoerd dat op energie en water bespaart en tegelijk de kwaliteit van het eindproduct verbetert. De nieuwe collectie is deze winter in alle Replay-winkels terug te vinden. RVH.

    Consumenteninfo: 02/521 90 71







    15-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chill on the Channel

    Ongewone service bij Norfolkline

    Chill on the Channel

     

     

    De ferrymaatschappij Norfolkline die vaart tussen Duinkerke en Dover is gestart met een nieuwe, heel bijzondere service voor zijn passagiers. Onder de noemer ‘Chill on the Channel’ kunnen de reizigers tijdens de twee uur durende overvaart genieten van een ontspannende hoofd, nek, en bovenrug massage. Dat gebeurt door gediplomeerde masseurs en tegen een prijs die elke gast zelf kan bepalen. De doorsnee reiziger betaalt € 8, soms iets meer.

     

    De service wordt op alle drie de ferry’s van Norfolkline aangeboden bij afvaarten om 10u, 12u en 14u vanuit Duinkerke en Dover. Aan boord van het schip worden de reizigers over de nieuwe service geïnformeerd.

     

    Een vakantie richting Engeland, met een ferry van Norfolkline, kan dus vanaf nu super-ontspannend beginnen. Voeg daarbij de grote ruimte, het comfort en de kindvriendelijkheid van de schepen. Ook de vertrekhaven is een bijkomende troef. Duinkerke, minder ver dan Calais, is makkelijk bereikbaar via autosnelwegen. En tot slot kan aan een tarief van € 12 euro per persoon (€15 indien men aan boord boekt) een upgrade verkregen worden naar een Eerste Klas ticket. Men mag prioritair aan boord rijden zodat men ook eerst kan ontschepen. Er zijn exclusieve zitplaatsen voorzien in een luxueuze ruimte met gratis WIFI, ideaal voor zakenreizen of voor ontspanning. Er zijn gratis kranten beschikbaar en men wordt verwend met gratis thee, koffie en frisdranken. Reizen met Norfolkline is een beleving op zich! RVH.

    www.norfolkline.com

    14-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thesis toerisme

    Toerisme Vlaanderen bekroont beste thesis over toerisme

     

     

     

     

     

    Vicky Steylaerts, zopas afgestudeerd als master in toerisme, heeft de prijs van Toerisme Vlaanderen voor de beste toeristische thesis ontvangen. Toerisme Vlaanderen wil op deze manier toerismestudenten extra stimuleren om een kwalitatief eindwerk af te leveren.

     

    Een mooi voorbeeld is Vicky Steylaerts. Voor haar thesis over de intermediaire toeristische rol van taxichauffeurs op het eiland Gozo, beloonde Toerisme Vlaanderen haar met een Vlaanderen Vakantieland-cheque van € 250. Tijdens het wetenschappelijke onderzoek dat Vicky opzette, had ze heel wat gesprekken met de plaatselijke taxichauffeurs. “Het viel me op hoe hun feitelijke kennis van het eiland relatief beperkt was. Maar zodra ze over hun eigen leven begonnen te vertellen, kwam er veel interessants naar boven. Met veel ‘gusto’ geven ze bijvoorbeeld details

    over de eigen keuken. Daar ontdekte ik een toeristisch potentieel in dat nog niet ontgonnen is.”

     

    De Vlaamse toeristische sector – hotels, touroperators, reisagenten,… – vraagt al langer naar een verdere professionalisering. Het toerisme als onderdeel van een groter economisch verhaal is immers veel te lang onderschat. De Vlaamse Raad voor het Toerisme maakte enkele jaren terug al duidelijk dat het toerisme in Vlaanderen voor belangrijke uitdagingen stond en dat er nood was aan een universitaire opleiding. Mede door de financiële ondersteuning van Toerisme Vlaanderen, startte de Katholieke Universiteit Leuven 5 jaar geleden met de eerste Vlaamse toeristische opleiding op universitair niveau.

     

    Om een gevarieerd en kwalitatief onderbouwd studietraject aan te bieden, werkt de KUL samen met verschillende andere universiteiten en hogescholen. Het programma levert hierdoor academisch getrainde experts in het toerisme op.

     

    Toerisme Vlaanderen bevordert het vrijetijds- en zakentoerisme in en naar Vlaanderen en Brussel. Als agentschap van de Vlaamse Gemeenschap, staat het in voor de kwaliteitsvolle ontwikkeling van het toeristische aanbod. De kerntaken van Toerisme Vlaanderen zijn de promotie en marketing van Vlaanderen als een toeristische bestemming, de ondersteuning en uitbouw van het toeristische aanbod en toerisme in het bereik van iedereen brengen.  RVH.

     

    Master in het Toerisme - Afdeling Sociale en Economische Geografie - Celestijnenlaan 200 - 3001 Heverlee - Tel. 016 32 24 42

    http://wet.kuleuven.be/masterintoerisme

    www.toerismevlaanderen.be

     

     

    14-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Orac

    ORAC BASIXX, NIEUWE GENERATIE KROONLIJSTEN

     

     

     

    Met de nieuwe collectie ORAC Basixx tekent decoratiespecialist ORAC voor een nieuwe generatie kroonlijsten, zowel in design als in technologie. Resultaat is een creatieve en budgetvriendelijke collectie die je alle vrijheid geeft om sfeer te creëren binnenshuis. Van keuken tot woonruimte, van slaapkamer tot badkamer.

     

    Een kroonlijst brengt meteen sfeer in huis. De profielen van ORAC Basixx, de standaardlijn binnen het overkoepelende merk ORAC DECOR, breken dan ook de kale overgang tussen plafond en muur. Daarbij zijn ze niet alleen functioneel  handig om bijvoorbeeld oneffenheden weg te werken  maar ook licht decoratief.

     

    De negen kroonlijsten van ORAC Basixx zijn onderverdeeld in drie groepen die zowel traditionele als moderne interieurs aanspreken. Stuk voor stuk zijn het lichtgewicht profielen, sterk en duurzaam dankzij de hoogwaardige polystyreen (lage densiteit) Durofoam.

     

    ORAC Basixx staat dan ook voor een nieuwe generatie kroonlijsten, niet alleen in design maar ook in technologie. Zo zorgt de aangepaste extrusietechnologie voor randscherpe profielen, waardoor je betere schaduweffecten krijgt. Ook de afwerking is doordacht: de kroonlijsten hebben al een hoogkwalitatieve primerlaag, waardoor je minder moet verven, de verf egaler spreidt en beter hecht. Aan de achterkant van het profiel is ook een ingewerkte V-groef voorzien, zodat je de lijm gemakkelijk kan aanbrengen en uitstrijken. RVH.

    www.oracdecor.com

     

     

    14-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.One by one

    Vögele najaar 2009 - Kids

    One by One / Tik & Tak

     

     

     

    Alle kinderen, groot en klein, houden van de Britse clubstijl (Brit Club). Engeland inspireert de mode met wollen stoffen, Schotse ruiten en verschillende tweedkwaliteiten. De combinatiekleuren zijn ook bij dit modethema voor groot en klein hetzelfde. Chilirood, marine, blauw, wolwit, antraciet en zwart vormen de basis.

     

    Grote kinderen

    Voor de tienermeisjes mag de mode iets pittiger zijn. London is de inspiratiebron en geeft met typische motieven als Big Ben en een vleugje punk het eerder klassieke thema de finishing touch. Shirts en andere basics ondergaan een facelift door het gebruik van nieuwe details aan de hals. Capuchons spelen nog steeds een grote rol. Zij krijgen door nieuwe voeringen van teddy, imitatiebont, fleece of stoffen met ruitdessins een nieuw gezicht.

    De jeansbroeken zijn over het algemeen donker van kleur, maar ook met used-effecten. Nieuw en passend bij het thema zijn broeken van katoenen stretch. De inspiratie uit Engeland met grote ruitdessins in combinatie met streep-, rombus- en pied-de-poule-dessins wordt door de tienerjongens gebruikt voor een stoere ‘motorcycle’ stijl. Zo worden klassiek design en motieven uit de bikerwereld opgefrist met een portie ‘Brit chic’. Zwarte bikerjacks in lederlook, nonchalante sweatshirts, gevoerde vesten, geraffineerde geruite hemden en donkere jeansbroeken vormen de zwaartepunten van dit thema. RVH.





    14-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!