Inhoud blog
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    23-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hellend dak
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Een hellend dak met kleidakpannen van Wienerberger

     

     

     

    Duurzaam, technisch betrouwbaar en geschikt voor alle bouwstijlen, van beschermd monument tot hedendaagse villa: een hellend dak met kleidakpannen van Wienerberger schikt zich naar elk gebouw en elke wens. Hellende daken bieden meer ruimte op eenzelfde bouwoppervlakte. Zij zijn uitstekend te isoleren en luchtdicht te maken. Zij maken deel uit van onze bouwtraditie, zodat men kan rekenen op een vlotte, snelle en kwaliteitsvolle uitvoering. Kortom, een hellend vlak komt tegemoet aan de steilste ambities.

     

    Met een hellend vlak is er geen plaats voor saaiheid en verveling. De veelheid aan vormen, gaande van het gekende zadeldak over het mansardedak tot heel hedendaagse toepassingen als het gebogen of lessenaarsdak, maken elke stilistische keuze haalbaar. Voor de afwerking met Koramic kleidakpannen kan men kiezen uit een quasi eindeloos palet aan vormen, kleuren en texturen. Om het even of men nieuw wil bouwen, de voorkeur geeft aan renoveren of een parel van historische architectuur gaat restaureren, met een hellend dak zit men altijd goed.

     

    De Koramic kleidakpannen van Wienerberger vormen een uiterst duurzame oplossing. Ze worden op een ecologische wijze vervaardigd uit natuurlijke materialen. Ze hebben een lange levensduur dankzij hun gegarandeerde unieke eigenschappen inzake vorst- en brandbestendigheid, waterdichtheid, vorm- en kleurbestendigheid, UV-resistentie en onderhoudsvriendelijkheid. Bovendien zijn ze herbruikbaar en recycleerbaar.

     

    Het hellende dak maakt deel uit van de Belgische bouwtraditie. Daardoor kan men rekenen op een vlotte, snelle en betrouwbare uitvoering, met aandacht voor een naadloze isolatie, een geschikt onderdak en een prima luchtdichtheid.

    Stedenbouwkundig zijn er zelden of nooit problemen met een hellend dak. Integendeel, meestal wordt deze oplossing aanbevolen. Men kan meer zuiver regenwater opvangen en hergebruiken, hetgeen de waterfactuur drukt en het gevaar op overstromingen in de omgeving aanzienlijk verkleint. Bouwen met een hellend dak is ook financieel voordelig. Onder de dakvlakken beschikt men over extra ruimte voor één of meerdere slaapkamers of kinderkamers, een hobbykamer of een technische ruimte.

    www.koramic.com

    Batibouw-beurs, Brussels Expo, Stand 309 in hal 5

    23-12-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Plezier, thuisgevoel en trouw

    Plezier, thuisgevoel en trouw verenigd bij Logis !

     

     

     

    Hotel-restaurantketen Logis lanceert het programma O’Logis, een pan-Europese campagne voor klantenbinding, in het kader van zijn strategie om de competitiviteit van zijn netwerk te verhogen, zich verder te ontwikkelen en de hotelhouders opnieuw in het hart van het merk te plaatsen. Daarnaast beantwoordt het concept van PlezieroLogis aan de zoektocht naar plezier van hun hedonistisch cliënteel.

     

    De Logis, het eerste netwerk van onafhankelijke hotel-restaurants in Europa, lanceert in januari 2013 zijn nieuw programma voor klantenbinding, dat zich uitstrekt over alle Europese Logis. Hierbij richt het zich op zowel zakelijke als vrijetijdsklanten, tijdens de week of in het weekend. Vanaf een aankoopbedrag van 20€ per persoon, kunnen de gasten voortaan punten verzamelen in het hotel, maar bovendien ook in het restaurant. Op deze manier kunnen loyaliteitscheques verdiend worden die uitnodigen tot nog meer plezier in de Logis.

     

    Naast de magnetische kaart O’Logis, zullen de klanten ook een persoonlijk profiel kunnen activeren op o-logis.com. Dit stelt hen bijgevolg in staat om hun puntensaldo of de geschiedenis van hun verschillende verblijven te bekijken, alsook hun loyaliteitscheques te downloaden die ze uiteraard ook aan vrienden kunnen schenken. Deze website, speciaal ontworpen voor verschillende digitale formaten (smartphone, tablet, pc,…), laat de gebruikers toe om hun klantenkaart te raadplegen

    eender waar ze zich bevinden.

     

    «Dit nieuwe programma omvat de meest ambitieuze stap uit ons strategisch plan, dat voornamelijk een verbetering van onze competitiviteit beoogt en een vooruitgang verzekert voor de komende drie jaar», beklemtoont Thierry Amirault, Voorzitter van de Internationale Federatie van Logis. «O’Logis kadert zich in de persoonlijke aanpak die trouwens al onze hotels karakteriseert.» De Logis positioneren zich bovendien meer dan ooit als plezierige bestemmingen, die zich richten op een hedonistisch cliënteel dat nood heeft aan een uitstapje, herbronning en kwaliteit. Deze levensgenieters vormen het doelpubliek voor deze klantenbindingsactie en kenmerken zich door een gezonde nieuwsgierigheid, een verlangen om te genieten van het moment en zichzelf een rustpauze te gunnen, evenals hun ontdekkingszin en hun belang aan waarden. Om zich duidelijk te onderscheiden van hotelketens, gastenkamers of herbergen, heeft dit netwerk de ‘PlezieroLogis’ ontwikkeld. Dit gaat veel verder dan een simpel concept, en promoot een authentieke denkwijze, die zich richt op het versterken van het merk op vlak van communicatie, diensten en waarden.

     

    Elke hoteluitbater verzekert een gepersonaliseerde, aandachtige en spontane ontvangst, met een permanente zorg om zijn gasten momenten van rust, welzijn en ontdekking te garanderen, zijn kennis van de omgeving te delen, de mooiste nabijgelegen plaatsjes aan te raden en onvergetelijke ervaringen voor te stellen. De 2.600 etablissementen verdeeld over 8 landen verschillen sterk en beroepen zich elk op een uniek karakter, maar toch delen ze allen eenzelfde klantgerichtheid en creëren ze zo een unieke relatie met elke gast.

    www.logishotels.com

    22-12-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belgen gaan voor traditie

    DE BELGEN GAAN VOOR TRADITIE TIJDENS DE EINDEJAARSFEESTEN

     

     

     

    Traditioneel, met de familie, gezellig en bereid op voorhand: dat zijn de sleutelbegrippen voor de feestmaaltijden van de Belgen met eindejaar.

     

    De resultaten van de enquête die Delhaize recent bij 2000 personen gehouden heeft rond de tendensen voor de feestmaaltijden van het eindejaar 2012 zijn duidelijk: dit jaar kiezen de Belgen voor de traditionele waarden om hun feesten voor te bereiden. Zo blijkt dat het belangrijkste voor de Belgische consument is dat hij zelf een traditionele maaltijd kan klaarmaken met de familie erbij, maar dat hij ondertussen ook bij zijn gasten kan blijven. Bovendien wilt hij dit alles binnen een democratisch budget. Delhaize merkt ook dat de meeste consumenten hun boodschappen voor de eindejaarsmaaltijd in een supermarkt zullen doen (ook via e-commerce), dat de mensen die toch een originele maaltijd willen klaarmaken eerder naar de wereldkeuken neigen om hun gasten te verbazen en dat heel wat mensen de feestdagen thuis vieren met een tête-à-tête.

     

    De eerste grote tendens die Delhaize vaststelt bij deze enquête is dat meer dan 80% van de Belgische consumenten van plan is om een traditioneel gerecht klaar te maken voor de eindejaarsfeesten, een tendens die kan verklaard worden door een terugkeer naar vaste waarden in deze tijden van economische onzekerheid. De meest populaire traditionele gerechten zijn de schotels die samen aan tafel worden klaargemaakt zoals fondue, steengrill, raclette…en de klassiekers kalkoen en wild.

    Voor de bubbels blijft de Belg de voorkeur geven aan champagne (48%), gevolgd door cava (33%).

     

    De tweede grote tendens die Delhaize vaststelt, is dat meer dan 65% van de Belgen de eindejaarsfeesten met de familie wil doorbrengen, thuis of bij iemand anders. Deze tendens wordt bevestigd voor zowel kerstavond, kerstdag als nieuwjaarsdag. Opmerkelijk is dat toch ook meer dan 42% oudejaarsavond met de familie zal doorbrengen.

     

    De derde grote tendens die blijkt uit deze enquête is dat meer dan 58% van de ondervraagde personen vindt dat bij de gasten kunnen zijn het belangrijkste criterium is voor een geslaagd feestmaal. Ook al wil de consument zelf koken, toch wil hij tijd doorbrengen met zijn gasten. Hij zal dus kiezen voor praktische producten waarmee hij tijd kan winnen in de keuken om gezellig bij zijn gasten te kunnen zijn.

     

    Naast deze 3 grote tendensen stelt Delhaize ook enkele andere opvallende zaken vast. Wanneer het gaat om de belangrijkste criteria voor een geslaagd feestmaal, staat “de gasten trakteren op een feestmaal” op de tweede plaats. De kwaliteit van de maaltijd blijft dus heel belangrijk, drie vierden van de consumenten zal bovendien zijn eigen kooktalenten aanspreken en zelf een feestmaal bereiden. Het derde belangrijkste criterium is een evenwichtig budget (+25%). Wat de uitgaven betreft, voorzien de Belgen een gemiddeld budget van 35€ per persoon voor een feestmaal, ofwel een stijging met 2€ in vergelijking met 2011.

     

    Delhaize stelt ook nog vast dat 91% van de consumenten de producten voor hun feestmaal zal kopen in een supermarkt. Ze gaan doorgaans een week op voorhand naar de winkel voor de droge voeding en de dranken, en één of twee dagen op voorhand voor de verse producten. We merken ook dat zij die niet kiezen voor traditie maar een origineel feestmenu willen klaarmaken eerder voor de wereldkeuken, en dan vooral voor de Aziatische keuken, kiezen om hun gasten te verbazen.

     

    Ten slotte brengt 12% van de Belgische consumenten de feesten door met z’n tweeën. Een maaltijd klaarmaken voor weinig mensen is een tendens die we al het hele jaar door merken.

     

    21-12-2012 om 21:09 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Liftoven
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Boretti presenteert innovatie op Batibouw: BPOL-60 liftoven

     

     

    Daar waar anderen stoppen gaat Boretti verder. Kijk maar naar de manier waarop het Italiaanse merk van luxe keukenapparatuur het begrip inbouwoven op een zeer eigen manier heeft geïnterpreteerd. Ze hebben ‘in’bouwen wel heel letterlijk genomen. Deze oven kan met één druk op de knop volledig verzinken in het werkblad of aanrecht, waardoor een glad werkoppervlak wordt behouden. De mantelkoeling van de oven verzekert bovendien dat het werkblad niet alleen glad, maar ook koel blijft.

     

    Het geheel is praktisch, veilig én ruimtebesparend. Een hoogstandje qua techniek en design dat niet ten koste gaat van functionaliteit, want met maar liefst 13 verschillende functies is deze BPOL-60 een heuse multitasker te noemen. Het volledig digitale weergavedisplay met tiptoets bediening verhoogt daarbij aanzienlijk het gebruiksgemak. Op Batibouw is deze unieke oven voor het eerst in België te bewonderen. Richtprijs: € 2.535 inclusief BTW

    Boretti op Batibouw: Paleis 11 – Stand 507

     

    21-12-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Online sommelier

    ONLINE SOMMELIER EN INTERACTIEVE EINDEJAARSKALENDER 

     

     

     

    De vernieuwde Delhaizewebsite maakt de voorbereiding van de feesten nog makkelijker en smakelijker

     

    Met de feestdagen in het vooruitzicht lanceert Delhaize een feestelijke versie van haar website met enkele nieuwigheden. Een herziening die zich richt op het tafelplezier, zowel voor elke dag als voor speciale gelegenheden, met heel wat suggesties voor alle smaken en alle budgetten. Naast deze vernieuwing stelt de Delhaize-site twee originele diensten voor om klanten te helpen bij het bereiden van hun eindejaarsfeesten : gratis en persoonlijk advies van een online sommelier en een eindejaarskalender die iedere dag nieuwe promoties, recepten, ideeën en tips geeft voor geslaagde feesten.

     

    Delhaize.be wil een extra service aanbieden aan haar klanten. Zo stelt Delhaize aan de internauten nieuwe oplossingen voor om ten volle zonder de geringste stress van deze periode te genieten ! Zo werden nieuwe ‘online’ diensten ‘special feesten’ op punt gesteld om de voorbereidingen van de Delhaize-klanten van thuisuit te vergemakkelijken.

     

    Hoe de juiste wijn kiezen bij de feestmaaltijd wanneer je geen kenner bent ? Ieder jaar kunnen de klanten, naast de wijnraadgevers aanwezig in iedere Delhaize-winkel, eveneens genieten van gepersonaliseerde tips van een sommelier met enkele muisklikken. Met de online sommelier biedt Delhaize de mogelijkheid een beroep te doen op een professional en positioneert ze zich als een echte wijnspecialist. Het menu, de soorten schotels, de voorkeuren, het budget, alles wordt in rekening genomen bij de selectie. De Sommelier antwoordt gratis op de vragen van de internauten binnen de 48 werkuren en stelt hen een wijnselectie voor die perfect past bij hun menu en hun budget. Een dienst die de maaltijden van de Delhaize-klanten zal doen schitteren en hun genodigden volledig versteld zal doen staan! Afspraak op http://nl.delhaize.be/acties/onlinesommelier

     

    Delhaize innoveert deze winter door een online eindejaarskalender te creëren. Iedere dag informeert deze kalender de klanten van de laatste promoties en exclusiviteiten in de winkel. Bovendien geeft dit middel heel wat tips om de organisatie van de eindejaarsmaaltijden en heel wat feestelijke recepten te plannen.

    Afspraak op http://nl.delhaize.be/eindejaar.

     

    De website van Delhaize werd in een nieuw kleedje gestoken. Er zijn verschillende nieuwigheden zodat de klantenservice van Delhaize nog verbeterd en er nog meer culinaire tips en inspiratie voor elke beschikbaar zijn. Dankzij deze verbeteringen hebben de klanten van Delhaize de mogelijkheid zich te inspireren op de verschillende seizoensthema’s, waarmee promoties, exclusiviteiten en heel wat recepten gepaard gaan. Een onmisbare website om de tafel dag na dag op te vrolijken en genodigden te verrassen ! www.delhaize.be

     

     

    20-12-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chauffeurs weten waarom
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Chauffeurs weten waarom!

    Jupiler NA wenst iedereen een veilig eindejaar toe!

     

     

     

    Jupiler NA, de alcoholvrije variant van het favoriete bier van de Belgen, zal tijdens de laatste week van het jaar een nationale abribus-campagne uitrollen om chauffeurs er extra op wijzen dat het belangrijk is om verantwoord om te gaan met alcohol in het verkeer.

    De beste keuze is daarom : geen alcohol drinken als je rijdt. Tegelijkertijd betekent Bob zijn echter niet dat je niet meer mee kan genieten met je vrienden van een gezellig glas bier tijdens de eindejaarsperiode.

     

    Jupiler NA biedt bijvoorbeeld een perfect alternatief. De boodschap is dus : verantwoord genieten om mooie feestdagen tegemoet te gaan door jezelf en je medereizigers veilig thuis te brengen!

     

    AB InBev droomt ervan het Beste Bierbedrijf in een Betere Wereld te zijn. Als brouwer van een breed assortiment aan bieren, hecht het bedrijf veel belang aan verantwoorde consumptie. Zo zijn er ook momenten waarop een glas alcohol minder of helemaal niet gepast is, bijvoorbeeld als men nog moet autorijden of op het werk. AB InBev heeft zich geëngageerd om tegen 2014 wereldwijd minstens een half miljard volwassen consumenten extra bewust te maken van het feit dat drinken en rijden niet samengaan. En natuurlijk dragen ook de merken hun steentje bij: na de “Drink 0,0, Blaas 0,0” campagne van Hoegaarden eerder dit jaar, promoot Jupiler NA tijdens deze feestperiode verantwoord rijgedrag via de opvallende “Chauffeurs weten

    waarom”-campagne, opdat iedereen veilig thuis komt.

     

     

     

    20-12-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Derry - Londonderry

    Derry/Londonderry : Topbestemming in 2013

     

     

    Volgend jaar zijn alle ogen gericht op Derry/Londonderry want dan wordt deze Noord-Ierse reisbestemming tot UK City of Culture gekroond. Daarenboven zet Lonely Planet de stad in de Top 10 van te bezoeken plaatsen in 2013.

     

    Laat er geen twijfel over bestaan, Derry/Londonderry is een stad met een groot en boeiend verhaal, met een unieke geschiedenis en met gastvrije inwoners. Deze mix resulteert in een fantastisch toeristisch product: cultuurhistorische bezienswaardigheden die getuigen van 1400 jaar geschiedenis en een evenementenkalender die het jaar, van januari tot december, helemaal vult. Met andere woorden, het is een stad die iedereen wat te bieden heeft, een plek waar je zeker langs moet.

     

    Reizigers kunnen Derry/Londonderry kiezen als uitvalsbasis voor tal van excursies want het mooiste natuurschoon en de historische sites van Noord-Ierland zijn van hieruit makkelijk en snel bereikbaar.

     

    Er is meer reden dan ooit om Derry/Londonderry in te schrijven op je reisroute want als UK City of Culture 2013 wordt de vestingstad als het ware herboren, zeker als je ziet hoeveel boeiende culturele evenementen er in 2013 zullen plaatsvinden. In Derry/Londonderry vindt het grootste Halloween feest van Europa plaats en ook ‘Fleadh Ceoil na HEireann’ – het grootste Ierse cultuur festival dat van 12 tot 18 augustus 2013 doorgaat- mag je zeker niet missen.

     

    Lonely Planet, wereldwijd bekend van de gelijknamige reisgidsen, oordeelt dat Derry/Londonderry in 2013 een must is om te bezoeken. Deze ‘Best in Travel 2013’ werd toegekend op basis van de culturele agenda, omwille van het feit dat de stadswallen precies 400 jaar oud zijn en omdat de prestigieuze Turner Prize hier zal worden uitgereikt.

     

    Tourism Ireland - Louizalaan 66 - 1050 Brussel

    T 02 275 01 71

    e-mail : info.be@tourismireland.com - www.discoverireland.com

    20-12-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Graubunden: wit wonder

    Het alpiene wintertoerisme in Graubünden is ooit in 1864 in St Moritz begonnen met een weddenschap. Inmiddels behoort het vakantiegebied nr 1 van Zwitserland met vakantieplaatsen als Davos, Laax en Lenzerheide tot de topwintersportgebieden van de wereld- en is nog altijd zo innovatief als 140 jaar geleden.

     

    Graubünden beslaat een zesde deel van de oppervlakte van Zwitserland. Het grootste kanton van Zwitserland is toeristisch in 18 bestemmingen onderverdeeld waarin Duits, Italiaans en – zeer exclusief – Reto-Romaans wordt gesproken.

     

    Wereldprimeur: Porsche-skilift.

    Het skiresort Laax biedt komende winter een wereldprimeur: liftstoeltjes in Porsche-design op zonne-energie. Het ontwerp van de koppelbare zespersoonsstoeltjeslift komt uit de koker van Porsche, de techniek is van de Flumser kabelbaanbouwer Bartholet Maschinenbau AG. Behalve door het futuristische design overtuigen de mobiele zitoases ook met unieke technische innovaties. Verwarming op zonne-energie, een hogere snelheid en de wellness-stoel kan bovendien 45°worden gedraaid in de panoramamodus. Zo kunt u optimaal genieten van de prachtige vergezichten.

     

    Hotelopening: Hilton Garden Inn in Davos.

    Davos is een topklassehotel rijker: aan het begin van het winterseizoen opent het nieuwe Hilton Garden Inn in Davos zijn deuren. Het eigentijdse hotel heeft 146 moderne designkamers, een restaurant, lounge, fitness en wellness faciliteiten met service van de hoogste klasse. Dit smaakt naar meer. In de winter 2013/14 wordt ook het Intercontinental Stilli Park geopend, een extra highlight in Davos.

     

    Gewoon echt: tradities en gebruiken.

    Graubünden met de hoofdstad Chur kijkt terug op een geschiedenis van meer dan 11.000 jaar. Tijd genoeg om gebruiken en tradities te laten ontstaan. De «Chalandamarz» in het Engadin of «Pschuuri» in Splügen: gebruiken die het bergvolk mede hebben gevormd. Daarnaast worden in Graubünden ook het traditionele handwerk en de unieke keuken in ere gehouden. In het Unterengadin laat Josin Neuhäusler de gasten bijvoorbeeld zien hoe sgraffito in de façades van huizen wordt gekrast en de lokale slagers presenteren de kunst van het vleesdrogen.

     

    Treinfans opgelet: treinmuseum Albula.

    In Bergün, direct aan de Albulalijn van de Rhätische Bahn, staat het in juni 2012 geopende Bahnmuseum Albula. Een heerlijke plek voor families en treinliefhebbers. Aan de hand van expositieruimtes, originele tentoonstellingsobjecten en één van de laatste krokodillocomotieven presenteert het museum historische en hedendaagse feiten over de spectaculairste spoorbaan van Zwitserland, die tot het UNESCO-Werelderfgoed behoort. Op een oppervlakte van meer dan 1.300 m2 worden de bezoekers op ruim 400 objecten van 100 jaar en ouder getrakteerd.

    www.graubuenden.ch

     

    19-12-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thomas Cook airlines

     

    Net iets meer dan 10 jaar na de oprichting zet Thomas Cook Airlines voor zomer 2013 een nieuwe en grote stap voorwaarts.

     

    Thomas Cook airlines: lijnvluchten en directe vluchten. Met focus op de meer verkoop van vliegtuigtickets wijzigt de luchtvaartmaatschappij van Thomas Cook Belgium haar statuut. Vooral gekend om de vakantievluchten (chartervluchten) stijgt Thomas Cook Airlines (Belgium) voortaan op als volwaardige commerciële luchtvaartmaatschappij met lijnvluchten.

     

    Het nieuwe statuut levert tal van voordelen op : meer vluchten: vanaf deze zomer (april 2013) plant Thomas Cook Airlines het aantal vluchten per bestemming drastisch te verhogen. Rechtstreekse vluchten, eveneens vanaf april 2013 zal Thomas Cook Airlines nog slechts een minimum aan driehoek vluchten opereren, het aantal vluchten met tussenlanding daalt hierdoor drastisch. Gekende vertrekuren: Thomas Cook Airlines communiceert voortaan de vertrekuren van haar vluchten al maanden op voorhand en geniet van klokvaste vertrekuren: voor een groot aantal vluchten liggen de vluchturen vast en zullen dus niet meer na reservatie wijzigen. Ook de IATA code werd gewijzigd, voortaan geniet Thomas Cool van de HQ-code wat staat voor High quality en wordt de maartschappij in het internationale systeem voor GDS reserveringen opgenomen.

     

    In juli en augustus wordt Nice 3 maal per week vanuit Brussel én Luik aangevlogen, Bastia krijgt 2 luchten per week, Biarritz 1 vlucht en Reykjavik 2 vluchten per week, telkens vanuit Brussel.

     

    Ondanks de lage prijs behoudt de maatschappij haar high level service met 20 kg bagage, 6kg handbagage en kunnen maaltijden worden bijgeboekt. De maatschappij biedt eveneens een ‘premium service’ van 30 of 40€ per vlucht met inbegrip van aparte check-in, 22 kg bagage, champagne en maaltijd aan boord.

     

    Om de commerciële activiteiten van Thomas Cook Airlines naar een succes te brengen, heeft de luchtvaartmaatschappij een afzonderlijke commerciële cel van luchtvaartprofessionals uitgebouwd. Dit departement zal haar activiteiten runnen naast het operationeel departement van Thomas Cook Airlines. De activiteiten van Thomas Cook Airlines Belgium blijven deel uitmaken van de toeristische groep Thomas Cook Belgium.

     

     

     

    18-12-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe zonneschermen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    BatiBouw startschot voor lancering nieuw zonnescherm

     

     

     

    Rond Batibouw mogen we stilaan weer beginnen te dromen van de zon. En dat brengt heel wat mensen naar hét jaarlijkse bouwevenement om de geknipte oplossing voor schaduw en verkoeling te vinden. Niet toevallig dus dat HAROL zijn nieuwigheden voorstelt, en niet alleen in het zonweringgamma. Bij de hoogtepunten noteren we enerzijds de nieuwe designmijlpaal BX270, anderzijds de technologische

    innovatie en energie-efficiëntie van een nieuwe garagepoortaandrijving en van het discrete opbouwscreen SC900 met unieke isolatiewaarde.

     

    Hét paradepaardje waarmee HAROL dit jaar uitpakt is het gloednieuwe zonnescherm BX270. “De kast van het zonnescherm definieert voor een groot stuk de esthetische aanblik van de gevel”, stelt Jo Beerden, Marketing Manager van HAROL. “Met het ontwerp van het BX270 zonnescherm hebben we voluit ingezet op een strak en stijlvol design. Dit is de innovatie waar iedereen die houdt van een moderne en minimalistische woning en dito zonwering op gewacht heeft.”

     

    Strak zet de toon: met zijn strakke vormgeving en beschikbaarheid in alle ral- en structuurlakken met verschillende glansgraad, staat de BX270 borg voor een harmonieus gevelbeeld. de vertrouwde functionele en technische troeven van BX260 werden behouden, maar de aanblik van de volledig gesloten kast verandert compleet. Dat is te danken aan een splinternieuwe zijconsole in aluminium gietwerk, een stijlvol inox geborsteld logo en een bijzonder strakke lijn van de voorlijst met geïntegreerde waterafvoer.

     

    Kortom, in een tijd waar energie meer dan ooit de leidraad van zowat alle woonaspecten vormt, neemt HAROL ook in zijn sector het voortouw, en dat doorheen het hele gamma.

    HaroL op BatiBouw:

    HAL 1 - Stand 1303 poorten)

    HAL 4 - Stand 4220 (zonwering en rolluiken)

    18-12-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!