Inhoud blog
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    05-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The Hotel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Modern en stijlvol design voor The Hotel

    Revolutionaire renovatie kamers binnenkort van start

     

     

     

     

     

    The Hotel, het voormalige Brussels Hilton, zal worden heringericht door GCA, een Spaans architectenbureau van wereldfaam. Het hotel aan de Waterloolaan werd in februari overgenomen door de Zweedse vastgoedgroep Pandox AB, die er een premium segment hotel van gaat maken met moderne en stijlvolle elegantie als rode draad. Binnenkort wordt gestart met de complete renovatie van de 433 kamers, die een revolutionaire nieuwe indeling en contemporaine look krijgen waarbij alles er op gericht is om de gasten zich optimaal op hun gemak te laten voelen. 

     

    De keuze voor het architectenbureau dat The Hotel onder handen mag nemen is gevallen op het Spaanse 'GCA Arquitectes Associates'. Achter deze naam staat een team van architecten en designers die al ruim twintig jaar met succes wereldwijd projecten uitvoeren op gebied van architectuur en binnenhuisinrichting. Op het palmares van GCA staat een indrukwekkende lijst van oa hotels, winkelcentra en kantoorgebouwen in wereldsteden zoals New York, Londen, Parijs en Dubai.

     

    Wat opvalt in het ontwerp voor de nieuwe kamers is de revolutionaire indeling. Het traditionele bureau verdwijnt en maakt plaats voor een lange zetel langs het raam waar een schuifbare tafel voor staat. De zakenreiziger van vandaag werkt met laptop of tablet computer en heeft daarom geen groot bureau meer nodig. De innovatieve nieuwe indeling zorgt er voor dat de ruimte optimaal wordt benut om er zowel te kunnen relaxen als werken.

     

    De badkamer wordt met lamellen gescheiden van de rest van de kamer. Dit geeft een ruim gevoel en bovendien kan je met open lamellen zelfs vanuit de badkamer van het prachtige uitzicht op de stad genieten. De kamers worden stijlvol en gezellig ingericht zodat gasten zich er helemaal thuis voelen en tot rust kunnen komen.  RVH.

    05-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mumm on Ice

    MUMM On Ice, de ideale partner voor verrassingsfeestjes.

     

     

     

     

    Het gereputeerde Franse Champagnehuis G.H. MUMM stelt MUMM On Ice voor. MUMM On Ice is een fles G.H. MUMM Brut Cordon Rouge in een bijzondere geschenkverpakking, een elegant én tegelijk praktisch accessoire dat ervoor zorgt dat je je favoriete champagne altijd en overal perfect gekoeld kan serveren.

     

    Altijd en overal perfect gekoelde champagne. Breek het ijs met MUMM On Ice, een speciale zomereditie van het gereputeerde champagnehuis G.H. MUMM. Met MUMM On Ice lanceert G.H. MUMM een gloednieuwe manier om champagne te drinken. Het gaat om een fles G.H. MUMM Cordon Rouge verpakt in een stijlvolle draagtas.

     

    De transparante tas, vervaardigd uit een licht en flexibel materiaal, ontpopt zich tot een herbruikbare ijsemmer, als je haar vult met geschaafd ijs en een beetje water. Doordat zij uitgerust is met een praktisch handvat, draag je de fles overal veilig mee naartoe. MUMM On Ice is te koop in de grootdistributie. Aanbevolen verkoopprijs: 30 euro.

     

    Met een wereldwijde verkoop van bijna 8 miljoen flessen staat G.H. MUMM op de derde plaats in de lijst van de grootste champagnehuizen. De export is goed voor ongeveer 60% van de verkoop. Champagne G.H. MUMM is aanwezig in meer dan 100 landen en bekleedt een vooraanstaande positie in Europa, meer bepaald in Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italïe. G.H. MUMM streeft nu ook een nieuwe doelstelling na: de Aziatische markten veroveren. RVH.

    www.pernod-ricard-belgium.com 





    05-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carlsberg: perfect serve box
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De Perfect Serve Box van Carlsberg: de perfecte kit om dit unieke bier te serveren zoals het hoort, én een ideaal vaderdagcadeau !

     

     

    Om een lekker biertje te maken, heb je niet altijd genoeg aan de juiste ingrediënten. Er komen vaak nog een hele rits handelingen aan te pas waarvan je misschien wel denkt dat ze helemaal niet belangrijk zijn.

     

    Carlsberg heeft al lang begrepen dat je een aantal strikte regels moet naleven, zowel bij het brouwen van het bier als bij het schenken.

    Om te genieten van een heerlijke Carlsberg moet je namelijk eerst elk stof of vuiltje van het flesje vegen. Vervolgens neem je een schoon en vochtig glas. Het bier moet in één beweging worden uitgeschonken. Daarvoor hou je het glas schuin en laat je het vervolgens geleidelijk recht komen terwijl je het volschenkt. Het flesje mag nooit in aanraking komen met het bier en het glas. Als het bier is uitgeschonken en je het glas hebt neergezet, voltooi je het ritueel door het glas af te strijken met een bierafschuimer, die je in een hoek van 45° houdt. Dan volgt de finishing touch: dompel de onderkant van het glas kort in het water zodat het mooi proper is, en droog af. Om het er helemaal aantrekkelijk uit te laten zien, serveer je het glas op een Carlsberg-bierviltje.

     

    Wil je het zelf ook eens proberen? Koop dan de Perfect Serve Box, die verkrijgbaar is in bepaalde supermarkten. In deze kit vind je 1 glas, 6 flesjes Carlsberg van 25 cl, 1 bierafschuimer en 10 bierviltjes. De aanbevolen verkoopprijs is 7,99 euro. RVH.

     

    04-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Luchthaven Ch de Gaulle
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    LUCHTHAVEN PARIJS CHARLES DE GAULLE

    Een nieuw gebouw met meer comfort en een makkelijker doorstroming voor de passagiers!

     

     

     

     

    Het project op de luchthaven Parijs Charles de Gaulle omvat een nieuw gebouw met meer comfort en een makkelijker doorstroming voor de passagiers. Pierre Graff, directeur generaal van de Aéroports de Paris, stelde het plan van de herinrichting van de terminals 2A en 2C van Parijs Charles de Gaulle voor. Beide terminals zullen met elkaar verbonden worden door een ruimte met een oppervlakte van 16.500 m2. De constructie biedt veel comfort en betekent tijdswinst voor de reizigers.

     

    De nieuwe infrastructuur zal vooral ruimte vrij maken in de terminals, ruimte die ervoor zorgt dat de passagiers zich makkelijker kunnen bewegen en van een betere service worden voorzien.

     

    Het nieuwe gebouw zal niet alleen zeer functioneel zijn maar de ontwerpers hebben ook gekozen voor een gedurfd architecturaal ontwerp. Aéroports de Paris opteerde voor een futuristisch concept waarbij de buitenkant van het gebouw is samengesteld uit prachtige, langwerpige metalen linten. Het interieur is luchtig, elegant en de passagiers zullen van overal in het gebouw, tussen de glinsteren metalen banden door, een uitzicht hebben op de vliegtuigen. Bij de constructie is ook rekening gehouden met het optimale gebruik van duurzame materialen, conform de milieu engagementen van Aéroports de Paris.

     

    Het nieuwe verbindingsgebouw biedt de passagiers een prachtige winkelruimte met een innoverend concept. Aéroports de Paris wil hiermee zijn ambitie waarmaken om dé referentie in Europa te worden wat betreft Travel Retail. Het winkelparcours is duidelijk gepland, doorkruist eerst een grote winkel waar de passagier de klassieke producten kan aankopen (alcohol, parfums, tabak, gastronomie..) en loopt daarna door een restaurantruimte en langs winkels met luxeproducten. De nieuwe verbindingsruimte zal het eerste gebouw zijn van Aéroports de Paris waar deze planning wordt ingevoerd. RVH.

     

     

    04-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.radisson blu
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Radisson Blu EU Hotel viert vijfde verjaardag met  Groene Sleutel

     

     

     

    Het Radisson Blu EU Hotel in Brussel kreeg als enige nieuwkomer in Brussel de Groene Sleutel uitgereikt: hét internationale keurmerk voor bedrijven in de toeristische sector die serieus en controleerbaar bezig zijn met milieuzorg. Vandaag zijn beide Radisson Blu hotels de enige hotels in Brussel die dit milieucertificaat kunnen voorleggen.

     

    Sinds zijn opening in 2006 is het Radisson Blu EU Hotel in Brussel bekend voor zijn innovatieve, creatieve en dynamische aanpak, ook wat betreft respect voor het milieu. In het kader van de wereldwijde Responsible Business politiek van de Rezidor Hotel Group, waarvan het Radisson Blu EU Hotel in Brussel deel uitmaakt, heeft het hotel maandenlang hard gewerkt om aan alle strenge milieueisen te voldoen en zo dit belangrijke keurmerk te verdienen.

     

    De Groene Sleutel is een internationaal keurmerk voor milieuvriendelijke toeristische bedrijven. Met het behalen van de Groene Sleutel engageert dit bedrijf zich om op een duurzame manier te werk te gaan. Er wordt zorgvuldig omgesprongen met water, energie en afval, zonder toe te geven op vlak van comfort.

     

    Om te voldoen aan de vereisten om de Groene Sleutel te behalen werden alle 20 Watt spaarlampen in de kamers vervangen door 10 Watt spaarlampen. Er werd een thermische audit gedaan om warmteverlies op te sporen, drukverminderaars geplaatst in alle douchekoppen en alle milieuonvriendelijke onderhoudsproducten werden gebannen. Het nieuwe verlichtingsbord bestaat volledig uit LED lampen. Er werd een communicatiecampagne op poten gezet om de gasten aan te sporen om respect te hebben voor het milieu bij het gebruik van handdoeken, zeep, afvalsortering en transportmiddelen.

    Verder worden de medewerkers gemotiveerd om met het openbaar vervoer en de fiets naar het werk te komen en organiseert het hotel elk jaar een milieumaand waarin de medewerkers en gasten bewust gemaakt worden rond de milieuproblematiek. RVH.

    www.radissonblu.com.

     

     

    03-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Möet Ice Imperial

    MOËT & CHANDON LANCEERT MOËT ICE IMPERIAL,

    DE ALLEREERSTE CHAMPAGNE TER WERELD DIE SPECIFIEK IS

    GECREËERD OM GEKOELD TE WORDEN GEDRONKEN

     

    Deze maand lanceert Moët & Chandon in meer dan dertig trendy steden wereldwijd Moët Ice Impérial, de allereerste champagne ter wereld die speciaal is ontwikkeld om op ijs te worden gedronken in een warm klimaat. Geïnspireerd door de traditie van innovatie die kenmerkend is voor Moët & Chandon weerspiegelt Moët Ice Impérial een nieuwe mijlpaal in de wereld van de champagne.Ontdek zijn sprankelende frisheid en de stevige aroma’s van tropische vruchten tijdens een unieke, speelse ervaring die ideaal is voor elegante, zonnige en exclusieve bijeenkomsten.

     

    “Moët Ice Impérial stelt een radicaal nieuwe manier voor om van champagne te genieten. Deze champagnemengeling werd deskundig samengesteld voor een intense smaakervaring, met een originele toets van verse rode vruchten. De rijke structuur van dit drankje heeft een vleugje zoetheid en kan perfect aangelengd worden. Het is een champagne voor elke smaak” zegt Benoît Gouez, Chef de Cave.Moët Ice Impérial wordt gepresenteerd in luxueuze witgelakte flessen met een zwart lint, een gouden label en een zilveren versiering die de normen van de sector in een nieuw jasje stoppen. Moët Ice Impérial symboliseert de elegantie, glamour en pioniersrol van het Huis.

     

    Moët Ice Impérial werd speciaal ontwikkeld om overdag gedronken te worden en is ideaal voor feestjes met vrienden in exclusieve, trendy locaties, van de strandclubs in Acapulco, Rio de Janeiro en Saint-Tropez, tot de exclusieve dakterrassen in L.A. en Sydney, en cruises in de Caraïbische Zee.

     

    Moët Ice Impérial wordt geserveerd in grote transparante Cabernetachtige glazen die zijn frisse smaak in de verf zetten. Enkele tips voor de versiering: muntblaadjes, een schijfje komkommer of de schil van witte pompelmoes, al naargelang uw smaak.

     

    Moët Ice Impérial nodigt champagneliefhebbers uit om de frisheid van dit koele drankje te ontdekken, te genieten van een feestje overdag en de vrijheid te ervaren om deze champagne een persoonlijke toets te geven. Moët Ice Impérial zal dan ook vast en zeker een plaatsje veroveren in het hart van socialites, strandliefhebbers, vakantiegangers en iedereen die houdt van feestjes aan het zwembad. RVH.

     

     

     







    03-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Delhaize Kids
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DELHAIZE BELGIË LANCEERT EEN NIEUW GAMMA VOEDINGSPRODUCTEN VOOR KINDEREN

     

     

     

     

    Als value leader op de Belgische markt, wil Delhaize België haar klanten producten van hoogwaardige kwaliteit aanbieden tegen de beste prijzen. Delhaize breidt nu haar gamma uit met een assortiment dat aangepast is aan de noden van kinderen van vijf tot tien jaar. Dit nieuwe gamma, Delhaize Kids, verenigt gemak, evenwichtige voeding en plezier en garandeert 15 tot 30% lagere prijzen.

     

    Delhaize neemt geregeld initiatieven om evenwichtige voeding en een actieve levenswijze aan te prijzen bij haar klanten. Daarom lanceert Delhaize een nieuw productengamma bestemd voor kinderen van vijf tot tien jaar, Delhaize Kids. Deze producten met de beste nutritionele samenstelling op de Belgische markt, zijn ideaal voor ouders die hun kinderen evenwichtig willen laten eten. Voor ieder onderdeel van de voedingsdriehoek vinden ze producten waarmee ze hun kinderen gevarieerd en gezond kunnen laten eten: ontbijtgranen rijk aan vezels en zonder bewaarmiddelen, tomatensaus met 64% groenten en een laag zoutgehalte, minikipburgers die vijf keer minder vet bevatten dan gevogeltegehakt maar ook rijk zijn aan proteïnen, enz.

     

    Delhaize stelt alles in het werk om de producten van Delhaize Kids zo voedzaam mogelijk te maken en de lekkere smaak te behouden. Om het perfecte evenwicht te vinden tussen voedzame samenstelling en goede smaak werden de producten getest en goedgekeurd door kinderen.

     

    Het Delhaize Kids-gamma is volledig uitgewerkt om het leven van kinderen en hun ouders te vergemakkelijken. Producten die ze goed in hun handjes kunnen houden, verpakkingen die gemakkelijk te openen en mee te nemen zijn… Delhaize Kids past in de levenswijze en de noden van kinderen. Zo krijgen ze zeker zin om van jongs af aan evenwichtig te eten ! De producten van het Delhaize Kids-gamma zijn gemakkelijk te herkennen aan de mascotte Pamuka, die de kinderen de weg wijst naar een evenwichtige voeding en actieve levenswijze. RVH.

    02-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sofitel 80 magnifique nights
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    SPEEL MEE MET SOFITEL: 80 MAGNIFIQUE NIGHTS OVER DE HELE WERELD

     

     

     

     

    Sofitel lanceert een innovatieve marketingstunt in de vorm van een leuke wedstrijd: ‘De wereld rond met Sofitel: 80 Magnifique Nights’. Dit unieke initiatief is geïnspireerd op de sprookjes van Duizend-en-één-nacht en het boek van Jules Verne. Het is een uitnodiging om Phileas Fogg, het beroemde personage, te evenaren dat de indrukwekkende weddenschap aanging om de wereld rond te reizen in 80 dagen...

     

    Op de speciale website www.sofitel80nights.com kunnen bezoekers de 120 adressen van het merk in 40 verschillende landen ontdekken dankzij de interactieve wereldkaart. Iedereen kan zijn virtuele reisdagboek invullen en zo zijn ideale wereldrondreis langs 8 Sofitelbestemmingen uitstippelen. Het deelnemingsformulier wordt een postkaart met de 8 stopplaatsen die de reiziger gekozen heeft.

     

    De prijzen? De 8 winnaars worden willekeurig gekozen op 18 juli en verdelen samen 80 nachten in Sofitel-hotels. De winnaar van de eerste prijs krijgt 31 nachten in een tweepersoonskamer en twee vluchten rond de wereld en kan dus zijn of haar droomreis waarmaken. Daarnaast zijn er 7 andere winnaars die 7 nachten mogen verblijven in een van de hotels die ze gekozen hebben, met een tweede persoon naar keuze.

     

    Bezoekers kunnen hun winkansen vergroten door fan te worden van de Sofitel-pagina op Facebook, hun postkaart met 8 bestemmingen naar vrienden te sturen of lid te worden van het A|Club-getrouwheidsprogramma van de Accor Group. In elk van die gevallen krijgt de gebruiker extra kansen om te winnen.

     

    Deze speciale actie krijgt heel wat internationale media-aandacht. Naast de gebruikelijke reclame komt er ook een speciale rubriek op de websites van ELLE Magazine in Frankrijk, Duitsland, de Verenigde Staten en China met thematische content rond mode, design en gastronomie. Een aantal andere internationale websites maken de actie ook bekend: CNN, The New York Times, Travel + Leisure en TripAdvisor.

     

    Ten slotte is er ook een reisdagboek in samenwerking met het Franse magazine L’Officiel Voyage. Daarin staat een selectie van speciale evenementen die Sofitel-hotels uit de hele wereld willen delen. RVH.

    www.sofitel80nights.com

     

     

    02-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Taste Awards

    Brouwerij Haacht behaalt 3 keer 3 sterren op de Superior Taste Awards 2011

     

     

     

     

    De Superior Taste Award is een unieke internationale erkenning, gebaseerd op blinde testen die uitgevoerd worden door gerenommeerde Chefs en Sommeliers die allen opinieleiders zijn op gebied van smaak. Jaarlijks beoordelen zij honderden inzendingen. Producten die een score behalen van 90% of meer, worden bekroond met 3 sterren.

     

    Voor de editie 2011 werden maar liefst 906 producten uit de voedings-en drankensector ingeschreven. Brouwerij Haacht ziet de hoogstaande kwaliteit van haar bieren bevestigd met 3 sterren voor Prior Tongerlo, Keizer Karel Goud Blond en Keizer Karel Robijn Rood, meteen de hoogste onderscheiding.

     

    Voor Prior Tongerlo is dit zelfs al de tweede keer op rij. Prior Tongerlo is een goudgeel abdijbier met een romige schuimkraag, gebrouwen met zorgvuldig uitgekozen grondstoffen (gerstemout, tarwemout, Saaz-hop en een unieke giststam). Het heeft een volmondige aanzet, waarbij de fruitige toetsen uitvloeien in een kruidige en licht bloemige hopbitterheid. De hergisting op fles geeft het bier een rijker en intenser smakenpalet.

     

    Keizer Karel Robijn Rood   is een donker bier met een fruitig aroma, een zachte en volle smaak en een zoethoppige afdronk. Keizer Karel Goud Blond is een blond bier met een kruidig hoparoma,een zoete smaak en een aangenaam droge bittere afdronk.

     

    Al deze bieren zijn verkrijgbaar in de drinkcenters en bepaalde supermarkten,  in flessen van 33cl en van 75cl met kurk. Ook eengeschenkverpakking behoort tot het gamma. RVH.

    www.haacht.com





    01-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pur Natur
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Pur Natur, magere confituur

     

     

     

    Na de magere yoghurt variant kun je Pur Natur topkwaliteit nu ook terugvinden in het magere confituurgamma. Ook in dit marktsegment wordt gestreefd naar smaakperfectie gekoppeld aan 100% biologische ingrediënten. Perfect voor levensgenieters die houden van biologische producten maar toch zorg dragen voor hun 'lijn'.

     

    De Pur Natur confituren worden gekookt onder vacuüm, waarbij het aroma gecondenseerd wordt en daarna terug in het eindproduct wordt toegevoegd. Hierdoor krijgt de confituur een zeer sterk, maar natuurlijk fruitig aroma. De ingrediënten die gebruikt worden om de confituur te maken, zowel het fruit als de suiker, zijn afkomstig van biologische landbouw.

     

    De Pur Natur magere confituur bevat 36% minder toegevoegde suiker dan een gewone confituur en bevat dus 25% minder calorieën. Zo kan je het hele jaar door confituur op je boterhammen smeren en toch je strakke figuur behouden.

     

    Pur Natur magere confituur is verkrijgbaar in vier verschillende smaken: abrikoos, zoete appelsien, krieken en aardbei. Pur Natur magere confituur is verkrijgbaar in een 325g pot. Het nieuwe magere gamma van Pur Natur is herkenbaar aan het blauwe Pur Natur logo. De accenten van Pur Natur, waarbij soberheid centraal staat, worden ook in de nieuwe lijn gerespecteerd.

     

    Naast Pur Natur groen (de authentieke natuurlijke vetgehalte lijn) brengt Pur Natur blauw nieuwe mogelijkheden, ook voor zij die willen genieten van lekkere magere producten. RVH.

    www.confiturelardennaise.com - www.purnatur.eu

     

     

     

     

    31-05-2011 om 09:02 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!