Inhoud blog
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    18-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wellness is meer dan ooit een trend 5/5

    De Nationale Wellness Enquête 5 en slot: Wellness is vandaag meer dan ooit een trend die zich opdringt

     

     

     

     

     

    Wellness wordt -ook en steeds meer door mannen -zeer overtuigend met ronde vormen, voelen (tactiliteit) en een natuurlijke, stille context (eerder de stille Ardennen

    dan de hectische Belgische kust) geassocieerd. Bij wellness denkt men in het algemeen aan het ondergaan van een ontspannende massage of relaxen in een jacuzzi. Deze activiteiten vinden meestal buitenshuis plaats en vergen een zekere organisatie. Een afspraak nemen voor een massage of een bezoek plannen aan een

    spacentrum is echter niet altijd van vanzelfsprekend, zeker voor de jongere generatie

    van 25 tot 40 jaar.

     

    Het tactiele van wellness en de associatie met afgeronde vormen en blauwtinten wijst op het belang van water voor deze vorm van ontspanning. Vandaar dat mensen ook in de badkamer vluchten om te relaxen. 64% van de Belgen beschouwt de badkamer als dé plaats bij uitstek om thuis tijd te nemen voor zichzelf. 

    We zouden graag langer tijd doorbrengen in de badkamer en bijna de helft van de Belgen zou de badkamer, eerder dan om het even welke andere woonruimte, met 10 m² verruimen indien dit mogelijk was.

    Een paleis van een badkamer, een eigen jacuzzi, een stoomdouche, zijn echter dromen die niet voor iedereen praktisch of financieel haalbaar zijn. Vandaar dat men zijn bad-of douche moment tracht te “pimpen” met relaxerende muziek, aromatische olieën, kaarsjes, enz. Op die manier vormt de badkamer een valabel alternatief voor een wellnessuitstap, ook al wordt “tijd doorbrengen in de badkamer” niet in de eerste plaats met wellness geassocieerd.

     

    GROHE SPA wil het verschil invullen tussen de bestaande badkamer en de badkamer van ieders’ dromen. Met enkele eenvoudige ingrepen – een regendouche, designkranen en bijpassende accessoires -kan iedereen iets speciaals maken van de badkamer en er zijn toevluchtsoord van maken voor die persoonlijke wellnessbeleving waar we allen zo naar snakken.

     

    “Genieten van water en lichaamsverzorging in de badkamer vormt een waardig alternatief voor een wellnessuitstap” RVH.



    18-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nationale wellnessenquete 4/5

    . De Nationale Wellness Enquête/4

     

     

     

     

    Bijna 40% van de Belgen wenst een regendouche. Er zijn geen opvallende regionale of generationele verschillen, wel tussen mannen en vrouwen. De favoriete douche van de man is een regendouche; de favoriete douche van de vrouw is een douche met massagestraal.

     

    Het is een goede evolutie dat mensen zich bewust zijn dat water sparen in de badkamer belangrijk is. Water sparen kan met 100% plezier. Douchetechnologieën zijn zodanig ontwikkeld dat mensen kunnen genieten van een douche met verschillende stralen, een regeneffect of massage/effectt met respect voor de natuurlijke bronnen. Bij de open categorie ‘andere’ kwamen o.m. volgende opties vaak aan bod: een douche met geuren, een hammam, een inloopdouche, een douchecabine met stoel, een stoomdouche en een douche groot genoeg voor twee.

     

    Specifieke, opvallende antwoorden waren: een computer-en een televisiescherm in de douche en de mogelijkheid om onder de douche te telefoneren. Het is begrijpelijk dat mensen dergellijke snufjes ook onder hun douche willen meenemen, maar gaat dit niet in tegen de ontspanning die men er tracht te vinden? Indien interactieve tools als deze hun intrede maken in de badkamer, zou men ze zich kunnen voorstellen als een in de muur gebouwd accessoire, zichtbaar of onzichtbaar, afhankelijk van de stemming.

     

    Los van het vrijblijvende antwoord “genieten” (één op 7), behoort muziek vaak bij de bad-en doucherituelen, daarnaast wordt in bad ook enorm veel gelezen en komen niet zelden kaarsjes, sfeerlichten een geparfumeerde oliën aan het badritueel te pas. Op basis van deze antwoorden kan men zich voorstellen dat de douche van de toekomst groot wordt, geschikt voor twee perssonen, met de mogelijkheid om geparfumeerde geuren en massagestralen af te geven, begeleid met muziek door de integratie van luidsprekers. Aan de hand van een touchscreen zou men de in de muur geïntegreerde televisie of hi-fi-installatie, evenals de sfeerlichtjes in de douchecabine kunnen besturen. RVH.



    17-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nationale wellnessenquete 3/5

    De Nationale Wellness Enquête/3

     

     

     

    Kenmerkend is het feit dat in koude en minimalistische interieurs opnieuw plaats wordt gemaakt voor planten en natuurlijke materialen. En ook aromatherapie, die aan een opgang bezig is, is door de natuur geïnspireerd. In toeristische zones als de Ardennen heeft men dit goed begrepen en biedt men meer en meer met wellnessfaciliteiten uitgeruste huurhuisjes aan.

     

    Dit verklaart waarom de badkamer één van de ruimtes is geworden die men het liefste wil uitbreiden. Men kiest in kleinere badkamers voor een compactere douche, een inloopdouche, die de ruimte visueel vergroot gezien er geen scheiding met de badkamervloer is.

     

    In totaal zeggen acht op tien Belgeen meer aan spiritualiteit, bezinning en meditatie te doen. Dit bewijst dat men behalve het passieve ontspannen, ook op zoek gaat naar actief ontstressen en aan zelfontwikkeling wil doen (joga, therapieën, …); dit wordt ook wel “selfness” genoemd. De trend om wellness te combineren met selfness is vanuit Duitsland ook bij ons doorgesijpeld.

     

    De snellere en meer economische douche geniet de voorkeur van de Belg om zich te wassen. Het bad behoudt haar succes, slechts weinigen kunnen er volledig afstand van doen, zelfs indien het maar zelden wordt gebruikt. Vooral vrouwen nemen graag een bad. Men mag hierbij ook niet vergeten dat het bad een onmisbaar element is in het gezinsleven: kinderen leren er van jongsafaan met hun waterspeeltjes plezier aan te beleven en maken er een kleine speeltuin van!

     

    De voorkeur bij mannen voor een douche en bij vrouwen voor een ligbad zou door psychoanalysten als volgt worden verklaard: mannen oriëënteren zich doorgaans vertikaal (viriel, waakzaam, hard, rationeel) en vrouwen doorgaans horizontaal (feminien, zacht, ontspannend, troostend). In de verpakkingswereld is dit zeer bekend: thee wordt 'vrouwellijk' verpakt (in liggende verpakkingen: rustgevend) en koffie wordt 'mannelijk' verpakt (in rechtopstaand de verpakkingen: wakker worden!) RVH.



    16-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nationale wellnessenquete 2/5

    De Nationale Wellness Enquête /2

     

     

     

    Tast-en geurzin zijn het meest gevoelig voor de fysieke voordelen van wellness. Geuren gaan samen met ontspanning, denk maar aan de geur van de geparfumeerde massageolieën of aan de sauna die de neusgaten ook nadien nog blijft prikkelen. Behalve de geur zijn ook de materialen belangrijk om ons goed te doen voelen, zoals het dennenhout van een sauna, het ludieke mozaïek van een hammam en zachte en natuurlijke stoffen om ons lichaam in te wikkelen. De hoge score van de jacuzzi toont aan dat ook de associatie met water belangrijk is. Of het nu gaat om een warm (bubbel)bad, een masserende douchestraal of het aangename gevoel van regendruppels op de huid, water blijft voor wellness onontbeerlijk.

     

    Voor alle bevolkingsgroepen blijken ovale en ronde vormen de meest geprefereerde. Dit kan worden verklaard door de omgeving waarin onze zintuigen zich hebben ontwikkeld: de baarmoeder, een warme ronde cocon waarin we maandenlang hebben vertoefd. Vorm geeft zeer veel gevoel aan de ruimte. De hoofdlijnen, de omtreklijnen en de hoeken definiëren een ruimte en geven er een zekere zin aan, maar kunnen voor de mens ook bedreigend overkomen. Om zich te ontspannen wordt eerder op zoek gegaan naar een warm nest.

    Ronde en ovale vormen vullen hierbij de verwachtingen in. Zeker in de badkamer, waar men naakt en kwetsbaar is, voelt men zich vaak beter in een bad met sterke ronde vormen. Een hoekig met tadelakt bekleed bad oogt misschien esthetisch mooi, maar zal zonder kussens toe te voegen niet comfortabel liggen.

     

    Bij een onverwacht uurtje vrij tijdens een citytrip in een hotel, blijven de generationele verschillen, maar zijn er minder regionale verschillen. Opvallend is wel het verschil tussen mannen en             vrouwen. Bij de mannen wil ook 45% het liefst gebruik maken van de wellnessfaciliteiten van het hotel, maar  ze verschillen daarin nog wezenlijk met vrouwen (59%). Dubbel zoveel mannen als vrouwen gaat liever iets drinken in de bar. RVH.



    15-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het goede voornemen van 2012

    Het goede voornemen van 2012

     

     

    Nog voor we ook maar één feestmaal hebben verorberd, zijn we reeds bezig met onze goede voornemens voor 2012.  Meer tijd voor vrienden en familie, meer bewegen en gezonder eten staan wellicht in ieders top 3. En dat dit niet altijd even makkelijk is, bewijzen meerdere studies.  Een maand na het stellen van de goede voornemens vervalt 1 op 3 reeds in zijn of haar slechte gewoontes. Dat het ook anders kan, bewijst Quorn™. 

     

    Een goed voornemen is meestal gebaseerd op een verandering in je dagelijkse gedrag. Je gaat een bepaalde routine of slechte gewoonte doorbreken en door iets vervangen waar je beter van wordt, waar je je gelukkiger door voelt. Maar dikwijls is het niet zo eenvoudig om iets in je dagelijkse levenswijze te veranderen. Neem nu gezond eten; het klinkt eenvoudiger dan het voor de meesten onder ons is. Gelukkig hoeft gezond eten niet altijd moeilijk of vervelend te zijn.

     

    Met Quorn™ bijvoorbeeld, kan je zonder moeite je dagelijkse kost een niveau gezonder maken: je ruilt gewoon je vleesingrediënt in voor Quorn™ en je maaltijd bevat meteen een pak minder calorieën en vetten. Doe dit minstens één keer per week en je zal het verschil snel merken. Met het Quorn gehakt, bereid je een heerlijke, vleesvrije Spaghetti Bolognaise op exact dezelfde wijze als het traditionele recept. Met de Quorn stukjes maak je lekkere, magere wokgerechten in een handomdraai. Je hoeft niets te veranderen aan je gerecht, enkel het vlees vervang je door Quorn™.

     

    Op de website www.evyquorn.be  vind je lekkere Quorn™ recepten en een reeks eenvoudige tips die velen gemakkelijk op weg kunnen helpen naar een gezondere levensstijl.

    De basis van Quorn™ is een plantje van de familie van de paddenstoelen. Quorn bevat plantaardige eiwitten en voedingsvezels. De Quorn™ producten worden verkocht in het koelvak van de supermarkten. RVH.

     







    15-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wellness enquete 1/5

    De Nationale Wellness Enquête polst naar mening van de Belg over “wellness”

     

     

     

    “Wat betekent wellness voor de Belg?” is de vraag die GROHE zich stelde toen zij haar nieuwe concept GROHE SPA op de Belgische markt wilde brengen. GROHE wil mensen de mogelijkheid geven om een stukje wellnessbeleving in huis te halen en daarom leek het meer dan nuttig om ook eens na te gaan welke associaties mensen eigenlijk maken wanneer ze aan wellness denken.

     

    Wellness is immers een begrip dat door iedereen wel eens in de mond wordt genomen maar waaraan niet zelden verschillende betekenissen wordt toegekend. Om deze reden gaf GROHE opdracht aan Advanced Fair om in samenwerking met trendwatchers Herman Konings en Virginie Jacobs een onderzoek te doen naar de wellnessbeleving van de Belg: “de Nationale Wellness Enquête”.

     

    De Nationale Wellness Enquête gaat niet alleen na met welke vormen, zintuigen, kleuren, activiteiten en regio’s wellness het meest wordt geassocieerd, maar ook hoe men persoonlijk wellness en ontspanning beleeft en hoe belangrijk die dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse portie wellness is voor de Belg. Daarnaast tracht de enquête ook te ontwaren of er bepaalde evoluties in de tijd kunnen worden vastgesteld en of er verschillen bestaan tussen diverse bevolkingsgroepen (mannen en vrouwen, ouderen en jongeren, Vlamingen en Walen). Bovendien wordt nagegaan hoe wellness thuis en in de badkamer wordt ervaren.

     

    Daar waar Herman Konings de nadruk op algemene sociale veranderingen en trends

    op gebied van ontspanning en vrije tijd legde, zocht Virginie Jacobs naar aspecten van wellnessbeleving in kleur, vormen en zintuigen. RVH.





    14-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Exki 10 jaar !

    EXKi lanceert : na 10 succesvolle jaren haar nieuw duurzaam ontwikkelingsplan: Re-think 2.0

     

     

     

    EXKi vierde deze maand haar 10-jarig bestaan. Tien jaar, die gekenmerkt worden door het succes van een concept dat kan worden samengevat in vier woorden: EXKi, Natural, Fresh & Ready. De 60 EXKi restaurants in België, Frankrijk, Italië, Nederland én het Groot Hertogdom Luxemburg stellen bijna 600 medewerkers tewerk en bedienen dagelijks 50.000 klanten. Een decennium dat ook gekenmerkt wordt door de bereidheid van de verantwoordelijken van EXKi om zich oprecht en daadwerkelijk in te zetten op het vlak van de duurzame ontwikkeling.

     

    Reeds bij haar oprichting wenste EXKi strikte verbintenissen aan te gaan inzake duurzame ontwikkeling. Zo gaf het bedrijf de voorkeur aan natuurlijke producten uit de biologische landbouw, FSC houtsoorten, Fair Trade koffie,  milieuvriendelijke schoonmaakproducten, maar ook aan welzijn op het werk en interne opleidingen en promoties voor haar medewerkers. Bij de aanwerving speelt het element “diversiteit” een heel belangrijke rol.

     

    Om te vermijden dat haar goede intenties dode letters zouden worden, legde EXKi haar verbintenissen vast in het Re-think plan. Dankzij dit plan - dat steunt op vier welbepaalde pijlers (Gezondheid, Werk, Milieu en Partnerschap) – konden meer dan 40 concrete acties op het getouw worden gezet, gaande van de vermindering van het energieverbruik tot de ontwikkeling van Fair Trade.

    In samenwerking met het WWF, maar ook met Deloitte en CO2logic, wil EXKi op de vooravond van haar elfde levensjaar de balans opmaken van haar acties. In drie jaar tijd kon ze, door diverse acties, haar ecologische voetafdruk met 29% verminderen.

     

    Naar de toekomst toe stelde EXKi een nieuw actieplan op: Re-think 2.0. plan herneemt de vier oorspronkelijke pijlers, verhoogt de inspanningen en verveelvoudigt de efficiënte partnerschappen om de ecologische voetafdruk van EXKi nog te verminderen. RVH.

    www.exki.be




    14-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Canard in nieuw verenpak 2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Canard in een nieuw verenpak/2

     

     

     

     

    In 1890 werd de zoon van Léonie Duchêne en Victor Canard, de oprichters van Canard-Duchêne in 1868, leverancier van het Russische keizerlijke hof. Om dat te vieren, drukt hij de keizerlijke tweekoppige adelaar op het etiket van de champagne waar Nicolaas II zo dol op was. Meteen de geboorte van een champagne om te sabreren!

     

    In deze periode vlak voor de eeuwwisseling, waarin mondaine uitspattingen eerder de regel waren, ontstond de viriele gewoonte om flessen met de sabel te openen. Een ritueel dat werd bestendigd door de Ecole Polytechnique, opgericht door Napoleon I, en de militaire school van Saint-Cyr. De sabel maakt integraal deel uit van de symboliek van het merk, maar uiteraard kunnen de flessen ook op de gewone, traditionele manier geopend worden. Dat maakt iets minder indruk, maar u verspilt ook minder champagne.

     

    “Sabler”, niet te verwarren met “sabrer”

     

    Lange tijd dacht men dat de Franse uitdrukking “sabler le champagne” betekende dat je op een glas ademt zodat de rand vochtig wordt om suikerpoeder te laten kleven op het glas. Deze praktijk werd in de 19de eeuw geïntroduceerd door Russische aristocraten die de champagne niet zoet genoeg vonden. De suikerkristallen die langzaam op de bodem van de coupe oplosten, deden hen bovendien denken aan de zandkorreltjes van de Zwarte Zee. Een bijzonder romantische verklaring.

    Toch is het woord “sabler” sinds de 18de eeuw op alle wijnen van toepassing en betekent het gewoon: “ad fundum”. De verklaring ligt in de vergelijking tussen parelende drank en smeltmetaal dat in één keer in een mal wordt gegoten, een bewerking die ze ook “sabler” noemen in het Frans. Diderot gebruikte het werkwoord al in die betekenis in Jacques le Fataliste die zijn wijn in één teug achterover kapte.

     

    Een glas Canard-Duchêne opent een wereld van sensaties… sensuele, aromatische en culturele ervaringen. RVH.

    www.larouteduvin.com

     

     

     

    13-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Canard in nieuw verenpak

    Canard in een nieuw verenpak

     

     

    Canard kwettert nog steeds op het ritme van de bubbels, maar kreeg een nieuw pluimage. Een nieuwe look die ongetwijfeld de elegantie van zijn kostuum onderstreept. Een stijlvolle manier om het oog te strelen vóór de papillen verwend worden…

     

    De nieuwe lijn - Authentique

    Het nieuwe gamma, in de Naturellement Noble-stijl die het Huis nauw aan het hart ligt, spitst zich toe op de productieregio. Canard-Duchêne is het enige grote Huis dat fysiek in de wijnstreek aanwezig is. Het domein ligt in het hartje van de Montagne de Reims die de wingerds koestert. Authentique kreeg een onbetwistbare hedendaagse look, maar met een geraffineerde toets die het deskundige werk van keldermeester Laurent Fédou alle eer aandoet.

     

    Tot voor kort waren er vier varianten, maar onlangs breidde Authentique de reeks uit met een cuvée afkomstig uit de biologische landbouw: de Authentique Green. De bijzonder originele samenstelling plaatst de Chardonnay in de hoofdrol die zo’n 50% voor zijn rekening neemt, aangevuld met 40% Pinot Meunier en 10% Pinot Noir. De dosering sluit aan op de nieuwe, lage trend: 9 g/l.

    Een luchtige champagne die de belletjes eindeloos in het glas laat parelen. Dat bubbelgeweld onthult een bevreemdende mengeling, een fruitige combinatie waarin de citrusvruchten de bovenhand halen in een boeket van geel vruchtenvlees, met een geroosterde toets die de amandel toch de ruimte laat. De mond stuurt de lippen op verkenning doorheen een rijk schuim dat zich al snel verspreidt over de tong die met informatie wordt overdonderd: een frisse citroentoets als belangrijkste criterium, ondersteund door fruit op een naar honing zwemende minerale ondergrond die het geheel body geeft. Om te eindigen met een lichte, geroosterde toets van broodkorst en florale nuances.

     

    Authentique Brut zonder jaartal

    Een goudgele tint waarin fijne bubbeltjes oplichten. De belletjes spatten open met een aroma van bigarreaukersen, amandelschilfers, in de zon gedroogd stro, parfums van aarde en roggevelden. In de mond verrast de delicate frisheid van deze Champagne, gevolgd door ondertonen van gebrande en geroosterde toetsen, gedroogd fruit en zandkoekjes. De bubbeltjes strijken langs de tong, prikkelen de papillen, transformeren de citroen in bittere sinas die voor extra pittigheid zorgt. Een Champagne die makkelijk wegdrinkt bij het aperitief, maar die het ook uitstekend doet bij wit vlees. Assemblage: 45% Pinot Noir, 35% Pinot Meunier en 20% Chardonnay. Suikergehalte: 10 g/l.

     

    Authentique Rosé

    Wervelende pareltjes laten de licht robijnrode kleur met paarlemoeren schakeringen nog sterker oplichten. Elke bubbel onthult een schat aan selecte parfums. Aardbei, framboos en rode bes veroveren de lucht als de weerwind. Een zacht salvo van milde en muskusgeurende kruiden dat zowel de oren als de neus verwent met een zoethoutig geknetter. De fruitige likeur parelt langs de papillen en schudt ze wakker met een onverwachte minerale sneer. De frisheid sublimeert het fruit, versterkt door het parelende reliëf. De 45% Pinot Noir krijgt het gezelschap van 25% Pinot Meunier en 30% Chardonnay. De Pinot Noir die tot rode wijn gevinifieerd wordt en in de reservewijn gebruikt wordt, bedraagt 10%. Dosering: 10 g/l. RVH.

    www.larouteduvin.com



    12-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!