Inhoud blog
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    04-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.oostakntons verzorgen 'gouden herfst'

     

    Oostkantons verzorgen ‘gouden herfst’.

     

     

     

    Wanneer de kleurentooi van de herfst met roodgouden vlekken de streek van haar mooiste kant toont, en bovendien de zon het wonder van de natuur nog met haar stralen laat beschijnen, dan wordt dit landschap in de Oostkantons een belevenis zonder weerga.

     

    Zoals voor de wandelaars is de herfst zonder twijfel ook voor de fijnproevers het geprefereerde jaargetijde, want dan is er jachtseizoen en de keukenchefs van de regio kunnen terug hun kunsten bovenhalen bij het bereiden van de wildspecialiteiten met ree, hert, hertenkalf en everzwijn. De „Herfst-wild-weekends“ in de Oostkantons zijn in de echte zin van het woord als het ware een must voor de liefhebbers van de goede keuken geworden.

     

    De eigenaars van de Charme-Hotels, een vereniging van 33 hotelbedrijven uit de regio, die zich heel en al wijden aan een hartelijk onthaal, een uitgesproken gastvriendelijkheid met specialiteiten uit de keuken en de kelder, hechten bijzonder belang aan het welslagen van het verblijf van hun gasten. In de meeste gevallen gaat het om kleine en gezellige familiebedrijven, die gevestigd zijn in een natuurlijke omgeving. De vereniging biedt een grote keuze aan aanbevolen huizen die gastronomische hoogtepunten en een aantrekkelijk comfort te bieden hebben tegen een aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding. Hier voelt de gast zich zeer snel in zijn nopjes.

     

    Het volledige aanbod van de 33 « Charme-Hotels » van de Oostkantons voor herfst en winter werd samengebracht in een 36 pagina’s omvattende, Din-A5 vierkleurige brochure, waarin elk huis uitvoerig wordt voorgesteld. Laat u verleiden door de gastronomen van de Oostkantons. Het zal u niet berouwen. RVH.

    www.oostkantons.be

    04-11-2007 om 18:24 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vlaamse streekproducten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vlaamse traditionele streekproducten:

    “Sant in eigen land”?!

     

     

     

    Overheden, of ze nu regionaal, provinciaal of lokaal zijn, maken te weinig gebruik van de troeven van streekproducten. Dat is de mening van de Stuurgroep Streekproducten van VLAM. Overheden maken voor hun p.r. graag gebruik van elementen die hun eigenheid benadrukken. Vroeger ging het dan om historische gebouwen of charmante plekjes. Nadien is men zo slim geweest dat uit te breiden tot alles wat onder de noemer heemkunde valt. Sinds een aantal jaren zie je bij een aantal wakkere overheden ook erfgoed opduiken in de marketing- en communicatiestrategie.

    Erfgoed, een wat beladen woord, staat net zo goed voor materiële zaken als voor immateriële zaken waaronder voeding. En zo komen we terecht bij traditionele streekproducten.

     

    “Streekproducten scheppen heel wat mogelijkheden voor de marketingstrategie van een overheid,” zegt Jo Van Caenegem, consultant Streekproducten bij VLAM. “Ze zijn toeristisch interessant, niet duur en leggen een link naar lokale ondernemers. Ze zijn een slimme, duurzame  manier om de eigen gemeente of streek op het voorplan te krijgen en ze liggen goed bij de publieke opinie.”

    Traditionele streekproducten hebben de potentie meer ziel en diepgang te geven aan de identiteit van een overheid. Aan alle streekproducten hangen verhalen vast, ze zijn aards en direct verbonden met de bevolking.

    Nu zijn er wel wat overheden die resoluut de kaart van de streekproducten trekken en er hun voordeel uithalen. Maar globaal bekeken laten heel veel overheden kansen liggen. “En dan gaat het zeker niet alleen over de kleinere gemeentes,” zegt Van Caenegem.

    Er zijn meerdere elementen die een rol kunnen spelen. Men is bijvoorbeeld zelf weinig vertrouwd met de streekproducten, men heeft geen contacten met de producenten of geen inzicht in de kwaliteit van de producten.

     

    “De schroom om traditionele streekproducten op de kaart te zetten is moeilijk te begrijpen, een gezond chauvinisme is hier wel op z’n plaats. De hindernissen om streekproducten actief te betrekken in het beleid zijn bovendien makkelijk te overbruggen.”, aldus Jo Van Caenegem. Zo zijn er specialisten bij wie je te rade kan om de producten en hun verhaal te leren kennen, de Academie voor Streekgebonden Gastronomie bijvoorbeeld. Op de website www.streekproduct.be is ook veel info te vinden. De producten die het label STREEKPRODUCT.BE mogen voeren, bieden een garantie op gebied van authenticiteit en betrouwbaarheid.

    In de eerste plaats is het aan de producent zelf om zijn product bekend te maken. Een erkenning via STREEKPRODUCT.BE speelt hierin een belangrijke rol. Overheden, geïnteresseerd in de meerwaarde van deze producten, staan ervoor open om ze te integreren in hun verschillende activiteiten.

    Ons gastronomisch erfgoed regelmatig in de kijker zetten helpt enorm bij de bewustmaking. Ten slotte bouwt ook VLAM verder aan deze bewustwording met hulp van de Vlaamse overheid. RVH.
    zie ook www.6minutes.be

    04-11-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NH Hoteles
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    NH HOTELES WERKT ÓÓK IN BELGIË HARD AAN GROEI.

     

     

     

    NH Hoteles voegt twee hotels toe aan zijn Belgische hotelportfolio. Met de overname van twee Sofitel hotels in Brugge en Gent wordt NH Hoteles een steeds grotere speler op de Belgische hotelmarkt. De hotelketen van Spaanse origine beschikt in België nu over 11 hotels in de steden Brussel (6), Gent (2), Genk, Mechelen en Brugge met in totaal 1634 kamers en 59 vergaderzalen. Arco Buijs – Business Unit Director Benelux, UK, France & Afrika – is trots op de twee nieuwe aanwinsten ‘NH speelde in België met 8 hotels al een rol van betekenis. Vooral in de regio Brussel is NH nú met 6 hotels goed vertegenwoordigd. Met de overname van de 2 hotels; een eerste NH hotel in Brugge en een tweede NH hotel in Gent is er een mooie 25% groei gerealiseerd. De steden Antwerpen en Luik staan nu hoog op ons verlanglijstje en passen goed in de huidige portfolio en sterke uitbreidingsstrategie van NH Hoteles’.

     

    Het voormalige Sofitel Brugge en Sofitel Gent Belfort worden onder de namen NH Brugge en NH Gent Belfort in eigendom opgenomen in de huidige hotelportfolio. Op 1 november neemt NH Hoteles het volledige management van de hotels over. NH Hoteles zet het huidige management voort en zal naar synergie streven met andere NH hotels op het gebied van reserveringen, inkoop, sales & marketing programma’s en diverse operationele zaken. In de komende maanden zal NH starten met de ‘rebranding’ naar NH Hoteles.

     

    NH Brugge:

    Dit 4 sterren hotel is gebouwd in een klooster uit de 17de eeuw, dat een opvallend gebouw is in de middeleeuwse stad. In het centrum van Brugge, beschikt het hotel over 149 kamers en een restaurant. Met verwarmd zwembad, stoombad en fitnessruimte is dit hotel uitermate geschikt voor een weekendje weg of een langer verblijf. 13 vergaderzalen met een maximum capaciteit van 250 personen maakt dit hotel een ideale locatie voor vergaderingen en evenementen.

     

    NH Gent Belfort

    Het voormalige Sofitel Gent Belfort hotel is gesitueerd in het centrum van Gent. Met haar Art Nouveau geïnspireerde architectuur, biedt het hotel 174 rooms, inclusief 8 suites en een bar die uitkijkt op het mooie stadhuis van Gent. Met fitnessruimte en sauna en de 11 vergaderzalen met een maximum capaciteit van 450 personen is het hotel de perfecte locatie voor zowel zakelijke bijeenkomsten als weekendje weg. Combinaties met NH Gent – het eerste hotel van NH in deze stad – behoren ook tot de mogelijkheden.

     

    Alle kamers zullen in de komende maanden voorzien worden van de standaard services van NH Hoteles, zoals WIFI internetaansluiting, Aqua de la Tierra badproducten, NH Women Style Rooms, NH Pillowzzzz (keuze in hoofdkussens) en de NH Endless Sundays. Verder is er circa 2 miljoen euro gereserveerd voor het restylen van een selectie hotelkamers en het restaurant van NH Gent Belfort in de zo kenmerkende NH stijl. RVH.

     zie ook www.6minutes.be

    04-11-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sncm croisières

     

    SNCM zorgt voor Croisières & Ontdekkingen op de Middellandse Zee

     

     

    SNCM is de bekende ferrymaatschappij die de verbinding regelt tussen Corsica en het Europese vasteland. Minder bekend is de reisbrochure van SNCM met tal van cruises op de Middellandse Zee.’ Croisières & Découvertes 2008’ is net verschenen en steekt boordevol verrassende en attractieve programma’s die menig liefhebber van cruises zal bekoren. De brochure Croisières & Découvertes 2008 verleidt u met foto’s van de diepblauwe zee en met de veelzeggende slogan: une nouvelle vague de plaisir. Die nieuwe golf van aanbiedingen staat inderdaad garant voor vakantieplezier en voor het ontdekken van de Middellandse Zee op een bijzondere manier. La Méditerranée autrement opent nieuwe horizonten, naar de mooiste kusten en eilanden en naar de grootste cultuursteden. Het cruiseschip gaat ondermeer voor anker in Rome, Napels, Barcelona, Livorno, Ajaccio en tal van andere plaatsen.

     

    De namen van de cruisereizen spreken tot de verbeelding: Perlita, Reflets d’Histoire, La belle Génoise, Couleurs Baléares. Met Croisières & Découvertes 2008 van SNCM ziet u van april tot oktober, de mooiste hoekjes van de Middellandse Zee en u reist op de meest aangename manier. Aan boord van de Napoléon Bonaparte kunt u genieten van het grote comfort. Maar eigenlijk opent het nieuwe seizoen al enkele maanden vroeger, op 31 december 2007, met een onvergetelijke oudejaarsavond. Wie er snel bij is – het aantal plaatsen is beperkt – beleeft een romantische Oudejaarsnacht op de Middellandse Zee, aan boord van het cruiseschip Napoléon Bonaparte! RVH.

     

    De reisbrochure Croisières & Découvertes 2008 is verkrijgbaar bij de reisagent of bij SNCM, Postbus 1420 Brussel, T 02/549 08 80, e-mail: resa.benelux@sncm.fr

    www.sncm.fr

    04-11-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.metro lissabon

     

     

     

     

    Metrostations opgeleukt door kunstwerken

     

     



    Het stadscentrum van Lissabon is niet zo groot, bezoekers kunnen een hoop te voet bezichtigen. Maar de metro, ofwel de metropolitano is wel het snelste vervoermiddel en er zijn diverse kunstwerken te ontdekken in de verschillende metrostations!


    De metro van Lissabon kent 4 lijnen met elk een eigen kleur; rood, geel, blauw en groen. Elke lijn kent zijn eigen kunstverrassingen; bewonder het beroemde konijn uit Alice in Wonderland in metrostation Cais do Sodré (groen) en zie de creatieve uitspattingen van architect Siza Vieira en schilder Ângelo de Sousa in metrostation Baixa/Chiado (blauw). Heel bijzonder is halte Parque (blauw), toegewijd aan de ontdekkingsreizen en waar, op het plafond, het epos van Portugals grootste dichter Luís de Camões te lezen is.


    Het idee om de metrostations van Lissabon te decoreren met kunstwerken, komt uit de jaren vijftig. De kunstwerken uit deze periode zijn gemaakt op de typische Portugese azulejos: beschilderde geglazuurde tegels. Vanaf de jaren negentig ligt in nieuwe of gerenoveerde metrostations het accent meer op moderne kunstexpressie.


    Het eerste gedeelte van het metronetwerk is geopend in 1959 tussen Sete Rios / Entre Campos en Restauradores, in een Y vorm. De oostelijke lijn naar Alvalade is in 1972 gebouwd. De uitbreidingen van Sete Rios naar Colégio Militar-Luz en van Entre Campos naar Cidade Universitária volgden in 1988. Sinds 1993, komen de middelste lijn en de oostelijke lijn samen bij Campo Grande. De metro is niet alleen een snel vervoersmiddel, maar ook goedkoop. Een tienrittenkaart voor het hele metronetwerk kost circa €10,-. RVH.

    www.metrolisboa.pt & www.visitlisboa.com




    04-11-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Happy wok
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    HAPPY WOK

     

     

     

     

    Restaurant Happy Wok, naast de Zeelandhallen in Goes, brengt de echte Oriëntaalse keuken dichterbij. Na de vestiging in Doetinchem, is dit het tweede Happy Wok restaurant dat de fijnproevers hartig verwent.

     

    Eigenaar Shao Hao bezit een duidelijk optie over de manier waarop hij de fijne en delicate aspecten van de kwalitatieve Oriëntaalse keuken aan een ruimer Westers getint publiek moet presenteren. Zijn echtgenote Wei Fan Yao, die een koksopleiding genoot in China heeft een controlerende functie op de diverse bereidingen en de gebruikte ingrediënten. In de open keuken zwaait H.F. Wu de plak, Wu heeft naast zijn Aziatische opleiding reeds een 10-tal jaar Europese ervaring en realiseert een perfecte dosering tussen fijne groenten en meer pikante Oosterse kruiden.

     

    Happy Wok biedt een dubbele functie. Enerzijds een uitgelezen stek om met familie en vrienden gezellig te gaan eten en volop te genieten van de sfeer en charmes van de Oosterse keuken. Anderzijds is het een restaurant waar men dankzij het “wokken” een zeer ruim zelfbedieningsconcept kan uitbouwen voor groepen.

    Individuelen kunnen voor een vaste prijs van 19.5 Euro per persoon, kinderen tot 12 jaar betalen 10 Euro, onbeperkt genieten van het quasi onuitputtelijke buffet. Er zijn soepen, koude voorgerechten, sushi’s, warme voorgerechten, fruit, groenten, een warm buffet met zowel verrassend als erg Oosterse bereidingen. Ook teppan yakispecialiteiten, wok hoofdgerechten en een vruchten- en ijsbuffet horen er thuis. Ook verrassende benamingen zoals de bibi pangang, mini loempia kerry of foe yong hai tomaten komen niet zo regelmatig voor terwijl de leliebloem als groenten al even ongebruikelijk is.

    In het warme buffet ontdekten we enkele verrassende suggesties die op het eerste zicht niet super Oriëntaals overkomen. Frankfurter worst, varkensgebraad en aardappelpuree of frieten temidden pastabereidingen en talrijke rijstsoorten zijn ten slotte een ongekende luxe.

     

    Blijft het volledig wokassortiment dat de consument naar eigen goeddunken kan samenstellen. De klant kan een keuze maken uit maar liefst 8 verschillende sauzen variërend van een licht pikante zoetzure vruchtensaus met limoen en gember tot een zeer pikante Gon Bao ( chilisaus, oestersaus, knoflook en sambai) of Teppan saus (sambal,  tomatenketchup en gember).

    Afronden doet men in de Oriëntaalse keuken net als bij ons met tal van zoetigheden, ijsjes en gebakjes. Ook dit assortiment zit in de prijs begrepen.

     

    Voor incentives en/of grotere groepen kunnen bepaalde prijsafspraken worden gemaakt rekening houdend met diverse elementen die in gezamenlijk overleg worden bepaald.

     

    Shao Hao heeft een simpele verklaring voor de uiteindelijke prijszetting en het buffet met Westerse invloeden. Op deze manier kunnen een maximaal aantal consumenten probleemloos kennismaken met de rijkdommen van de Oriëntaalse keuken. Als extraatje heeft Happy Wok een take away service die reeds vanaf 11u30 een beperkte selectie wokgerechten en snacks aanbiedt.

    We kunnen enkel beamen dat het Happy Wokconcept de fijnproevers een meer dan geslaagde culinaire ontdekking van de Oriëntaalse keuken laat beleven. RVH.

    Happy Wok – De Vinciplein 6 – 4462 GX Goes – Nederland

    www.happywok.nl tel 31-113-21 20 70 – dagelijks van 16 tot 22 uur. 

    03-11-2007 om 21:47 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Henry lemaire gids
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De Henry Lemaire Gids 2008

     

     

     

    Er zit verandering in de lucht…en zelfs grote verandering, maar één ding is zeker: de Lemaire blijft de Lemaire.

     

    Na heel wat discussies en juridisch touwtrekken presenteert de Henry Lemaire Gids 2008 zich als een 100% Belgische gids. Het is alleszins de eerste van de culinaire gidsen waarvan de editie 2008 het daglicht ziet. De Henry Lemaire Gids wil het de gastronomen makkelijker maken om net dat restaurant(je) te vinden dat ze zoeken, hetzij in de stad, langsheen een drukke of verlaten weg of op het platteland.

     

    In vergelijking met de vorige uitgaven, is de Gids 2008 geen “telefoonboek” meer maar blijft hij beperkt tot 732 adressen – de editie 2007 telde nog 1217 adressen. Maar liefst 237 restaurants werden voor de eerste keer opgenomen in de Henry Lemaire Gids. Restaurants die niet meer werden opgenomen zijn per definitie niet echt oninteressant of slecht, maar brengen volgens de uitgever onvoldoende vernieuwing.

    Een andere reden voor het terugschroeven van het aantal restaurants is de conclusie dat er weinig correlatie is tussen het cliënteel dat restaurants in België aandoet en degene die restaurants in het Groothertogdom Luxemburg bezoeken. Voor die reden verdwijnt het Groothertogdom Luxemburg uit de uitgave 2008…

    Een andere nieuwigheid is de quotering op 10 en niet meer op 100. De gids telt nu 336 pagina’s, en 732 restaurants. Alle restaurants worden voorgesteld in twee talen, Nederlands en Frans.

     

    De nieuwe Henry Lemaire Gids 2008, met zijn nieuw formaat en nieuwe presentatie is te koop in de betere boekhandels voor de prijs van 12 euro. Met fierheid beweert de uitgever dat alle restaurants, die in de Henry Lemaire Gids 2008 zijn opgenomen, ook wel degelijk zijn bezocht. De uitgever bevestigt – en dit zonder polemiek – dat er geen restaurants werden gequoteerd die zijn deuren nog niet heeft geopend… of die té nieuw zijn in het Belgisch gastronomisch landschap. De objectiviteit van de Lemaire heeft volgens de uitgever geen prijs. Wij ontdekten nochtans enkele schoonheidsfoutjes, sommige restaurants die maanden geleden hun deuren sloten en volledig getransformeerd werden in een aan de horeca totaal vreemde exploitatie, krijgen in de editie 2008, merkwaardig hoge cijfers.

     

    In de Henry Lemaire Gids 2008, staan 22 restaurants op het hoogste schavot. Zij streven naar perfectie en de grootste voldoening van de klant, dit met sterk uiteenlopende decors, variërend van zeer luxueus, over romantisch tot gewoon aangenaam.

    De toppers 2008 met 9.5/10 zijn, alfabetisch gerangschikt, Arenberg - Heverlee, Auberge du Moulin Hideux-Noirefontaine, De Barrier – Houthalen, La Bergerie- Lives-sur-Meuse, Bon-Bon – Ukkel, Le Chalet de la Forêt – Ukkel, Château du Mylord – Ellezelles, Clos St-Denis – Kortessem, Comme chez Soi – Brussel, L’Ecailler du Palais Royal – Brussel, Hof van Cleve – Kruishoutem, De Karmeliet-Brugge,  Maison Lemonnier - Lavaux-Sainte-Anne, ’t Molentje – Zeebrugge, ‘t Oud Konijntje – Waregem, The Paddock – Keerbergen, Le Prieuré Saint-Géry –Beaumont, Sea Grill – Brussel, Slagmolen – Opglabbeek, Spud’s – Etterbeek, La Truffe Noire – Elsene en La Villa Lorraine – Brussel.

     

    De Henry Lemaire Gids 2008 bevestigt eens te meer onze Belgische traditie dat de culinaire commentaren met het nodige korreltje zout, Antigues – Himalaya of ander, moet worden genuttigd, maar net dit aspect maakt het ontdekken van de diverse restaurants bijzonder aangenaam. RVH.

     

     

    03-11-2007 om 21:45 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Notelaar

    DE NOTELAAR

     

     

    Na zijn humanioraopleiding besliste Eddy Verstreken om een extra-keukenopleiding in het Coloma-instituut in Mechelen te volgen. Deze beslissing gaf zijn leven een belangrijke wending, hij ontmoette er zijn echtgenote Agnes Van Ham, maar hun gemeenschappelijke interessesferen zorgden voor een denderende opleiding zowel in de keuken als in de zaal.

     

    Een figuurlijke harmonie dus van geuren en kleuren die het echtpaar samen tot ontwikkeling brengt. Meestal samen maar soms ook apart kregen ze in de late jaren 70, begin der 80-er jaren meerdere restaurants op smaak, zo o.m. de Zeester in Leuven, het Wit Paard in Bonheiden, de Veeboer in Grimbergen en ’t Molenveld in Elewijt. Alhoewel de klanten hun keuken en service naar waarde wisten te appreciëren, kon hun creativiteit onvoldoende openbloeien.

    Eind 1986 ontdekken ze per toeval een te koop staande oude hoeve in het Brabantse Buken, een piepklein dorpje dat rustig verscholen ligt naast het kanaal Leuven-Mechelen.Na een grondige renovatie kunnen ze anno 1987 de deuren van hun restaurant openen. In de tuin overleeft een veel vruchtendragende notenboom de renovatiestorm en Agnes kiest resoluut voor ‘De Notelaar’ als benaming van hun restaurant. Net als die boom, die symbolisch zijn vruchten het ganse jaar door laat degusteren, wil ook hun restaurant de fijnproevers permanent verwennen.

     

    De kwaliteit van het eindproduct in Eddy’s keuken groeide de voorbije jaren bestendig. Nu staat De Notelaar bekend voor degelijke, kwalitatieve en typische Brabantse streekgerechten met dagverse groenten, deels uit eigen kweek, deels door aankoop op de Brusselse vroegmarkt. Voor Eddy is en blijft de vroegmarkt de aangewezen aankoopplaats voor alle chefs vermits men hier de kans heeft om zelf zijn identiteit te bepalen en niet afhankelijk is van een productkeuze door leveranciers. Bovendien specialiseerde het echtpaar zich ook in oester- en kreeftmenu’s, deze lekkernijen sieren dan ook de kaart met de regelmaat van een klok.

     

    In het vooruitzicht van hun 20-jarig bestaan, kreeg De Notelaar een opfrisbeurt waarbij niet alleen de keuken, maar ook de bar en de zaal werden gerenoveerd. Door het verplaatsen van de oesterbak kon ook het sanitair worden uitgebreid en krijgt men ook hier een bijzonder relaxerend en kleurrijk gevoel door het perfect op mekaar inspelen van het buitenlicht en de gekleurde lampen. Gans de renovatie dompelt de consument meteen onder in een rustige, charmante sfeer waar alle kommer en last wegvallen. De Notelaar is met een 4-daagse werkweek,  geopend van vrijdagmiddag tot en met maandagavond. De feestzaal staat ook de andere dagen ter beschikking voor feesten, evenementen en seminaries, faciliteiten die o.m. door de ruime parking mogelijk worden gemaakt.

     

     

    Op het culinaire vlak zorgt Eddy geregeld voor nieuwigheden. Streekgerechten met verse kwalitatieve producten en kenmerkende Brabantse groenten blijven belangrijk en vormen trouwens de rode draad in het feestmenu dat tot midden oktober loopt. Dit uitgebreid feestmenu kost all-in 70 Euro. Met het ‘dessert van Peggy’, brengt Eddy tevens hulde aan een werkneemster die samen met Agnes en Eddy, de voorbije 20 jaar, in restaurant De Notelaar, lief en leed deelde. Anderzijds serveert Eddy op maandagavond voortaan een 5-gangen degustatiemenu waarbij hij in samenspraak met Agnes, culinaire toppers serveert voor 30€. Met inbegrip van aperitief, wijnen, water en koffie wordt dit 50€. Vanaf oktober wordt op vrijdagavond een wildfestival georganiseerd terwijl ook het witloof dan volop in de kijker komt te staan.

     

     

    Het feestmenu “20 jaar Notelaar” laat de fijnproevers volop genieten van een kwalitatieve keuken met dagverse producten waarbij een vleugje Brabants romantisme gekruid met de nodige nostalgie, nooit ver weg is. RVH.

     

    Restaurant De Notelaar – Bukenstraat 142 – 1910 Kampenhout (Buken) – tel 016- 60 52 69

    info@denotelaarbuken.be - www.denotelaarbuken.be

     

     

     

    03-11-2007 om 21:34 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chez Stans
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    CHEZ STANS

     

     

     

    Met het overlijden van Paul Vanderkeerssen, sloot het restaurant “Chez Stans” de deuren. Meteen verdween een mythisch oord waar vooral acteurs, schrijvers en kunstenaars en zeer zeker de doorsnee Brusselaar mekaar terugvonden. Ook de erg typische Brusselse keuken verdween. Een vluchtige, maar amateuristische heropening liet het gemis nog veel sterker aanvoelen. Gelukkig daagde zakenman Daniel Verhoeft op die het etablissement ‘Chez Stans’ nieuw leven inblies, niet alleen qua traditie en inrichting maar voornamelijk mbt de typische Brusselse keuken.

     

    ‘Chez Stans’ ontleent zijn naam aan de voornaam van de eerste bazin, Constance, de moeder van Paul Stans, die in werkelijkheid Joseph Vanderkeerssen heette. In die tijd was dit een eenvoudig buurtcafé met geverniste banken, houten tafeltjes en een lange bar waar een vaste groep van stamklanten aanschoof. De bazin troonde altijd midden in het café, onveranderlijk gekleed in een stofjas van zwart satinet. Constance, gewoonlijk Stans genoemd, was een echte Brusselse met een bloemrijke woordenschat en veel gevoel voor humor. Omdat het Théâtre des Galeries en het Théâtre du Vaudeville vlakbij waren liepen er vanzelfsprekend veel acteurs binnen na de voorstelling. Deze toeloop bracht de zoon des huizes op het idee ook enkele schotels met streekgerechten te serveren. Een briljant idee want ‘Chez Stans’ werd een populair adres van heel uitgaand Brussel.

     

    Met de heropening heeft Daniel Verhoeft weliswaar het aantal couverts lichtjes opgetrokken, zonder daarbij de behaaglijke sfeer verloren te laten gaan. Daarvoor staan het rustiek meubilair, de karmijnrode tegelvloer en de geruite tafelkleedjes garant. De gelambriseerde wanden zijn authentiek en dragen het nodige bij aan de warme uitstraling, zeker nu er ’s avonds romantische kaarsen op de tafels staan. De rode gordijnen herinneren ons eraan dat deze plek nauwe bindingen heeft met het theater en het toneel. Trouwens, boven de bar zien we een muurschildering die een scène uit ‘Le mariage de Mademoiselle Beulemans’ voorstelt, met Jacques Lippe en Christiane Lenain in de hoofdrollen. In de zaal die uitkijkt op de trappen van de Prinsengalerij, ontdekken we een fresco met personages van de Commedia dell’arte en onze beroemdste poppenspeler José Géal alias Toone VII, zonder twijfel een van de authentiekste hoeders van de geest van deze wijk. Een ander beeld roept clown Footitt opnieuw tot leven in het programma ‘Le mariage’ uit de rolbezetting ‘Chocolat’.

     

    Daniel Verhoeft behaalde zijn diploma industrieel ingenieur en startte een bouwonderneming met accenten op ontwerp en renovaties. Met zowat 200 werknemers in dienst en actief in meerdere landen verwerft hij in 1985 door een associatie met de firma Blaton, de eerste horeca-ervaring. In februari 2002 leerde hij Lucilène kennen, een aantrekkelijke Braziliaanse met wie hij huwt. Samen openen ze het restaurant ‘Show Brasil!’. In 2005 verkrijgt Daniel een Braziliaanse diplomatieke functie in België en dit jaar startte hij “Chez Stans”. Zijn relaties met kunstenaars en de wereld van het toneel hebben hem zeer duidelijk geholpen om het originele decor maximaal te bewaren.

     

    Als specialist van de streekkeuken is Cootie, troetelnaam van chefkok Jean-Claude Vankriekenveldt, een groot liefhebber van de Belgische streekgerechten. Zijn bijnaam heeft hij te danken aan zijn bewondering voor de trompettist uit het orkest van Duke Ellington: Cootie Williams. Op het gemeenteplein in Linkebeek verrichtte hij wonderen als chef van Le Chevalier. Cootie was begonnen in de slagerij ‘Ferdinand’ van zijn ouders Felix en Rosa op het Alfons Lemmensplein in Anderlecht. In 1980 zette hij een traiteurdienst op poten die nadien tot Le Chevalier uitgroeide. De laatste jaren leidde hij een hotel-restaurant-bar in Costa Rica, terwijl hij ook kooklessen gaf in het Marriott Hotel in San José. Nu staat hij aan het hoofd van de keuken in ‘Chez Stans’.

     

    Tot de nostalgische en mythische gerechten van dit restaurant behoort de befaamde ‘steak Nergal’. De samenstelling van deze kunstenaarssaus is een zeer goed bewaard geheim dat momenteel enkel wordt gedeeld door de baas, de chef-kok en dit op aangeven van gastronoom Marc Danval.

     

    Deze saus is een geesteskind van acteur Jean Nergal die in 1962 de toneelprijs ‘Eve du Théâtre’ in ontvangst mocht nemen. Hij leidde aan het eind van zijn loopbaan het Théâtre Royal du Parc, waar zijn borstbeeld trouwens de hal siert. In de samenstelling van de saus verwijst Nergal naar het geheimzinnige van de godenwereld, het onsterfelijke en het intense genot van de gastronomie.

     

    Wie deze saus, maar ook tal van andere Brusselse streekgerechten wil ontdekken vindt in het restaurant ’Chez Stans’ meer dan zijn gading. Bovendien worden er tal van culturele manifestaties georganiseerd die de aantrekkingskracht aanzienlijk vergroten. RVH.

     

    Chez Stans – Predikherenstraat 12-14 – 1000 Brussel -  tel 02-502 05 30

     

     

     

     

    03-11-2007 om 21:32 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Adagio

    Accor lanceert ‘Adagio City Aparthotel’

     

     

     

     

    De Groep Pierre & Vacances en Accor lanceren een nieuw product ‘ Adagio City Aparthotel’ een residentieel stadsconcept waarbij elke residentie tussen de 80 en 140 appartementen krijgt voor huur op lange termijn en dit in de 3 en 4-sterren hotelbranche.

    Deze residenties zullen in de belangrijkste Europese steden worden opgetrokken om zakenmensen die traditioneel langere periodes van huis zijn, vanaf 4 dagen tot enkele maanden, een aangenaam verblijf te bezorgen. Elk appartement beschikt over een ingerichte keuken, badkamer, living, slaapkamer, tv, internet en een volledig uitgerust bureau. Ook extra diensten zoals parking, ontbijt, was en droogkuis, maar ook dagelijks onderhoud worden in de nieuwe projecten ingebouwd.

     

    Momenteel zijn reeds een 16-tal exploitaties lopende o.m. in Parijs, Marseille, Monaco en Rome met in totaal 2300 appartementen. Voor 2008 wordt de opening van drie nieuwe projecten gepland, nl Montrouge, Annecy en Paris Opéra. In 2009 worden Adagio City Aparthotels verwacht in Brussel, Bazel, Wenen, Straatsburg en Nantes. De komende 5 jaar worden nog een 50-tal nieuwe exploitaties in het vooruitzicht gesteld. RVH.

    www.adagiocity.com , www.pv-holidays.com  en www.accorhotels.com

     

     

    03-11-2007 om 21:31 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vlm airlines

     

     

    GETROUWHEIDSPROGRAMMA VAN VLM AIRLINES

     

     

    Een jaar na de lancering van het Frequent Flyer Programma ‘VLM Encore’ van VLM Airlines hebben al ruim 35.000 klanten zich ingeschreven op het programma.

     

    Om zijn eerste verjaardag te vieren, introduceert VLM Airlines een nieuwe klasse voor de meest trouwe klanten. Deze frequent flyers krijgen niet alleen een VLM Encore kaart, ze komen vanaf nu ook in aanmerking voor extra voordelen, zoals een snellere check-in in Brussels Airport, toegang tot de businesslounge in Antwerpen, en een aantal andere voordelen die nog worden ontwikkeld. VLM Airlines bekijkt op dit moment mogelijke partnerships met hotels en andere ondernemingen. Op die manier wil het aan alle VLM Encore leden nog meer mogelijkheden bieden om hun punten te kunnen besteden.

     

    Johan Vanneste, Managing Director van VLM Airlines: “Uit recent onderzoek blijkt dat 83,9 procent van onze zakenreizigers lid is van VLM Encore. Daarom willen we dat programma verder uitbreiden en bijkomende tools ontwikkelen voor klanten die zeer vaak vliegen. Op die manier kunnen wij hen extra voordelen aanbieden wanneer ze met onze luchtvaartmaatschappij vliegen.”

     

    VLM Encore werd gelanceerd in september 2006 en in tegenstelling tot andere getrouwheidsprogramma’s zijn er geen hoge inruilvoorwaarden of beperkingen die het gebruik van zulke programma’s onaantrekkelijk maken. Nieuwe leden kunnen zich gemakkelijk online inschrijven en meteen punten beginnen te verdienen. Leden kunnen steeds hun persoonlijke profiel oproepen en hun verdiende punten en inruilmogelijkheden raadplegen op www.flyvlm.com.

     

    Leden verdienen punten op basis van prijsklassen per gevlogen segment. De puntenniveaus van VLM Encore zijn zeer transparant en punten verzamelen is mogelijk voor alle vluchten en alle reservatie- en vluchtklassen. Geregistreerde gebruikers krijgen bij het online boeken automatisch punten aangeboden. Getrouwheidspunten voor het VLM Encore programma zijn ook beschikbaar voor offline boekingen: in dat geval creëert de klant zijn eigen profiel op de website en vult na elke vlucht zijn unieke ticketnummer in op de website van VLM Airlines. RVH.

     

     

     

     

    03-11-2007 om 17:31 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eurorelais

    nieuwe Euro Relais website

     

    Wie een vakantiewoning zoekt en boekt via www.eurorelais.be, zal ongetwijfeld opmerken dat de website van Euro Relais is vernieuwd. Een verhoging van het gebruiksgemak en uitbreiding van de zoekmogelijkheden tijdens de online zoektocht naar de gewenste vakantiewoning waren de belangrijkste redenen om de website te vernieuwen. Ook het uiterlijk van de site heeft een metamorfose ondergaan. Een belangrijke nieuwe zoekfunctie is het grensoverschrijdend zoeken op kaart (prik je punaise). Deze functie biedt Euro Relais in samenwerking met Google Maps tot nu toe als enige aanbieder van vakantiehuizen aan. Andere nieuwe functies zijn: zoeken op ‘hotspots’ meerdere manieren om huizen te zoeken, overzicht van toeristische informatie van de omgeving, zoeken en boeken van bijpassend vervoer, zoekopdracht bewaren en huizen direct met elkaar vergelijken. RVH.

    www.eurorelais.be of info@eurorelais.com  Euro Relais tel: 03 275 05 05. 

     

    03-11-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.swiss

     

    SWISS opnieuw benoemd tot Europa’s beste luchtvaartmaatschappij

     

     

     

    SWISS is op 9 oktober jongstleden in Newcastle wederom benoemd tot Europa’s beste Airline in de 14e editie van de World Travel Awards. De winnaars van de World Travel Awards zijn gebaseerd op de stemmen van meer dan 150 000 reisagenten en specialisten van over de hele wereld.

     

    “We zijn verheugd met het behalen van deze Award. We zijn trots en vereerd dat luchtvaartspecialisten vanuit 190 verschillende landen SWISS opnieuw hebben verkozen tot ‘Europe’s top carrier’, aldus Christoph Beckmann, Hoofd Marketing en Strategy Officer SWISS. ‘Deze award bevestigt nog eens extra dat de reiswereld onze hoge standaarden en uitstekende service, onze innovatieve flair en klantvriendelijkheid sterk waardeert.’

     

    Dit is het tweede opeenvolgende jaar dat SWISS de Award in ontvangst mag nemen. SWISS heeft het in de competitie op moeten nemen tegen 14 andere luchtvaartmaatschappijen, en dat zorgde onder meer voor een extra motivatie om de hoogste standaarden goed te blijven waarborgen. RVH.

    www.swiss.com

     

     

     

     

     

     

    02-11-2007 om 22:26 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lonely planet

     

     

    Lonely Planet  :  “Ierland vriendelijkste land van de wereld”

     

     

    Bij de bekende reisgidsenuitgever Lonely Planet verscheen zojuist de Bluelist 2008, de lijst met de beste reisbestemmingen van de wereld. Ierland staat op plaats één van de lijst met de vriendelijkste landen ter wereld.

     

    De redenen voor deze nominatie zijn het gevoel voor de heerlijke zwarte humor van de Ieren, hun grenzeloze gastvrijheid en de leuke sfeer. Daarenboven worden de Ieren geprezen om hun onaantastbaar optimisme.  De vele tegenslagen en donkere periodes uit hun geschiedenis hebben aan hun positieve ingesteldheid niets veranderd.

     

    Lonely Planet zegt met zijn Bluelist 2008 wat door alle bezoekers aan Ierland zal onderschreven worden. Het groene eiland is een land op mensenmaat waar u met open armen wordt ontvangen. Naast de gastvrijheid heeft Ierland nog andere sterke troeven zoals de ongerepte natuurpracht, het cultuurhistorische erfgoed en de tradities die door de Ieren gekoesterd worden. Ierland heeft een gigantisch potentieel om in de toekomst nog meer bezoekers aan te trekken, mensen op zoek naar rust, verademing, langzamer ritme, gezonde lucht. Ierland voldoet aan al die wensen en zeker als vriendelijkste land van de wereld! RVH.

     

    Tourism Ireland: Louizalaan 66, 1050 Brussel, T 02 275 01 71,

    e-mail : info.be@tourismireland.com www.discoverireland.com

     

    02-11-2007 om 22:25 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.norfolkline

     

    N O R F O L K L I N E Website in het nieuw

     

     

    Norfolkline, de ferrydienst die de verbinding regelt tussen het Franse Dunkerque en Dover, vernieuwt  zijn website en maakt die gebruiksvriendelijker voor de klant.

     

    www.norfolkline.com kunt u in verschillende talen raadplegen, ook in het Nederlands. Op een zeer duidelijke homepage kunt u doorklikken naar verscheidene infobestanden waar u alles te weten komt over Norfolkline (routes, bestemmingen, tarieven, veel gestelde vragen). Een  overzichtelijke registratiefiche op de homepage maakt het online boeken voor iedereen toegankelijk. Daarenboven zijn met de aanmaak van de nieuwe website de reserveringsmogelijkheden verruimd. U kunt nu meteen reserveren voor een VIP Lounge en voortaan kunt u ook de overtocht van uw huisdier (kat of hond) online boeken.

     

    Norfolkline vaart de klok rond met om de twee uur een dienst, zowel van uit Dunkerque als van uit Dover. Een dagje Engeland is dus best mogelijk en voor de prijs hoeft u het niet te laten. Een retourbiljet heeft u reeds vanaf € 65 en dat voor een wagen met vier inzittenden. Dunkerque is minder ver dan Calais en vlot bereikbaar via de autosnelweg. Met Norfolkline reist u comfortabel en na aankomst in Dover, rijdt u meteen een schitterende streek binnen met tal van mogelijkheden voor een lange of korte vakantie en zelfs voor een dagtrip. Met Norfolkline is Engeland verrassend dichtbij huis! RVH.

    www.norfolkline.com  & norfolkline@fcmtravel.be

     

    02-11-2007 om 22:08 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kabelban lissabon

    Lissabon vanuit de kabelbaan

     

     


    De kabelbaan, elevador, is een heel origineel vervoermiddel, een bezienswaardigheid in Lissabon en een must voor toeristen. Elevador is de gezamenlijke naam voor lift en/of kabelbaan. Met de elevador kun je van de beneden- naar de bovenstad (Bairro Alto) gaan en omgekeerd.


    De Elevador de Santa Justa is één van de 4 kabelbanen in Lissabon. Hij is in 1855 gebouwd door een leerling van Eiffel, Mesnier du Ponsard, en de invloeden van de meester zijn goed terug te zien in deze oudste kabelbaan, die Rua do Ouro (Baixa) en Igreja do Carmo (Chiado) met elkaar verbindt. 


    De andere drie kabelbanen zijn: Elevador da Glória (1885): kabelbaan tussen Restauradores en Rua de S.Pedro de Alcântara (Bairro Alto), elevador da Bica (1888): kabelbaan tussen Rua do Loreto (Bairro Alto) en Rua de S.Paulo (Cais do Sodré) en elevador da Lavra (1884): kabelbaan tussen Anunciada (Restauradores) en Travessa do Forno do Torel (Anjos). RVH.

    www.visitlisboa.com

    02-11-2007 om 22:02 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Curacao

     

    Extra vlucht naar Curaçao in het ArkeFly Winterschema.

     

     

     

    In het winterschema van Nederlandse luchtvaartmaatschappij ArkeFly wordt vanaf 2 december een vijfde vlucht naar Curaçao toegevoegd vanuit Schiphol. Dit winterschema wordt tot eind maart 2008 aangehouden. De extra vlucht zal op zondag worden uitgevoerd met een tussenstop op Sint Maarten. Nu vliegt ArkeFly nog vier keer per week naar Curaçao namelijk op maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag.
    Naast ArkeFly verzorgen ook KLM en Martinair vluchten naar Curaçao vanuit Schiphol.
    RVH.

    www.curacaoinfo.be of www.curacao.com

    02-11-2007 om 22:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gustino label
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Het Gustino-label wint aan populariteit.

     

     

     

    Het Gustino-label, gecreëerd door Accor Services, wordt toegekend aan gezonde en evenwichtige gerechten van restaurants die deelnemen aan het programma 'Voeding in Evenwicht'. Met deze vernieuwende aanpak op wereldniveau wil Accor Services bijdragen tot een beter voedingsevenwicht.

     

    De eerste afspraken met de Belgische restaurants en grootkeukens waren aldus Marie Cordiez, verantwoordelijke voor het project in België, bijzonder positief en hoopgevend. De ondertekening van de concrete samenwerkingsakkoorden verloop evenwel met enige terughoudendheid ondanks duidelijk positieve elementen.

     

    Het programma houdt voor Accor Services een heus maatschappelijk engagement in. Het werd uitgewerkt in samenspraak met voedingsdeskundigen – waarvan sommige meewerkten aan het Nationaal Plan Voeding en Gezondheid in België – en restaurantspecialisten, om de basisprincipes van een gezonde voeding te promoten. Hierbij werd ook rekening gehouden met de economische eisen van de restauranthouders.

     

    Dit programma biedt een onmiddellijk en toegankelijk antwoord op de steeds grotere eisen van consumenten op het vlak van voedingsevenwicht, en dan vooral tijdens hun lunchpauze.

    Het laat restauranthouders bovendien toe hun engagement te tonen in een kwaliteitsvolle aanpak, die de burgerzin bevordert, terwijl economische en commerciële eisen verzoend worden met culinaire expertise.

     

    Het programma 'Voeding in Evenwicht' is gebaseerd op een partnerschap tussen de restauranthouders en Ticket Restaurant®. Het steunt op een engagementscharter dat beide partijen betrekt en de consument zo de garantie op een ernstige aanpak biedt. Er werd ook een website aan gewijd: www.voedinginevenwicht.be .

     

    Deelnemen aan het project betekent het respect voor het charter dat zowel voor snackbars, brasseries, restaurants als grootkeukens van toepassing is. Naar de restaurantsector toe werden alle maatregelen getroffen voor een vlot functioneren van het concept o.m. door de organisatie van cursussen en sessies voor maximaal 20 personen. Het gebruiksgemak en de ruime keuzemogelijkheden overtuigen meer en meer restaurateurs met aldus Marie Cordiez duidelijke trendsetters zoals restaurant Willards ( Radisson SAS Europe) en Le Roi d’Espagne. De doorgedreven sensibilisering is een absoluut pluspunt terwijl de groeiende respons de betrokkenheid van de Horeca bij de problematiek van het voedingsevenwicht sprekend onderlijnt. De specifieke Horecakit is ongetwijfeld een handig hulpmiddel en bewijst t.o.v. het grote publiek de ernst waarmee de moderne horeca-uitbater het voedingsevenwicht wil uitbouwen.

     

    Gustino, de mascotte van het programma, begeleidt restauranthouders maar ook de consumenten in deze gezonde en evenwichtige voedingsaanpak. RVH.

     

     

     

    31-10-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!