Verzameling reakties op reklame die bij menigeen in het verkeerde keelgat is geschoten of die echt belachelijk overkwamen.
Ik heb nog nooit tijdens een begrafenis iemand op de preekstoel
dialect horen spreken. Je moet echt wel dwaas zijn om een akteur of
aktrice aan te wenden om even voor slechte reklame te komen zorgen.(sp)
Het kan best zijn dat jullie jullie groenten slechts snij"j"en, daarom
zijn wij voor merken die hun groenten snijden, dan wij er zeker van dat
we een volledig afgewerkt product krijgen.(cm)
Tartineren jullie er maar op los, wij nemen liever een degelijk
Vlaams ontbijt. Ondernemingen die onze taal niet respecteren maar hier
wel hun product willen verkopen komen ons huis niet in. Punt Amen en uit! (dm)
Het interesseert me net waar mijn enerzjee naar toegaat, wat ik wel weet is waar mijn geld naar toegaat. Bovendien gebruik ik energie...(kj)
En dan nu een DANONE NATUUR hmm, lekker. Eindelijk een merk dat onze taal respekteert.(kj) Orrrol b (Oral-b) geraakt blijkbaar niet van haar tandenborstels af. Ze zijn daar veer met hun verrrvelende rreklame.(dm)
Poscimur
De WeekKroniek
18-10-2013
Veel Fijn stof : oorzaak van kanker. -----------------------------------------------
Waren het de groenen niet die iedereen weer de stad in wilden, meer zelfs, die bijna de mensen de stad wilden injagen? (Denk maar aan de oneerlijke regeling in verband met het zone vrij wonen dat van hun hand was). Nu blijkt dat dit de meest ongezonde levensruimte is die je je maar kan indenken. In de stad is er een grote konsentrasie aan fijn stof . Nu blijkt dat juist dit stof oorzaak is voor het ontstaan van kanker.
Ook hebben we ons, in een eerder blog, reeds afgevraagd waarom de Walen zich zo nodig verplicht voelen om in het -zo blijkt nu- ongezonde Brussel te gaan wonen. Terwijl ze met een klein beetje inzet niet alleen de opstoppingen in Brussel zouden kunnen vermijden maar tegelijk door de Waalse aktiviteiten over te brengen naar de eigen streek in een veel gezondere omgeving zouden kunnen leven.
Onze Voormier. -------------------
Onlangs konden we nog maar eens zien dat alles wat deze Waalse eerste minister (voor-mier) Di Rupo kan, is zichzelf aanprijzen en ophemelen of zoals dit in de volksmond gezegd wordt "met zichzelf kan stoefen". We hebben al eerder gezegd een goed produkt hoeft geen reklame. Ook de misplaatste trots die hij ten toon spreidt over zijn "herstelplan" is niet waar de wereld op zit te wachten en dat, nog veel minder, een oplossing zal brengen voor deze krisis.
Wat Europa nodig heeft is niet een herstel beleid zoals door Di Rupo verkeerdelijk word overroepen maar een her-uitvinding, her-ziening of rechtzetting van ons systeem.
Een herstel ofte een heroplevingsbeleid is meer van het oude opnieuw tot leven roepen terwijl wij nieuwe metoden nodig hebben om ons leven kwaliteitsvol te maken en ervoor te zorgen dat we niets te kort hebben maar dat we ook niet volgestouwd worden met dingen die we niet nodig hebben.
Di Rupo houdt vast aan deze "herleving omdat men een tijd geleden verstomd stond van deze uitspraak. De afgelopen jaren en dagen is echter gebleken dat Di Rupo er niet alleen niets van waar maakt maar dat meerdere deskundigen (expeieieirs voor de Vlomse media) ervan overtuigd
zijn dat we moeten afstappen van de idee dat er moet groei zijn. En groei is nu net wat een herstelbeleid beoogd.
Het wordt dus hoog tijd dat men in Europa beseft dat de nep-reklame van Di Rupo niets oplost en dat ze bovendien niet zo gemakkelijk te verwezenlijken is als dat ze gezegd is. Met een dergelijke uitspraak pronken is nog altijd gemakkelijker voor deze man dan met resultaten uit te pakken.
Noot We hebben het er hier al vroeger over gehad op dit blog, dit herstelbeleid dat de huidige regering nastreeft biedt ook geen oplossing voor het verkwistende gevolg van de groeiteorie in verband met het betere beheer van de grondstoffen van de aarde. Is het niet Groen! O, juist, verontschukdiging, jullie scharen zich achter Di Rupo, Dat waren we even vergeten.
Saturnus voor de weekkroniek. :: De heruitvinding, herziening, rechtzetting, woorden te over maar zeher geen "relance".
slaapmutsje:
Electrabel deed jaren lang niets anders dan z'n klanten wegsturen nu verzetten ze bergen om hun klanten terug te krijgen. Merkwaardig genoeg gaan ze hierbij zeer arrogant te werk. Zo hoorde ik onlangs op de radio hun reklameslogan en op het einde werd hier zeer hoogmoedig, zonder enige kennis van zaken en zonder enig respect voor de oorsprong van het woord aan toe ge voegd : "Moet het niet "enerGie" zijn?", "Nee, dat is fout, het is enerZJie" Als je op een dergelijke manier aan klanten ronseling doet wie of wat ben je dan eigenlijk...?!
java autocue (Leesprogramma)
WERKING: Kies uit het menu "autocue"
Kies een snelheid en start met lezen.
muiswielklik : trager
linkermuisklik : start - stilstand
rechtermuisklik : sneller
AFHALEN en INSTALLEREN
1.Java downloaden indien dit nog op je pc is geïnstalleerd. Download java
2.autocue.jar bestand downloaden
3.In de map waarin je het jar-bestand staat maak je een map "icons" aan.
4.Klik op het ikoon vóór de naam van de ikoon-bestanden en klik "afbeelding opslaan als". Plaats de afbeelding in de map "icons". Download autocue.jar bestand en ikonen
5.Start het programma door op het jar bestand te klikken.