Inhoud blog
  • Zelenskiaans Tussendoortje en de Gulle Geldschieters
  • Centrale Toetsen Vlaams Onderwijs
  • Golf van Gewelddadige Tienerdoden in Frankrijk
  • Vogels voor de Kat
  • Terreur op Franse Scholen
  • Eerst presteren, daarna welbevinden
  • Hubert Brouns en Zoon
  • Serkan Bozyigit: "Ik ben 100 procent Vlaming"
  • De Tweede Kans van Conner Rousseau
  • Suikerfeest
  • Lieviaans Verzinseltje: Herziening Schoolplicht
  • Vluchtelingen brengen besmettelijke Ziekten mee
  • Zweedse Voetbalsupporters Doodgeschoten
  • Syriër valt Meisje aan met Mes
  • Paasfeest in Vlaanderen
  • 9 juni 2024
  • Een Waarschuwende Droom
  • Geen Lerarentekort, maar Leerlingenoverlast!
  • Moslims vechten onderling conflict uit in Vlaamse steden: “Importrellen”
  • Islamitische Staat
  • Zware Vechtpartij in Bree
  • Marokkaanse Miserie
  • Blogsentiment: Apart Onderwijs
  • Crevits haat Vlamingen
  • Het Mazelenvirus in Opmars
  • Politie zoekt Nieuwe Medewerkers
  • Reclameboodschappen op mijn Blog
  • "Justitie is rot tot op het bot"
  • De Islamleraar en de Ramadan
  • Tussendoor in Gaza
  • Kleuters bestormen het Buitengewoon Onderwijs
  • Tradwifes Movement
  • Die Sven Pichal toch
  • 31.000 Gesneuvelde Soldaten
  • Lieviaans Verzinseltje
  • De Ondergravers van onze Eigenheden
  • GRAAIEN . . .
  • De 1B-klas van het Middelbaar Onderwijs
  • Psychische Stoornissen en Rilatine
  • Migrantenwerkloosheid versus Vergrijzing
  • VIDEO: Brussel . . .
  • Het Wespennest van Blauwbaard
  • Afrikaans Crapuleus Tuig
  • Omvolking van de Schoolbevolking
  • Over Draaimolens
  • VIDEO: Amerika toen en nu . . .
  • Viespeuk Vangheluwe
  • Schietpartij op de Oxford High School
  • De Advocatenmoord
  • Tussendoor bij de Ensors
  • Onthullingen over Schoolartsen in de CLB's
  • Turtelhuisjes en Terugkeerhuisjes voor Illegalen
  • Enzovoort . . .
  • Klaus Van Isacker herstelt van Hersentrauma
  • Directeur Griezelmans van Basisschool Tuinwijk
  • De Doorstroomtoets, een Hollandse Uitvinding
  • Feministengezwam
  • Fietsongevallen
  • Het Geval Snelders
  • Waarom moeten Vlaamse Scholieren Moslims tolereren?
  • Tip voor het islamonderwijs
  • De Spreidingswet
  • De Overlevingsstrategie van Turkse Leerlingen
  • De “religie van de vrede”. . .
  • Tussendoor in de Politiek
  • De Croo en Lahbib in China
  • "Zijn Man"... Surrealistisch
  • Het Wespennest van Blauwbaard
  • Het Geval Gennez
  • Rilatine als legale Drug voor Schookinderen
  • Weg met alle Bushaltes!
  • “Weg met ons”. . .
  • Sven Pichal Voorwaardelijk Vrij
  • Antisemitisme bij Scholieren
  • Khalid Benhaddou over "relletjes"
  • Met een Wandelstok naar het Werk
  • Het Nieuwe Normaal
  • Gelukkig Nieuwjaar!
  • De Covid-Gifprik
  • Kwaadaardige opzet!
  • Mensen worden Dommer
  • Dutroux krijgt Eredoctoraat (Fictie)
  • Jaarwisseling vol Geweld en Onlusten?
  • 7 OKTOBER 2023
  • 25 december 2016: Last Christmas voor George Michael
  • Zalig Kerstfeest!
  • Spionnen in Brussel
  • Lieviaans Verzinseltje
  • Over Zwarte Lola en het Vlaams Blok
  • Kirill en Poetin tegen Westerse Decadentie
  • Tussendoor in ''t Café
  • Franse Cultuurstrijd in het Onderwijs
  • Zoek het Verband...
  • Horoscopen en Politici
  • "Aan zichzelf werken"
  • Het Prikschandaal en de Corona-hoax
  • Tweet van Raisa Blommestijn
  • Tussendoor over Wilders en de Islam
  • Ons Onderwijsniveau blijft dalen
  • Gratis Schoolmaaltijden
  • Europese Vrouwen Loslopend Wild?
  • Citaat Caroline Gennez
  • Islamitische Barbarismen
  • Ziekelijke Naastenliefde
  • Handen af van onze Sinterklaas!
  • Discriminatie van Vlaamse Leerlingen
  • Het Boek van De Croo
  • Lieviaans Fantaserietje
  • België ligt overhoop met Israël
  • Met de Enkelband naar de Psychiater
  • Monsterzege voor Wilders
  • "Helft van Brusselse Arrestanten is illegale Migrant"
  • Christel, de Mama van Conner
  • Sterven in de Vlammen
  • Over Onwettige Afwezigheden en Kindergeld
  • Moderne Slavernij...
  • De Natuur neemt Wraak!
  • "Het is Tijd voor Sancties"
  • Gesjoemel aan de KULeuven
  • Wispelturige Gwendolyn en Open Vld
  • Gwendolyn is er weer!
  • Ziekenhuisopvang voor Vluchtelingen
  • CLB-Verpleegster Zwarte Lola: "Zet 'm op"
  • Zzzzzzzzz…..
  • De mooiste Tijd van mijn Leven
  • Obesitas en Digibesitas
  • GEESTELIJKE NOOD . . .
  • De Advocatenmoord
  • Voorzichtig! Spelende Kinderen...
  • De Overgang naar het Lager Onderwijs
  • Gerechtelijke Vonnissen in verband met Terrorisme
  • Verloren Gelopen Dossiers
  • Corrupte Logopedie
  • Wie is de Blunderende Magistraat?
  • Over mijn Blog
  • Geldschieters van Zelensky worden Oorlogsmoe
  • Waarom moslims niet kunnen integreren
  • De zielige Kinderen van 2008 zijn de Terroristen van 2023
  • De Macht van de Media
  • Repatriëring 'Belgen' uit Israël
  • Asielzoekers op Jeugddomeinen?
  • Sihame El Kaouakibi alweer in de Penarie
  • De Regenboogloper: Genderwaanzin in Nederland
  • Witte Scholen en Zwarte Scholen
  • Loonkloof tussen Mannen en Vrouwen
  • 'Bruin Mannen'
  • "Een Man is een Man en een Vrouw is een Vrouw"
  • “Zattemansklap”
  • Tussendoor bij de Opticien
  • Het Geval Rousseau
  • Zonder Getuigschrift naar het Middelbaar
  • Het gaat helemaal fout in Zweden!
  • Het Onderwijs in de Septemberverklaring
  • Vlaams Belang, grootste partij van Vlaanderen
  • De Ongewenste Kus
  • Poëtisch Tussendoortje
  • Kinderopvangcrisis
  • Habib Mkada, het crapuul
  • Conner Rousseau weer in de Penarie
  • Verslavende Medicatie in Opmars
  • “Kindercriminaliteit”
  • Landloperij, de Grote Opkuisactie van De Wever
  • Tussendoor in de Tuin der Lusten
  • De Ongevraagde Kus
  • Victor Hugo
  • Protest tegen Lessen Seksuele Opvoeding
  • Ontboezemingen over mijn Bezoekjes aan de Kerk
  • Zwembadterreur
  • Over Luc Van den Bossche en dochter Freya
  • "Ik heb de Vrouw van mijn Leven ontmoet."
  • Asiel-chaos escaleert
  • Meester Peter en Kindermisbruik
  • Taaltest voor Anderstalige Nieuwkomers
  • Tussendoor met mijn Poesje
  • Veelwijverij
  • Het Geval Sven Pichal
  • Het Nieuwe Schooljaar
  • “Wetenschap” . . .
  • Alleenstaande Mannen
  • Lerarentekort
  • Oekraïense Vluchtelingen worden Overlast
  • Donald Trump
  • Cynthia Bolingo, de snelle sprinter
  • Tuigjongeren zonder geweten
  • Vrijdag 1 September
  • Verdronken na Zwemverbod
  • 'Barbie' ongewenst in islamitische landen
  • Rusland wordt steeds rijker
  • Een Boosaardig Meisje
  • ‘Vlaamse levens tellen ook’
  • Kinderopvang aan Zee
  • ‘Je moet de islam niet integreren, maar bekampen’
  • Nostalgie uit de Oude Blogdoos van Angeltjes
  • Islamonderwijs in Vlaanderen
  • Het Woord 'Regenboog'
  • Zelensky fleemt met het 'decadente' westen
  • Supermarkten zijn Graaidieven
  • Gendertransitieverlof
  • Hersenspoeling . . .
  • Assita Kanko, het N-VA-negerinntje
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Vlaand'ren mijn land

    De Noordzee bruist een lied dat brandt
    De zeewind draagt het mede
    Het zingt van vrijheid over 't land
    Van vreugd' in dorp en stede
    De zonne vuurt de blijheid aan
    Langs velden, weiden, stromen
    Waar steden met hun torens staan
    Waar woud en heide dromen
    Daar is 't waar ik geboren werd
    Waar moeder mij eens wiegde
    Mijn land is Vlaand'ren, U mijn liefde, U mijn hart
    O schone steden, trots en vroom
    Vol heilige feestvisioenen
    O stille dorpkens langs de stroom
    Waar veld en weide groenen
    Ik min U, stad vol klokgetril
    En dorp ik min U beide
    En 't is er, als ik dromen wil
    Zo vreedzaam in de heide
    Daar is 't waar ik geboren werd
    Waar moeder mij eens wiegde
    Mijn land is Vlaand'ren, U mijn liefde, U mijn hart

    Willem Gijssels (1875 - 1945)

    SCHOOLPERIKELEN (Vroeger)

    Avonturen met schooldirecties, leerkrachten, ouders, leerlingen, clb'ers. Vertellingen over vroeger en nu. En ook nog een beetje actualiteit met een korreltje zout.
    01-06-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OESO: "België moet migranten beter integreren"

    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    OESO: "België moet migranten beter integreren... Er is meer nodig om gelijke kansen te verzekeren in het onderwijs en op de arbeidsmarkt, dat geldt dan vooral voor migranten en laagopgeleiden."... De OESO wil dat kansarme leerlingen minder geconcentreerd zitten en pleit voor een groter opleidingsaanbod en diversiteitsplannen in bedrijven.

    01-06-2016 om 16:59 geschreven door lieve


    >> Reageer (4)
    31-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.'Inburgeren'

    Ik heb vandaag zitten mijmeren over het woord 'inburgeren', en dat begon al toen ik vanmiddag bij Houzee las over 'inburgeringscursus'. Het bleef spoken in m'n hoofd en het liet me niet los. Om van die dwanggedachte verlost te raken kon ik er best iets over schrijven. En zo kwam het in me op dat 'inburgeren' helemaal niet nodig zou zijn als iedereen op z'n eigen thuisplekje wou blijven. De zwarte negertjes die hier willen 'inburgeren' zouden op hun tropische evenaartje moeten blijven, daar waar ze zwart geblakerd werden... Eskimootjes blijven toch ook in hun iglootjes wonen, en moslimpjes horen thuis in de zandwoestijnen om er zandkorreltjes te tellen al biddend tot de grote Allah, de allesoverheersende meester van de grote woestijn waar kamelen en Arabieren leven op het zachte zandtapijt door Allah zelf geschapen. En als 't regent schuilen ze in hun hutje op de zandhei.

    Screenshot_2 

    'Inburgering' is een noodgreep voor enkelingen. Zeker niet geschikt voor de gigantische migratie zoals we die nu in Europa meemaken. Neem nu de wanstaltige figuur hier op de foto. Zie je die hier al 'inburgeren'? Zie je hem zijn roots verloochenen, zichzelf vergeten, zichzelf verloochenen, en zijn wortels, taal en cultuur aan de kant schuiven, om bij ons te kunnen horen? Ja, want alles wat van jezelf is moet verdwijnen als je wilt opgaan en geaccepteerd worden in je nieuwe omgeving. Om te kunnen inburgeren moet je je helemaal witwassen, figuurlijk dan, om geabsorbeerd te kunnen worden in je nieuwe omgeving. Maar er zijn onoverkomelijke hindernissen die 'inburgering' onmogelijk maken. Zo is er de geestelijke bagage die de inburgeraar met zich meedraagt en die nooit weggewist kan worden. Denkbeelden kan je niet zomaar uit je hersenen verdrijven. En tóch is een complete hersenspoeling noodzakelijk voor  een geslaagde inburgering.

    Neen, het valt echt niet mee om als 'nievanhierder' in te burgeren... Ze kunnen het vergeten, die inburgering, want zichzelf en hun gedachten kunnen ze toch nooit vergeten en zullen ze altijd met zich mee torsen.

    31-05-2016 om 20:24 geschreven door lieve


    >> Reageer (4)
    30-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Over Kindermishandeling
    De genderwaanzin kent geen grenzen. De man op de foto, een kermisattractie en karikatuur van een mens, mag vrij rondlopen en uitbazuinen dat hij transgender is, en krijgt dan ook nog eens het  applaus van links-liberalen die de grenzen tussen geslachten willen uitwissen. Waar blijven de fatsoensnormen?

    Grenzen wissen tussen geslachten? Tussen man en vrouw dreigt er een akelige leegte te komen, gevuld met labiele seksgevallen, onevenwichtige seksueel gefrustreerden, hopeloze randgevallen, eindeloze twijfelaars en besluitelozen... zij zullen er nooit in slagen om zich te identificeren met een sekse. Zij liggen hele nachten wakker en piekeren zich suf: "ben ik nu een man of ben ik een vrouw?". Labiele geslachtslozen aanvaarden zichzelf niet, zijn ontevreden over hun eigen lichaam, willen in een ander lichaam wonen, als in een bevlieging. Ze zijn welkom in de zweverige zone tussen man en vrouw waar afwijkende genderidentiteit en genderexpressie volkomen tot hun recht komen...

    Het genderonderwijs dat holebi- en transgenderthema's wil opnemen in de leerplannen en in de lerarenopleiding, genderonderwijs dat genderneutraliteit propageert, wel, dat genderonderwijs is een inbreuk op het welzijn van het kind. Kindermishandeling!

    Kinderen mag men niet lastigvallen met gezeur over seksuele geaardheden, anders raken ze verward en komen terecht in een sekse-identiteitscrisis. Jonge kinderen hebben duidelijkheid nodig, ook over hun geslacht, en als verschillen tussen jongens en meisjes niet meer bestaan, belanden ze in een verwarde identiteitscrisis. Voor kinderen zijn er mannen en vrouwen, jongens en meisjes, en daar tussenin is er niks. Zo werkt dat met jonge kinderen. Een jongen is een jongen en een meisje is een meisje, een jongen heeft een plassertje en een meisje heeft er geen, en daar tussenin is er niks! 

    'Geslachtsloze' scholen?... Daar waar jonge leventjes naar believen ingevuld kunnen worden en gestuurd worden naar een of andere sekse... M/V/X/Y/Z... ? Alsof kinderen bekwaam zijn om zelf hun sekse te bepalen!

    En de propaganda voor geslachtsveranderingen in de media, wel, het verlangen naar geslachtsverandering is een pervers verlangen, het is een serieuze genderidentiteitsstoornis die binnen abnormaal seksueel gedrag valt.

    Links-liberale ideologen willen alle grenzen uitwissen, zelfs tussen de geslachten - Niet voor niets plegen veel transgenders zelfmoord


    Waanzin ten top: Deze ‘transgendere’ Amerikaanse vader verliet zijn 7 kinderen om een nieuw leven te beginnen als 6 (!!!) jarig meisje – en werd daarvoor toegejuicht door het links-liberale establishment als ‘een lichtend voorbeeld van diversiteit’ (2).

    In de VS is in tal van staten een storm van verzet opgestoken nadat de regering Obama besloot dat de scheiding tussen de seksen op scholen moet worden uitgewist. Voortaan mogen jongens van meisjestoiletten gebruik maken en omgekeerd, zolang ze zich ‘transgender’ voelen. In Europa is al jaren eenzelfde trend zichtbaar. Net als de Amerikaanse kinderartsenorganisatie ACP noemt Mike Adams van de grootste Amerikaanse alternatieve medische- en gezondheidswebsite Natural News het programmeren van scholieren met deze links-liberale ideologie niets anders dan een nieuwe vorm van massaal en ernstig kindermisbruik door de staat, die de psyche van toekomstige generaties –ook de niet-transgenders- totaal corrumpeert en verwoest.

    Lees meer...   (30 reacties)

    30-05-2016 om 21:44 geschreven door lieve


    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Omdat het regent ...

    ... Het Geluid van de Stilte

    30-05-2016 om 12:35 geschreven door lieve


    >> Reageer (5)
    29-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Over Vrouwen en Intriges
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Lyceum, schooljaar 1994-1995. Directrice Prutsmans kwam net terug van de speelplaats waar ze het bordje 'School zonder racisme' een grondige poetsbeurt gegeven had, toen ze bezoek kreeg van haar vriendin Trinette Treuzelmans. Beiden hadden een neus voor probleemleerlingen waarover ze oeverloos konden doorzwammen. Trinette Treuzelmans was een sociaal assistentje dat nooit knopen kon doorhakken, nooit tot conclusies kon komen, altijd maar treuzelen, aarzelen en twijfelen. Hierbij werd ze gesteund door Prutsmans wiens lekkende bovenkamer haar nogal wat parten speelden.

    Het Geval Sofie

    Sofie was een leerling van het eerste middelbaar in het lyceum van Prutsmans. Zij werd thuis opgevoed door haar alleenstaande vader. Op een dag vertelde Sofie tegen haar vriendinnetje over haar strenge vader en dat ze thuis geen vrijheid had, en meer van die klaagliedjes die eigen zijn aan pubermeisjes.

    Sofie's vriendinnetje ging met dat verhaal naar haar moeder, en toen begon de molen te draaien. Prutsmans en Treuzelmans klopten de zaak op. Het Medisch Opvoedkundig Bureau en de Bijzondere Jeugdzorg werden erbij gehaald, en ook nog de Pleeggezinnendienst. Al deze instanties waren bevolkt door vrouwelijke medewerkers.

    Het onschuldige incidentje van Sofie's verhaal tegen haar vriendinnetje nam reusachtige proporties aan, als je maar lang genoeg dramatiseert en doordramt over een prul. Zet een stelletje aasgierige vrouwen bijeen dan krijg je een thriller die uit zijn voegen barst van verzinsels en verdraaiingen. Van het oorspronkelijke verhaal van Sofie bleef haast niets over.

    Sofie's vader had geen greep meer op zijn dochter die opgehitst werd door de bemoeizieke instanties rondom haar. Hij maakte geen schijn van kans, en als hij zich wilde verdedigen, werd hij niet geloofd. Hij kon de hetze niet meer verdragen en moest machteloos toezien hoe zijn dochter geplaatst werd in het Jeugdopvangcentrum 'Elkeen' in Lommel.

    Sofie hield het er niet lang uit en verlangde terug naar haar vader, omdat ze in het tehuis minder vrij was dan bij haar vader.

    En zo komen we terug bij de start van het verhaal. Sofie vond haar vader te streng, ze wilde meer vrijheid, dat was alles... Maar ondertussen hebben op sensatie beluste vrouwen de vader van Sofie een lange lijdensweg laten afleggen. De man was emotioneel geruïneerd...

    29-05-2016 om 20:53 geschreven door lieve


    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Met moslims discussiëren heeft geen zin

    Ieder normaal denkend mens ligt overhoop met de nonsens die moslims verkondigen. Met hen communiceren is een hopeloze karwei, hoe graag  je ook eens met hen van gedachten wilt wisselen. Mijn ervaringen met islamleraars waren negatief en ontgoochelend. In de school van directeur Blauwbaard had ik vroeger eens een erg vermoeiend gesprek met de islamleraar, in de eerste plaats omdat hij zich krakkemikkig uitdrukte in het Nederlands, maar vooral omdat zijn denkbeelden helemaal niet pasten in onze gangbare levensstijl. Luisteren naar een moslim doet je verlangen naar een frisse pint om alle onzin door te spoelen. Aanvankelijk bleef ik toch geduldig en nieuwsgierig luisteren naar de man met de dikke volle snor, maar een vlotte dialoog was onmogelijk. Onverstaanbaar brabbelen met zelf uitgevonden Turkse zinsconstructies, meer stelde het niet voor.

    Met moslims discussiëren heeft geen zin

    Screenshot_23

    (Door: Petra Raab – Vertaling: Theresa Geissler)

    Frauke Petry van de AfD heeft geprobeerd met moslims te praten, maar dat gesprek is mislukt. Men kan met moslims ook geen echte dialoog aangaan, aangezien moslims niet begrijpen wat men tegen ze zegt. Als ze dat konden, zouden ze immers helemaal geen geweldpleger als profeet volgen. Geen normaal denkend mens volgt een man als profeet, die een kind ontmaagd, vrouwen tot slaaf gemaakt en ‘ongelovigen’ onthoofd heeft. Derhalve bestaat er dus een absolute wrijving tussen moslims en ieder normaal denkend mens.

    Lees verder

    29-05-2016 om 10:19 geschreven door lieve


    >> Reageer (2)
    27-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Over Deradicalisering
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het Deradicaliseringsproject van de Vlaamse Regering

    Als onderdeel van het deradicaliseringsproject is er het Aanspreekpunt Deradicalisering. Scholen kunnen er terecht met vragen over radicalisering. Het aanspreekpunt functioneert sinds januari 2015 en werd al 700 maal geconsulteerd, aldus onderwijsminister Crevits. Zij wijst op de preventieve rol van het onderwijs bij het tegengaan van radicalisering (en de moslimouders?).

    Een ander onderdeel van het project is het Netwerk van Islamexperts. Het netwerk is een team van islamleerkrachten, imams en islamconsulenten (allen moslims!), onder leiding van imam Khalid Benhaddou. Zij voeren discours in scholen tegen radicalisering en beantwoorden vragen over extremisme en radicalisering.

    Tot zover de feiten.

    Radicale moslimkinderen... Problematische moslimpjes met extreme opvattingen... Het had nooit zover kunnen komen als er geen islamonderwijs was, als er geen moskeeën waren, als moslimouders nauwer betrokken werden bij het westers onderwijs... Moslimkinderen halen hun extreem gedachtegoed eerst en vooral bij hun ouders, daarna pas op school. Opvallend hoe systematisch moslimouders gevrijwaard worden van hun verantwoordelijkheden.

    Als kinderen radicaliseren, moeten ze ook radicaal aangepakt worden, samen met hun moslimouders. Harde acties, en geen blabla bij het Aanspreekpunt. Alle radicalen er meteen uitpikken en apart zetten om een snelstoomcursus 'anti-islam' te volgen... En wat doen de scholen met de uitleg die ze van het Aanspreekpunt krijgen? Vergaderen, rond de tafel zitten, overleggen, overwegen, bespreken...

    Waarom zijn de islamexperts allen moslims? Zijn ze wel aangewezen om mee te helpen aan deradicalisering? Zij zijn allen moslims en aanhangers van de islam en de koran. Dan schuilt in elk van hen toch iets radicaals? Van kleine schilfertjes tot hele brokken.

    Ik geloof niet in het deradicaliseringsproject omdat het onderwijs alle verantwoordelijkheden toegeschoven krijgt bij het tegengaan van radicalisering. "De school mag het weer oplossen". Terwijl moslimouders en islamlessen buiten schot blijven.

    Het Centrum voor Islamitisch Onderwijs kreeg van Crevits 80.000 euro, ze is lovend over het project. Komt er een evaluatie van wat er met onze centen gebeurt? Zij stelde ook imam Khalid Benhaddou aan als coördinator van de islamexperts. De betrokkenheid van Crevits in een project met uitsluitend moslims geeft me een onbehaaglijk gevoel.

    Pittig addertje over de leider van de islamexperts, imam Khalid Benhaddou, hij is voorstander van gemengde scholen, en wijst met de vinger naar concentratiescholen als bron van radicalisering. Ai, ai...

    27-05-2016 om 14:09 geschreven door lieve


    >> Reageer (3)
    26-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het testament van Mohammed

    Koran, Soera 9, hoe pakt het dialoogonderwijs het laatste hoofstuk van de koran aan? En hoe gaan ze in dialoog over onthoofdingen, verkrachtingen, kindhuwelijken, aanslagen, terreur... Ik kan me niet voorstellen dat deze delicate onderwerpen vermeden worden om alleen over de vredelievende en verzoenende islam te spreken. Islamleraars worden verondersteld goede korankenners te zijn. Hoe gaan ze om met pijnlijke koranverzen? Welke vragen stellen leerlingen hierover en welke antwoorden krijgen ze?... Hier volgt nu het agressieve hoofdstuk waarmee de koran voltooid werd.

    Het testament van Mohammed

    testament-mohammed

    (Klik op afbeelding voor groter beeld!)

    (Door: “De Realist”)

    De “profeet” Mohammed bivakkeerde 23 jaar lang regelmatig in zijn vleermuisgrot waar hem de koran werd “geopenbaard”. In het jaar 632 ging hij op 43-jarige leeftijd dood.

    In zijn laatste levensjaar werd de koran voltooid met het laatste en meest agressieve hoofdstuk, soera 9, volgens moslims het letterlijke en onveranderlijke woord van Allah.

    Niet dat ik denk dat moslims koran-commando’s letterlijk nemen, zo’n “islamofoob” ben ik nu ook weer niet . . . . .

    Door:
    “De Realist”
    (voor www.ejbron.wordpress.com)

    26-05-2016 om 21:38 geschreven door lieve


    >> Reageer (0)
    25-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Manipulatie en Bedrog

    Frauderen is inherent aan het wezen van 'Links'. Zo heb ik het vroeger ervaren in de scholen en bij mijn collega's. Frauderende schoolartsen, frauderende logopedisten, schooldirecties, Horbert, An Serpent... allemaal 1 pot corruptie... én links!

    Lees bij Houzee over de verkiezingsvervalsing in Oostenrijk: http://blog.seniorennet.be/rechts. En over 'spookkiezers', verzonnen om het krachtige FPÖ te kunnen verslaan. Hopelijk komt er een vervolg op de aangifte van verkiezingsfraude.

    25-05-2016 om 17:57 geschreven door lieve


    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stenen Gooien

    Er zit iets niet in de haak met de berichtgeving over de betogende vakbondsmensen in Brussel, waar een vreedzame betoging ontaardde in een ordinair kat-en-muisspelletje met de politie. Door hun verhullend taalgebruik suggereren de nieuwsschrijvers zélf wie de boelzoekers waren. Zij die een rustige betoging omgooiden in een relscenario werden achtereenvolgens aangeduid als: "jongeren, relschoppers, anarchistische individuen, herrieschoppers, gemaskerde personen, heethoofden..." En de stenengooiende lafaard die een commissaris verwondde, werd ijverig beschreven als: "de rode relschopper, de man in rode outfit, de man haalt hard uit, een 20-jarige verdachte, de agressor, de betoger, man van 20..." Komt daarbij de symboliek van het stenen gooien...

    25-05-2016 om 10:24 geschreven door lieve


    >> Reageer (5)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom wij de islam moeten verbieden

    Als wij de islam niet verbieden, zal onze beschaving ten onder gaan.

    Screenshot_38

    (Door: Petra Raab – Vertaling: Theresa Geissler)

    Iets in U zal nu zeggen dat dit theatraal is en eenvoudigweg té negatief gedacht, opdat U zo door kunt leven als tot nu toe. U maakt zichzelf wijs dat de islam net zo’n religie is als het christendom, het boeddhisme en het Jodendom, zodat U door kunt gaan met geloven dat alles goed is. Voor U zijn deze woorden geschreven door iemand die simpelweg de moslims niet moet, omdat hij racistisch is en die daarom redenen uit zijn duim zuigt teneinde ze in diskrediet te brengen. Een met complexen beladen, negatief mens, die eenvoudig geen idee van het leven heeft, want er is niemand die dusdanig tegen de algemene opinie in kan schrijven en die tegelijkertijd nog gelijk heeft ook. Altijd is het de brede massa die het bij het rechte eind heeft, maar nooit een enkeling of slechts enkelen in de maatschappij.

    Lees verder

    25-05-2016 om 00:00 geschreven door lieve


    >> Reageer (0)
    24-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De smartphone-rage
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Kinderen spelen niet meer - Vroeger mochten we geen speeltjes mee naar school nemen. Onbegrijpelijk hoe kinderen nu massaal in gebogen houding naar schermpjes zitten te turen, zelfs op hun fiets, ongeïnteresseerd in alles wat er rondom hen gebeurt. Op de speelplaats wordt er niet meer gerend, geen balspelletjes meer, geen verstoppertje meer spelen, meisjes kunnen niet meer touwtje springen, jongens knikkeren niet meer... Speeltijden worden verprutst aan staren en turen naar schermpjes, vingervlugge vingerbewegingen da's alles wat er nog beweegt.

    De tabletnek - Kinesisten en chiropractors willen een verbod op het gebruik van smartphones omdat ze in hun praktijk het aantal kinderen met nek- en schouderklachten zien toenemen. Kinderen met een 'tabletnek' staren urenlang voorovergebogen naar een schermpje, hun spieren verkrampen waardoor ze kans lopen om op termijn een chronische nek- of rugpatiënt te worden.

    De Smartschool - Ondanks de nek- en schouderkrampen zijn er toch nog scholen die leerlingen verplichten om hun smartphone dag en nacht bij de hand te houden. Om bereikbaar te zijn voor leraars en medeleerlingen... ???... De 'Smartschool' noemen ze zich, als digitaal platform voor onderlinge communicatie op school. Leerlingen kunnen taken binnensturen via de computer en iedereen op school kan contact houden met iedereen.

    Jeugdbeweging KAJ onderzocht het effect van de Smartschool bij middelbare scholieren en besloot: "De smartschool is geen digitale vooruitgang, het is een bron van frustratie, het is een dwingeland die je altijd in het oog moet houden."

    Om tot deze vaststelling te komen was er geen onderzoek nodig. Het is bekend dat er niets boven persoonlijke contacten gaat, waarbij mensen die met elkaar communiceren oogcontact hebben, elkaar in de ogen kijken, elkaars stemverheffingen horen en elkaars lichaamstaal kunnen observeren. De smartphone is een goedkoop en gemakzuchtig surrogaat voor menselijke betrekkingen!

    24-05-2016 om 15:02 geschreven door lieve


    >> Reageer (0)
    23-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weg Met Ons

    Joke Schauvliege draait rond de pot: "Woningen uit de jaren 60 en 70 zijn te groot voor één gezin... één villa op een lap grond, daar moet meer mee kunnen... er moeten meer appartementsblokken komen, er moeten meer kleinere woningen komen die samen één grote tuin delen..."

    Lieviaanse vertaling van Jokes puberale verzuchtingen: "Wij moeten opeen gestapeld gaan wonen, heel dicht bij elkaar, we moeten onze grote huizen opdelen in kleine kamertjes om vluchtelingen in op te bergen, we moeten onze vrijheden opgeven, we moeten plaats maken voor onze nieuwe medemensen die zich in een ijltempo bij ons zijn komen vervoegen en die onze welvaart bedreigen. Het is aan ons om die sukkelaars een plekje te geven in het dichtbevolkte Vlaanderen van de toekomst".

    23-05-2016 om 17:25 geschreven door lieve


    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."We zijn allemaal gelijk"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Premier Michel bij de herdenking van de aanslagen: "Dit is geen oorlog tussen het westen en de Islam. We zullen alles doen om de terroristen te stoppen. Dat is een moeilijk gevecht, een gevecht dat lang zal duren. We zullen tegenslagen ondervinden, maar ook succes. En ik heb er alle vertrouwen in dat we zullen winnen. Het maakt niet uit wie je bent, van wie je houdt, wat je religie is. We zijn allemaal gelijk in dit gevecht, allemaal. Nous sommes ensemble. We zijn samen".

    Blabla, wat heeft die man nu eigenlijk gezegd? Dat wij samen met de moslims moeten vechten tegen terroristen? Dat moslims gelijk zijn aan ons? Dat zij onze evennaasten zijn? In een samenleving waarin iedereen gelijk is? Kletskoek!

    Ik had van de premier eerder een woordje uitleg verwacht over de barbaarse streken van moslims en in naam van welke 'religie' zij bloedbaden aanrichten. En dat bij de terroristen nooit een Jef, Pier of Pol zitten. Ik had zo graag van de premier gehoord over hoe de moslimterroristen zich beroepen op de koran voor het plegen van hun achterlijke wreedheden.    

    Zijn wij écht allemaal gelijk, premier Michel? Uw toespraak hoort op het stort of in de allesbrander!

    23-05-2016 om 11:43 geschreven door lieve


    >> Reageer (1)
    22-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Slaapmutske

    Vanavond wou ik iets vertellen, maar ben er niet in geslaagd om er een tekst van te maken. Daarom lieve lezer, wentel je in deze mooie beelden en meeslepende gezangen van de paters.

    22-05-2016 om 21:33 geschreven door lieve


    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tussendoor in 't Café
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Gisteren een ex-leraar tegengekomen in 't café. Ik wist van vroeger dat hij een verstokte sp.a'er was. Hij gaf les in de school van directeur Prullemans, nog zo ne volbloed linkse rooie. 

    Op een gegeven moment vroeg ik hem: "En, nog altijd geen lid van 't Vlaams Belang? Anders krijgt ge een pak rammel van mij." En toen kwam hij aandraven met een drogreden als zou het Vlaams Belang voor de kerk zijn en tegen homo's, "ik ben atheïst!"...

    Toen dronk ik een paar flinke teugen van m'n biertje en begon te bidden tot de Heilige Rita, patrones van de hopeloze gevallen.

    22-05-2016 om 11:09 geschreven door lieve


    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rake Reactie van Walter

     Het zit helemaal in hun "cultuur" ingebakken. Liegen, bedriegen, feiten verdraaien, de domme blanke ongelovige honden een blaas in hun nek slaan. Het is voldoende geweten dat deze barbaren enkel komen om hier in een hangmat te hangen, te komen lamzakken, gretig van onze sociale systemen misbruik te komen maken. De regerende politici laten maar begaan. Liever de gelukzoekers bepamperen, dan een daadwerkelijk terugkeerbeleid op poten te zetten.

    22-05-2016 om 10:07 geschreven door Walter F

    22-05-2016 om 11:07 geschreven door lieve


    >> Reageer (1)
    21-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leerplicht voor Minderjarige Asielzoekers !

    Alleenstaande minderjarige asielzoekers, niet-begeleide minderjarige vreemdelingen... Wat gaan ze nog allemaal verzinnen om asielzoekers op te vangen en hen te verwennen?

    Liegende asielzoekers kleuren hun verhaal naar eigen goeddunken en fantaseren er op los om met hun achterste en alles wat daarmee samenhangt, in de juiste boter te kunnen vallen. In de malse boter van onze tolerante samenleving vallen frauderende asielzoekers. En niets wordt hen in de weg gelegd, behalve een bottest misschien, en die wordt dan nog in twijfel getrokken. Er is hier toch genoeg geld voor alles wat van elders komt, voor iedereen die hier een leventje wil leiden op kosten van de originele inwoners. Volwassen gelukzoekers die beweren dat ze zijn blijven hangen in hun puberteit, zouden meteen geconfronteerd moeten worden met de LEERPLICHT. Men zou hen in schoolbanken moeten duwen en hen wijzen op de consequenties van hun minderjarigheid.... 's Morgens vroeg opstaan om naar school te gaan, hele dagen broeken slijten op schoolbanken, gepest worden op de speelplaats, elke avond huiswerk maken en lessen leren, strafstudies op woensdagmiddag, klassen overzitten, examens voorbereiden, geen tijd meer over voor luieren,  geen tijd meer voor snoepen van de centen van inboorlingen... Eens zien hoe vlug ze meerderjarig willen zijn!

    1.500 asielzoekers blijken helemaal niet minderjarig te zijn na bottest

    1.500 asielzoekers blijken helemaal niet minderjarig te zijn na bottest

    Zowat 1.500 asielzoekers zijn hun statuut van niet-begeleide minderjarige vreemdelingen (NBMV) kwijtgeraakt na een bottest. Dat bericht La Dernière Heure. Met zo’n statuut genieten ze begeleiding op maat en kunnen ze niet teruggestuurd worden naar hun land. België ving vorig jaar zowat 5.000 niet-begeleide minderjarige vreemdelingen op. Bij twijfel over de leeftijd die een asielzoeker aangeeft, wordt een bottest uitgevoerd op het sleutelbeen, de pols en het gebit. Uit ongeveer 1.500 van de 2.099 tests die uitgevoerd werden tussen januari 2015 en maart 2016 bleek dat de zelfverklaarde minderjarige asielzoeker in werkelijkheid meerderjarig was, aldus de FOD Justitie.

    21-05-2016 om 19:44 geschreven door lieve


    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vlaams Geld voor Moslims

    Geld voor haatbarakken: http://blog.seniorennet.be/rechts

    Lees bij Houzee hoe de Vlaamse regering royaal geld uitgeeft aan 'haatbarakken', oftewel moskeeën. 'Haatbarak' is een geslaagder woord dan 'moskee' omdat we nooit te weten zullen komen wat er in die 'haattempels' verkondigd wordt, net zo min als wat de islamleraar tegen zijn moslimleerlingen vertelt.

    ANKE VAN DERMEERSCH is op zoek gegaan naar wat er zoal aan haatbarakken wordt uitgegeven door de "vlaamse" regering.

    21-05-2016 om 15:19 geschreven door lieve


    >> Reageer (0)
    20-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Islamisering van ons Onderwijs
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Niet te geloven! Minister Crevits wil tijdens de laatste dagen van haar ministerschap nog vlug wat onderhandelen met moslims over het islamonderwijs in Vlaanderen. Nog vlug wat eigenheden van het Vlaamse onderwijs verkwanselen. Haar contacten met de Moslimexecutieve gaan over de oprichting van imamopleidingen aan onze Vlaamse universiteiten en hogescholen. Eerder al vroeg ze aan de moslimgemeenschap om imamopleidingen aan Vlaamse universiteiten te ondersteunen.

    Het Moslimexecutieve heeft nu een ontwerpplan klaar om de kwaliteit van het islamonderwijs te verbeteren. Het is een aanzet, zegt Crevits, waarover nog gepraat moet worden... Ja, met moslims rond de tafel gaan zitten en zo... Het plan gaat over verbetering van lesmateriaal en verbetering van inspectie, een ruimer aanbod aan opleidingen tot islamleerkracht, een actualisering van de lijst met bekwaamheidsbewijzen, en tenslotte een hervorming van het Centrum voor Islamonderwijs (CIO).

    Nu komt het... 40 jaar (!) na de komst van de allereerste islamleraar in een Vlaamse klas, stelt men vast dat de meeste islamleraars niet beschikken over het vereiste diploma. Ik heb er velen zien stuntelen en toch werden ze door schooldirecties beschermd, ze kregen meer faciliteiten en privileges dan bv een leraar Nederlands die niet mocht struikelen of de inspectie stond aan zijn deur. Lieve zal nu eens uit de doeken doen dat het allang geweten is dat moslimlesgevers onvoldoende op de hoogte zijn van didactiek en pedagogiek, van lesplannen opstellen, van examens afnemen, en andere vaardigheden missen die nodig zijn om met vrucht een klas doorheen het schooljaar te loodsen. En dan zwijgen we nog over de gebrekkige kennis van de Nederlandse taal bij islamleraars... En waarom het diploma van islamleraars nù pas aan de orde komt, is mij een raadsel. Het zal wel iets te maken hebben met de verfijning en verruiming van het islamonderwijs in onze Vlaamse scholen van de toekomst.  

    Is het nu echt zo moeilijk om het hele islamonderwijs met de grond gelijk te maken, om alle islamlessen te bannen en alle islamleraars te ontslaan omdat ze niet passen in ons authentiek Vlaams onderwijs? Ik durf zelfs voorstellen om alle moskeeën in te richten voor asielzoekers... Na een grondige poetsbeurt zijn ook imams totaal overbodig. Alles wat met de islam te maken heeft moet opgeruimd worden. Het is goed voor het imago van onze Vlaamse scholen. Moslims moeten stoppen met moslim te zijn, er werd toch altijd van hen verwacht dat ze zouden integreren in onze samenleving?...

    20-05-2016 om 20:44 geschreven door lieve


    >> Reageer (1)


    Startpagina !

    Blog als favoriet !



    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Zoeken in blog


    Laatste commentaren
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Vogels voor de Kat
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Terreur op Franse Scholen
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Serkan Bozyigit: "Ik ben 100 procent Vlaming"
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Vluchtelingen brengen besmettelijke Ziekten mee
  • Stop met islamisten ontoerekeningsvatbaar te noemen! (lieve)
        op Syriër valt Meisje aan met Mes
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Syriër valt Meisje aan met Mes
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Paasfeest in Vlaanderen
  • Hallo Lieve (Jean)
        op 9 juni 2024
  • invoercrapuul (Simone Cornelis)
        op Moslims vechten onderling conflict uit in Vlaamse steden: “Importrellen”
  • Dag Lieve (jef)
        op Moslims vechten onderling conflict uit in Vlaamse steden: “Importrellen”
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Moslims vechten onderling conflict uit in Vlaamse steden: “Importrellen”
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Islamitische Staat
  • Hallo Guido (Jean)
        op Islamitische Staat
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Marokkaanse Miserie
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Crevits haat Vlamingen
  • Zeker het beluisteren waard. (eddy meuris)
        op Het Mazelenvirus in Opmars
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Reclameboodschappen op mijn Blog
  • Volhouden Lieve (Erik)
        op Reclameboodschappen op mijn Blog
  • Dag Lieve (jef)
        op De Islamleraar en de Ramadan
  • Hallo Lieve (Jean)
        op 31.000 Gesneuvelde Soldaten
  • Hallo Lieve (Jean)
        op 31.000 Gesneuvelde Soldaten
  • Oekraïne… (Geronimo )
        op 31.000 Gesneuvelde Soldaten
  • Wens u nog een hele fijne dag (Dirk)
        op VIDEO: Brussel . . .
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Migrantenwerkloosheid versus Vergrijzing
  • En ze lopen er nog in ook, de kiekens zonder kop. (Geronimo )
        op Migrantenwerkloosheid versus Vergrijzing
  • Hallo Lieve (Jean)
        op VIDEO: Brussel . . .
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Afrikaans Crapuleus Tuig
  • Zonder Commentaar . . . (lieve)
        op Afrikaans Crapuleus Tuig
  • Dat arme vogeltje (lieve)
        op Over Draaimolens
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Over Draaimolens
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Viespeuk Vangheluwe
  • Een goeie zondag zegen (linecia)
        op Viespeuk Vangheluwe
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Enzovoort . . .
  • Hallo Lieve (Jean)
        op Fietsongevallen
  • Dag Lieve (jef)
        op De Spreidingswet
  • Archief per maand
  • 04-2024
  • 03-2024
  • 02-2024
  • 01-2024
  • 12-2023
  • 11-2023
  • 10-2023
  • 09-2023
  • 08-2023
  • 07-2023
  • 06-2023
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 10-2022
  • 09-2022
  • 08-2022
  • 07-2022
  • 06-2022
  • 05-2022
  • 04-2022
  • 03-2022
  • 02-2022
  • 01-2022
  • 12-2021
  • 11-2021
  • 10-2021
  • 09-2021
  • 08-2021
  • 07-2021
  • 06-2021
  • 05-2021
  • 04-2021
  • 03-2021
  • 02-2021
  • 01-2021
  • 12-2020
  • 11-2020
  • 10-2020
  • 09-2020
  • 08-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 01-2019
  • 12-2018
  • 11-2018
  • 10-2018
  • 09-2018
  • 08-2018
  • 07-2018
  • 06-2018
  • 05-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!