Inhoud blog
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
  • By the numbers
  • Schakelaar of street art?
  • Tour d'Anvers
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    10-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe capsule collectie

    GUESS Eyewear x J Balvin

     

    “The look of love”, een visioen van vrede; dat is de inspiratie van de derde brillencapsule-collectie gecreëerd door de Colombiaanse muziekartiest J Balvin in samenwerking met GUESS en Marcolin. Het stijlvolle ontwerp van deze nieuwe zonnebril weerspiegelt een eigentijdse houding ten opzichte van mensen en het leven, verteld door de buitengewone persoonlijkheid van de Latijnse ambassadeur van wereldwijde stijl. Streetstyle, mode en eclecticisme komen samen als een esthetische weergave van talloze gevoelens die worden uitgedrukt door de vorm van een tijdloos accessoire. Twee unieke modellen met elk één speciale kleur: helder zwart en beenwit verrijkt met een rood hartvormig GUESS-logo aan beide zijden van de slaap.

    Mod. GUESS EYEWEAR GU8261 - Deze glanzend zwarte zonnebril heeft een gedurfde vorm en een supercoole look. De bril heeft geometrische lijnen en sterke hoeken met een verfrissende ziel en een geweldige persoonlijkheid. Het model wordt gekenmerkt door een luxe rood hartvormig GUESS-logo op de slapen en wordt geleverd met een speelse, op maat gemaakte J Balvin-ketting.

    Mod. GUESS EYEWEAR GU8262 - Het iconische ontwerp van deze witte monturen met glamoureuze allure heeft een uitgesproken sterrenkracht. Het geëmailleerde metalen hart GUESS-logo op de slapen geeft deze bril een exclusieve uitstraling. Het model wordt geleverd met een exclusieve J Balvin-ketting gemaakt met kleurrijke en speelse kleine charms.

     





    10-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EnJOY life met Rosa Faia

    Rosa Faia introduceert nieuwste JOY-lijn

    Lingerie draag je in de eerste plaats voor jezelf en moet je zelfvertrouwen en vreugde brengen. De nieuwe lijn van Rosa Faia, die dan ook de toepasselijke naam 'JOY' kreeg, slaagt gegarandeerd in die opzet. Het lingeriemerk introduceert het comfortabele setje in een subtiele jungleprint en in twee verschillende wintertinten. Hul jezelf in dit speels setje, waar je écht blij van wordt.

     JOY breekt met de stereotypes van animal prints en richt zich op casual vrouwelijke lingerie die vooral één ding voor ogen heeft: enjoy yourself!

    De JOY-lijn bestaat uit twee designs: een beha in een donkergroene tint en een lichtroze tint, met matching slipjes. Zowel de beugelbeha, beha zonder beugel en het voorgevormde model komen in een wijde range aan maten, tot cup I, zodat elke vrouw haar feel good JOY-model kan vinden.

    Met zijn naadloze cups is JOY geschikt onder strakke topjes en T-shirts. Voor allround draagcomfort bestaan alle moldings uit twee lagen en zijn de randen van het decolleté omgezoomd. Een onzichtbare borststeun tussen de moldings zorgt voor extra steun. Om te combineren tot een set geldt, naar het motto van Joy: als het maar leuk is! Bijvoorbeeld een klassieke set met shorty, tailleslip en tailleslip+, die de Leo-print van de behamodellen herhalen.

    De met bloemen versierde behabandjes geven een ultra-vrouwelijke touch aan jouw nieuw favoriet setje en doen jouw rondingen nog beter uitkomen.







    10-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waar (geen) rook is, is vuur!

    Deze dampkappen blussen je omver

     

    » 5 guidelines voor het uitkiezen van een dampkap - » Dampkappen van Franke

    Waar rook is, is vuur, maar waar geen rook is, hangt er een dampkap boven! Franke combineert design en comfort in een stomend hete keuken die blaakt van slimme features in een frisse uitstraling. De dampkap zuigt alle aandacht naar zich toe en blaast je van je sokken. Van geruisloos en drupvrij koken tot een dampkap die de luchtkwaliteit verbetert. Franke helpt je als keukenspecialist bij uitstek bij de keuze voor het juiste model.

    1/ De stille droom

    Herkenbaar: Wanneer de dampkap z’n ding doet, zijn zowel gesprekken als de radio of de televisie een pak minder hoorbaar. Franke ontwikkelde daarom de Sound Pro ventilator. Die oppert geluidstil koken in een keuken waar het altijd gezellig (bijpraten) is. Door het geluidsniveau te beperken en geruis van hoge frequentie te verminderen, zorgt Franke voor een betere en aangenamere geluidskwaliteit in de keuken. Beschikbaar voor verschillende dampkapmodellen: Maris 2.0, Evo Plus, Tale, Format, Tube Plus, Mercury, Maris Flexi...

    2/ Drupvrij koken

    Qua hygiëne kan een afzuigkap al eens de neus doen ophalen. Bereidingen kunnen veel condensatie en stoom veroorzaken, waardoor druppels de kastfronten aantasten en op de kookplaat belanden tijdens het koken. Franke's Style Drip Free brengt de afzuigkap naar een hoger niveau en gaat druppelvorming tegen via een groter afzuigoppervlak, een heel sterke afzuigcapaciteit in combinatie met schuin gepositioneerde filters en een iets breder glazen paneelvlak voor extra bescherming van de kastfronten tegen vochtigheid en warmte.

    3/ Kookvuur meets dampkap

    Vroeger ondenkbaar, vandaag realiteit. De kookplaat en dampkap worden één. Het afzuigsysteem zit strak geïntegreerd in de inductiekookplaat, waar het voor kookplaatafzuiging zorgt. Deze combinatie legt niet langer de focus op functionaliteit, maar ook op een ruimtelijk gevoel creëren in de keuken. Op die manier neemt je vrijheid bij de inrichting van je keuken toe, omdat door het ontstaan van een 2-in-1-toestel een grote dampkap overbodig wordt. Discreet en efficiënt, en met een innovatieve motor behoort het tot de best mogelijke energie-efficiëntieklasse A+++.

    4/ Zwarte elegantie

    Een dampkap hoeft al lang niet meer enkel een functioneel hulpmiddel te zijn in je keuken, integendeel. Net zoals alle andere keukentoestellen neemt de dampkap een prominente plaats in en moet die er daarom ook goed uitzien. De Drop- & Drop Slim-dampkappen zijn het schoolvoorbeeld van een volledig zwarte inbouwgroep die je met trots boven je kookplaat hangt.

    5/ Optimale luchtkwaliteit

    Tien jaar geleden leek het nog futuristisch, maar Franke's inbouwgroep met Air Quality Sense technologie communiceert wel degelijk over de kwaliteit van de lucht in de ruimte. Zie het als een soort zesde zintuig dat 24/24 de omgeving monitort, vervuilde deeltjes verwijdert en de frisse lucht herstelt. De Auto-functie bekijkt of de waardes de hoogte in gaan. If so, dan gaat de dampkap automatisch meer afzuigen. Pas wanneer de luchtkwaliteit weer goed is, schakelt de functie zichzelf terug uit. De 24u-functie zorgt ervoor dat elk uur gedurende enkele minuten de ruimte verlucht wordt op de laagste vermogensstand. Via de Franke-app ontvang je een melding wanneer de luchtkwaliteit wankelt, waardoor je ook vanop afstand de afzuigkap kan bedienen.

     









    09-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ito the Preppy and Wild

    FW22 - Drop 3

    De herfst staat voor de deur en daarmee ook de nieuwste drop van het Belgische, ethische modelabel Imprevu. De seventies zijn bij het label helemaal terug, met een warme mix van cognac, bordeaux en luipaardprints. Voor haar derde drop schakelt Imprevu een versnelling hoger, are you ready to dive in?

    Het Belgische én ethische Imprevu werkt elk seizoen met vier verschillende drops. Zo blijven ze verrassen en vermijden ze overstock. Elk stuk wordt in Europa geproduceerd en is gemaakt in een duurzame stof, om zo de impact op het milieu zo klein mogelijk te houden. Imprevu brengt op deze manier zowel verfrissende als verantwoorde mode. Een win-win!

     Back to the seventies

    Met haar derde drop van het FW seizoen, schakelt Imprevu over in full-fall-modus. Herfstkleuren als cognac en bordeaux, en intense luipaard- en bloemenprints worden vertaald in sterke seventies looks die een frisse mix van vrouwelijkheid en karakter uitstralen.

    Korte rokjes worden  gecombineerd met lurex boyfriend-overhemden, en dromerige jurken krijgen een stoere touch door brede riemen en stoere mouwloze vesten. Zachte texturen worden gemixt met grote ruitpatronen en sterke basics.

    En omdat de korter wordende dagen uitnodigen tot nonchalante avonden, brengt Imprevu ook homewear kleding, in 100% katoen badstof, geborduurd met «be cool», voor de ultieme ontspanning





    08-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Back to work
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    LolaLiza FW22

    header back to work.png

    Wie dagelijks op kantoor werkt, weet dat het een hele uitdaging kan zijn om iedere dag een nieuwe werkoutfit uit te kiezen. Maar daar heeft LolaLiza nu een antwoord op! Het Belgische label introduceert ‘Back to work’, een collectie vol optimisme die lange werkdagen draaglijker en je garderobe stijlvoller maakt. Onderstaande looks verliezen een strikte dresscode niet uit het oog en besparen je kostbare tijd in de ochtend. Win-win!

    De Back to work-collectie ruilt een zomers kleurenpalet in voor warme herfsttinten, die ons hart sneller doen slaan. Vergeet grijze mantelpakken, kokerrokken en blouses, deze originele LolaLiza looks geven kleur aan je dag. Ze zijn comfortabel genoeg om aan je bureau te dragen, maar ook hartstikke professioneel, zonder in te boeten op originaliteit. Ga all out in een ton-sur-ton paars mantelpakje, kies een flowy jurkje of waag je aan een stoere jumpsuit. Go get 'em, tiger!

    07-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Back to school A.S.Adventure

    De leukste school proof goodies shop je bij A.S.Adventure en in de gloednieuwe Young Store by A.S.Adventure

    Of het de eerste stapjes op de speelplaats zijn, of het laatste jaar voor je puberende tiener: het beginnende schooljaar is een spannend moment voor iedereen. Maar met deze leuke essentials van A.S.Adventure begint het nieuwe jaar ongetwijfeld met een vliegende start. En deze koop je ook in de nieuwe Young Store by A.S.Adventure.

    On trend naar school

    Comfy but fashionable wordt dé trend dit najaar. Meisjes kiezen voor heerlijk zachte vesten, leuke tops en een korte plooirok - en dat allemaal liefst zo paars mogelijk want purple is the new black, right? Jongens houden het casual met coole sweaters, losse broeken en vooral veel skatervibes.

    Coolest kid in town

    Een goede rugzak is onmisbaar tijdens het schooljaar. Ze zijn niet alleen praktisch, ze zijn ook een echte fashion musthave geworden. Van lichtroos tot felgeel, klassiek rood of blauw: ze zijn er in alle kleuren en maten. Je kind wordt gegarandeerd the coolest in town.

    Kleurrijke accessoires

    En ook de lunchpauzes worden een feest met deze kleurrijke brooddozen en drinkbussen. Ga voor een exemplaar met een leuke print, instant happy vibes. Want zeg nu zelf, daar wordt toch iedereen vrolijk van?

    Safety first

    Gaat je kind met de fiets naar school, dan staat veiligheid voorop. Een stevige helm en fluohesje zijn dus essentieel. Met deze goodies gaat je junior modieus en veilig naar school.

    Young Store by A.S.Adventure

    Deze en andere leuke essentials vind je in de nieuwe Young Store by A.S.Adventure in Roeselare. De Belgische retailer lanceert hiermee een retail experiment in het stadscentrum, dat helemaal focust op young teens. Met dit nieuwe concept richt het merk zich op kids & teens van 10 tot 14 jaar met een ruime selectie aan juniorcollecties van coole merken, zowel kleding en schoenen als lifestyle producten zoals daypacks en drinkflessen. Een greep uit het merkenaanbod: AO76, Awesome, Dopper, Eastpak, Element, Jack & Jones, Jack Wolfksin, Kway, Lyle & Scott, Vans,…  En dat alles gebundeld in een inspirerende winkelomgeving.

     De bestaande A.S.Adventure store in Roeselare, sinds 2003 gevestigd op de Brugsesteenweg, krijgt hiermee dus letterlijk en figuurlijk een jonger broertje, maar blijft uiteraard ook een vaste waarde. Ook de juniorcollecties zullen ook hier nog steeds te vinden zijn.

     

     

               







    06-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weleda lanceert Calendula alles-in-één balsem voor luiertas

    Weleda lanceert Calendula Alles-in-één Balsem; een multifunctioneel on the go product. De balsem biedt droge en ruwe plekjes directe bescherming, voor een zachte babyhuid. Ideaal voor in de luiertas.

    We zien een baby voor ons met een zacht huidje. Maar niets is minder waar, ook een baby heeft last van droge, rode en schrale plekjes. Dit kan veroorzaakt worden door zon, koud of guur weer of bij doorkomende tandjes. Dan is het handig om altijd een geschikt on the go product bij de hand te hebben. Calendula Alles-in-één Balsem is ideaal voor wangen, neus, kin, lippen en handjes, een echte alleskunner!

    Veilig en zacht

    Dit 100% natuurlijke product met biologisch Calendula-extract, biologische cacaoboter en biologische avocado-olie voedt, verzacht en biedt directe bescherming bij droge en schrale plekjes. Zonder de huid van de baby af te sluiten. Verder is de balsem parfumvrij, alcoholvrij en bevat het geen water, dus kan het niet bevriezen. Calendula Alles-in-één Balsem is net als alle Weleda babyverzorging veilig en zacht voor de kwetsbare huid. Dus zonder overbodige ingrediënten.

    Handig on the go product

    Alles-in-één Balsem is een mooie aanvulling op het Calendula babyassortiment van Weleda. Een alleskunner in een handzaam formaat. Dat maakt deze balsem perfect voor onderweg, voor in de luiertas.





    06-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De privécollectie gedragen door Tom Ford

    Tom Ford Eyewear private collection:

    Tom Ford's 2022 Private Eyewear-collectie belichaamt echte luxe. Het optische assortiment van vier stijlen is het resultaat van ongeëvenaard vakmanschap en voortreffelijke materialen: echte buffelhoorn en Japans titanium. De unieke patronen en kleuren van buffelhoorn geven elk frame een onderscheidend uiterlijk en transformeren het in een kunstwerk. Gekenmerkt door extreme lichtheid en superieure duurzaamheid, wordt Japans titanium gebruikt in combinatie met hoorn en leer om luxe details te creëren met fijne afwerkingen en elegante texturen. De frames hebben ultragedefinieerde velgen die extreem dun en toch stevig zijn, de kwaliteit van de materialen verbeterd door buitengewone productieprocessen die zijn geperfectioneerd door deskundige vakmensen in Italië. Deze bril combineert prachtig stijl en functie.

    DE COLLECTIE

    Mod. FT5848-P - Verfijnde klassieker: een aloude rechthoekige vorm, opnieuw vormgegeven in ultralicht Japans titanium van de hoogste kwaliteit met getextureerde leren inzetstukken bij de slapen.

    Mod. FT5849-P - Soft Square: dit frame van buffelhoorn straalt elegante glans uit. Het is voorzien van het metalen 'T'- logo op de slapen.

    Mod. FT5850-P - Uniek rond: de golvingen van de natuurlijke hoorn maken elk van deze charmante boekenachtige monturen uniek. Het ontwerp is voorzien van het kenmerkende metalen 'T'-tempeldetail.

    Mod. FT5851-P - Verfijnd vierkant: de combinatie van echte buffelhoorn en Japans titanium straalt moderne luxe uit.







    05-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Muren die spreken

    wandopbergers met karakter

     

    Schoonheid zit in de details, zo ook bij dagelijkse gebruiksvoorwerpen. Verfijnde materialen, elegante lijnen en een slim design verraden de goede smaak van de gebruiker. Met een collectie wandopbergers die natuurlijk hout viert, zet Ethnicraft de toon voor een eigentijds en evenwichtig interieur. Wandplanken, -haken, -rekken en consoles die functionaliteit verpakken in stijlvolle statements aan de muur.

    Fijn gestapeld

    Voor boeken, souvenirs, foto’s of zelfs speelgoed en kantoormateriaal zijn legplanken een welkome oplossing. Met de Ribbon-wandplanken en de PI shelves verkent Ethnicraft twee uitersten van de allrounder. Het Ribbon-ontwerp kenmerkt zich door een strakke, architecturale vormgeving bestaande uit een zwarte of naturel eikenhouten legplank en een wit of zwart metalen frame. De PI shelves gaan dan weer de organische toer op met een golvende vormgeving die de zachtheid van het gepolijste mahoniehout in de verf zet. Een look die tijdens de afgelopen designbeurs in Milaan hoge ogen gooide.

    Handig gehangen

    De match tussen sierlijkheid en geometrie houdt Ethnicraft ook aan bij de twee opties wandhaken. Net als de shelves volgen de PI wandhaken de vloeiende lijnen van het hout. Lichtjes afgebogen in een subtiele boomerangvorm, vormt de wandhaak individueel of in opstelling met meerdere elementen een knap geheel in donkerbruin mahoniehout. Een zwartbruin grafisch effect wordt verkregen met de nieuwste uitvoering van de handige Utilitile. 5 uitklapbare wandhaakjes in één vierkant eikenhouten paneel verenigen vorm en functionaliteit.

    Gegrond gemak

    Wie de voeten liever stevig op de grond houdt, kan groter of kleiner uitpakken met het M-rek of de Emperador-console. Naast de uitvoeringen in naturel en zwart eikenhout, bestaat het M-rek ook in teak. Een veelzijdige houtsoort die zich perfect leent tot de strakke vormgeving van dit op Mondriaan geïnspireerde ontwerp. Ook de Emperador-console houdt deze grafische lijnen aan, maar versterkt haar charme met donker of wit marmer. Gecombineerd met de zwarte legplank onder het marmer en het slanke potenstel, voegt de console lichtvoetig karakter toe aan de hal of woonkamer.







    04-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lee Cooper

    lanceert 'Be Yourself', de nieuwe campagne voor het najaar

     

    Lee Cooper is het oudste denimmerk van Europa. Een iconisch merk met enorm veel geschiedenis dat in 2023 zijn 115e verjaardag zal vieren. Als key player in de denimwereld wil het modemerk aan deze mooie heritage maatschappelijke relevantie voor de toekomst geven met de 'Be Yourself' campagne.

    Lee Cooper Campaign Imagery from the '80s

    Lee Cooper keert met deze campagne terug naar zijn roots en herlanceert zijn iconische baseline 'Be Yourself' dat het deminmerk in de jaren '80 reeds gebruikte. Lee Cooper streeft naar een wereld waarin iedereen zichzelf kan zijn, iets dat vandaag meer dan ooit relevant is.

    Denim is een tijdloos product dat door iedereen kan gedragen worden. Er staat geen limiet op wat betreft leeftijd, afkomst, gender, etc., en het is als kledingstuk gegroeid tot een vaste waarde in de garderobe van quasi iedereen. Met deze insteek kiest Lee Cooper ervoor om geen stylingadviezen, must-haves, of trends op te leggen, maar eerder te blijven focussen op hetgeen waar het merk in uitblinkt: goed-zittende jeans maken die je altijd aan kan, en waar jij je goed in voelt.

    "We willen er alles aan doen om mensen in hun eigenheid te laten," aldus Caroline De Coker, eigenares en business manager van Lee Cooper.

    Pasvorm is de sleutel naar je goed voelen in je outfit, en Lee Cooper werkt al jaar en dag op de beste pasvormen voor de Belgische markt. Iedereen kan terecht om de ideale fit te vinden waarin je je het beste voelt.

    Fits voor vrouwen

    KATO : De KATO jeans is een highwaist slim fit die vele vrouwen zouden beschrijven als de perfecte 'feel good' fit om er dagelijks goed uit te zien.

    KATE : De KATE jeans heeft een hoge taille strak op het bovenbeen die breed uitloopt onderaan voor een Bohemian Chique look.

    KIKI : De KIKI jeans is de ideale Bootcut fit. Een hoge taille met een recht been, en licht uitlopend onderaan, de fit waar elke vrouw zich goed in voelt.

    Fits voor mannen

    LC104 : De LC104 jeans zorgt voor een 'sharp dressed' look. Een Skinny fit met een medium low taille, voor zij die jong van geest zijn.

    LC112 : De LC112 is de allround Regular fit. Een comfortabele medium taille met een recht been, en verkrijgbaar in een hele reeks wassingen van zomers lichte kleuren en mooie mid-blauwe tot donkerdere wassingen.

    LC130 : De LC130 jeans heeft een Relaxed en tapered fit, met een medium waist. Het is iets breder op het bovenbeen, en is smaller naar onder toe. Het heeft een losse look en is beschikbaar in "old school" wassingen.

     

     

     

     











    03-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Floris van Bommel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    introduceert nieuwe sneaker

     

    Zager, de iconische sneaker heruitgevonden

    Een paar goede sneakers is een must in elke garderobe. Vroeger werd dit type schoen uitsluitend gedragen om te gaan sporten, maar die tijd is voorbij. Je kan sneakers aandoen op het werk, voor een avondje uit, op reis, … De mogelijkheden zijn eindeloos. Daarom is het belangrijk dat een sneaker niet enkel comfortabel maar ook stijlvol is. Niemand begrijpt dit beter dan de Nederlandse schoendesigner Floris van Bommel, die dit najaar een gloednieuw lid van zijn collectie introduceert. Maak kennis met de Zager, een evolutie van de iconische zig-zag buitenzool. Overduidelijk dat je met een Floris sneaker te maken hebt!

    Zager is het resultaat wanneer sport en luxe elkaar ontmoeten. Door de gedurfde vormen en bliksemsnelle lijnen aan de voorkant ziet deze schoen eruit alsof hij uit zichzelf beweegt. De zool wordt vervolledigd door het golvende silhouet van Italiaans kalfssuède met een silky touch. De selectie herfstkleuren geeft elke outfit een subtiele pop of colour tijdens de steeds donkerdere dagen.

    Uitgerust met een leren voering, een uitneembaar leren voetbed en de typische Floris kenmerken maakt de Zager elke stijlvolle outfit een tikkeltje comfortabeler.

    Voor op kantoor

    Neutrale kleuren zoals zwart, wit en bruin passen bij elke werkoutfit. De onderstaande schoenen zijn perfect voor een dagje op kantoor. Comfortabel en chic!

    Voor een avond in de stad

    Staat er een avondje uit op de planning? Dan mag het al wat meer zijn! De onderstaande kleurcombinaties maken elke herfst-outfit fun.

    Voor een weekendje weg

    Een weekendje naar Antwerpen of Amsterdam? Dan moet je voorbereid zijn om een aantal kilometers te stappen. Met onderstaande modellen ben je voorbereid op iedere stevige wandeling bij elke weersomstandigheid.

    02-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belgische moderetailer lanceert open call

    LolaLiza biedt jong talent de kans om eigen creatie op de markt te brengen met The LolaLiza Fashion School

    LolaLiza richt de spotlight op talent van eigen bodem en introduceert The LolaLiza Fashion School. De Belgiche moderetailer lanceert een oproep aan alle Belgische modestudenten om zich in te schrijven en kans te maken op een unieke kijk achter de schermen van het merk. In het hoofdkwartier in Brussel krijgen tien kandidaten de kans om een LolaLiza jurk te ontwerpen, waarna een jury van experten drie winnende ontwerpen zal uitkiezen. Deze drie winnaars mogen hun jurk samen met LolaLiza op de markt brengen en zien komend voorjaar hun ontwerp in winkels over het hele land schitteren.

    Een platform voor Belgisch talent

    LolaLiza ontwerpt al meer dan twintig jaar haar trendy en toegankelijke stuks in-house, onder toeziend oog van een ervaren team van designers. Met The LolaLiza Fashion School opent het Belgische modemerk de deuren van het creatief hart van het bedrijf voor tien ontwerpers aan de start van hun carrière. Modestudenten van over het hele land kunnen hun portfolio insturen om kans te maken op een plekje aan de eerste editie van deze gloednieuwe opleiding.

    In oktober 2022 zal de jury de 10 deelnemers van The LolaLiza Fashion School selecteren uit de inzendingen. Zij lopen in het najaar mee bij LolaLiza en krijgen een exclusieve blik achter de schermen. Na een onderdompeling in de creatieve en productionele processen, stropen ze de mouwen op om ook zelf te ontwerpen. Uit de tien finale designs zal een jury van vier vrouwelijke experten de drie winnende stuks kiezen, die tegen mei 2023 in de winkels zullen schitteren.

    Alle kandidaten van The LolaLiza Fashion School ontvangen een vergoeding voor hun deelname. De drie winnaars krijgen daarbovenop een creation fee en een commissie op de verkoop van hun stuk. Op deze manier wil LolaLiza de Belgische mode een extra duwtje in de rug geven.

    Een jury van experten

    Om de tien kandidaten te selecteren en de uiteindelijke winnaars van The LolaLiza Fashion School te bepalen, stelt LolaLiza een jury van vier experten uit de mode-industrie samen. Vrouwelijke power women natuurlijk, elk connaisseur van hun eigen domein. De jury bestaat uit: Ann Claes, medeoprichtster van digital fashion agency Mutani en Senior Project Manager bij Flanders DC - Catherine Kosters, modejournaliste bij Flair België - Elodie Doret, Chief Product Officer en Head of Design bij LolaLiza - Myra Nurski, Managing Partner bij MMBSY

    Praktisch         

    Kandidaten kunnen hun portfolio hier insturen: https://www.lolaliza.com/be-nl/fashion_school/fashion-school-main.html

    LolaLiza : 4 partners, 1 passie. LolaLiza is ontstaan vanuit de wens om vrouwen van alle leeftijden te verwennen met betaalbare mode. Zo ontstond dit 100% Belgische familiebedrijf, dat pure levenslust uitstraalt. Het is een merk dat constant evolueert en elke week nieuwe producten op de markt brengt. Een merk dat een expert is in jurken, en dat vrouwen in al hun vormen inspireert om te zijn wie ze echt willen zijn. Sexy, comfy, elegant of gewoon extra feestelijk - LolaLiza weet wie vrouwen zijn en wat ze nodig hebben. Zowel voor alledaagse momenten als voor speciale gelegenheden. Zowel voor werk als vrije tijd. Voor hun dochters, hun vriendinnen, schoonmoeders en collega's. Voor hun stijlgevoel en oog voor detail. Voor vrouwen die van het leven houden en graag uitgaan met vrienden. Want vrouwen zijn veelzijdig, intrigerend en ongelooflijk close met elkaar. En dat moet gevierd en gezien worden!

     

     

     

     







    01-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-08-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wandelen op Malta & Gozo
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wie aan Malta denkt, denkt vast als allereerst aan de culturele pracht op het eiland. De barokke hoofdstad Valletta, die in z’n geheel op de Unesco Werelderfgoedlijst staat. De megalithische tempels uit de prehistorie. En de 365 kerken, voor elke dag van het jaar eentje. Maar wist je dat je op Malta ook prachtig kunt wandelen? Laat de drukte van de steden achter je en wandel over het platteland, waar het lijkt alsof de tijd heeft stilgestaan.

    De beste periode om je wandelschoenen aan te trekken en een mooie route uit te stippelen, is de herfst en de lente. De zon is er bijna elke dag nog bij en de temperaturen zijn aangenaam. De eerste buien na de hete zomer brengen het landschap tot leven met prachtige wilde bloemen.

    Het boerenleven

    Het dorpsleven op Malta en Gozo draait nog steeds om de landbouw- en visseizoenen. De boeren gebruiken vaak nog traditionele, arbeidsintensieve methoden uit het verleden. Ook vandaag de dag zie je, net als in vroegere tijden, oude mannen en vrouwen op het land werken. In het kale noorden van Malta en op veel plekken op Gozo kom je tijdens het wandelen herders met hun kleine kuddes geiten en schapen tegen.

    Schitterende vergezichten

    Waar je ook besluit heen te wandelen, je wordt getrakteerd op de mooiste vergezichten over de Middellandse Zee. Ga voor een wandeling langs dramatische kliffen die zich in de golven storten, of kies voor het rotsachtige landschap van de garrigue. Onderweg kom je van alles tegen: prehistorische vindplaatsen, grotkapellen en afgelegen paleizen van de ridders.

    Tips voor wandelingen

    Op alle drie de eilanden van de archipel zijn er vele wandelmogelijkheden. In Malta zijn Mellieħa, Dingli, Għar Lapsi, Fawwara, Wardija, het hele noorden en de zuidkust met de vissersdorpjes en Delimara Point prachtige gebieden voor een dagwandeling. Gozo is een wandeleiland bij uitstek. Ta' Dbieġi, bij San Lawrenz, de vuurtoren van Ġordan bij Għasri, Ħondoq ir-Rummien bij Qala en San Blas Valley bij Nadur zijn allemaal fantastische wandelgebieden. Mis ook vooral het kleine Comino niet!  Dit onbewoonde eilandje is ideaal voor een mooie dag wandelen.

    Kijk hier voor de verschillende wandelingen: https://www.visitmalta.com/en/a/walks/.

     

    31-08-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-08-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bad Boy: le Parfum

    Carolina Herrera vernieuwt op gedurfde wijze de mythe van de eeuwige rebel met Bad Boy Le Parfum, een nieuwe herengeur met verrassende geurtonen die een sterke en energieke persoonlijkheid onderzoeken.

    Na het succes van Bad Boy wijkt deze nieuwe versie af van de traditionele formules en opent een nieuwe geurwereld gebaseerd op de dubbele aard van de moderne man. Bad Boy is tegelijk sterk en gevoelig, krachtig en meelevend, heldhaftig en kwetsbaar, hij is een man die ontsnapt aan etiketten. Hij breekt alleen met de regels om de zijne te creëren, en hij verkondigt en verdedigt zijn overtuigingen met kracht. Hij is een idealistische rebel die weet dat opstandigheid en provocatie heel goed samengaan met inlevingsvermogen Hij is ook een verleidelijke charmeur voor wie tegenstrijdigheid geen optie is.

    Maar voor Bad Boy Le Parfum is lef niet alleen een marketingconcept, het is juist de stelregel van de samenstelling van dit houtachtige parfum. Carolina A. Herrera, creatief directeur van de Carolina Herrera parfums, en de parfumeurs Bruno Jovanovic, Fanny Bal en Nicolas Beaulieu hebben uit hun rijke verbeelding geput om deze technisch hoogstaande nieuwe geur te ontwikkelen. Ze hebben een topnoot bedacht op basis van het verrassende en opwindende akkoord van hennep, wat een absolute primeur is in de parfumindustrie Dit leidt tot warme lederachtige basisnoten die loom op de huid blijven hangen. Bad Boy Le Parfum is immers, zoals de naam al zegt, een parfum in de volste zin van het woord. Het blijft schaamteloos aan de huid hangen, alsof het een krachtige laag van energie en zelfvertrouwen betreft.

    Het parfum van een nieuwe rebellie

    Wanneer Bad Boy Le Parfum voor het eerst op de huid wordt gedaan is de eerste sensatie een onmiddellijke uitbarsting van energie, dankzij de intieme dialoog tussen de meest speelse citrusvrucht, grapefruit, en de sprankelende verrassing van het gedurfde hennepakkoord. De parfumeurs wilden breken met het cliché van het psychoactieve gebruik van bepaalde delen van de hennepplant, en de groene en elektrische aspecten ervan benadrukken. Het resultaat is een olfactorische ervaring onder hoogspanning die een primeur is in de moderne parfumerie en die het uitgangspunt van Bad Boy Le Parfum, namelijk dat regels er zijn om gebroken te worden, op met lef belichaamt.

    Na deze eerste beslissende impuls onthullen de hartnoten een perfecte harmonie van zwarte peper en geranium. De zwarte peper is aromatisch en kruidig, en laat ons ondeugend zien dat de sterke emoties na deze aanvankelijke explosie doorgaan. Hier verbindt hij zich met geraniumblad, zorgend voor een geurtoon die zowel bloemig als mannelijk is, en herinnert aan een van de belangrijkste dimensies van Carolina Herrera For Men, het eerste herenparfum van het huis, dat in 1991 werd gelanceerd. Zo smelten verleden en toekomst samen in de herinterpretatie van de Carolina Herrera man, de joviale bad boy, hier vorm gegeven in een oefening in technisch onderscheidingsvermogen.

    Nadat de geur een paar minuten op de huid is blijven hangen, onthullen de basisnoten van Bad Boy Le Parfum een laatste verrassing en een intentieverklaring. En met reden, de relevantie van een Eau de Parfum ligt in de eerste indruk, maar ook in de manier waarop de formule evolueert, zodra deze op de huid zit. Hier leidt die ontwikkeling tot een leerachtig akkoord dat zich als een talisman aan het lichaam vastklampt.

    Aangezien het natuurlijke aroma van ruw leder niet kan worden gedistilleerd of geëxtraheerd, wordt het geherinterpreteerd met behulp van een olfactorische illusie, wat ook betekent dat geen twee leerakkoorden gelijk zijn. Hier is het meesterschap van de parfumeurs Bruno Jovanovic, Fanny Bal en Nicolas Beaulieu bepalend, want zij zijn erin geslaagd een brutaal en sexy leerakkoord te ontwikkelen dat samengaat met vetiverolie, de karakteristieke maar onvoorspelbare houttonen van de klassieke herenparfums Vetiverolie dient hier een dubbel doel: het maakt de geur gemakkelijk te dragen en geeft mannen de kans om een dosis definitief karakter in hun stijl te injecteren, terwijl het exotische, hedonistische aspect van reizen behouden blijft. Voor Carolina Herrera is vetiverolie een verwijzing naar de Caraïbische panorama's van plaatsen als Haïti en Santo Domingo.

    Een multi-zintuiglijke ervaring

    Door nieuwe regels te creëren en de horizon te verruimen, waagt Bad Boy Le Parfum zich op onontgonnen en mysterieus terrein. Dit wordt raadselachtig voorgesteld door de fles, op het matte oppervlak waarvan de emblematische bliksemschicht van het Bad Boy-universum een vraagteken wordt. Met deze flacon met het strakke, design in één kleur is het meest brutale parfum in de Carolina Herrera familie een open uitnodiging om vooroordelen overboord te gooien. Bad Boy Le Parfum is het toppunt van nonconformistisch raffinement. Het is gemaakt voor de man wiens kracht van verleiding ligt in het verwerpen van lege conventies. Een man die zich niet vestigt en niet opgeeft, maar bereid is alle gevestigde regels te trotseren.

    Carolina Herrera Bad Boy Le Parfum is vanaf 29 augustus 2022 exclusief beschikbaar bij: - Ici Paris XL in België - - Ici Paris XL en zelfstandigen in Luxemburg. Bad Boy Le Parfum 100ml € 116,98 - Bad Boy Le Parfum 50ml € 84,18

     





    30-08-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jean Paul Gaultier: SCANDAL
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Kent u dit opwindende koppel? Hij is bokskampioen, de koning van de ring. Zij is de ultieme diva die uithaalt met een vurige punch. Beiden gaan K.O. van verlangen.

    Tussen hen loopt de torenhoge spanning nog hoger op. Niemand kan de alchemie tussen die twee sturen. Hun lichamen zoeken en vinden elkaar, en creëren een impact als een schokgolf die de muren laat trillen.

    Welkom bij het schandaal van onbeperkte sexappeal, dat van SCANDAL Le Parfum!

    DE BELICHAMING

    Zij wordt belichaamd door Imaan Hammam, een diva, seksbom, vrolijk en helemaal à la Gaultier: een oneerbiedige verschijning die zich niets aantrekt van wat anderen zeggen. Parker en Imaan heersen als koning en koningin in de meest sexy ring ter wereld.

    DE FLACON

    SCANDAL Le Parfum: gefacetteerd en rood gelakt, lijkt de flacon te vibreren en te bewegen als een ronde koepel van verlangen. Uit de dop steken haar benen in de lucht, die van een diva die zich laat meevoeren door een sensuele verslaving.

    DE VERPAKKING

    SCANDAL Le Parfum: van vermiljoenkleurig fluweel. Hoog, woest en trots, als een blik die harten sneller doet slaan. Het paar benen is als een blazoen dat uit duizenden wordt herkend. SCANDAL is in roze letters geschreven. Voor een verpletterende entree in de zaal.

    HET PARFUM

    Het parfum is een spel. Een spel van verleiding. Een spel à la Gaultier! SCANDAL Le Parfum: Door Daphné Bugey, Ane Ayo en Fabrice Pellegrin. Een erotische millefeuille die opent met smakelijke sprankelende mandarijn, overgaat in onweerstaanbare jasmijn, en zijn hoogtepunt bereikt met noten van gezouten boterkaramel. Verslavend.

    Scandal Le Parfum by Jean Paul Gaultier is vanaf 29 augustus 2022 verkrijgbaar in alle verkooppunten van Jean Paul Gaultier.

     Scandal Le Parfum 30ml € 69,98 -  - Scandal Le Parfum 50ml € 100,78 -  - Scandal Le Parfum 80ml € 126,78

    30-08-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-08-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FAME:

    PACCO RABANE - ALLEEN VOOR ICONEN

    Speels Sensueel. Zelfverzekerd. Onweerstaanbaar Parijse. Ze is een icoon. Ze is een ster. Ze is FAME, de begeerlijke nieuwe damesgeur door Paco Rabanne.

    De FAME vrouw, belichaamd door een waar icoon, de jonge Amerikaanse actrice Elle Fanning, is de ware essentie van Paco Rabanne's vrouwelijkheid. Zo stralend, zelfverzekerd en veelzijdig als de iconische muzen van de Couturier, ultramodern als altijd.

    Zoals Jane Fonda als Barbarella. Audrey Hepburn in Two for the Road. Brigitte Bardot in glinsterend metalen mesh. Françoise Hardy in een mini-dress samengesteld uit gouden pastilles ingelegd met diamanten… Pioniers in een nieuw tijdperk van vrouwelijkheid. Ware iconen.

    Stel je dezelfde vibe voor, maar dan nu. Geëerd door de jonge, super creatieve urban vrouw, met een avant-gardistische, uitgesproken vrouwelijke signatuurgeur in een glinsterende, trendsettende flacon die is geïnspireerd op de meest iconische designs van Paco Rabanne. Een onweerstaanbaar object van verlangen. En een ware ego boost.

    FAME. De klassieker van de toekomst, door Paco Rabanne.

    DE FLACON : EEN ICONISCH OBJECT VAN VERLANGEN

    Een super begerenswaardig, gedurfd voorbeeld van design. Een ultieme uiting van de avant-garde stijl van het merk, die enkele van de meest iconische codes van Paco Rabanne opnieuw uitdraagt. Zo kostbaar als een sieraad. Zo begeerlijk als de tas uit 1969. Zo speels als de ultramoderne jurk van metalen mesh die al door zoveel iconische vrouwen voor haar werd gedragen.

    Natuurlijk is de flacon van FAME een "zij". Ze is van metaal, het kenmerkende materiaal van de designer. Zij draagt een iconische Paco Rabanne jurk, een assemblage van zilveren pastilles. Ze heeft zelfs kleine piercings, voor een extra onconventionele stijl. Ze draagt een zonnebril in cateye vorm, want dat is het iconische accessoire van een ware ster.

    DE GEUR : DIE INNERLIJKE ROEM BENADRUKT

    Als je je geur FAME noemt, moet het wel een absolute ster zijn. Een brutale nieuwe visie op vrouwelijkheid. De ultieme essentie van avant-garde luxe. Een extreem innovatieve samenstelling, boordevol kostbare ingrediënten. En natuurlijk een waarlijk onweerstaanbare geur, die vreugde en uitdagende sensualiteit uitstraalt.

    Dat is FAME allemaal. En nog veel meer. 90% van natuurlijke oorsprong. Vervaardigd in Grasse uit kostbare, op maat gemaakte, duurzame ingrediënten verkregen met behulp van geavanceerde technologie. Made in France.

    FAME bevat een sterrencast van geurtonen die nog nooit samen een rol in een geur hebben gespeeld. Verrukkelijke, sappige mango. Delicate, luchtige, uitzonderlijk zuivere jasmijn. Verslavende, sensuele, romige wierook.

    Het resultaat is een revolutionaire compositie – de eerste vrouwelijke romige wierook in de parfumerie. Een geur die net zo veelzijdig en opwindend is als de Paco Rabanne vrouwen van het verleden, het heden en de toekomst. Want bij FAME gaat het niet om beroemdheid. Het is een gevoel. Het is een sensatie. Het is jouw geur.

    DE STER : DE ICONISCHE ELLE FANNING

    Om FAME tot leven te brengen, heeft Paco Rabanne een beroep gedaan op een van de meest opwindende jonge actrices van haar generatie: Elle Fanning.

    Elle is de ultieme FAME-vrouw. Ze is speels, sensueel, mondig - op haar 21ste was ze het jongste jurylid van het Cannes Festival in de geschiedenis - en modebewust. Er was geen betere keuze denkbaar dan Elle Fanning om FAME en al zijn glinsterende facetten te belichamen.

    In de glamoureuze nieuwe campagne, opgenomen door Solal Micenmacher, vertegenwoordigt Elle Fanning FAME in een betoverend, extreem modieus Parijs decor. Het verhaal begint in de meest prestigieuze straat van de lichtstad, als Elle langs de flagship store van Paco Rabanne aan de avenue Montaigne loopt. Haar ogen ontmoeten die van FAME, dat in een etalage ligt te schitteren als een kostbaar sieraad, het komt tot leven en glijdt in Elle's slanke tas uit 1969. Ze heeft FAME gestolen!

    Is ze een rol aan het repeteren? Speelt ze haar eigen personage? Zij zijn allemaal Elle.  Alle vrouwen die ze is. Alle vrouwen die ze is... Is dat niet waar het bij FAME om gaat? Zoveel identiteiten aannemen als je maar wilt. Al je facetten laten stralen en een geur verspreiden die net zo uniek en spectaculair is als jij.

    Dus verlang ernaar. Houd haar vast. Laat haar je talisman zijn. FAME, alleen voor iconen.

    FAME is vanaf 29 augustus 2022 beschikbaar bij de bekende Paco Rabanne verkooppunten.

    FAME Eau de Parfum Navulbaar 80ml  € 145,20 - FAME Eau de Parfum 50ml  € 111,10 - FAME Eau de Parfum 30ml  € 73,70 - FAME Eau de Parfum Navulflacon 200ml  € 181,25 - FAME Bodylotion 200ml  € 49,90 - FAME Deo spray 150ml  € 44,20







    29-08-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-08-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Get in touch

    , een Capsule Collectie GUESS Eyewear om kanker te bestrijden

     

    Voor het zevende achtereenvolgende jaar vieren GUESS en Marcolin hun steun aan The Get In Touch Foundation, een Amerikaanse non- profitorganisatie die het bewustzijn van borstgezondheid voor kankerpreventie bevordert. De Stichting wil meisjes in de groepen 5- 12 informeren over het belang van en hoe ze een borstzelfonderzoek kunnen doen met behulp van eenvoudige hulpmiddelen zoals het madeliefjeswiel om hun lichaam te beschermen. De capsule van dit jaar die aan dit belangrijke onderwerp is gewijd, heeft een zonnebril en een optisch montuur, versierd met het emblematische roze lint, erkend als het symbool voor preventie van borstkanker. Roze is ook de kleur die de voorkant van de twee monturen en hun exclusieve etui onderscheidt, verkrijgbaar in GUESS-boetieks, bij geselecteerde opticiens en op de e-commercesite van het merk, te beginnen in "Pink October", de maand gewijd aan het voorkomen en bestrijden van borstkanker. Ter ondersteuning van dit project zal Marcolin USA een donatie doen voor de activiteiten van The Get In Touch Foundation.

    Mod. GUESS EYEWEAR GU7831 - Vrouwelijke zonnebril gekenmerkt door een elegante en trendy vlindervorm. De roze bies aan de voorkant en de slapen van het montuur van acetaat vertegenwoordigen het karakter en waarderen de samenwerking tussen GUESS, Marcolin en The Get In Touch Foundation. Het model is voorzien van stevige, beschermende pc-lenzen en is versierd met het G-merklogo op de slapen en een roségouden metalen lint, een symbool van de strijd tegen borstkanker, op de uiteinden.

    Mod. GUESS EYEWEAR GU2884 - Vrouwelijk optisch montuur met een gemakkelijk te dragen vierkante vorm. De zwarte voorkant van acetaat met roze bies benadrukt de link met de waardevolle activiteiten van The Get In Touch Foundation. De veren met veerscharnieren bieden maximaal comfort en zijn versierd met het metalen G-logo in roségoud en het lint in dezelfde kleur op de uiteinden, wat symbool staat voor de inzet voor de preventie en bestrijding van borstkanker.

     

     

     

     









    28-08-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-08-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eerste stapjes met Naturino en Falcotto

    Naturino & Falcotto FW22

    Van de eerste avonturen in de crèche naar de allereerste dag op de middelbare school, een goed paar schoenen is essentieel voor die belangrijke eerste stappen van jouw kleine held. Bij Naturino en Falcotto hebben ze deze boodschap perfect begrepen, met unieke schoenen die zowel stijlvol als ergonomisch zijn. Laat jouw kleintje zijn eerste stapjes zetten in Naturino en Falcotto!

    Italiaanse expertise

    No one does it like the Italians do, en schoenen zijn hier geen uitzondering op. Door samen te werken met enkele van de beste podologen ter wereld, zorgt Naturino ervoor dat elke kinderschoen beantwoordt aan de hoogste standaarden. De mix van hoogwaardige materialen, anti-slip zolen en het beroemde Sand Effect, zorgt voor extreem comfortabele en leuke schoenen, zowel voor de kleinste als iets grotere voetjes. 

    Kleine stapjes eerst

     Ken je Falcotto al? Dit merk - dat naast Naturino staat - is gespecialiseerd in schoentjes voor baby's die net beginnen kruipen of hun eerste stapjes oefenen. Is jouw kleintje een volleerde stapper? Dan kan hij overschakelen naar Naturino. De Falcotto schoentjes beschermen jouw baby's voeten en zorgen tegelijkertijd voor een maximale flexibiliteit zodat die eerste stapjes moeiteloos verlopen en de voetjes correct evolueren. Combineer dit met zachte, vlotte designs en je kan er zeker van zijn: jouw baby is helemaal klaar voor de start!

    Dus, je hoorde het hier eerst: of je nu kiest voor de energieke Naturino vibe of eerst voor de zachte Falcotto schoentjes, met beide merken ben je zeker dat jouw kleintje zijn eerste stapjes op de beste manier zet: the Italian way. .

     

     







    27-08-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-08-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."Souriez, J'adore!"

    Tentoonstelling Ariane Bergrichter - Museum Art et Marges – Hoogstraat 314 – 1000 Brussel – Expositie 01.09 - 13.11.22

    Deze weinig bekende Belgische kunstenares, staat nu in de schijnwerpers van het MUSEUM ART ET MARGES.

    Wie was Ariane Bergrichter echt? - (1937, Duitsland – 1996, België)

    20 jaar na haar dood ontdekt haar dochter, Manuela Servais, in een koffer, de talrijke tekeningen, stille getuigen van het moeilijke leven van haar moeder...

    Ariane Bergrichter was een tot dan toe onbekende kunstenares, maar haar creatieve impulsen bleven haar hardnekkig stuwen doorheen haar hele leven.  In feite heeft Ariane tegen het einde van de jaren tachtig, als observator van de mensen en tegelijk als een uitlaatklep, persoonlijke overpeinzingen en ontelbare tekeningen in haar notitieboekjes gemaakt, die de ter plaatse gemaakte scènes weergeven in haar leefwereld.  Mocht je kriskras door het centrum van Brussel lopen, dan is het fenomenaal om te zien hoeveel schetsen, bierviltjes en stukjes kleefpapier er hiervan 20 jaar later uit de beroemde koffer zijn gekomen om zich uiteindelijk te openbaren als kunstwerken.

    Na een groepstentoonstelling in het American Folk Art Museum in New York in 2018, zijn de composities van Ariane Bergrichter eindelijk voor het eerst te zien in Brussel en ook in Europa in een monografische tentoonstelling getiteld “SOURIEZ J’ADORE !”

    Praktische informatie: openingsuren van dinsdag tot zondag: 11u tot 18 uur l









    26-08-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-08-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A Chantelle a day ...

    De beste Chantelle FW22 looks voor een hele week

    POV: het is maandag, je staat voor je kast en je beseft: you have nothing to wear that matches your mood. De Chantelle FW22 collectie heeft voor jou het perfecte antwoord, met comfortable, tijdloze stuks die zich moeiteloos afwisselen met frivole, statement pieces. De perfecte set voor elke dag, voor elk humeur? Daar heeft Chantelle alvast een oplossing voor!

    Vaarwel, maandag-blues!

    Nog nagenietend van het heerlijke weekend of juist strijdend tegen de maandag-blues, met een frivole, vrolijke set, lukt dat allemaal nét iets beter. Ga voor fris wit met een fleurige knipoog. Jouw week kan nu al niet meer stuk!

    Romantische dinsdag

    Diepe kleuren met delicate prints helpen je moeiteloos door de lange dinsdag. Ga voor wijnrood, donkerblauw of smaragdgroen voor een ultravrouwelijke, romantische look.

    Op woensdag dragen we...

    Jawel, met een toets roze kom je op woensdag al een heel eind verder. De ondersteunende shapewear van Chantelle zorgt ervoor dat alles perfect op zijn plaats zit en je lichaam op haar beste manier ondersteund wordt voor die extra boost zelfverzekerdheid. Of ga voor een setje met fleurige details, want hé, de week is half voorbij, dat verdient een feest!

    Donderdag, the day to make it happen

    Geen taak te moeilijk en geen obstakel te hoog, met een killersetje aan. Haal die innerlijke lady boss vibes uit de kast, dankzij stijlvol zwarte stuks met dat tikkeltje meer.  Comfortable, chic en immer flatterend, met de Chantelle sets knal je door de dag.

    Vrijdag voor iedereen!

    Ieder lichaam ziet er anders uit, en dat omarmt Chantelle als geen ander. Elk ontwerp bestaat uit verschillende boven- en onderstuks, zodat zowel jij als je vriendinnen de perfecte match vinden voor jullie lichaam.

    Een zaterdag met pit

    Elk weekend moet gevierd worden, ook in lingerie! Kies voor sexy, zwarte sets met een extra laagje pit, of voor gedurfd rood. Waar je ook voor gaat, het wordt zeker een weekend om van te dromen!

    Op z'n zondags

    Na een lange werkweek en druk weekend, is het op zondag tijd om te ontspannen. Met de SoftStretch-lijn van Chantelle krijgt je lichaam eindelijk de kans om even uit te ademen. Zacht, ademend en lief voor je lijf:  de SoftStretch-lijn bezorgt je zalige zondagen.















    25-08-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!