In het staatsblad van 14-08-2007 verschijnt van de vlaamse overheid de tekst van het MB 27 JUNI 2007 over de vergoedingen voor de LUCHTHAVEN ANTWERPEN toepasselijk vanaf 01 SEPTEMBER 2007
Intresante lectuur volgens mijn advies in tegenstrijd met de in voorbereiding zijnde EU CHARGING principles by DG-TREN voor de toekomst.
Tevens zijn er bij de huidige vorming van de nieuwe federale regering ook afspraken om te bestuderen om de vergoeding voor de VERKEERSLEIDING , METEO en AIS in te voeren.
Tevens met de bedoeling om de LUCHTVAART ONTWIKELING af te remmen en vooral het niet commerciele luchtruimgebruik af te remmen door het invoeren van allerlei vergoedingen ten behoeve van de KYOTO norm ???
Reacties op bericht (1)
14-08-2007
Head of Brussels Operations
en zeggen dat bijna alle beroepspiloten ooit startten met hun PPL... en dat belgische piloten zeer gegeerd zijn in de internationale commerciele luchtvaart...en dat een landing op Dublin airport 10 euro kost, terwijl een landing op Brussel 110 euro kost...waar zit de logica...och ja, we knikkerden DHL al buiten...en de diamant industrie verhuisde ook al vanuit Antwerpen...
14-08-2007 om 21:13
geschreven door Joeri De Ruytter