Blog FIETSMAKKERS
WIELERTOERISME : Mens Sana in Corpore Sano

Foto
Weersverwachting
Bilzen
Meer weer in Bilzen
Inhoud blog
  • Schinnen
  • Nieuwjaar 2018
  • Vrolijk Kerstfeest
  • Ter Dolen rit
  • MTB rit op de Teut
  • Flemalle
  • Naar Budel Jandorie..
  • T T L Schoonbeek
  • Drieslinter
  • Aubel
  • Postel
  • dagtrip naar de Rurhsee
  • 2 daagse Blankenberge
  • Kornelimunster in Duitsland
  • Banneux
  • Neuville En Condroz
  • Ubach Palenberg in Duitsland
  • Froidthier naar Aubel
  • Qbike bij Ivanov
  • Bloesemtocht classic 2017
    Zoeken in blog

    Nieuws Sporza
  • Napoli en Lukaku springen naar leidersplek in Serie A, al vergeet Balotelli hen punten af te snoepen
  • LIVE: Buit lijkt binnen voor Arsenal door 1-4 via Martinelli, kan invaller Trossard ook nog zijn goaltje meepikken?
  • LIVE: Antwerp duwt door en klimt dankzij tweede owngoal van Dender naar veilige voorsprong
  • LIVE: Napoli ziet Genoa dichterbij sluipen, Lukaku kwartier voor tijd gewisseld
  • LIVE: Opgefrist Dender maakt gelijk, maar Janssen slaat meteen terug voor Antwerp
  • LIVE: Opgefrist Dender maakt snel na rust gelijk tegen Antwerp
  • LIVE: Arsenal herstelt de controle bij Crystal Palace na de 1-3 van Havertz, ook Jesus weer 2 keer trefzeker
  • LIVE: Napoli ziet Genoa dichterbij sluipen, kan Lukaku weer voor ademruimte zorgen?
  • LIVE: Dender lijkt verfrist en begint goed aan tweede helft tegen Antwerp
  • LIVE: Arsenal ziet af bij Crystal Palace, maar komt wel op 1-3 dankzij Havertz en Jesus
    Nieuws HBVL
  • Grote drukte richting wintersportgebieden in Oostenrijk en Frankrijk
  • Felice Mazzu: “Moeilijk om positief te blijven na nieuwe nederlaag, maar ik trek me op aan onze tweede helft”
  • Is het na Hulst gedaan met de spanning in de cross? Verrassende Niels Vandeputte verwacht zelf dat ploegmaat Mathieu van der Poel “dik in orde is”
  • Grote controles na Extrema Noir: 46 gedrogeerde bestuurders moeten rijbewijs inleveren
  • Waarom aanslag in Duitsland tekenend is voor moderne terreur: “Het is ontzettend complex geworden”
  • VIDEO. Sels en Nottingham Forest blijven indruk maken in Premier League met nieuwe zege, Newcastle dankt hattrickheld Isak
  • Greet Minnen zet samenwerking met trainer Philippe Dehaes noodgedwongen stop: “Ook een coach kan fysiek kraken”
  • Kanaries in de problemen na derde nederlaag op rij en schrale 1 op 15
  • Arthur Theate en Frankfurt lijden eerste thuisnederlaag na bizarre owngoal, Yorbe Vertessen valt geblesseerd uit bij Union Berlin
  • ONZE PUNTEN. Blunderende Godeau en nog drie buizen bij zwak STVV
    10-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verslag rit 7
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo  fietsmakkers,


    klik op Larissa voor de mooie foto's
    Ja mannen vandaag heb ik forfait gegeven om  met mijn vrouwke een mooi fietsritje te maken, lekker rustig genieten langs het kanaal en jullie maar kachelen achter een op hol geslagen Franco.

    Nootje alweer bedankt voor het verslag! En wat te zeggen van de prachtige foto’s die Larissa(8jaar en kleindochter van Pino Marinozzi) vanuit de volgauto gemaakt heeft? Proficiat meisje en bedankt.


    Hier het verslag
    Na de zware rit van zaterdag , was het vandaag de bedoeling om er een lekker rustige rit van te maken.Ze waren in grote aantal aanwezig. Alle ingrediënten waren aanwezig, met de stralende zon op kop.
    Maar dit was dan buiten Franco Marinozzi gerekend.
    Vanaf het begin legde hij er de pees op en met  sommigen hun tong konden ze hun eigen banden aflikken...
    Van Genk via Zonhoven -Zolder -Genk met tussendoor een hellingske of twee. In de plaats van een uitrijrit werd het een afrijrit.
    Larissa in actie (klik)

    Verwonderlijk bleven wij goed bijeen mijzelf inbegrepen want het tempo bleef maar de hoogte ingaan, ik weet niet als iemand zaterdag Franco lastig gemaakt heeft want hij had geen medelijden met ons, ha ha. Gino die de baankapiteins nog enigzins kon intomen was belet ( ging met het vrouwke fietsen, ik hoop dat hij haar uit de wind gezet heeft.De goden waren ons goed gezind want er werd niet lek gereden.
    Eens aan de helling van Zolder ging nootje zijn nieuwe fiets eens testen en ja hoor hij vloog als een pijl omhoog, lag dit nu aan de fiets om had hij goede benen( als dat maar goed blijf gaan ) al bij al was het een mooie rit en toen we aankwamen waren de reactie's alleen maar positief.



    Ritgegevens:
    aantal    27 man
    km         63
    gemiddelde snelheid   29, 5 km/uur

    enkele mopkes

    een koppel is de liefde aan het bedrijven...

    vraagt opeens de man, sjat hoe komt het dat je nooit klaarkomt....

    antwoord zij,..... als ik klaar komt ben je er niet......

    Een oud vrouwtje vraagt aan haar kleinzoon :

    Hoe noemt die nu weer, die knappe jonge Duitser die me volledig zot maakt ??

    Alzheimer, bomma, Alzheimer....


    tot...en de groeten



    10-04-2011, 20:01 geschreven door Gino
    Reacties (6)
    09-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verslag "Genk-Blegny-Genk"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo  fietsmakkers,


    Met de 6de clubrit uit ons kalenderboekje “Genk-Blegny-Genk”stonden we voor de eerste lange rit van het seizoen.

    Het was koud op deze lentedag, de zon scheen uitbundig maar toch waren ,zeker in de voormiddag, de winterhandschoenen en/of een langbroek geen overbodige luxe.

    Weer een aangename verrassing en een mooi geste van het bestuur, vanaf nu staat de koffie/thee/fruitsap s’morgens klaar bij het binnenkomen van ons lokaal en dat volledig à volonté en gratis!  Namens iedereen BEDANKT!  Eg sjteil jong!

    Met 18 man waren we vandaag. Net op het laatste ogenblik heeft onze chauffeur/ begeleider wegens ziekte forfait moeten geven en anderen hadden nog belangrijke karweitjes op te knappen en waren verontschuldigd.

    Ik kreeg de eer om de eerste lange tocht als baancap bijgestaan door Palm,in goede banen te leiden. De kortste weg via enkele veldwegen naar de Côte de Hallembay en zo naar Moelingen. Vandaag stond ook de omloop v/d Voerstreek een vwb rit van de fietsvrienden uit Vlijtingen op het programma. Geregeld zaten wij op hetzelfde parcours, blijkbaar werden de verschillende afstanden gewijzigd in vergelijk met vorige jaren!

    In Dalhem vervolgen wij onze weg richting Blegny om in het centrum tijd te maken voor een koffie. Na de pauze fietsen we met opgeladen batterijen naar de 2 laatste hindernissen van de dag Lanaye en als toemaatje de Muizenberg. Het zware werk zit erop en aan een aangenaam tempo fietsen we richting Eigenbilzen…Zutendaal waar er nog 2 kleine hobbels nog op ons lagen te wachten, hier werden de laatste pijlen afgeschoten.

    Al moet ik het zelf zeggen, het was een mooie rit en belangrijk, de zon deed nu haar werk!

    Morgen krijgen we de 7de rit voor de wielen geschoven, vertrek om 9 uur

    Bedankt Palm om  naast  mij op kop te rijden, wij zijn toch goed, hé?


    Klik op de foto’s om te vergroten.

     

    Ritgegevens

    18 vertrekkers

    139 km-25,6 km/uur- 776 Hms

    2 x lek gereden.

     groepsfoto Antonio Bruno Pieke Palm
    tot...MORGEN  9 uur !


    09-04-2011, 22:23 geschreven door Gino
    Reacties (2)
    06-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.met 17 naar Banneux

    Hallo  fietsmakkers,

    Verslag geschreven door Nootje

    Zoals afgesproken ging de rit vandaag naar Banneux.
    De weergoden waren ons vandaag me in een stralende zon.
    Vertrek 9 u aan de Afi om zo tegen 10 uur in Gellik te zijn waar Donato-Giuliano en Nootje zouden aanpikken.
    ze waren stipt op éne na, Gino, nochtans puntje precies, was er nog niet ( zou hij bang van de bergjes zijn ).
    om 10 u 10 kon de trein , 17 man eindelijk vertrekken.
    Via Veldwezelt naar Kanne en daar kwam al de eerste hindernis, een zekere  P..o C.......i , wie de puzzel oplost mag zaterdag voorop rijden leidde ons naar 300 meter modder op de weg. Een 20 tal km verder werd er lek gereden door Berna, gelukkig was dat de énige.Daar er een paar voorop reden werd er halt geroepen en toen kwam het moment van Tony om zijn kunsten te tonen.En ja hoor hij ging neer, dit zonder erg.
    Na twee flinke bergen kwamen wij in Banneux aan.
    De bidons konden gevuld worden met het heilig water van de madonna. De kaarsjes werden opgestoken met de nodige wensen.
    Voor Pike Bartoli was er geen kaars beschikbaar, dit voor zijn zonden te vergeven. Nadat dit allemaal gebeurd was ging de reis richting broodjesbar voor de nodige versterking.
    Een heerlijk broodje en een cola werd ons voorgeschoteld en opeens werd het muisstil bij de nochtans rumoerige bende.
    Een teken dat iedereen met smaak aan het eten was. Tegen 13 u 30 werd de terugweg ingeleid.
    Er moest nog één berg genomen worden om zo dan licht glooiend naar huis te rijden.
    De koers barste los, tegen een hels tempo werd er gereden.
    Degenen die in Gellik afstapten hadden in totaal 110 km in de benen, voor de anderen was het ergens tegen de 130 km .
    Hat was een fantastische rit met onze plezierige bende.
    Bedankt hiervoor..

    ritgegevens:
    17 vertrekkers
    143,85 km - 1067 Hms-24,1 km/gemid

    klik op de foto's om te vergroten.
     de 17 bedevaarders  éérst een toetje!  een uiltje vangen!

    mopkeuh

    Trijntje kwam op zaterdagavond, voor de eerste keer,

    met haar verliefde thuis.

    Daar aangekomen, gingen ze meteen de trap op naar haar slaapkamer.

    Een kwartiertje later kwam de jongen alleen naar beneden

    en liep de voorkamer in. 

    Daar zat de ouwe Geert in zijn kraakstoel, gluurde over de krant

    en vroeg aan de jongen: "Waar is Trijntje ?"

    "Oh, ze heeft hoofdpijn", zei hij, "Ik heb haar een aspirientje gegeven en haar daarna in bed gestopt".

    "Dat is heel goed van je jongen", zei ouwe Geert,

    "maar wil je dan wel even de rits van je medicijn-kastje dichtdoen !"

    Nootje bedankt voor het verslag!



    06-04-2011, 22:04 geschreven door Gino
    Reacties (4)
    04-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verslag 5de rit Haspengouw
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo  fietsmakkers,


    Wat een verschil met zaterdag qua weerbeeld, donkere wolken en regenachtig het voorspelde niet veel goeds tijdens onze 5de rit in het Haspengouwse.

    Toch 29 gemotiveerde Azzurri hebben het aanwezigheidsblad getekend.

    Nog net voor het vertrek enkele richtlijnen van Pino, en toen was het fietsen richting Bilzen met in ons zog Tonino in de volgwagen.

    Met de wind in het voordeel rijden we door het centrum van Beverst richting Hoeselt.

    De veldwegen dwars door de fruitplantages liggen er (gelukkig)kurkdroog bij.

    Het gaat gestaag omhoog, de korte hellingen volgen elkaar snel op en zo ook de snedige demarrages van het jong geweld onder de Azzurri. De hellingen werkten als een rode vod.

    Maar de “anciens” konden rustig in het peloton blijven zitten en toekijken hoe Franco ze één voor één over zijn knie legde! Hij liet ze eerst vertrekken om dan als een schicht er achteraan te gaan. Eenmaal boven werd er netjes gewacht en gegroepeerd.

    Jammer dat we een 2 tal weken te vroeg zijn, nu is er niet veel te bespeuren van bloesems. Maar zou er iemand daar oog voor hebben gehad?

    De laatste helling komt er aan maar ook de mooiste vind ik zelf. De “Glein” in Vliermaal. Voor velen nog onbekend …tot vandaag.

    De laatste pijlen worden hier verschoten, het peloton kraakt in zijn voegen en sommigen verkiezen om de pijngrens eens op te zoeken. De hellingen zitten erop voor deze rit en aan een snel tempo fietsen we richting clublokaal Afi in de Vennestraat. Het begint te druppelen maar nog effe en we zitten binnen met een welverdiende drink!

    Ritgegevens

    29 leden

    90,200 km – 26,1 km/gemid – 647 Hms

    Lek 2 maal – 1 comuputerke gevallen.
    dank aan Albert voor de foto's

    Effe wachten

    Bij lek…wachten


     tot...en de groeten



    04-04-2011, 18:42 geschreven door Gino
    Reacties (3)
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Archief per week
  • 08/01-14/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
    Te Koop
  • IBood
  • Kapaza
  • 2de Hands
  • Dagelijkse koopjes
  • FIETS KALENDERS
  • Go Cycling
  • Fietspromo
  • GEZONDHEID & CONDITIE
  • Testen
  • Trainingsadvies
  • Blessurewijzer
  • Hoogtetraining & Voeding
  • SPEL
  • Redsquare
  • Quizplezier
  • Auto parkeren
  • Fietsvakantie
  • Blog als favoriet !
    Foto
    Willekeurig SeniorenNet Blogs
    marie_luce
    blog.seniorennet.be/marie_l

    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!