NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Blog FIETSMAKKERS
WIELERTOERISME : Mens Sana in Corpore Sano

Foto
Weersverwachting
Bilzen
Meer weer in Bilzen
Inhoud blog
  • Ter Dolen rit
  • MTB rit op de Teut
  • Flemalle
  • Naar Budel Jandorie..
  • T T L Schoonbeek
  • Drieslinter
  • Aubel
  • Postel
  • dagtrip naar de Rurhsee
  • 2 daagse Blankenberge
  • Kornelimunster in Duitsland
  • Banneux
  • Neuville En Condroz
  • Ubach Palenberg in Duitsland
  • Froidthier naar Aubel
  • Qbike bij Ivanov
  • Bloesemtocht classic 2017
  • Baal-Tremelo Sven Nys eetcafé
  • Bladel op de Hollander
  • Tongria classic 2017
    Zoeken in blog

    Nieuws Sporza
  • Autoritaire Trump roept Brecel een halt toe in Shanghai
  • Brecel klopt ex-wereldkampioen Dott op weg naar kwartfinales
  • Nina Derwael kan het niet laten: ook op zee maakt ze een radslag
  • Vanaf april kan WADA zelf landen uitsluiten van de Olympische Spelen
  • Deelname van Rusland aan Winterspelen lijkt steeds onwaarschijnlijker
  • Colsaerts en Pieters sluiten jaar teleurstellend af in Dubai
  • Hellebaut en Dendoncker zamelen 300.000 euro in voor Special Olympics op gala
  • BOIC-manager: "Goud en brons op de Winterspelen? Waar kan ik tekenen?"
  • Zware knieblessure voor taekwondoka Craen: "Ze is een vechter"
  • België verdedigt wereldtitel kaatsen in Colombia: "Maar het is niet meer zoals vroeger"
    Nieuws HBVL
  • UEFA beboet APOEL Nicosia, Borussia Dortmund en Panathinaikos
  • Hoe Marc-Marie zijn eigen telefoonnummer publiek maakte en de nieuwkomer grappiger was dan de jury in ‘De Slimste Mens’
  • Stijn en Nuria zijn exact twee jaar ‘Blind Getrouwd’: “Ik kan me geen leven zonder jou meer voorstellen”
  • Josje over tatoeages, geloof, veganisme en haar muziekcarrière: “Het was een hele ontdekkingstocht”
  • Dortmund uitgeschakeld in Champions League, Napoli grijpt laatste strohalm dankzij kopbalgoal (!) Dries Mertens
  • Toeristen ontdekken uiterst zeldzame witte krokodil tijdens cruise
  • Deze man is met een wel heel opmerkelijke passagier op pad
  • Model loopt halfnaakt rond in winkelcentrum, maar merkt iemand dat ze eigenlijk geen broek draagt?
  • Knack Roeselare is eerste halvefinalist in Beker van België volleybal
  • Dorpsstraat is de slimste straat van Eigenbilzen
    07-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.clubrit 27 verslag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo fietsmakker

    Met nog 10 ritten voor de boeg kan het aftellen beginnen en het seizoen 2011 zit erop.

    De 27ste clubrit stond op rekening van Franco die steeds onze noorderburen graag een bezoekje brengt. Bijgestaan door Bruno die overigens het uitstekend heeft gedaan,trakteerde hij ons op een stevig menu, de kleine finale van de Amstel. We mochten met 18 man aanschuiven,enkelen net terug uit (aan hun kleurtje te zien) zonniger oorden. Ander toeristen wilden het rustiger aandoen na enkele weken platte rust ergens in Griekenland en kozen zaterdag voor de vlakke rit naar “Scherpenhevel” ?

    Het was fris deze morgen, dat maakte dat er leden zowaar in langbroek aan de start verschenen. Maar de hellingen en de schuchtere pogingen van de zon, maakten het iets warmer.

    Via Zutendaal werd er naar Maastricht gereden,ditmaal geen Bemelerberg maar een andere stevige kuitenbijter. We passeren het penitentiaire inrichting van Maastricht en beginnen aan deze kuitenbijter. En veldweg van een 1000 m lengte die in 3 niveaus ons naar de top brengt.

    Het tempo lag beduidend lager dan de vorige ritten,daarom geen geklaag en was iedereen tevreden. Ideaal tempo, die iedereen gemakkelijk aankan.

    De aanvallen en versnellingen bergop mag en kan,maar boven moet er gewacht worden tot dat iedereen terug heeft kunnen aansluiten.

    Het landschap en panorama is prachtig boven op de Gulpenerberg,die iedereen op eigen tempo heeft kunnen verteren. Een kleine 600 m lang met als max 19 %. Gelukkig is het steilste stuk maar kort met een lange uitloper,maar als je de helling niet kent en kom je op het groot mes aangereden,dan is het toch wel effe in paniek terug schakelen geblazen.

    Wie vandaag opvallend fietste was Francesco, op z’n Pina knalde hij overal naar boven.

    Als we in het centrum van Valkenburg aan de voet van de Cauberg komen roept de baancap “links” terwijl op een van de vele terrasjes in koor “rechts”(=klim Cauberg) werd geroepen.

    De laatste klim begon zowaar bij onze “toeristen”wat iets teveel van het goede te zijn. Stilaan werd het tijd om koers te zetten richting Winterslag via Gellik en Zutendaal.

    Het was een prachtige mooie rit die Franco voor ons had uitgekiend((ik had niet anders verwacht). Morgen maandag 8 augustus om 18 uur zal hij en nog enkele Azzurri deelnemen aan de jaarlijkse “Gentlemankoers” in de Herenstraat Waterschei. Supporters allen op post!

    Nog Franco en zeker Bruno niet vergeten bedanken om ons bij momenten stormwind, te houden.

    Volgende week clubrit 28, is  het de beurt aan jullie blogger om er iets moois van te maken in Haspengouw. De rit zal zeker niet zo zwaar zijn als vandaag, maar qua landschappen mag het zeker niet onderdoen.


    Ritgegevens,

    98 km

    1x lek gereden (Roberto?)

     

    Bedankt Bertje voor de foto’s



    07-08-2011, 22:00 geschreven door Gino
    Reacties (1)
    04-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.San Gottardo appendix


    Granfondo San Gottardo , appendix

     

    De organisatie heeft een fotoreportage gerealiseerd , die je onder volgende link kan bekijken :

    http://www.granfondosangottardo.com/ en op ‘home’ klikken

    azzurri : haal jullie beste Italiaans maar boven en bekijk dat even

    wie in mijn foto moest geïnteresseerd zijn , die moet ik verwijzen naar volgende link  :

    http://www.fotografiabedino.com/photostore/gallery.php?gid=244

     en onder ‘ricerca pettorale’ vul je nr 501 in en zie je mij bijna op de top van de Gottardo (laatste 3 foto’s van de reeks )

    volgend jaar vindt de 2de editie plaats op 22 juli 2012 . hopelijk met een duidelijke aanwezigheid van ‘azzurri’ , die ik graag zal wegwijs maken in deze organisatie

     

    marc(o)



    marc(o) in actie ...vai...vai marco! (jammer dat de foto's beveiligd zijn)

    gepersonaliseerde rugnummer!

    Categorie:Allerlei nieuws
    04-08-2011, 19:43 geschreven door Gino
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.deel 2 GF San Gottard
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Granfondo San Gottardo (deel 2)

    Om 8 uur werden we dan om de 3 min gelost op het vliegveld in pakken van 200  , ik met startnummer 501 in pak en dan volgde nog en hondertal in pak 4 .

    De aanloop naar de San Gottardo , 10 km ,  was geneutraliseerd , wat niet wegnam dat er tegen een sterke tegenwind  snel gereden werd en na amper 2 km had ik de bezemwagen al achter mij , geen prettig maar rustgevend gevoel . en dan begon de eerste ‘tratta’ 12 km naar top Gottardo, een 3-tal km asfalt en dan beginnen de beruchte kasseitjes  afgewisseld met wat asfalt . na een tijdje kasseivreten begon ik eindelijk wat deelnemers te zien en een inhaaltocht in te zetten  ; het rijdt niet zo vlot als asfalt maar ik vond het redelijk en op die stroken maakte ik wat afstand goed . het plotse zicht van een deelnemer in tegengestelde richting , opgave dus , gaf te kennen , dat het er niet makkelijker zou op worden : de temperatuur daalde met de hoogte en het werd grijzer en grijzer en killer  . en vanaf ca. 4 km van de top is het continu kasseitjes , waardoor ik nog meer volk als doelwit kreeg . de weg slingert zich omhoog in een onafgebroken reeks van 23 haarspeldbochten , waardoor je beurtelings een vlaag tegenwind en meewind te verwerken krijgt . ondertussen nog wat dalende opgevers gezien en de bezemwagen kwijtgespeeld aan anderen . na 1u 41 m klimmen bereikte ik de top  (beste tijd ,alle categorien 45 m ) en deed me daar op 2091 m hoogte en bij een temp van 5°C te goed aan een hete tee en wat koekjes  .

    via de moderne pasroute naar beneden over biljartvlakke betonbanen ; gezien de vochtigheidsgraad en nog lage temperaturen was het opletten geblazen , zeker onder de half open tunnels waar vochtige en droge stroken mekaar onvoorzienbaar afwisselden ; met daarbij de wind was het een ijskoud gevoel niettegenstaande mijn overvloed aan kledij .

    70 km/u leek me daarbij wel een goed maximum .

    vanaf een 2-tal km boven het dal kwam de zon er aangenaam doorpriemen en kon de opwarming beginnen  voor de 2de ‘tratta’  . op weg naar deze kwam ik in tegenrichting

    reeds heel wat rijders tegen die dat al achter de rug hadden en op weg waren naar de 3de ‘tratta’ , nogmaals de Gottardo  .

    met veel achterdocht begon ik aan de klim naar  Altanca : slechts 5 km , dat vond ik verdacht , dat zou wel een stevige bult zijn en zo was het ook : 1 km aanloop en vanaf dan alles tussen 11 en 13 % zonder verpozen : aan de start wist ik niet meer juist hoeveel km het was , ik mikte de ganse tijd op wat huizen ergens in de hoogte ; hoe groot was mijn ontgoocheling

    toen ik daar na 4 km aankwam en nog geen meet zag  , gestopt en terug de bezemwagen naast mij : op mijn vraag waar de meet lag kreeg ik als antwoord : nog een paar km ! dat deed de deur dicht  , opgave  (2de Gottardo was ik sowieso al niet meer van plan) en bergaf terug naar finish , waar ik de stafkaart van de klim zag en met spijt merkte, dat het nog om een kleine km ging : die had ik nog wel  verteerd .

    oh ja : gebruikte verzetten voor de klimmen : 22x23/26  waarmee ik een min ritme van 60 t/ m kon houden .

    de pasta party en een biertje smaakte er niet minder om .

    al bij al : voor herhaling vatbaar , geweldige organisatie , niet gepeild , maar aan alle wegsplitsingen een signaalman  , vriendelijk en copieus onthaal . van de zwitserse weerman wordt wel wat meer medewerking verwacht !

     

    marc(o) 

     

    link : http://ridewithgps.com/routes/578251

    let op : boven rechts kan je omschakelen naar metrische meten ipv engelse maten (imperial)

    als je met de cursor over het profiel gaat kan je plaatselijke km , hoogte en percent zien 

    fotoalbum : https://picasaweb.google.com/nm1duf/GranfondoSanGottardo24072011#

    Marc(o)  bedankt voor 't verslag en nogmaals proficiat!



    Categorie:Allerlei nieuws
    04-08-2011, 07:11 geschreven door Gino
    Reacties (5)
    03-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verslag GF. San Gottardo 2011
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Granfondo San Gottardo (deel 1)

    verslag geschreven door Marc(o)

    De aanwezigen op de 9 Colli herinneren zich wellicht nog de folder die toen werd uitgedeeld met informatie over een gloednieuwe cyclosportieve in het Zwitserse Ticino .

    Interesse was er zowel van Franco als van mij en toen de tijd voor inschrijven nakend was haakte Franco af omwille van andere bezigheden  .

    Op 14 juli ingeschreven aan de prijs van 43 € en vertrek ’s middags op 21 juli om die dag tot Remiremont te geraken , zowat over halfweg . Via Basel , Luzern en over de Gottard wegens te druk door de tunnel  vrijdag aangekomen in Airolo rond de middag , lichte maaltijd en door naar Faido , een dorpje 15 km ten oosten van Airolo , waar ik via booking.com een hotelletje had gevonden aan 50 CHF (43 €)per nacht plus ontbijtbuffet  .

    Leuk dorpje , lekker weertje , omgeving wat verkend .

    De volgende ochtend op naar Ambri om de ‘paco gara’ te gaan opnemen . Ambri was de startplaats en lag op een 5 tal km van mijn hotel . Na wat zoekwerk de lokale schaatsbaan ontdekt , die voor de gelegenheid was omgeturnd in inschrijvingszaal . met hulp van leuke  Ticino dames (wat een mooi ras !)  werd ik in bezit gesteld van startnummer , verteerbonnen een uniek truitje , zwitsers zakmes ,waarde zelf geverifieerd 21 CHF , en wat kleinigheden .

    En dan verkenning met de wagen en fotoshoot : het parcours gaat over 3 cols en 114 km ,waarbij alleen de klimmen gechronometreerd worden en de verbindingsstukken tempovrij .

    De eerste ‘tratta’ gaat over de oude San Gottardo route  , ook lokaal de ‘Tramonta’ genoemd .

    Die begint net bij het verlaten van Airolo en loopt dan over 12 km naar de top op 2091 m .

    Met de auto is het even opletten , want je zou vlug de nieuwe route over de col (bestaat ook naast de tunnel) volgen en dan mis je DE attractie van de oude route : zeker 50 % kasseitjes ,die er weliswaar vrij goed bijliggen maat zeker niet lopen zoals asfalt .

    De laatste 4 km zijn nog uitsluitend kasseitjes en bestaat uit een opeenvolging van 23 haarspeldbochten .

    ’s namiddag’s nog even het materiaal gecheckt en proefritje van een uur gereden om alles te verifieren : had namelijk triple van cyclocrossfiets over gebouwd , waardoor ik vooraan beschikte over 44-32-22 en een cassette van 13-26 .  

    bijna vergeten te melden : bij mijn aankomst boven met de auto was het daar vreselijk koud ,

    mieserig door laag wolkendek , niet veel goeds belovend . gelukkig had ik gepaste kledij bij op de handschoenen na  . in Faido een intersport zaak gevonden en handschoenen met lange vingers gekocht , die goed van pas zouden komen .

    op de vooravond van het evenement een sms gekregen van de organisatie met de mededeling dat eventuele parcourswijziging voor de start officieel zou gemaakt worden .

    ondertussen waren nog wat kandidaat deelnemers in het hotel geland en kregen we te horen dat ontbijt vanaf 5 uur zou mogelijk zijn . met een geplande start om 7.30 uur en een kwartiertje auto tot daar leek 6.20 uur me ruim voldoende en dat bleek ook zo . tijdig geparkeerd op de startbaan en bleek het daar amper 12° C te zijn : dus dikke windvest met daarover nog een winddicht regenjasje , beenstukken en ja mijn nieuwe handschoenen  , wat het net draaglijk maakte . weldra liep het als een vuurtje rond , dat het parcours gewijzigd was en de start verlaat tot 8.00 uur  ; uitvoerige info werd per  luidspreker aan de start kond gemaakt : de Furka en Novena Passen werden geschrapt wegens te barre weersomstandigheden ; als alternatief parcours kwam uit de bus : start met de Gottardo , waarna afdaling langs de nieuwe pasweg naar Airolo en wat verder een klim naar een gehucht boven het vliegveld Altanca  , terug naar startplaats voor een extra rondje San Gottardo , alles samen 84 km ipv 114 en 29 km klimmen ipv 38 .

    morgen volgt deel 2 van de GF San Gottardo toertocht



    Categorie:Allerlei nieuws
    03-08-2011, 20:08 geschreven door Gino
    Reacties (0)
    02-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.rondje Valkenburg
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo fietsmakkers

    EINDELIJK !!! na een rotte natte maand juli, nu echte zomerse temperaturen, ’t was bloedheet vandaag dat wat het positieve betreft. Het jammerlijke aan vandaag is dat de groep in twee werd geplitst. Emidio deed een oproep om naar Banneux te fietsen, geen probleem ware het niet dat Franco ten vroegste om 10 uur kon vertrekken wegens omstandigheden. Luc, Bruno en ikzelf besloten om toch maar met Franco den Hollander op te gaan en ev de rit van as zondag te verkennen. Met 4 man dus naar het zonnige Valkenburg om daar de hitte nog meer te voelen tijdens de hellingen. In Zutendaal aan de verkeerslichten hadden we afgesproken waar het kruispunt volledig afgesloten was voor alle verkeer.

    We rijden richting Maastricht richting Bemelen waar we ditmaal de Bemelerberg gewoon laten liggen voor wat die is en slaan een klein weggetje in die ons naar de gevangenis van Maastricht leidt. Al lachend vroegen we aan Bruno of hij ons wat meer info kon geven over dat gebouw. Gelukkig is Bruno wel altijd te vinden voor een joke!

    Verder wil ik nog alleen dit kwijt over deze prachtige kuitenbijter rit! We rijden de finale van de Amstel, hier en daar wat aangepast natuurlijk, we moeten ons toch aan de vooropgestelde kms houden.

    In Valkenburg werd het dan tijd voor een koele verfrissing. De kelner begon zowaar reactie van ons uit te lokken ivm onze Belgische held Gilbert. “nou, hij is soo stereuk dat er wellicht een luchtje aan is aan al sijn overwinningen” jullie hebben toch Hoogerland als held hier in Nederland ,zei ik.

    Om uit het centrum te geraken moeten we nog even klimmen, en dan recht naar huis via Maastricht tot in Veldwezelt…Gellik.

    Franco en Bruno rijden daar op Genk en Luc en ik naar Bilzen.

    Mooie rit Franco, bedankt ,het was een (z)waar genoegen, ik weet nu waar ik mij zondag gedeisd moet houden(de ganse rit dus!)


    Ritgegevens

    Franco,Luc,Bruno en ikzelf

    Ik had 112 km – 26 km/gemid.

     

    Onderweg werden er foto’s gemaakt. Voor de groepsfoto heb ik de zelfontspanner ingesteld.

    Wat niet altijd van de eerst maal lukt, zie foto

    Klik op de foto’s om te vergroten.

    Gino Luc Bruno Franco telaat


    02-08-2011, 17:18 geschreven door Gino
    Reacties (4)
    01-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verslag clubrit 26 Averbode
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo fietsmakkers

    Verslag geschreven door Emidio, waarvoor onze dank.

     

    vandaag ging onze clubrit naar averbode,12 man op de afspraak,via het kanaal richting hasselt volgen we nu  de bordjes jeugdherbergen.richting zelem,dan diest daar beslissen we naar scherpenheuvel te fietsen voor een kaarsje te branden en een tas koffie, na de pauze richting averbode,stefano kent een mooie weg tussendoor en korter, anders gingen we over de vooropgestelde kms, en dat op een zondag. Waarschijnlijk moeten we ergens een pijl gemist hebben want we zaten goed uit de richting.de meeste onder ons zouden graag op een zondag op een deftige uur thuiszitten en daarom beslisten we recht  naar hasselt en dan richting genk te fietsen, Bij aankomst hadden we 120km -27 km/u – 3 lekke banden

    Hoe weet je wanneer het tijd is om je rijbewijs in te leveren? Ik denk wanneer de hond zo'n gezicht trekt ! klik op de foto
    rijbewijs


    01-08-2011, 06:55 geschreven door Gino
    Reacties (0)
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Archief per week
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
    Te Koop
  • IBood
  • Kapaza
  • 2de Hands
  • Dagelijkse koopjes
  • FIETS KALENDERS
  • Go Cycling
  • Fietspromo
  • GEZONDHEID & CONDITIE
  • Testen
  • Trainingsadvies
  • Blessurewijzer
  • Hoogtetraining & Voeding
  • SPEL
  • Redsquare
  • Quizplezier
  • Auto parkeren
  • Fietsvakantie
  • Blog als favoriet !
    Foto
    Willekeurig SeniorenNet Blogs
    obc2006
    blog.seniorennet.be/obc2006

    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!