Blog FIETSMAKKERS
WIELERTOERISME : Mens Sana in Corpore Sano

Foto
Weersverwachting
Bilzen
Meer weer in Bilzen
Inhoud blog
  • Schinnen
  • Nieuwjaar 2018
  • Vrolijk Kerstfeest
  • Ter Dolen rit
  • MTB rit op de Teut
  • Flemalle
  • Naar Budel Jandorie..
  • T T L Schoonbeek
  • Drieslinter
  • Aubel
  • Postel
  • dagtrip naar de Rurhsee
  • 2 daagse Blankenberge
  • Kornelimunster in Duitsland
  • Banneux
  • Neuville En Condroz
  • Ubach Palenberg in Duitsland
  • Froidthier naar Aubel
  • Qbike bij Ivanov
  • Bloesemtocht classic 2017
    Zoeken in blog

    Nieuws Sporza
  • Veerkrachtige Iga Swiatek knokt zich voorbij Krejcikova op WTA Finals, Coco Gauff wint Amerikaans onderonsje
  • LIVE: Ook Chelsea komt goed weg, Rashford baalt dat hij geen strafschop krijgt
  • Cercle Brugge boekt levensbelangrijke zege onderin en duwt Charleroi dieper in de miserie
  • Abdi Nageeye plant zijn vlag in New York, fysieke hinder nekt Bashir Abdi (9e): "Ik sukkel nog altijd"
  • LIVE: Old Trafford haalt opgelucht adem, Madueke kopt openingstreffer van dichtbij op de paal
  • LIVE (18.30 uur): Zanka vervangt geblesseerde Dendoncker, ook Edozie en Ashimeru in de basis bij Anderlecht
  • LIVE: Rode vlag gooit alles overhoop, Verstappen heeft goed gegokt
  • LIVE: Regen zorgt voor strategisch steekspel, heeft Verstappen verkeerd gegokt?
  • LIVE: Van Der Bruggen tekent voor prachtige 2-0, Cercle Brugge heeft Charleroi in de tang
  • Abdi Nageeye plant zijn vlag in New York, Bashir Abdi (9e) speelt geen rol van betekenis
    Nieuws HBVL
  • Indrukwekkende Ivan Maras loodst Okapi Aalst naar derde zege op rij in Charleroi: “We spelen met veel vertrouwen”
  • Vader Raf en broer Dries Vanthoor: “Wat kan je buiten de F1 meer bereiken dan dit? ”
  • Denkey en Van der Bruggen verlossen Cercle, maar duwen Charleroi en Rik De Mil nog dieper in de miserie
  • Meldert en Lummen blijven steken op 0-0
  • Bashir Abdi wordt negende op de marathon van New York, Nederlander Abdi Nageeye schiet hoofdvogel af
  • Michelle Obama waarschuwt voor gevaren van Trump, maar dé groep die ze wilde bereiken daagde niet op
  • Na 10 zeges uit 11 wedstrijden is KRC Genk al herfstkampioen: “Seizoen is nog lang, maar wil zeggen dat we goed bezig zijn”
  • Zonhoven Utd. speelt thuis gelijk tegen KVK Beringen
  • Moerenhout leidt Helson langs Torpedo Hasselt
  • Duizenden Serviërs trekken de straat op na instorting afdak treinstation met 14 doden: “Regering heeft bloed aan haar handen”
    05-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op verkenning door Algarve 2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Op verkenning door Algarve
    Deel 2 : (om te vergroten klik op de foto's)

    Actie , we draaien. De dag na mijn aankomst neem ik de bus naar de luchthaven om mijn bestelde huurauto af te halen . Ik wordt verwend met een Mitsubishi Colt aan de prijs van 96 € voor 4 dagen , incl een soort omnium . Gewapend met mijn 2 gps’ en , film- en fotomateriaal , 3 landkaarten en veel goede wil , vertrek ik na installatie van de autogps tegen de voorruit en fietsgps op het dashboard getaped voor een rit , die ik vorig jaar met de fiets had gemaakt en dit jaar met de auto wat wil uitdiepen .

    De rit loopt naar een traditionele aankomstplaats van de Ronde van Algarve , die jaarlijks in de 3de week van februari plaatsvindt . Het is de enige rit met aankomst op een ‘col’ , de zogenaamde ‘Alto do Machao’ (onnodig op te zoeken op gespecialiseerde colsites , hij staat zelfs niet op een portugese landkaart , ik zou het een ‘insiders only’ col noemen) Vanuit Faro gaat het richting Loulé en verder naar Salir na het eerste zoekwerk : in Loulé vind ik mijn route van vorig jaar niet terug en met wat assistentie van een vriendelijke (zoals alle) Portugees kom ik op een alternatieve weg waarvan een groot deel onverhard is (moet geschrapt worden voor fietstocht) ; de auto-gps duidt zeer leuk aan : “volg de weg” , geen naam , geen nummer , nada en dat zou mijn lot nog ettelijke keren worden tijdens de volgende dagen . Maar eens terug op verharde weg beland , vind ik zowaar de richting Salir via mooie asfaltwegen die mijn deel zouden worden tot het einde van de rit .

    Vanaf Salir rij ik verder noordwaarts naar de col op mijn geheugen van vorig jaar en het laat me niet in de steek : plots zie ik rechts van mij de weg hyperstijl omhoog gaan en besef dat ik aan het begin van de beklimming ben : het is een echte puist , slechts 2,7 km lang maar dat voor een hoogteverschil van 250 m wat een gemiddeld percentage van 9,6 % geeft . Contador heeft dit jaar die rit gewonnen en daarmee ook die ronde . Het verloop van de percentages heb ik bijgevoegd : let op de verschillende pieken van 15 en meer % . de Alto do Machao haalt 525 m . Op de top ligt een bar waar ik mij te goed doe aan een broodje en een cola en tijd neem voor wat fotowerk en bestuderen hoe het nu verder kan , want dat was het opzet : niet terugkeren via zelfde weg zoals toen met de fiets maar wat nieuws zoeken .

    Op de kaart vind ik zowaar een mogelijke bestemming die ook op een wegwjzer staat ; het ligt wel zeer sterk noordelijk , maar ik hoop dat te kunnen afsnijden onderweg en hop daar gaan we : ‘volg de weg’ zegt de gps . Een eerst poging rechtsaf loopt dood in een minuscuul gehucht , terug dus ; bij een 2de poging wordt ik door honden teruggeblaft en dan reeds denken dat het nog een lange weg gaat worden , tot … ik een wegwijzer zie naar Dogueno en dat zegt mij iets ; even de kaart controleren en ja dat is heel wat korter en het wordt nog beter , ik vind op die weg nog een kortsluiting naar Ameixial en van daaruit is het kinderspel : de N2 volgen tot Faro . het zoekwerk heeft een prachtroute opgeleverd : vanaf Salir via de col en terug naar Faro loopt over biljart asfaltwegen door geweldig landschap en met nauwelijks verkeer . alleen de laatste 10 km zijn te druk , maar daar kende ik , achteraf bekeken , al een rustig alternatief voor . Samengevat : 128 km met een 2200 hm over golvend landschap met wat steilere uitschieters ; de rit moet nog bewerkt worden om 1. de nutteloze zoekpartijen er uit te halen , wat naar schatting een 15 km winst gaat opleveren en 2. de fietsonvriendelijke stukken omzeilen
    Link :http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=858045
    De talrijke fotos van wijzerplaten zijn voor mij als memo bedoeld voor een volgende keer .

    Geschreven door Marc Dufour



    05-11-2010, 14:31 geschreven door Gino
    Reacties (3)
    03-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.je mag ook niks meer!

    Te Koop aan sterk verminderde prijs:

    1 abonnement voor alle thuismatchen van Anderlecht voor de rest van het seizoen 2010/2011.

     

    Plaats :

    Tribune T2 - Blok J2 - Plaatsen 17

     

    Reden :

    Ik kan de match nooit geconcentreerd volgen ik ben te veel afgeleid door de persoon die naast mij zit.

    Klik hier



    Je mag tegenwoordig niets meer vragen!!!
     

    Ga ik voor plezier naar het buitenland,

    komt er op Schiphol ineens een bloedmooie griet naast me zitten in het vliegtuig….

    Klik hier op de foto

    Ik zeg tegen haar: Wilt u misschien liever voor het raam zitten ?

    Zegt ze : Nee, ik ben met vakantie, lul !



    03-11-2010, 09:22 geschreven door Gino
    Reacties (0)
    02-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Faro verkennen met Marc
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Op verkenning door Algarve

    geschreven door Marc, 

    Deel 1 : kennismaking

     

    In februari 2009 verbleef ik voor een week in Faro , hoofdstad van Algarve , en dit om wat fietstochten te maken en de profs bezig te zien tijdens de jaarlijkse Ronde van Algarve. Ik heb toen de smaak te pakken gekregen en ben nu terug van een week aldaar van 20 tot 27 oktober .


    Algarve is nog niet zo’n bekend terrein voor de meesten en daarom wat gegevens  :

    Het is de zuidelijke provincie van Portugal  met een +/- rechthoekig vorm van 200 x 40 km . Faro ligt aan de zuidkust  ca 50 km van de Spaanse grens en 150 km van de Atlantische Oceaan .  Aan de kust is het land nagenoeg vlak en gaat dan progressief naar het noorden de hoogte in met verscheidene massieven.

    Het klimaat is er erg mild en aangenaam , vooral vanaf maart tot half oktober ; in de koude periodes kan de temperatuur dalen tot 8°C maar 12° zijn meer normaal .

    Landschap en klimaat bieden dus goede basiskwaliteiten voor wielertoerisme.

    Daarbij is de bereikbaarheid per vliegtuig enorm toegenomen sinds Ryanair op Faro landt

    met vertrekbasis Eindhoven , Maastricht , Weeze , Charleroi om het daar bij te houden .

    hotelaccommodatie is rijk voorhanden en restauratie is het het kleinste probleem met bijna de ganse dag beschikbare warme keuken van excellente kwaliteit en dat aan prijzen , die amper de helft halen van die in onze contreien .


    Op 20 oktober ben ik in Eindhoven opgestegen om 2u45m later in Faro te landen .  De luchthaven ligt 7 km van het centrum , dat bereikbaar is met een bus aan 1,70 € en het traject duurt 20 min . Uiteraard zijn er ook taxi’s en die vragen 9 € .

    Het weze genoteerd dat Algarve synchroon loopt met Greenwich tijd , maw bij aankomst uurwerk een uur terugdraaien .


    Ik heb dit keer de fiets niet meegenomen om de volgende redenen : ten eerste was ik onvoldoende in conditie om het landschap daar reeds te trotseren na slechts 1000 km hersteltraining volgend op mijn 4 maanden gedwongen inactiviteit wegens ziekte ; ten tweede had mijn eerste fietservaring van vorig jaar uitgewezen dat er heel wat zoekwerk bij te pas kwam wegens zeer gebrekkige landkaarten en wegmarkeringen (meer daarover in vervolg).

    Echter om routes en mogelijke ritten te onderzoeken heb ik mijn fietsgps om alles op te slaan en autogps om mij het zoeken wat te vereenvoudigen meegenomen .

    Het resultaat daarvan was leerrijk en is deel van deel 2 (geïllustreerd met foto’s)  van dit verhaal .


    Hierna volgen nog enkele interessante links :

    http://www.landenweb.net/algarve/ : nadere details van streek , klimaat  enz

    http://www.faroairportsguide.com/info.php : gegevens over autohuur , busverbindingen , taxi’s enz.



    02-11-2010, 06:32 geschreven door Gino
    Reacties (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heyenrath via de Schweiberg

    Hallo  bloggers,

    Mooi Allerheiligen weekend achter de rug,Vrijdag fietsen in de Voer(zaterdag regendag!) en zondag met het Rode Kruis op de SP veldrijden in Zonhoven. Het parcours was in de prachtige natuurreservaat “de Teut”. Ik stond met mijn collega Fons op de mooiste plek van het parcours, beneden in de kuil. Hier hebben we er veel op hun teut neer zien gaan in het mulle zand!


    De rest van deze  week ziet het er niet bepaald rooskleurig uit ivm het weerbeeld, zwaarbewolkt met regenbuien werd er al omgeroepen. Behalve vandaag en dan nog voor de middag zou het droog blijven met zonnige perioden. Dus had ik met Enzo afgesproken om een ritje te wagen.

    Afspraak aan de kerk van Zutendaal? = den Hollander op!                                                       

    Enzo blijkbaar nog op zomeruur kwam me al tegemoet gefietst.

    Na wat overleg en rekeninghoudend met de windrichting werd het Heyenrath via “de Schweiberg”. Maar éérst door Mestreech door naar de Bemelerberg. Als we net de top bereiken, horen we de achterband van Enzo's Cannondale aan een zeer snel tempo afgaan. Er zit niks anders op dan een nieuw bandje te steken.


    De wind geregeld in het nadeel(en zeer voelbaar) maar met de gedachte dat de terugweg een stuk gemakkelijker zou zijn fietsen we de Sibbegrubbe af. Best een mooie lange afdaling.

    Eenmaal terug de grote weg op fietsen we rechts op. Vandaag geen Koning van Spanje die we rechts laten en ook geen Dode Man, die  zal voor een volgende keer zijn.

    Via Gulpen is het niet ver meer, om net buiten Mechelen dadelijk rechts een smal wegje in te rijden. Hier ben ik nooit geweest! Enzo daar en tegen wist me te verwittigen dat het dadelijk steil en krachtig omhoog(13,4%) zou gaan en dat we ongeveer halverwege de Schweibergklim zouden uitkomen. In Heyenrath slaan we links de Voerstreek in te duikelen.


    Via Moelingen naar Lanaye en daar bij de plaatselijke bakker hebben we een rijsttaartje uitgehaald die we dan buiten in het zonnetje hebben opgeflurkt.

    Nu met windkracht 5 in de rug,of hoe Enzo zei”gone with the wind”al freewheelend en zonder al te veel moeite tegen 37km/u stevenen we richting Zutendaalkanaalbrug. Nog net voor Eigenbilzen heeft Enzo nog met een 2de lekke band af te rekenen gehad.


    Donkere  regenwolken begonnen zich te groeperen boven ons en er viel al een verdwaalde regendruppel. Net in Beverst city begon het harder te regen,maar toen stond ik al binnen.

     

    Ritgegevens:

    2 die-hards - Enzo & Gino

    Ik had 116 km – 788 Hms
    Enzo, 2 keer lek!

    Kaartje van de rit

    Grafiek Heyenrath

     


    Vermassen heeft ons ferm gekloot - mannen kom in opstand !!!!

     

    Ik kwam gisterenavond thuis en werd ervan beschuldigd gedronken te hebben.

    Ik zeg tegen mijn vrouw bewijs dat maar eens.

    Zij zegt: "hoeft niet."        

    1. Je hebt er het karakter voor.

    2. Je weet de drank staan.             

    3. Je hebt de kennis om een flesje te openen.

    4. En je had er vandaag de tijd voor.

    tot...en de groeten



    02-11-2010, 00:00 geschreven door Gino
    Reacties (0)
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Archief per week
  • 08/01-14/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
    Te Koop
  • IBood
  • Kapaza
  • 2de Hands
  • Dagelijkse koopjes
  • FIETS KALENDERS
  • Go Cycling
  • Fietspromo
  • GEZONDHEID & CONDITIE
  • Testen
  • Trainingsadvies
  • Blessurewijzer
  • Hoogtetraining & Voeding
  • SPEL
  • Redsquare
  • Quizplezier
  • Auto parkeren
  • Fietsvakantie
  • Blog als favoriet !
    Foto
    Willekeurig SeniorenNet Blogs
    remnicole
    blog.seniorennet.be/remnico

    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!