Luxe-ondergoed, het werd lang geassocieerd met vrouwen en ragfijne beha's. Maar ook voor mannen zitten de luxe-onderbroeken van merken als Emporio Armani, D&G van Dolce&Gabbana in de lift.
De fameuze Beckham-reclame, waarin hij halfnaakt een Armani-onderbroek showde, heeft daarbij geholpen: de cijfers zijn sindsdien met 150 procent gestegen. Dolce & Gabbana volgt met een stijging van 12 procent op een flinke afstand. Wereldwijd is de markt van 'luxe-ondergoed' zo'n dertig procent gestegen.
Het publiek van deze onderbroeken zijn deze keer niet de jongeren, maar de volwassen mannen die met de onderbroek willen aantonen dat ze zich verzorgen. En dat ze het kunnen betalen. Voor een luxe-onderbroek wordt toch algauw 30 euro neergeteld.
Armani gelooft dat de onderbroek voor mannen kan worden, wat de handtas voor vrouwen is: een modieus stuk dat je een bepaalde persoonlijkheid en een gevoel van luxe geeft.
http://www.hln.be/
|